- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van Barneveld zoekt motivatie en Van Gerwen heeft zin in Rotterdam - RTL Darts Video - rtl7darts.nl
Ga hem nou nog maar eens verdedigen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Van Barneveld zoekt motivatie en Van Gerwen heeft zin in Rotterdam - RTL Darts Video - rtl7darts.nl
Arrogante kwal, ach het publiek dat er voor zorgt dat hij zoveel prijzengeld kan winnen doet er niet zoveel toe. Nee, dan Van Gerwen: "Ik wens hem veel succes in Nederland". Zo willen we dat horen 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De Vlinder met een honderdste voorsprong, koekoek 
Nu Küng en Spartacus nog...
edit: Küng prompt het skoekeloen in...
edit2: Spartacus toch ziek. De Vriend van de Klok gaat het doen!
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Geen motivatie voor volgende week om in je thuisland te spelen.
Wat een zak hooi kan het ook zin.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Misschien had Kung hem wel gepakt als die niet gevallen was...
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Als je ziet dat hij uiteindelijk maar 30 seconden verliest, zou je denken van wel. Al kan zo'n valpartij gekke dingen met je doen qua adrenaline. Uiteindelijk zullen we het nooit weten, maar dat Küng iemand is om de komende 10+ jaar rekening mee te houden is weer wat duidelijker geworden.
In hoeverre lijkt de volgende tijdrit op die van Rio? Beiden hebben klimmetjes, maar zijn die ongeveer even zwaar?
SergioMalick
-
- 1232 berichten
- 1834 stemmen
Zeker een mooie overwinning. Dumoulin lijkt sterk en veel slimmer dan zijn tegenstanders, maar ik ben eigenlijk net zo optimistisch over Kruiswijk. Krijgen we dan 2 Nederlanders in de top 10?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Kruijswijk zit wel erg geïsoleerd. Roglic op 5 minuten en Battaglin op 10 miinuten vandaag. Op een gegeven moment was er nog een groep van zo'n 60/70 man met maar twee Lotto-Jumbo mannen, dat is wel erg karig. Het is wel duidelijk geworden dat van een simpel gevecht tussen Landa/Valverde/Nibali voor de roze trui geen enkele sprake is.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Wellens
blijkbaar ook met dank aan Dumoulin, die hem nét voor de sprong wist te zeggen dat het de moment was om weg te springen. En Ligthart als trein natuurlijk. Mooie overwinning na een aanval van 70km. Wellens dit jaar al een aantal keer in de kijker maar steeds weer gegrepen door een gretig peleton, gelukkig lieten die vandaag wat begaan.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Nou als ie nog geen motivatie had, dan heeft Barney dat nou wel. Publiek zorgt voor een mooie opkomst.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Wellens
blijkbaar ook met dank aan Dumoulin, die hem nét voor de sprong wist te zeggen dat het de moment was om weg te springen. En Ligthart als trein natuurlijk. Mooie overwinning na een aanval van 70km. Wellens dit jaar al een aantal keer in de kijker maar steeds weer gegrepen door een gretig peleton, gelukkig lieten die vandaag wat begaan.
Mooie zege en ook wel verdiend voor Wellens, die het aanvallen nooit schuwt. Wat ik echter niet begrijp is dat er niet meer reactie komt als hij wegspringt op dat moment. Wat zitten al die andere rittenkapers dan ongelofelijk te slapen dat ze dit eigenlijk compleet weggeven. En het gepruts van Lampre en Movistar (dan met de hele ploeg op kop en na 5 km weer weg zijn) snap ik ook niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Publiek staat vol achter held Barney, leuk om te zien. De man zakt verder af, maar blijft natuurlijk HET Nederlandse dartsicoon. Hoop dat hij minimaal een puntje pakt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
1 van de slechtste potjes darts in lange tijd, maar het was wel vermakelijk. Leuk dat Barney een puntje kan pakken.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Oef, Peter Wright laat het daar wel liggen. Knappe 100+ finishes van Barney, want scorend was het niet je dat. 26 en 22 achter elkaar, dat is mijn niveau 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En het gepruts van Lampre en Movistar (dan met de hele ploeg op kop en na 5 km weer weg zijn) snap ik ook niet.
Vergeet Orica niet...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Benieuwd of Mike z'n voorsprong op legsaldo wel kan vasthouden 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hopen ramt van Gerwen die gozer van het podium af en toont hij aan met afstand de beste in zijn sport te zijn.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Wat ik echter niet begrijp is dat er niet meer reactie komt als hij wegspringt op dat moment.
70km is nog best ver natuurlijk, maar dan nog zijn er meestal meer vrijbuiters die alsnog hun kans wagen. Blijkbaar was het begin ook best woelig, dus misschien dat een aantal renners al op hun adem getrapt hadden?
Maar eens dat het verder ook nogal vreemd verliep, met ploegen die korte tijd even aan kop kwamen sleuren, om het daarna weer te laten lopen. Heb het niet gezien maar blijkbaar Orica ook een km of 5 ... en die hadden volgens mij helemaal niks om voor te rijden deze etappe. Misschien strafkamp omdat ze er niet bij zaten vooraan?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gooit van Gerwen effe 164 uit! Held!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Spaarzaam lichtpuntje in een zeer povere partij.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Taylor is een eikel, maar ik vond die provocatie naar het publiek wel geinig. Kan het begrijpen als de hele zaal tegen je is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekker om die Taylor in de slotfase nog effe te breken en te verslaan. Naar figuur is 't toch ook.
Publiek niet zo aardig naar de tegenstanders van de Nederlanders, maar ach.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat fluiten was te verwachten uiteraard, maar het publiek uitdagen is onnodig. Ze fluiten toch al
.
Slechte partij van beide kanten, maar begrijpelijk. Verdiende winnaar over 16 weken. Nu moet ie het volgende week wel afmaken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4518 stemmen
Ik ben trouwens totaal niet verbaasd dat Dumoulin zo sterk geklommen heeft. Donderdag was ik bij de ploegenpresentatie en daar oogde hij een stuk slanker (dus lichter) dan vorig jaar. Of zijn motor groot genoeg is voor drie weken weet ik niet, maar dit niveau zou hij nog wel een tijdje vol moeten kunnen houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spurs zo overklast in game 6. Nooit verwacht. Ik hoop dat OKC een goede matchup zal worden voor de Warriors.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.