- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Kan, maar met NL ploegen weet je het maar nooit. Vorig jaar reed hij ook Giro-Tour. Maar het gaat me vooral ook om volgend jaar.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Tja, als hij de giro gewonnen had, had hij natuurlijk veilig kunnen knechten voor Gesink en Kelderman.in de Tour. Blijft hij bij LJm, dan geldt dat ook voor volgend jaar. Een programma kun je aan het begin van het seizoen opstellen, maar afhankelijk van hoe het seizoen verloopt moet je het wel aan kunnen passen. Nu natuurlijk geen Tour, zoals gepland. Eerst herstellen.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ook volgend jaar zou ik dubbel Giro-Vuelta kiezen (bij welk team hij dan ook zit). Kruijswijk is een pure ronderenner en daar hoort hij ook te staan. Ik ben alleen bang dat LottoJumbo (als hij daar dan nog zit) dan met een vage drie kopmannenploeg naar de tour gaat. En de Giro met een vrijbuitersteam gaat rijden..
Ik kan me niet voorstellen dat Kruijswijk daarmee akkoord gaat. Die gaat bij de nog lopende contractbespreking een topploeg (zoiets als nu + één extra superknecht voor in het hooggebergte) in de volgende Giro eisen. Hij zal vast aanbiedingen van andere ploegen krijgen, dus dan mag hij ook wel wat eisen.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Het aantrekken van Battaglin scheelde deze Giro wat dat betreft wel een slok op een borrel. Die is volgens mij echt ter ondersteuning van de Giro-ploeg en Kruijswijk aangetrokken. Maar tegen ploegen met grof geld blijft het lastig. Iemand als Scarponi is goud waard. BMC zou trouwens wel een goede ploeg zijn, omdat Van Garderen daar al duidelijk de Tour doet. Kan Kruijswijk zich mooi beter op Giro/Vuelta richten.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
GSW weet in het vierde kwart er dan toch een laatste beslissende wedstrijd uit te slepen. Die zullen ze dan thuis wel over de streep trekken in Oakland. Krijgen we toch Cleveland vs. GSW. Gun het op de een of andere manier Lebron wel om hem dit jaar te pakken.
En in een heroïsch gevecht heeft Kiki in de derde set met 10-8 gewonnen. Overigens na het verspelen van liefst vijf wedstrijdpunten op 5-2 in diezelfde set.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Het belooft een natte GP van Monaco te worden, of op zijn minst een opdrogende baan. Kan twee kanten op: ze moeten braaf achter de safety car aanrijden of het wordt een heerlijke chaos.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
GSW weet in het vierde kwart er dan toch een laatste beslissende wedstrijd uit te slepen. Die zullen ze dan thuis wel over de streep trekken in Oakland. Krijgen we toch Cleveland vs. GSW. Gun het op de een of andere manier Lebron wel om hem dit jaar te pakken.
KD verdiend het ook wel. Ben bang voor OKC, dat ze hem gaan verliezen als ze uitgeschakeld worden .
Big Night voor Klay.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Nizzolo. 28 x top 10, 9 x 2e, nooit 1e geworden.
Eindigt hij eindelijk 1e, word hij gediskwalificeerd.
Terecht, daar niet van.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nou net *de val* gezien, ik moest het gewoon terugkijken...
Wat on-ge-loof-lijk zonde, om misselijk van te worden 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Sinds wanneer ben jij voor Nederland? 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Buiten het Fussball en de Eurovisie ben ik in principe (maar niet per definitie) voor Nederland heur 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat zal ik zeker niet ontkennen onderhond. Ik ben dan ook zeker jaloers op jullie elftal. Ik hoor wel degelijk bij die Nederlanders die met een horde vrienden in het oranje iedere wedstrijd in de kroeg gaat kijken, dus ik zal dat dubbel en dwars missen. Hoe dan ook zijn de overige sportprestaties meer dan een pleister op de wonde. Max en Kruiswijk doen dingen die uniek zijn in de Nederlandse sportgeschiedenis. Boston Redsox doet het goed, OKC doet het goed. Genoeg voor mijn sporthart om te compenseren gelukkig......
De sportwereld is weerbarstig, Kruiswijk op zijn plaat, Max in de muur. OKC geeft een 3-1 voorsprong weg. Het kan verkeren.
Nu zal Durant toch wel eieren voor zijn geld gaan kiezen en tekenen bij een club waar hij denkt echt kans te maken op een ring neem ik aan. Toch jammer als het illustere duo Westbrook / Durant uit elkaar zou vallen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als OKC slim is laten ze hem dan ook gaan. Ook beter voor hen.
Chokelahoma. Wat een triest zooitje zeg. Net als je denkt dat ze niet meer dat Choke team zijn worden ze de tiende ploeg die in de PO's een 3-1 lead heeft verkloot. Man man man.
