- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Finbogasson was toch ook wel een klein fenomeen dit seizoen hoor. Doet toch echt niet veel onder voor een Pelle.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Pelle is veel completer. Finbogasson vooral een goede afmaker die intelligente looplijnen heeft. Lijkt me meer een type Vleminckx, Alves, Bulykin etc. Een naam die in het buitenland weer flopt. Pelle zou nog wel bij een leuke middenmoter in Engeland of Duitsland wat kunnen proberen denk ik. Dat denk ik overigens ook van Sigthorsson. Voetballend niet zo super, maar als spits vrij goed. Lekker naar een Aston Villa gaan ofzo.
PS: Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Vul allemaal de CL toto in voor de komende 2 dagen met CL affiches!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Welnee. Clasie, Immers, Mulder etc. Gewoon matige spelers met weinig klasse. De Vrij en Indi lopen ook niet over van individuele klasse. Feyenoord is voorin frivoler en sterker, meer niet.
Janmaat, Kongolo, de Vrij en BMI. Echt een prima verdediging voor Eredivisiebegrippen. Verdedigend zijn er in de Eredivisie weinig beter dan Mathijsen. Jammer dat-ie zo traag is.
Sinds Kongolo speelt, heeft Feyenoord amper nog tegentreffers geïncasseerd. In de laatste 7 wedstrijden 2 tegengoals, waarvan een blunder van Mulder. Een goede keeper zou fijn zijn.
De Vrij speelt na de winterstop ijzersterk, maakt nauwelijks tot geen fouten.
Wel geinig dat je Clasie ineens matig vindt, terwijl je 'm een tijdje geleden nog goed vond. Maar dat kan snel gaan bij jou, weten we allemaal.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het niet over hun niveau, maar over het feit dat ze individueel zeker niet beter zijn.
En als we toch gaan mierenneuken, kijk alleen al eens naar het aantal tegengoals bij jullie en bij Ajax...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Die discussie hebben we al gehad.
We hebben het toch over individueel?
Ik vind alle posities beter bezet bij Feyenoord achterin. Op de keeper na, uiteraard. Mulder - Cillessen, dat scheelt toch al gauw zo'n 13 goals.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die discussie hebben we al gehad.
We hebben het toch over individueel?
Ik vind alle posities beter bezet bij Feyenoord achterin. Op de keeper na, uiteraard. Mulder - Cillessen, dat scheelt toch al gauw zo'n 13 goals.
Moisander is in mijn ogen de beste centrumverdediger van de Eredivisie. Janmaat en van Rhijn ontlopen elkaar weinig. Linksback is bij beide teams niet echt werelds. Boilesen heeft een echt goede voorbereiding nodig en een topfit jaar. En Veltman maakt fouten, maar dat deden Indi en de Vrij ook.
Je kan moeilijk zeggen dat 26 en 39 tegengoals alleen in verschil komt door je keeper.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik was gestopt met lezen toen ik las dat van Rhijn en Janmaat elkaar weinig ontlopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik was gestopt met lezen toen ik las dat van Rhijn en Janmaat elkaar weinig ontlopen.
Dat mag. Janmaat had een leuke start dit seizoen maar heeft daarna weinig laten zien. Van Rhijn begon kut, had na de winter een goede periode. Het ontloopt elkaar weinig. Janmaat iets constanter, Van Rhijn meer talent. Maar beiden mogen de veters van vd Wiel nog niet strikken 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
We zullen zien wie er op het W.K. speelt. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
We zullen zien wie er op het W.K. speelt.
Wordt wel lastig voor Moisander en Boilesen om het WK te spelen ja.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kwestie van tijd voordat Kongolo typetjes als Moisander voorbij is. Wat een talent heeft die gozer.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Uitstekende pot van Arsenal waardoor plek 4 nu zo goed als zeker is.
Knap trouwens van Sparta, een keer niet verloren. Hebben die gewoon alle krachten gespaard voor de play-offs? 
Wel nog even lekker de gelijkmaker om de oren in minuut 89.
Vrijdag moet Eindhoven 't klusje zien te klaren.
De Graafschap heeft dat echter al gedaan door met 1-4 te winnen bij Fortuna Sittard.
Die spelen dus tegen RKC.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Janmaat, van Rhijn of v/d Wiel.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Kwestie van tijd voordat Kongolo typetjes als Moisander voorbij is. Wat een talent heeft die gozer.
Eigenlijk is-ie al beter. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Meer talent dan Moisander in zijn jonge jaren; jazeker, maar laten we wel even met beide beentjes grounded blijven.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik vind Moisander niet zo geweldig. Nuttige speler, meer niet.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Moisander kan niet eens koppen. Nogal essentieel voor een verdediger. Zal de Eredivisie nooit ontgroeien.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Uitstekende pot van Arsenal waardoor plek 4 nu zo goed als zeker is.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Je kan moeilijk zeggen dat 26 en 39 tegengoals alleen in verschil komt door je keeper.
Eerste 7 wedstrijden met Vermeer: 11 uit 7 - Doelsaldo: 13-13
26 wedstrijden met Cillessen: 59 uit 26 - Doelsaldo: 54-13
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zojuist terug van een weekendje weg, dus wat later maar natuurlijk alsnog:
Gefeliciteerd voor de Ajacieden hier op het forum. Geen mooie titel, maar het is er wel gewoon weer een. Verder wel redelijk tevreden met de tweede plaats van Feyenoord, er had meer in gezeten, dat zeker, maar gezien een aantal bizarre voorvallen (slechtste start ooit, vier wedstrijden zonder de o zo belangrijke geschorste Pelle, heel veel onnodig puntverlies) en een wel erg smalle selectie toch nog tweede is op zich aardig.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
vier wedstrijden zonder de o zo belangrijke geschorste Pelle
Heeft geen punt gekost. 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Dus AZ heeft volgend seizoen vestigingen in Alkmaar, Eindhoven en Amsterdam?
Alsof je het over de duvel hebt: http://www.vi.nl/nieuws/hoesen-rekent-niet-meer-op-rentree-bij-ajax.htm
Logisch als de topclubs voor je in de rij staan.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Zal vak410 wel weer zijn geweest 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Lees trouwens dat Rutten Beerens wil hebben. Ben nooit zo'n van Beerens, maar minder dan Schaken is hij ook niet, en bovendien transfervrij. Zal toch nog steeds de vijver van spelers zijn waaruit Feyenoord moet vissen. En dan een half miljoen ofzo vangen voor Schaken, zou niet gek zijn.
Dan nog hopen dat ze Toornstra kunnen halen, Ziyech zie ik eerder naar Ajax gaan toch als ze hem daar willen hebben, en een spits erbij, en je selectie is alweer aardig rond.
edit: oh Beerens is helemaal niet transfervrij. Nog een jaarcontract.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Sta je straks gewoon met Havenaar en Beerens te ballen
Leuk man..
Toornstra zou een goede zijn voor Feyenoord. Ziyech lijkt me onhaalbaar (sowieso qua prijs, en die jongen gaat toch liever ergens anders heen..
)
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Sta je straks gewoon met Havenaar en Beerens te ballen
Leuk man..
Achja, het kan tegenwoordig alle kanten op in de Eredivisie. Als je kampioen kunt worden met Denswil, De Sa en Serero, dan ook met Beerens en Havenaar 
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Ik droomde vannacht dat iemand riep dat Van Rhijn en Janmaat elkaar niet zoveel ontlopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.