• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.060 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Sjezus. Niet normaal!

Haha, Olaf in tranen.

18 jaar, net z'n rijbewijs. Fucking bizar!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Ongelooflijk. We zijn opeens goed in wielrennen, F1, turnen, 100 meter atletiek, waar gaat dat heen?

Alleen dat voetbal hè...

Ataloona

• 734 berichten
  • 4261 stemmen

Wow. Gewoon 'wow'.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Waanzinnig mooi dit! Wat een onwaarschijnlijke held. Dankjewel Max!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ongelooflijk. We zijn opeens goed in wielrennen, F1, turnen, 100 meter atletiek, waar gaat dat heen?

Alleen dat voetbal hè...

Vergeet darts niet, met de beste darter van de wereld!

En wat boeit dat spelletje met die bal nu he

mjk87 (moderator films)

• 14527 berichten
  • 4518 stemmen

Schitterend ook die tranen bij Jos die je hoort, al speelt mee dat de naam Verstappen nu niet meer met de grindbak wordt geassocieerd.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vergeet darts niet, met de beste darter van de wereld!

En wat boeit dat spelletje met die bal nu he

Maar daar zij we al zo'n 20 jaar goed in.

Haha.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar daar zij we al zo'n 20 jaar goed in.

Haha.

Ah, bedoelde je het zo. Ja, plots blinkt Nederland op andere sporten uit. Vergeet ook de tennisdames niet he, halve finale.

SergioMalick

• 1232 berichten
  • 1834 stemmen

Als totale non-kenner van de autosport, dacht ik dat Max Verstappen een verschrikkelijke hype was, omdat elke dag de meest onnozele nieuwsberichten over hem kwamen. De hype blijkt dus terecht geweest te zijn, gefeliciteerd fans met de overwinning.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

SergioMalick schreef:

Als totale non-kenner van de autosport, dacht ik dat Max Verstappen een verschrikkelijke hype was, omdat elke dag de meest onnozele nieuwsberichten over hem kwamen. De hype blijkt dus terecht geweest te zijn, gefeliciteerd fans met de overwinning.

Zit er een beetje tussenin. Hij wordt hier (begrijpelijk, dat doet Italië ook met Ferrari, Engeland met de Britten etc.) inderdaad enorm gehyped. Vandaag profiteerde hij van twee uitgevallen Mercedessen, een Ricciardo én Vettel die op een tactisch foute strategie stonden en Kimi die het bij de start liet liggen. Viel allemaal zijn kant op, wat niet wegneemt dat hij fantastisch verdedigde t.o.v. mijn held Kimi.

Ik ben flink zuur omdat ik de eerste Kimi-winst in drie jaar al proefde, maar de (echte) fans van Max: gefeliciteerd!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Zit er een beetje tussenin. Hij wordt hier (begrijpelijk, dat doet Italië ook met Ferrari, Engeland met de Britten etc.) inderdaad enorm gehyped. Vandaag profiteerde hij van twee uitgevallen Mercedessen, een Ricciardo én Vettel die op een tactisch foute strategie stonden en Kimi die het bij de start liet liggen. Viel allemaal zijn kant op, wat niet wegneemt dat hij fantastisch verdedigde t.o.v. mijn held Kimi.

Ik ben flink zuur omdat ik de eerste Kimi-winst in drie jaar al proefde, maar de (echte) fans van Max: gefeliciteerd!

Dit klinkt wel wat zuur zeg.

Hij is een waanzinnig talent, dat zie ik zelfs nog als totale onwetende van de sport. Hij is 18 he, vergeet dat niet. Tot vandaag was de jongste winnaar van een F1 race 20 jaar hoorde ik. Max is niet gehyped, maar terecht omhoog geprezen met vandaag zijn ultieme erkenning. Heb ook gelezen dat internationale media hem al een jaar lang een enorm talent vinden.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dit klinkt wel wat zuur zeg.

Staan alleen maar feiten hoor, behalve de veer die ik in zijn reet stop m.b.t. het verdedigen. Valt niet te ontkennen dat er vier snellere weg-/terugvielen door uitvalbeurten dan wel drie-stopstrategieën die hier duidelijk niet goed uitpakten.

Een talent is het zeker, maar het zal nog moeten blijken hoe groot. Een nieuwe Schumacher/Senna zie ik er vooralsnog niet in.

Edit: Maar ik ben ook zeker flink zuur, zoals ik al aangaf. M'n held kwam 0,6 s tekort, en dat na enkele zeer zware jaren voor de fans. Rijdt dit jaar weer geweldig en ik hoop dat hij nog één keer wint in de herfst van z'n carrière.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

De tijdrit in de Giro viel in het water, daardoor ook niet echt leuk om te volgen.

Twee schlemielen van de dag: Zakarin die twee keer valt en twee keer probleem met de fiets heeft en Uran die geen enkel probleem heeft maar alsnog 20 seconden achter Zakarin eindigt.

