- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Twitter / AmsterdamNL: Het doek is volledig uitgerold! ...
Duidelijk welk logo bij de gemeente Amsterdam de voorkeur heeft 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
@thijsslegers 5m
#psv heeft 1e aanwinst binnen. In hoofdlijnen akkoord met Toon Gerbrands over functie van algemeen directeur. Zie VI.nl zo direct
Was te verwachten, lijkt me een goede keuze.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
True, maar je rept er zelf nooit over. Terwijl we god weet hoe vaak moeten aanhoren dat het betreffende Ajax een schande dan wel geen prestatie is.
Het lijkt mij duidelijk. Daarnaast begin ik er nooit over. Reageer puur op jullie ajax berichten.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Real moet natuurlijk wel altijd afrekenen met Barcelona dat vrijwel hetzelfde budget heeft. Dat ontbreekt volledig in Nederland. De komende 10 jaar wordt Ajax gewoon 7 a 8x kampioen, het Celtic idee.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Of dat gaat gebeuren weet ik niet maar ze zijn dat wel min of meer verplicht natuurlijk
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Real moet natuurlijk wel altijd afrekenen met Barcelona dat vrijwel hetzelfde budget heeft. Dat ontbreekt volledig in Nederland. De komende 10 jaar wordt Ajax gewoon 7 a 8x kampioen, het Celtic idee.
Psv heeft ook een soortgelijk budget als Ajax. 62 om 65 miljoen... 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik had het niet eens over ajax. Dat jij die er altijd bij moet halen.. Maar goed. Prima hoor. Ik ben allesbehalve jaloers op Ajax supportertjes.
Als ajax kampioen wordt is nooit een prestatie. Die moeten zich eerder altijd kapotschamen als ze GEEN kampioen worden.
Maar de competitie is zoals je min of meer zelf zegt idd een zichzelf in stand houdend circus. Meer geld is betere prestaties is meer geld is betere prestaties etc. En andersom bij minder geld.
Je moet wel heel weinig voetbal zien omdat niet door te hebben er n natuurlijk.
Heerlijk. Doe maar een 5-0 bij Ajax-NEC. Om meerdere redenen zou dat erg fijn zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
@thijsslegers 5m
#psv heeft 1e aanwinst binnen. In hoofdlijnen akkoord met Toon Gerbrands over functie van algemeen directeur. Zie VI.nl zo direct
Was te verwachten, lijkt me een goede keuze.
Vergeet niet het clublogo aan te passen.
http://www.vriendenkring-fctwente.nl/wp-content/uploads/2011/08/az_alkmaar.jpg
A en Z eruit photoshoppen en P, S en een V erin bewerken. Moet te doen zijn.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Heerlijk. Doe maar een 5-0 bij Ajax-NEC. Om meerdere redenen zou dat erg fijn zijn.
Wees er maar trots op.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als het jouw frustreert dan zeer zeker.
Succes tegen Oss en Emmen man!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Vergeet niet het clublogo aan te passen.
(afbeelding)
A en Z eruit photoshoppen en P, S en een V erin bewerken. Moet te doen zijn.
Barcelona ondertussen gewoon 2-0 achter tegen Villareal. Die doen nu dus definitief niet meer mee.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, maar jullie nemen gewoon de hele directie over
Benieuwd wanneer Steward een aanbieding kan verwachten, hehe. Overigens denk ik dat Gerbrands best bij PSV past. Lijkt me een gemoedelijke, rustige man die geen gekke dingen zegt. Maar ik dacht dat PSV altijd Brabanders zocht met affiniteit voor PSV. In dat kader verbaast het wel wat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Boetius: 'Champions League voetbal, dat klinkt goed'
Arme jongen weet niet dat ze in uiterlijk de vierde voorronde alweer klaar zijn. Met de huidige standen; Napoli, Everton, Schalke, Porto of Bilbao. Goodluck.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Om die ronde daarna ook eraf te gaan en ook geen EL pakken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat moeten we niet hebben. Ik wil komend seizoen minimaal 5 van de 6 in Europa zien, willen we nog wat betekenen op de ranglijst. Tevens mogen onze Rotterdamse vrienden ook wel eens ervaren wat het is om in 8/10 speelrondes een dubbel programma te hebben; en het puntenverlies wat daarbij komt kijken.