Goh, en nu voor het eerst rooten voor LeBron. Je wordt bedankt OKC.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
KD misschien iets voor de Bulls Naomi 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
KD misschien iets voor de Bulls Naomi
Als we Melo willen, dan past KD ook wel in ons profiel
. Geweldige speler, al is het niet iemand die er staat als het niet lekker loopt. Na dit seizoen weet ik het niet met de Bulls, belangrijkste is trainer weg, front office weg en Noah re-signen, maar ze gooien hun eigen glazen in. Al jaren.
Ik hoop en denk dat ie terug naar huis wil. Washington D.C.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Goed spel weer van Kiki Bertens. Nu mag ze in de kwartfinale tegen Timea Bacsinszky die net Venus heeft uitgeschakeld. Als ze zo speelt als tegen Madison Keys is ze echt niet kansloos.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Is Melo ook alweer free agent dit jaar Naomi? Het is sowieso zeker denkbaar dat de vrienden elkaar gaan opzoeken. Al weet ik niet of dat zo'n denderende combi zou zijn. Ik gun KD wel een kampioenschap. Ik ben het met je eens dat het iets te vaak net niet is geweest de afgelopen jaren, maar tegelijkertijd wel een van de mooiste stylisten all time wat mij betreft.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ik wil KD wel bij Miami zien. Met een fitte Bosh, Whiteside, Durant, Wade en Dragic heb je een prima starting 5. O.a. Deng en Johnson achter de hand. Alleen dan wel Amar'e lozen.
Overigens zijn de laatste speculaties, dat hij toch re-signed bij OKC.
Ik had OKC wel door verwacht na die twee big home games van hun. Wel een mooie serie dadelijk tussen Cleveland en Golden State. Cleveland wil het van vorig jaar wel recht zetten neem ik aan. Nu wel op volle sterkte en echt in een play-off vorm.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Netjes van Kiki. Keys begon sterk met goede harde klappen, maar Bertens deed dit netjes ontregelen. In twee sets winnen van Keys is vrij sterk en zeker ook nadat ze terug gebroken werd in set 1.
Bacsinszky wel een sterkere gravelspeelster, maar ook in deze vorm wel te verslaan voor haar. Als ze maar niet te gek doet in de dubbel vanmiddag, want morgen moet ze alweer voor de enkel.
Overigens staat Bertens nu virtueel op de 33ste plek. Als Putintseva niet verder komt dan haar, dan blijft ze daar staan en word ze een geplaatste speler op Wimbledon. Overwinning in de kwartfinale brengt haar zelfs in de top 30!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is Melo ook alweer free agent dit jaar Naomi? Het is sowieso zeker denkbaar dat de vrienden elkaar gaan opzoeken. Al weet ik niet of dat zo'n denderende combi zou zijn. Ik gun KD wel een kampioenschap. Ik ben het met je eens dat het iets te vaak net niet is geweest de afgelopen jaren, maar tegelijkertijd wel een van de mooiste stylisten all time wat mij betreft.
Nee nog lang niet volgens mij. Gelukkig maar, hem bij de Bulls maken de defensieve teloorgang alleen maar erger. Ik zie KD ook graag ballen, geweldig om te zien maar is niet de leider die OKC nodig heeft. Vreemd, want dacht echt nadat ik hem zag bij Syracuse dat ie de honger had van een Jordan en Kobe.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat een heldin! Halve finale. Nu kijken of ze het powerplay van Serena kan ontregelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vermoed dat ze eruit gaat, ze oogde sowieso verre van fit in haar 2e set. Maar goed, alles extra is een wonder. Dit is al waanzinnig.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat wordt een walk-over, letterlijk of figuurlijk.
Jammer voor de Kiekster. Voortaan lekker die dubbels laten lopen.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Eerste berichten tijdens het inslaan zijn positief over Bertens. Dat is goed nieuws. Ben benieuwd hoe zich dat in de wedstrijd gaat vertalen.
Wel met de overwinning gisteren virtueel de top 30 ingekomen. Mocht ze volgende week door haar fysieke gesteldheid Rosmalen overslaan, dan raakt ze haar 110 punten voor de halve finale kwijt van vorig jaar, maar blijft ze toch top 32 staan. Dus zal ze op Wimbledon vrijwel zeker geplaatst zijn.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Kiki begint goed. Die Williams heeft wel de uitstraling van een dooie aardappel.
Graaf Machine
-
- 9798 berichten
- 1416 stemmen
Jammer van Kiki, maar weer een hele goede wedstrijd, en een fantastisch toernooi natuurlijk.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Jammer van Kiki. Net niet doortastend genoeg op de kansen, die ze kreeg. Zeker een goede game gespeeld.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Kiki begint goed. Die Williams heeft wel de uitstraling van een dooie aardappel.
Loopt erbij alsof ze er nul komma nul zin in heeft. Chagrijnige kop van der. Blijf het ook frappant vinden dat het halve stadion nog leeg is bij een halve finale. En dan net zo veel verdienen als de mannen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.