- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Psv heeft ook een soortgelijk budget als Ajax.
Maar PSV moet in alles terug en Ajax wordt alleen maar rijker. Geloof mij nou maar, jullie worden 8x kampioen de komende 10 jaar, jullie geven de halve begroting van pakhembeet Heracles uit aan een mislukte bankzitter als Van der Hoorn en vinden dan nog dat je de hand op de knip houdt.
De enige uitdaging van Ajax ligt de komende jaren in Europa.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Die ligt er voor het hele Nederlandse voetbal. Inclusief het Nederlands elftal.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Hoe is het eigenlijk met de door de MoMeKenners tot 'sensatie' gebombardeerde Sana afgelopen? Daar lees ik hier al tijden niks meer over (om over 'de nieuwe Van Basten' HiHaHoesen nog maar te zwijgen).
Dannyboy zit nu in Griekenland bij PAOK. De grootste vooruitgang die hij heeft geboekt is zo te zien dat hij al 4 maal de 90 minuten heeft weten vol te maken. Qua goals heeft hij de belofte nog niet echt ingelost zeg maar, met 1 goaltje. Maar hij is ook nog maar 23....
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dannyboy zit nu in Griekenland bij PAOK. De grootste vooruitgang die hij heeft geboekt is zo te zien dat hij al 4 maal de 90 minuten heeft weten vol te maken. Qua goals heeft hij de belofte nog niet echt ingelost zeg maar, met 1 goaltje. Maar hij is ook nog maar 23....
Ah, juist. Overigens lees ik ook net dat Eyong 'klaar voor de Europese top' Enoh op het punt staat in Turkije te degraderen met zijn Antalyaspor. Toch apart hoe enorm veelbelovende carrières van dergelijke supertalenten uiteindelijk kunnen verlopen. Alsof de duvel ermee speelt.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Die ligt er voor het hele Nederlandse voetbal. Inclusief het Nederlands elftal.
Elke andere Nederlandse club is bij voorbaat kansloos. Ajax zou het in potentie moeten kunnen (Braga en Benfica spelen ook nog wel eens een Europese finale) maar faalt wel erg opzichtig de afgelopen jaren. Als Frankie dat nog voor elkaar krijgt (halve finale EL volstaat) staan de mooie Engelse clubs in de rij.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Slim inderdaad om een fakkel uit te willen maken met traangas... 
Wat een debiel zeg.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
LOL, 'He's gonna learn it the hard way...'
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kom op, je kunt nog niet tevreden zijn dat er spelers als Poulsen in je selectie zitten?
Al geruime tijd op zijn retour, hoort nu bij clubs als NAC te spelen.
Ik heb Ruudje Vormer nog geen PSV vedettes uit de wedstrijd zien beuken. Laat staan dat ik een NAC speler tegen Barca zie excelleren. Poulsen is prima voor Ajax wanneer er een slot op de deur moet, of wanneer er ervaring dan wel gebeuk gewenst is in een wedstrijd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
(afbeelding)
Wat een debiel zeg.
Niet slim nee. Valt uiteindelijk allemaal mee. Hij is er ff flink van geschrokken, meer niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Kom op, je kunt nog niet tevreden zijn dat er spelers als Poulsen in je selectie zitten? Al geruime tijd op zijn retour, hoort nu bij clubs als NAC te spelen.
Ik hoop van harte dat Ajax Puolsen verlengt. Een elftal heeft ervaring nodig. Dat is een van de punten waar het het afgelopen jaar mis is gegaan (buiten de kwaliteit natuurlijk).
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Voetbal International - PSV en Gerbrands strijken laatste plooien glad - vi.nl
Gerbrands definitief dus. Qua kwaliteiten van de beste man is het voor mij koffiedik kijken. Vind het wel jammer dat het niet iemand uit de regio is of een Philips-man. Maar goed, de man heeft AZ goed op de rails gehouden nadat het geld van Scheringa was verdwenen.
Als het maar niet, net zoals Brands, een subtopper blijft.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Elke andere Nederlandse club is bij voorbaat kansloos. Ajax zou het in potentie moeten kunnen (Braga en Benfica spelen ook nog wel eens een Europese finale) maar faalt wel erg opzichtig de afgelopen jaren. Als Frankie dat nog voor elkaar krijgt (halve finale EL volstaat) staan de mooie Engelse clubs in de rij.
Ik bedoelde eigenlijk op hun eigen niveau. Uitgeschakeld door differdange, Kuban, chornomorets, Ludogorets en petrolul. Dat moet volgend jaar beter kunnen mag ik hopen. Anders kunnen we de Europa League tickets beter aan een ander geven.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dus AZ heeft volgend seizoen vestigingen in Alkmaar, Eindhoven en Amsterdam?
Alsof je het over de duvel hebt: http://www.vi.nl/nieuws/hoesen-rekent-niet-meer-op-rentree-bij-ajax.htm
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Aanklager buigt zich over vuurwerk Ajax in bekerfinale - voetbalzone.nl
Paar wedstrijdjes zonder publiek?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk op hun eigen niveau. Uitgeschakeld door differdange, Kuban, chornomorets, Ludogorets en petrolul. Dat moet volgend jaar beter kunnen mag ik hopen. Anders kunnen we de Europa League tickets beter aan een ander geven.
