- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Zeer verdiend. De tweede helft was wel zeer saai (met Real Madrid die niet meer hoefde te scoren en Bayern die het niet kon). De wedstrijd van morgen mag wel iets meer spanning hebben.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Zingen ze daar nu ook al You'll Never Walk Alone?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Ronaldo is nu de speler die het grootste aantal doelpunten in één CL-seizoen heeft gescoord, toch?
Ik heb trouwens alvast medelijden met de bomen in Beieren.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Nu kijken wat voor grafstemming Jack er van maakt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Kut, staat RMA in de finale, mis ik die.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nu kijken wat voor grafstemming Jack er van maakt.
Frankie Snoeks gaf al een mooi voorproefje. Die teleurstelling toen Ronnie hem er nog voor de 0-4 inlegde, puur genieten. De intense haat die deze 'commentator' werkelijk 90 minuten lang over de beste speler ter wereld uitspuugde was meer dan gênant.
Oh ja, en Real Madrid is een luie ploeg. Ja hoor Frankie...
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Frankie Snoeks gaf al een mooi voorproefje. Die teleurstelling toen Ronnie hem er nog voor de 0-4 inlegde, puur genieten. De intense haat die deze 'commentator' werkelijk 90 minuten lang over de beste speler ter wereld uitspuugde was meer dan gênant.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Haha, Ronaldo scoort er twee, zijn 15e en 16e deze CL-campagne, en uit alle hoeken (fora) moeten de Messi-fans roepen dat hij toch maar de betere is. Waar komt die drang vandaan? Is het om jezelf te overtuigen? Maar wat heb je dan voor leven zeg. Blijft ergens heel grappig.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Klopt. 16.
Zeer knap. 16 doelpunten in 783 minuten = 1 doelpunt per 49 minuten. En dat op het allerhoogste niveau.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, Ronaldo scoort er twee, zijn 15e en 16e deze CL-campagne, en uit alle hoeken (fora) moeten de Messi-fans roepen dat hij toch maar de betere is. Waar komt die drang vandaan? Is het om jezelf te overtuigen? Maar wat heb je dan voor leven zeg. Blijft ergens heel grappig.
Eerder andersom. Ronaldo is een jaartje een keer beter en we zullen het weten ook. Treurig. Messi blijft de beste, maar voor Ronaldo ook veel respect als sportman hoor.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Koning Co denkt dat Ribery linksbenig is. Lange leve de Nederlandse Omroep Stichting voor cutting edge analyses van de topwedstrijden in de Champions League.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ronaldo is dit seizoen (en het vorige) de beste. Maar Messi blijft (voorlopig) de beste van onze generatie, gezien de vele records en prijzen die hij nog altijd in handen heeft. Maar het moge duidelijk zijn dat hij mag gaan oppassen.
Gezien de leeftijd van beide heren (Messi wordt 27, Ronaldo wordt 30) kan het nog alle kanten opgaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Koning Co denkt dat Ribery linksbenig is. Lange leve de Nederlandse Omroep Stichting voor cutting edge analyses van de topwedstrijden in de Champions League.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ze willen allemaal bij de NOS werken.
Ronaldo is de beste speler die ik ooit heb zien spelen, maar dat is ook een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Hij brengt zoveel passie in het spel, Messi is daarmee vergeleken toch een saai robotje. Maar goed ze zijn verreweg 1 en 2, als iemand ze dan omdraait zal dat prima. Maar dat Ronaldo bashen is altijd wel erg zielig van die Messi-fanboys, dat ben ik met je eens.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Wat een onzin. Seedorf werd inderdaad ooit eens dom uitgefloten. Stadion is bij Ajax nooit leeggelopen tegen Real. Heb er zelf een aantal edities gezeten, gewoon net als 90% tot het einde gebleven.
Applaus voor de tegenstander is mooi, maar nergens voor nodig. Ik kom niet voor de tegenstander.
En zonder tegenstander hoef je helemaal niet te komen.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Op deze manier is Bayern trouwens ook volstrekt kansloos tegen Dortmund in de bekerfinale. Die zijn ijzersterk op de counter. Maar misschien heeft Bayern tegen die tijd hun vorm weer hervonden.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik ben normaal ook fan van Koning Co maar dit was wel heel gênant... werd ook niet verbeterd door Waterreusje of Cheque, dat is misschien nog wel erger.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Ze willen allemaal bij de NOS werken.
Ronaldo is de beste speler die ik ooit heb zien spelen, Maar goed ze zijn verreweg 1 en 2, .
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Ik ben normaal ook fan van Koning Co maar dit was wel heel gênant... werd ook niet verbeterd door Waterreusje of Cheque, dat is misschien nog wel erger.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Die je ooit heb zien spelen?
Van de afgelopen pakhembeet 25 jaar bedoel ik dan. Voor Pluisje zal ik altijd een zwak houden, maar dat was eigenlijk 'voor mijn tijd'. Zidane was daarna altijd de grootste, maar Ronaldo is er echt langs imo. Die jongen brengt zoveel plezier bij de kijker, als je hem vandaag ook weer zag huilen, lachen, schieten, boos zijn, scoren... wat een passie, wat een speler, wat een records. Eén brok genialiteit, die jongen heeft alles.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Die zelfingenomen reacties jegens de NOS hier beginnen echt bijzonder ergerlijk te worden. 
Ga lekker met het geluid uit kijken i.p.v. met een blocnote te turven hoeveel pro-Barça-uitspraken er gedaan worden. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zo. Mooie winnaar, ben er wel blij mee. Jammer voor Robben (al gun ik het Ronaldo trouwens sowieso meer), maar het blijven natuurlijk vieze Duitsers.
De nos was weer lachen gieren brullen inderdaad. "Met alleen maar Mourinho's zou de CL saai zijn" "Real is een luie ploeg", en, van vorige week maar omdat ie zo mooi is nog maar een keer: "Hier willen we toch niet naar kijken". Heerlijk.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hij heeft echt niets dan lof gegeven voor Real Madrid en in het bijzonder Ronaldo.
Die zelfingenomen reacties jegens de NOS hier beginnen echt bijzonder ergerlijk te worden. 
Ga lekker met het geluid uit kijken i.p.v. met een blocnote te turven hoeveel pro-Barça-uitspraken er gedaan worden.
Bwahaha, Bale moet die vrije trap nemen! Waarom toch steeds weer die Ronaldo. Kijk, Ronaldo geeft aan hoeveel hij heeft gescoord. Handig dat hij de rol van de commentator over neemt. