- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Hij heeft het toch lastiger dan ik dacht ja. Majka moet zich niks aantrekken van Tinkov, ik zou me als Majka zijnde behoorlijk geschoffeerd voelen door die man.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Podium in gevaar inderdaad.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Hij wordt 6e ofzo. Potverdikkeme!!
Het was ook te mooi om waar te zijn voor ons Nederlanders.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Helaas pindakaas, nu maar hopen dat hij op een podiumplaats eindigt. Dat zou anders heel zuur zijn, maar ik ben er bang voor.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En ik dacht eindelijk eens goed te zitten met mijn voorspellingen. Had dit echt nooit meer verwacht.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Wuyts constateert terecht dat het bij de eerste poging van Aru (Landa) al mis was. Ik denk dat gisteren hem opbreekt. Teveel kracht voor weinig rendement.
Maar goed vooraf hadden we deze situatie op de laatste zaterdag niet verwacht.
En Aru heeft (ook) een goede tijdrit gereden natuurlijk.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hoe is de situatie wat betreft Majka eigenlijk?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Met die Plaza heb ik het ook wel gehad.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Hoe is de situatie wat betreft Majka eigenlijk?
1. TOM DUMOULIN,Gia 78.20.51
2. Fabio Aru,Ita,Ast + 0.06
3. Joaquim Rodríguez,Spa,Kat + 1.24
4. Rafal Majka,Pol,Tnk + 2.31
5. Nairo Quintana,Col,Mov + 3.02
6. Alejandro Valverde,Spa,Mov + 3.24
7. Esteban Chaves,Col,Ori + 3.39
8. Daniel Moreno,Spa,Kat + 3.46
9. Mikel Nieve,Spa,Sky + 4.19
10. Louis Meintjes,ZAf,MTN + 7.00
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Podium allicht nog wel te redden... komaan Tommie!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Pfff, wordt wel een helletocht nog.
Kom op, Tom!!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
1. TOM DUMOULIN,Gia 78.20.51
2. Fabio Aru,Ita,Ast + 0.06
3. Joaquim Rodríguez,Spa,Kat + 1.24
4. Rafal Majka,Pol,Tnk + 2.31
5. Nairo Quintana,Col,Mov + 3.02
6. Alejandro Valverde,Spa,Mov + 3.24
7. Esteban Chaves,Col,Ori + 3.39
8. Daniel Moreno,Spa,Kat + 3.46
9. Mikel Nieve,Spa,Sky + 4.19
10. Louis Meintjes,ZAf,MTN + 7.00
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
OK,
Het wordt eerder een vijfde plek en afhankelijk van Chaves nog zelfs een zesde...
Majka is los nu.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4511 stemmen
Quintana pakt hem ook nog wel. En hoe Valverde en Chaves zitten weet ik niet, maar hij verliest rap tijd.
Enfin, met Aru dan wel de lelijkste winnaar in tijden. Zie hem geen 1,18 op Purito verliezen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zeker nu, Majka en Quintana in de aanval. Die doen een officieuze aanval op een podiumplaats.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het is weg 
Champagne weer 35 jaar in de koelkast 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
6de zou waardeloos zijn, maar dat was wel het doemscenario als je kijkt naar het verschil tussen de renners van de top 10.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Enig lichtpuntje kan nog worden dat Rodriguez buiten het podium komt ten koste van Quintana, maar ook dat zal wel niet lukken.
Joy4ever
-
- 4609 berichten
- 1832 stemmen
Wat een krachttoer van Plaza: prachtig!
Onwaarschijnlijk jammer voor Tommy maar thumbs up voor Aru hoor.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Plaza en Gonçalves vertrouw ik voor geen meter. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
6de geworden dus, het laagst haalbare dus. Zonde.
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1833 stemmen
Wat frustrerend dit.... Net wanneer ik er in begon te geloven gaat de kaars uit. Niemand kan er wat aan doen, maar het is wel erg treurig.
Volgend jaar vooral geen tour rijden, lekker de eendagskoersen pakken, kleine rondewedstrijden en natuurlijk de Olympische spelen!! Wordt weer genieten volgend jaar.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Jammer. Hoop niet dat Dumoulin ipv de nieuwe Indurain (wat ook weer wat overenthousiast was) de nieuwe Breukink wordt. Die had ook een ronde of twee, drie kunnen winnen, maar had er ook altijd wel zo'n dag als vandaag tussen zitten. Maar goed. Hij is 24 en een juweel voor de Nederlandse wielersport. Zesde is jammer, maar wie had zesde en twee etappezeges vooraf verwacht. En de eerste was een van de mooiste overwinningen van de laatste 20 jaar van een Nederlander in een wielerwedstrijd.
Volgend jaar de Giro rijden zeg ik. Relatief veel tijdritkilometers en start in Nederland. En de tour laten schieten en Olympische spelen de prioriteit van de zomer maken.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
En toch ook wel een van de mooiste ondergangen van een Nederlander in een wielerwedstrijd. Toen Landa en vervolgens de rest bij hem wegdemarreerde, dat was groots.
Verder heel erg jammer natuurlijk. Dit was qua moment in de ronde en qua parcours gewoon dé dag om het klassement echt overhoop te gooien en Astana heeft dat goed uitgespeeld. Denk dat het niet persé wat zegt over de kwaliteiten van Dumoulin voor een grote ronde in de toekomst. Wellicht was z'n basis ook iets minder door de val in de Tour en omdat hij drie grote rondes achterloopt op Aru qua rijden voor het klassement.
Aru is uiteindelijk de renner die het het meeste verdient. Hij heeft de koers keer op keer in handen genomen, zowel individueel als met z'n ploeg.
Maar de Eurosport-commentatoren zeiden het mooi: "Aru has won this Vuelta, but Dumoulin has won our hearts". 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik hou het voor gezien. Federer is beter, behalve op de punten die er echt toe doen. 3 van de 17 breekpunten verzilverd vs. 5 van de 12. Ik neem de rest van de wedstrijd op en kijk morgen wel verder. Hopelijk heeft zich dan een wonder voltrokken, maar ik vrees dat zolang hij Djokovic in de finale blijft treffen Federer nooit meer een Grand Slam zal winnen.
En hopelijk zit er volgend jaar eindelijk een dak op het Artur Ashe Stadium, want van die regenvertragingen heb ik ook schoon genoeg.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Dat dak zul je nog twee jaar op moeten wachten vrees ik, wat dat andere betreft zal je wel gelijk krijgen. Ik heb het aan het einde van de derde set opgegeven. De belangrijke punten wint Djokovic keer op keer. Federer gewoon beter, behalve op de beslissende momenten, en dat is nu net waar je een GS mee verliest of wint. Jammer, maar het zij zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De sport der sporten ook op het hoogste niveau weer begonnen. Is me niet tegengevallen, op het feit na dat ik in een sports bar vol cheeseheads moest kijken. Cutler was efficient, Adam Gase weet wel raad met hem. Forte was een beest, en het gehele team competitiever dan verwacht maar de Packers zijn nog een maatje te groot.
Mijn Spartans waren dan wel weer reden om te juichen. Erg mooie showdown met Oregon en veel respect voor de Ducks om deze wedstrijd zo vroeg in het seizoen aan te nemen. Ik verwacht dat het nu wel smooth sailing is tot MSU naar Columbus moet.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Gisteren mooi nog even het einde van de Red Sox game meegepikt. Was spannend. Kwam er in de tiende inning en duurde tot de 13e inning. Yankees en Red Sox ga ik wat meer volgen. Fijn om onder het werk gewoon wat sport te kunnen streamen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.