De Nederlandse club die meestal het best presteert in Europa, AZ, zal volgend seizoen waarschijnlijk niet Europees opereren. Dit zal heel veel punten schelen. Overigens kunnen seizoenskaarthouders gratis naar de play-offs, maar heb ik daar wel zin in? Ik denk het niet eigenlijk. Heb het wel een beetje gehad eigenlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik lees hier NR zeggen dat Ajax niet zo'n sterke bank heeft, maar jongens als Vermeer, Denswil, Poulsen, Duarte, Bojan, Kishna en Sigthorsson/De Jong (1 van de 2 speelt) zijn toch meer dan prima Eredivisiespelers en niet te vergelijken met de Vormers, Te Vrede's, Armenterossen en Verhoeks die bv bij Feyenoord op de bank zitten. Waar wissels bij Feyenoord vaak de ploeg verzwakken, daar bleef het bij Ajax vaak gelijk. Ajax heeft geen spectaculaire ploeg, maar wel een stabiele. Bij al die wissels heb ik het idee dat ze snappen wat er verwacht wordt. Komt omdat Frank er gewoon een sterk collectief van heeft gemaakt. Qua individuele klasse legt Ajax het wel weer tegen PSV en misschien ook Feyenoord (aanvallend dan) wat af, maar dat compenseert Ajax op andere wijze. De meeste Ajacieden scoorden dit seizoen een 6 tot 6,5. Ook de meeste wissels. Slechts Cillessen, Moisander, Blind en Schone zou ik hoger geven van de gehele selectie. Zij horen een 7 tot 7,5 te krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Aanklager buigt zich over vuurwerk Ajax in bekerfinale - voetbalzone.nl
Paar wedstrijdjes zonder publiek?
Flinke boete, voorwaardelijke straf van 3 duels in de beker ofzo en vast de eerste bekerpot zonder publiek. Zoiets zal het wel worden. Volgens mij heeft Ajax er alles aan gedaan om problemen te voorkomen. Neemt niet weg dat het wel enorm kwalijk is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lees trouwens dat Leeuwin (wie?), van der Laan (wie?) Blind en Immers (
) gedeeld eerste staan voor de gouden schoen. Dat met nog een wedstrijd te gaan. Andere kanshebbers die er vlak achter staan zijn de nooit verzakende Roy Beerens en het spektakel genaamd Nienhuis.
Jongens, waar hebben we het nog over. Vertonghen, Suarez, Bommel, Maxwell en Bony; dat waren pas kwaliteitsspelers die de schoen mochten claimen.
En waar zijn Pelle, Schone, Cillessen of Tadic?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Welke gouden schoen? Benieuwd naar de link. Ik zie hele andere namen bij de klassementen staan.
Bij VI staat Cillessen bv ''gewoon'' op 1.
Ik vond trouwens dit seizoen niet 1 speler echt super briljant. Piazon (voor de winter), Schone (overall) en Pelle (overall) vond ik bv nog wel opvallend, maar niet eens zoals bv Eriksen of Bony vorig jaar en al helemaal niet zoals een Suarez in het verleden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Welke gouden schoen? Benieuwd naar de link. Ik zie hele andere namen bij de klassementen staan.
Telegraaf. Zag dat bij toeval ook vandaag in de trein waar de Telesport lag. Zes spelers binnen een half punt, waaronder dus inderdaad twee van Cambuur. Clasie en Janmaat op anderhalve punt, in theorie ook nog kanshebbers.
En Cillessen heeft te weinig gespeeld om te winnen, Telegraaf gaat om totalen (minus de vier slechtste wedstrijden) en niet om gemiddelde zoals bij VI.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vond trouwens dit seizoen niet 1 speler echt super briljant. Piazon (voor de winter), Schone (overall) en Pelle (overall) vond ik bv nog wel opvallend, maar niet eens zoals bv Eriksen of Bony vorig jaar en al helemaal niet zoals een Suarez in het verleden.
Geen link laat staan klassement te vinden online; zag het bij toeval op het FN. Maar het is de gouden schoen dan wel speler van het jaar verkiezing. Die Bony vorig jaar won, Vertonghen, Janssen en Suarez daarvoor.
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
(afbeelding)
Wat een debiel zeg.
Waar is dit? linkje?
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Plus nog wat metro's in Amsterdam las ik. Gaat lekker daar. En dat na al het goede van vorige week.
Vuurwerk en treinen slopen. Ajax hoolies leven echt nog in de jaren 80. Nu wachten op matjes en strakke spijkerbroeken.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Telegraaf. Zag dat bij toeval ook vandaag in de trein waar de Telesport lag. Zes spelers binnen een half punt, waaronder dus inderdaad twee van Cambuur. Clasie en Janmaat op anderhalve punt, in theorie ook nog kanshebbers.
En Cillessen heeft te weinig gespeeld om te winnen, Telegraaf gaat om totalen (minus de vier slechtste wedstrijden) en niet om gemiddelde zoals bij VI.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Vanaf 1:37 linksonder.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Met Suarez heb je een punt. Maar Pellè is dit seizoen (en vorig seizoen) bijvoorbeeld beter dan Eriksen vorig seizoen was - als je toch met elkaar vergelijkt. Als je het over potentie hebt, heb je nog een punt.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Qua individuele klasse legt Ajax het wel weer tegen PSV en misschien ook Feyenoord (aanvallend dan) wat af.
Niet alleen aanvallend, individueel.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Clasie, Immers, Mulder etc. Gewoon matige spelers met weinig klasse. De Vrij en Indi lopen ook niet over van individuele klasse. Feyenoord is voorin frivoler en sterker, meer niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.