- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad verrassend. Ben wel benieuwd naar de ontmoeting. Oklahoma lijkt in de play-offs naar een betere vorm te stijgen. Of het genoeg is tegen Golden State gaan we zien. Westbrook vs Curry lijkt me wel genieten en dat hopelijk 7 games lang. Dan ook nog Durant en Thompson. Green is een beest.
Toronto gaat het wel redden tegen Miami. Helaas
Zal wel in game 7 worden denk ik. Hoe dan ook gaat de winnaar er wel af tegen de Cavs.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Dat wordt gewoon weer Warriors tegen de Cavs. Alleen dan nu met een fit en in vorm zijnde Cavaliers. Interessante match-up, zeker omdat de Warriors toch iets minder in vorm zijn dan de eerste helft van het seizoen.
Gisteren Berdych er met dubbel bagel (!!!) af tegen Goffin, geen idee wat daar aan de hand is geweest. Vandaag kwartfinale met Nadal tegen Djokovic. Interessante match-up zo voor RG. Gaat de Djoker dit jaar dan toch die Carreer Grand Slam pakken?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Mooie rit morgen. Soort mini-Strade? De hellende kasseien aankomst kennen we in ieder geval van de Tirreno.
SergioMalick
-
- 1232 berichten
- 1834 stemmen
Jammer van Dumoulin, maar eigenlijk gun ik hem de ontspanning wel weer, want er kwam weer een Dumoulin-gaat-de-ronde-winnen-mentaliteit in de media, terwijl hij had aangegeven geen ambities te hebben op de eindoverwinning. Nu mogen we ons focussen op Kruiswijk, die leek ijzersterk. Nibali-Valverde-Zakarin-Kruiswijk-Chaves in willekeurige volgorde?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De Tsaar van Tatarije gaat het hem gewoon flikken, u las het hier het eerst. De Haai en Landa ogen maar kwetsbaar. Chaves en Kruijswijk gaan nog wel tegen een patat aanlopen, verwacht ik. Valverde is nog wél een gevaarlijke klant.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Hahaha Otherfool, je avatar!
Smeets FTW!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Max Verstappen. Wat een baas. Eerste gp met Red Bull en gelijk 4de op de grid, en in Q1 en Q2 derde gestaan. Kudos.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hahaha Otherfool, je avatar!
Smeets FTW!
Deze zomer nog 1 keer genieten... ik word er nu al weemoedig van 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Vergeet Landa en Uran niet.
Majka.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Max Verstappen. Wat een baas. Eerste gp met Red Bull en gelijk 4de op de grid, en in Q1 en Q2 derde gestaan. Kudos.
Het wordt wel overdreven hoor. Die RB loopt op rails, zeker op dit soort circuits, en op het moment dat het ertoe doet knalt Ricciardo hem 0,4s om de oren. Maar hij doet het zeker naar behoren.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
De Tsaar van Tatarije gaat het hem gewoon flikken, u las het hier het eerst. De Haai en Landa ogen maar kwetsbaar. Chaves en Kruijswijk gaan nog wel tegen een patat aanlopen, verwacht ik. Valverde is nog wél een gevaarlijke klant.
Ik houd het nog steeds op Nibali. Heeft eigenlijk maar één zwak moment gehad tot nu toe maar dat was na een eigen aanval (op een slecht moment). Hij zal vandaag in de tijdrit denk ik al beginnen om orde op zaken te stellen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Kittel dus afgestapt. Paar etappes vroeger dan verwacht.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik houd het nog steeds op Nibali. Heeft eigenlijk maar één zwak moment gehad tot nu toe maar dat was na een eigen aanval (op een slecht moment). Hij zal vandaag in de tijdrit denk ik al beginnen om orde op zaken te stellen.
Gisteren vond ik hem ook wat bleekjes over de finish komen. Verloor ook nog wat extra secondes.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Voor het eerst in jaaaaaren de F1 eens aangezet en meteen spettacolo 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, idem.
Ga het alleen niet uitzitten, 66 rondjes damn. Ik schakel wel weer richting het einde in.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Kom op Vettel! Nu winnen en je doet weer volop mee.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Wel lekker. Vettel net na Max de baan op na zijn stop.
Er gaan er een hoop het hok van Mercedes in.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ga het alleen niet uitzitten, 66 rondjes damn. Ik schakel wel weer richting het einde in.
Ik doe hetzelfde. Heb echt de kracht niet zo een hele Grand Prix uit te zitten
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er ook pas zo'n 350 gp's op zitten. 
Wel kapot van de zenuwen nu, als Ferrari-man. Het móét nu...
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Gun je Vettel meer het succes dan Verstappen?
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk. RB is de tegenstander. Wacht al sinds 2008 op een kampioenschap.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Spannend heurrr 
Alle deuren dichtgooien!
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Pfff sta met de Kimipet op voor de tv, in tijden niet zo'n spannende race gezien!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wel een lekkere om weer eens in te stappen
Zelfs de Giro moet maar even wachten...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het is wel verrekte spannend, zelfs voor een niet F1 fan zoals ik. Ben in dit geval gewoon een Nederlandse succesjager door Max Verstappen te volgen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nog een minuut of 7 voor het ultieme jongensboek....
Het gaat gebeuren hoor... mooi man.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.