Bij Dumoulin lijkt het echt op. Jungels formidabel.

mjk87 (moderator films)

• 14527 berichten
  • 4518 stemmen

Wat is er mis met Dumoulin trouwens? Zo sterk als hij reed vorige week, zo zwak gister en vandaag. Ziek? Want het verval is te groot na een weekje koers om te zeggen dat de koek op is (zoals vorig jaar in de Vuelta).

SergioMalick

• 1232 berichten
  • 1834 stemmen

Dumoulin schijnt zadelpijn te hebben. Wat volgens mij de meest hulpeloze kwaal is bij het wielrennen. Daarnaast was deze tijdrit erg lastig te voorspellen en speelde meer mee, buiten de vorm van de renners om. De lengte, het wisselvallige weer en de constante veranderingen in klimmen en dalen. Kruiswijk was nagenoeg perfect en staat boven alle serieuze klassementsrenners. Top 5 moet te doen zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wat een baas die Max. Eerste race voor RB gelijk winnen. Ook mooi voor de wedstrijd om Hamilton en Rosberg elkaar eraf te zien knallen. Race werd gelijk een stuk spannender, wat de dominantie van Mercedes nog maar eens bevestigt. Knap hoe Max net steeds genoeg overhield om Kimi met DRS achter zich te houden. Toch verwacht ik in Monaco Mercedes wel weer. Hamilton zal daar wel winnen. Te goed in qualy en lastig in te halen daar.

Nu alleen hopen dat Max zich niet gaat overschatten en straks weer in de banden rijdt.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Zwolle84 schreef:

(quote)

Nog een Kimi-fan hier die al jaren zit te wachten, maar vandaag supporterde ik toch voor Max. Een historische overwinning waar inderdaad alles precies zijn kant op viel. De race begon al perfect met de uitschakeling van de Mercedessen (ik heb een hekel aan beide mannetjes) en om dan Kimi en Max te zien strijden voor de overwinning is heerlijk. De volgende keer ga ik weer voor Kimi juichen.

Volgens mij wordt Max in NL niet meer gehyped dan in elders. Op Sky is hij ook elke week weer het centrum van de aandacht (naast Mercedes). Hij wordt in NL wel anders gehyped. Meer een soort van blinde adoratie, waarschijnlijk omdat Nederland pas sinds kort weer in F1 geïnteresseerd is en veel mensen er daarom nauwelijks verstand van hebben.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Ondanks dat de tijdrit vooral een anticlimax was, beloofd de Giro de komende tijd wel heel leuk te gaan worden. De meeste favorieten zitten nog dicht bij elkaar en een aantal met achterstand zie ik nog wel in staat om tijd terug te pakken. Zakarin gaat nog spektakel brengen en de tijdrit van Uran vind ik niet veel zeggen. Zijn tijdrit in Romandië was net zo dramatisch, maar volgens mij is hij wel in vorm. Ook Chaves zie ik nog wel eens brutaal in de aanval gaan (maar echt meedoen doet ie niet meer). Van de grote namen verwacht ik alleen van Pozzovivo nu een kleurloze Giro. En dan heb je nog Amador en Jungels, die misschien stiekem nog een tijdje mee kunnen doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

And we have a series! Geweldige eerste WCF game 1. Zowel Warriors en Thunder schoten niet best maar wel een heerlijke comeback win van OKC, stonden diep in de dubbele cijfers achter. Gaat een hele spannende series worden maar OKC heeft zoals voorspeld wel een samenstelling die voor enorm lastige match ups zorgt voor Warriors. Go Thunder!

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Leuke finale. Wanneer gingen de nummers 1 en 2 uit het klassement in zo'n aankomst nog eens lopen??

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Bob Jungels, held!

mjk87 (moderator films)

• 14527 berichten
  • 4518 stemmen

Federer niet naar Roland Garros. Sinds de US open die hij miste in 1999 was hij bij alle grand slams aanwezig.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vanavond de ontknoping in de Premier League of darts.

Halve finales en de finale. Erg veel zin in.

Van Gerwen-Lewis en Taylor-Anderson.

MvG-Taylor zou wel een fraaie finale weer zijn.

Mag Michael die zure kerel mooi slopen.

MaartenTuinstra

• 251 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

MvG-Taylor zou wel een fraaie finale weer zijn.

Mag Michael die zure kerel mooi slopen.

Met een 9-darter bij voorkeur.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

mjk87 schreef:

Federer niet naar Roland Garros. Sinds de US open die hij miste in 1999 was hij bij alle grand slams aanwezig.

Uitzonderlijk dat Federer niet aan een GS mee doet. Zal wel wennen zijn. Is dit dan toch echt het begin van het naderende afscheid? Of komt hij straks toch weer terug.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Anderson maakt er een potje van op zijn dubbels. Komt er wel mee weg in leg 3.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De gewenste finale. Van Gerwen is favoriet, maar verloor de laatste 2 PL of Darts finales ook al he.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Je bent een sloopkogel of je bent het niet. Taylor wordt vooralsnog weggebeukt.

Haha! Die 2x tops. Alsof het allemaal niks is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.