Mark my words; als Feyenoord komend seizoen Europees speelt gaan ze geen echte rol van betekenis spelen in de titelstrijd. Totaal geen ervaring met zulke belasting, en een bank die te smal is.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Als het jouw frustreert dan zeer zeker.
Succes tegen Oss en Emmen man!
Ik zou niet met je willen ruilen.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Dani Alves eet de banaan die naar hem gegooid wordt. 
Een knappe comeback van Barcelona trouwens. Het staat ondertussen 2-3.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Barcelona van 2-0 naar 2-3, dankzij 2 eigen doelpunten. 
Te laat gerefesht.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ondertussen verstandige woorden bij studio voetbal. Mocht Erwin Koeman direct buiten degradatiegevaar belanden dan is ie de trainer vh jaar.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Mark my words; als Feyenoord komend seizoen Europees speelt gaan ze geen echte rol van betekenis spelen in de titelstrijd. Totaal geen ervaring met zulke belasting, en een bank die te smal is.
Ook dat heeft te maken met budget. Om een brede selectie te creëren. Feyenoord heeft geen geld om spelers te kopen. De afgelopen 3 jaar niet gehad. Op Pellè na.
Anderzijds, Ajax heeft ook geen sterke bank.
Wellicht veranderd die situatie als Feyenoord een paar spelers verkoopt. Maar dat zijn dan bepalende spelers.
Feyenoord heeft alleen voor de posities achterin een sterke selectie in de breedte. Janmaat, van Beek, de Vrij, Mathijsen, BMI, Kongolo, Nelom. Gewoon BMI verkopen en de rest proberen te behouden. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ook al vind ik Alves een droeftoeter, dit is wel een heerlijke actie. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alves; wat een baas
. Die blik ook, prachtig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax heeft voor Eredivisie begrippen een prima bank, al was het dit seizoen wel een zwakkere bank dan voorgaande jaren. Frank roept al jaren (meer dan terecht) dat de kampioenschappen behaald worden met behulp van circa 20 man. Wanneer je dat vergelijkt met Feyenoord; na de eerste 14 komt er bar weinig goeds meer uit de trukendoos.
Maar klopt wat je zegt; heeft alles te maken het budget.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Anderzijds, Ajax heeft ook geen sterke bank.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Toen waren de spelers op het veld niet zo best. Vermeer qua keeper, Van der Hoorn/Denswil als CV (Alderweireld speelde nog een paar wedstrijdjes in het begin), Siem is wel goed genoeg voor de Eredivisie, mits hij fit is.
Nee, vind de selectie van Ajax ook niet zo sterk in zijn geheel.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Wanneer je dat vergelijkt met Feyenoord; na de eerste 14 komt er bar weinig goeds meer uit de trukendoos.
Dat geldt precies zo voor Ajax.
Edit: ik zit nog 'ns naar de selectie van Ajax te kijken: denk dat de 14 spelers amper gehaald wordt, eerlijk gezegd.
Maar klopt wat je zegt; heeft alles te maken het budget.
Ajax heeft vorig jaar ook "maar" iets van 7 a 8 miljoen uitgegeven? En dat bleken niet bepaald versterkingen. Zo kom je ook al snel op een erg matige bank uit.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Ajacieden gefeliciteerd met het kampioenschap.
Wegens verjaardag van nichtje alleen de scores van de dag meegekregen. De blamage van play-offs wordt ons gelukkig (daar mag ik toch vanuit gaan met een thuiswedstrijd tegen NAC voor de boeg) bespaard gebleven.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Om die ronde daarna ook eraf te gaan en ook geen EL pakken.
Bij uitschakeling in de vierde voorronde CL kom je automatisch terecht in de groepsfase van de EL.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Moeten ze eerst die derde overleven, overleven ze die niet dan moeten ze spelen voor een plek in de EL.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.