- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
SergioMalick
-
- 1232 berichten
- 1834 stemmen
Nu het toch gaat over de Tour-praatprogramma's, de avondetappe op de Nederland 1 is erg matig. Herman is leuk en interessant, maar Dione oogt erg onhandig. Volgend jaar alleen Herman graag!
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ja, dikke tegenvaller. Ik wist niet dat Herman het samen met Dione ging doen en verwachtte veel van de nieuwe Avondetappe met Herman. Zodra Vive Le Vélo weer begint ga ik de Avondetappe links laten liggen.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Lekker sprintje van Dylan. Die komt er wel.
Ben erg benieuwd naar morgen. Als er een ploeg oorlog gaat maken dan zal het moeilijk worden voor Contador. Ik denk alleen dat Sky dat niet gaat doen, want die willen de trui nog niet. Movistar misschien maar dan vooral met als doel etappezege voor Valverde?
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Nu het toch gaat over de Tour-praatprogramma's, de avondetappe op de Nederland 1 is erg matig. Herman is leuk en interessant, maar Dione oogt erg onhandig. Volgend jaar alleen Herman graag!
Dat weet iedereen, behalve bij de NOS. Maar daar denken ze ook nog steeds dat Tom Egbers talent heeft. Herman kan dit ja, heeft hij al met de Paralympische Spelen bewezen. Dione is niet spannend, niet interessant en gewoon niet goed.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Poeh ja, zeg. Behoorlijk indrukwekkend. Ik had bij hem een eerst-zien-dan-geloven gevoel, maar dat is nu wel weg. Niet uit te sluiten dat het zelfs dit jaar nog lukt om te winnen.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Morgen een heuvelrit in het centraal massief. Zo zien de laatste 36 kilometers er uit:
http://www.letour.fr/PHOTOS/TDF/2016/500/PROFILCOLSCOTES_1.png
Aankomstlijn morgen: Google Maps
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Hup Bauke Mollema.
Ja, je zou hem wel weer verwachten tussen plaats zes en tien... maar nu zat ik toch even optimistisch te denken.
Vorig jaar 7e.
Nummer 6, Gesink, doet niet mee.
Nummer 5, Contador moet maar over zijn valpartij heenkomen, en is ook al op leeftijd aan het geraken.
Dan nummer 4, Nibali, heeft de Giro gewonnen en wat kan en wil hij nu nog?
Nummer 3, Valverde.... een goede hoor, maar al bijna opa en ook krachten verspilt in de Giro, en Mollema is eerder voor hem geëindigd.
Dan alleen de topfavorieten Froome en Quintana voor hem. Mollema kan gewoon het podium halen, als de kaarten toevallig eens in het voordeel van Nederland vallen.
Hup Bauke !
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Effe daggie vrij, kan nu alles volgen. Mooie rit hoor, dit kan nog wat worden!
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Mooie etappe, alles kan nu nog gebeuren. Lekker ouderwets tourgevoel.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Mollema kan gewoon het podium halen, als de kaarten toevallig eens in het voordeel van Nederland vallen.
Pinot, Bardet, Barguil, Aru, TJ en al die anderen laat je uit je verhaal 
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Ja, natuurlijk.
. Even lekker alles naar ons eigen toelullen... snap je toch wel? 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Voorspel een 9e of 10e plaats voor onze Gruninger.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Blijft heerlijk potje fietsen, de wandeletappe van maandag ligt ver achter ons. Heerlijk dit. Respect voor Van Avermaet, maar de rit zal nog heel anders eindigen. Kicken!
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
En nu gaat movistar fietsen. Natuurlijk, Valverde en Contador is water en vuur, dus Valverde zal alles doen vandaag om Contador te naaien. Zo zal het in het laatste uur gaan. (of niet)
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Met nog 18 km te gaan geloof ik steeds minder in mijn eigen geklets, en geniet steeds meer van de etappe zelf.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Dit gaat Van Avermaet toch gewoon winnen, en terecht dan hoor. Geweldig gedaan dan!
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Lollig dat er nog steeds van die gele motorrijders zijn, met een schoolbord waarop met krijt het tijdsverschil genoteerd staat. Wie heeft daar nog wat aan, wat voegt dat toe, is dat niet alleen maar gevaarlijk? Maar voor mij leuk om te zien, ouderwetsigheid.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Wat is Van Avermaet toch een klasbak. Normaal geen goede klimmer, maar knalt er nu puur op karakter andere renners af die wel kunnen klimmen.
Ook de vlucht is volledig zijn werk. Eerste uur ging zeer snel, 2de uur ging te traag naar zijn goesting, dus waarom niet ontsnappen uit de ontsnapping?
Strijd voor de prijslust gaat naar Thomas De Gendt. Een soort troostprijsje, kwestie van Van Avermaet geen 3 keer op het podium te zien? Al zijn de bollen ook wel een mooi troostprijs voor De Gendt (dus ook 2 keer op het podum).
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
Van Avermaet demonstreert vandaag, wat een prachtige overwinning. En die gele trui natuurlijk, met een bonusje van een minuut of ... 5? Indrukwekkend.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Geweldige overwinning van Greg van Avermaet. Diep respect. Zo moet je fietsen!
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
- Morgen een vlakke etappe. Behoudens ongelukken zit Van Avermaet dus morgen nog in het geel.
- En dan is er vrijdag. Iedereen gaat er van uit hij z'n gele trui kwijt is vrijdagavond. Wel, dan ben ik nog niet zeker. Valverde staat 5'13 achter hem, en het is nog maar de vraag of ze dat kunnen (en willen) goedmaken op hem. Er is slechts 1 berg van 1ste categorie voorzien. Heb Van Avermaet vorig jaar enkele keren vrij lang zien aanklampen in een bergrit, dus hij kan het best wel. Ook omdat ik verwacht dat de klassementsrenners niet vol zullen gaan.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Goede putsch van Van Avermaet. Laat ze dat nog maar eens kwijtfietsen. Geweldig gedaan, nu vasthouden. Hup Avermaet!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Chapeau voor Federer. Niets van gezien maar terugkomen na 2-0 in sets achter. Nice.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Wat een dag. Van Avermaet en Federer.... Ik ga nu alleen nog maar kijken en geen commentaar meer leveren. Dit is een ouderwetse sportdag. Lekker.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
De poll van Zonneveld: de zege van Greg inruilen voor halve finale op het EK? - sporza.be
Wel een interessante vraag.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dat weet iedereen, behalve bij de NOS. Maar daar denken ze ook nog steeds dat Tom Egbers talent heeft.
Bizar trouwens dat de meerderheid van stemmers op die poll een zoveelste ritzege in de TdF verkiest boven iets wat uiterst zeldzaam geweest zou zijn voor de Belgen. Ik heb het niet gezien en met 5 minuten voorsprong winnen is ontegenzeggelijk knap, maar was het zó memorabel?
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Chapeau voor Federer. Niets van gezien maar terugkomen na 2-0 in sets achter. Nice.
En wat dacht je van drie matchpoints tegen
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Purito trouwens ook weer eens sterk vandaag, kan met een rits andere mannen wellicht voor top-5 of zelfs podium gaan strijden. 
En nog geen enkele uitvaller tot nog toe, ook bijzonder!
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Het was een echte choke van Cilic.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Laten we hopen dat Raonic en Murray ook choken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.