- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Graaf Machine
-
- 9797 berichten
- 1412 stemmen
Ik heb het gisteren ook maar toevallig gelezen in, meen ik, de Volkskrant. Maar voor de volledigheid meldde ik het maar even.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Nu hopen dat Nibali niet sterker wordt (of minder verslechterd) en moeten Kruijswijk en Chaves oppassen voor een putsch van Astana en Movistar.
Puur voor de koers zou ik het wel leuk zijn als Astana een list verzint. Ik kijk er wel naar uit eigenlijk. Laat Kruijswijk er maar voor moeten vechten, des te mooier als hij het dan kan uithouden.
Komen nog een paar bijzondere ritten, met o.a. een col van 2700 (!!!) meter, dus het is nog allerminst beslist.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Haase speelt wel sterk, scoort ook bijna net zoveel punten als Sock. Maar ik hoop vooral dat Haase wint omdat die Sock wel zo'n ontiegelijk vervelend hoofd heeft met een nare arrogante (op een vervelende manier) air over zich heen. En dat smakken van hem mag ik ook niet.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Mooi hoor. Kruijssie gaat het flikken!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Stand na vandaag
1. Steven Kruijswijk
2. Chaves op 2:12
3. Nibali op 2:51
Man, man, man....
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Geen idee waar dit gaat eindigen.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Dit gaat eindigen op het hoogste treetje in Turijn. Na vandaag geloof ik er echt in. Nibali is geen schim van zichzelf.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Lijkt mij ook ja. Een Nederlander die een grote ronde wint... dat voelt net zo raar als... als een Nederlander die een GP ronde wint. Maar dat is een belachelijke gedachte.
SergioMalick
-
- 1232 berichten
- 1834 stemmen
Naast het Nederlandse succes, krijgt de ploeg van Lotto Jumbo natuurlijk een flinke opkikker. Sinds Menchov en Rasmussen niet meer zo dicht bij het winnen van een ronde.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Ik lees op Engelstalige fora al zijn nieuwe bijnaam "crushweak".
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Sowieso, zelfs podium rijden in een grote ronde is lang geleden. Dat was Breukink in de Tour van '90 (3e).
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Haase speelt wel sterk, scoort ook bijna net zoveel punten als Sock. Maar ik hoop vooral dat Haase wint omdat die Sock wel zo'n ontiegelijk vervelend hoofd heeft met een nare arrogante (op een vervelende manier) air over zich heen. En dat smakken van hem mag ik ook niet.
4de set ook gepakt. Morgen verder door de regen. Sock is inderdaad een vervelend kereltje.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Gelukkig is Haase zo'n sympathieke knul 
Kleerhanger... woorden schieten tekort...
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Sympathiek niet, maar ook niet zo irritant.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Haase is een flapdrol, maar ik vind hem eerder triest dan irritant.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Waar is in Gods naam het voetbaltopic?
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Crashte MM door de drukte van dat topic of wat is de reden voor een aparte site? 
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Haase is een flapdrol, maar ik vind hem eerder triest dan irritant.
Ik vind de Bakker een net zo'n grote flapdrol.
Kiki is het tegenwoordig. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Crashte MM door de drukte van dat topic of wat is de reden voor een aparte site?
De hooligans van het MoMe voetbaltopic gingen op de virtuele vuist met elkaar.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
De hooligans van het MoMe voetbaltopic gingen op de virtuele vuist met elkaar.
Ik zie mezelf er al tussen staan hoor, aangezien de gemiddelde persoon die over voetbal praat er geen bal verstand van heeft. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Kiki is het!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En weer een dag achter de hekken. Wat rijdt Kruiswijk fenomenaal. Het zijn bijzondere weken voor de Nederlandse sport. Wie heeft het Nederlands Elftal nog nodig.......
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12850 stemmen
Wie heeft het Nederlands Elftal nog nodig.......
Haha, die heb ik de laatste weken nog al gehoord. Maar volgens mij is het nét dat mantra dat toch het één en ander verraadt 
Graaf Machine
-
- 9797 berichten
- 1412 stemmen
Ik zie toch veel liever een Nederlander eindelijk weer eens een Grote Ronde winnen, dan een zoveelste halve finaleplaats op een EK Voetbal.
Sowieso is niet elke sportliefhebber per se iemand die voetbal op één heeft staan. Na dit de Tour, en dan de OS. Zo ziet mijn sportzomer er uit.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Betancur heeft weer een happy meal genomen en heeft een tijdje doorgebracht in de ballenbak.
Laatste deze reis.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Kruijswijk smeert elke bergetappe wel weer een concurrent minuten aan de broek. Ze sneuvelen als slappe kroketten. Vanaf nu gewoon Zakarin blijven volgen en dan zit 'ie wel goed. Heerlijk ritje.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Betancur heeft weer een happy meal genomen is heeft een tijdje doorgebracht in de ballenbak.
Laatste deze reis.

Ik had echt even de hoop dat hij bij Movistar weer de oude zou worden. Maar dit is nog slechter dan vorig jaar. Toen liet hij (enkel en alleen in de Giro) nog af en toe wat zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.