- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Wat een teleurstelling.met Hassan. Volgens mij had ze gewoon een slechte dag want ze kon op het einde niet meer spurten. In de atletiek moet je echt top zijn want iedereen kan lopen.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
En Contador heeft ze eigenlijk alle drie keer gewonnen.
Klopt wel. Heb het in mijn bericht ook genuanceerd proberen weer te geven. Vaak heb ik weinig clementie met dopingzondaars, maar het verhaal rond Contador heeft wel vraagtekens van mijn kant. Doet me denken aan het verhaal rond Bugno, anderhalf decennium eerder. Maar de waarheid ken ik ook niet, dus moet ik hard zijn, en die twee afgenomen overwinningen niet meetellen.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Geweldig interview met Hassan zojuist. Dat is er eentje om terug te kijken hoor. 
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1885 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Matige tijden op de 200m.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Op MuMe stond deze link ook al, helemaal eens: https://www.volkskrant.nl/televisie/gregory-sedoc-is-een-voorbeeldanalist-met-een-stem-dictie-en-glimlach~a4510280/
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Prettige stem en houding zeker, maar wat er dan inhoudelijk uiteindelijk uitkomt voegt toch niet altijd wat toe vind ik. Gisteren bijvoorbeeld ging hij Dafne en die Duitse naast haar uitlichten om te laten zien dat Dafne sneller liep, ofzoiets. Tsja.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Was dat niet om aan te geven dat Dafne in de bocht versnelde (wat andere renners niet doen, Duitse als voorbeeld), om zo een goede uitgangspositie te krijgen op het rechte stuk? Vond het wel plausibel klinken, want ze kwam idd met meters voorsprong uit de bocht en kon het in de laatste 50 meter rustig aan doen. In de andere twee halve finales konden de winnaressen pas veel later gas terugnemen.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Ze start snel en trekt in de bocht door ja, maar dat ziet iedereen (ook omdat Martina dat ook al voorspelde). Daar heb je geen replay voor nodig met uitlichten van de twee loopsters. Ik vind het soms een beetje veel gedoe over weinig.
(Sedoc: "Kijk, en hier zie je dan dat die hand ver naar achteren gaat. Zie je. En bij die andere loopster zie je dat ook. Kijk ik laat het nog een keer zien, let op die hand, let op die hand." Dione: "En het ziet er ook zo ontspannen uit." Sedoc: "Ja, veel ontspanning.")
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Vergeet de pinkies niet he 
Aan de andere kant. Met een sport waar het op duizendsten aan kan komen is elk detail belangrijk.
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4637 stemmen
Nadal die verliest van 18 jarige buiten de top honderd (wel talent uiteraard), Murray die niet start volgende week, Stan en Djoko die heel het seizoen normaal niet meer in actie komen.
Laat die nummer één (voor de enige echte nummer één) maar weer komen, go Roger
.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Als Schippers vanavond geen goud wint, dan kom ik Rana Reider persoonlijk opzoeken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Nadal die verliest van 18 jarige buiten de top honderd (wel talent uiteraard), Murray die niet start volgende week, Stan en Djoko die heel het seizoen normaal niet meer in actie komen.
Laat die nummer één (voor de enige echte nummer één) maar weer komen, go Roger
.
Met toernooiwinst is hij er al bijna. En hij verliest de rest van het jaar geen punten meer, een Murray zeker en Nadal ook hebben nog wel wat staan uit 2016.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als Schippers vanavond geen goud wint, dan kom ik Rana Reider persoonlijk opzoeken.
Maak je niet sappel, gaat helemaal goedkomen 
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Mooi!
Gek trouwens, als je op dit toernooi moet afgaan zou je zeggen dat Duitsland de meeste mooie vrouwen heeft ter wereld.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vissertje naar de finale op de horden 
Had ik al gezegd dat ik fan ben?
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Je hebt wel gelijk, ik zag haar bij dat interview: verliefd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Dafne! Grote klasse zeg.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Boem Boem Boem 
Rana kan rustig slapen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Ja joepie, maar matige tijden, net als gister bij de mannen.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Lekker hoor!
Sedoc: "Mooie billen, mooie hamstrings, mooie triceps".
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Ja, Dafne! Grote klasse zeg.
De sportvrouw van het jaar is nu bekend zoals Thiam voor België.
starbright boy (moderator films)
-
- 22485 berichten
- 5149 stemmen
Tom, leeuwinnen, Dafne.. Moet haast wel, ja. Drie grandioze prestaties.
Gretz
-
- 98 berichten
- 309 stemmen
Mooie weken voor de Nederlandse sport. http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif
We mogen Robin Haase ook niet vergeten die de eerste Nederlander in 18 jaar is die weer eens de halve finale van een Masters bereikt. Nu tegen Federer stunten en dan is de eeuwige roem dichtbij. Hij is sowieso al geplaatst voor de US Open dit jaar, ook knap als je ziet waar hij vandaan is gekomen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Ja joepie, maar matige tijden, net als gister bij de mannen.
Regen en 16 graden. De omstandigheden dit toernooi zijn niet ideaal voor toptijden. Niks op aan te merken. Opbouw van de race lijkt precies goed getimed door Dafne, iets wat bij zo'n Miller toch een stuk minder leek. Die leek nog wel gericht op de 400m te zijn haha.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Zo, net als Zidane je laatste wedstrijd niet uit kunnen maken, maar dit is wel een stuk zuurder.
Dan toch een jaar eerder moeten stoppen? Nu is het wel een sof geworden deze WK voor Bolt en doet wel iets af van die onaantastbare haast Goddelijke status die Bolt ook zo groot maakte.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Zo, net als Zidane je laatste wedstrijd niet uit kunnen maken, maar dit is wel een stuk zuurder.
Dan toch een jaar eerder moeten stoppen? Nu is het wel een sof geworden deze WK voor Bolt en doet wel iets af van die onaantastbare haast Goddelijke status die Bolt ook zo groot maakte.
Ik vind het wel mooi als sporters na hun top nog even doorsporten, zodat je je nooit meer hoeft af te vragen of er niet nog meer in gezeten had, zodat je weet wáár hun top lag.
Ze moeten niet nog járen doorgaan (zoals Rintje Ritsma), hoewel dat natuurlijk primair hun eigen keus is, maar dit van Bolt is precies mooi. Had hij na de Spelen gestopt had je wel altijd met de vraag gezeten of er nog meer in zou hebben gezeten, nu is het duidelijk wat zijn carrière hem heeft kunnen brengen. Wel heel sneu van die blessure, maar ook hier was goud en zilver al niet meer mogelijk.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Het was niet heel waarschijnlijk dat hij er nog over kon geraken, maar ook niet helemaal onmogelijk. Dan in elk geval brons gehaald, waarmee je op je allerlaatste WK toch wel kan thuiskomen. Al met al gewoon een jammerlijke ontknoping waarbij het hele stadion ontploft vanwege de Britse overwinning terwijl Bolt daar ligt.
Hopen dat Hassan nog kan stunten.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Tom, leeuwinnen, Dafne.. Moet haast wel, ja. Drie grandioze prestaties.
Dafne geweldig, maar Anna van der Breggen wint de Giro Rosa, Luik Bastenaken Luik, Amstel Gold Race, Waalse Pijl, en dan moet het WK nog komen. Serieuze concurrente.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.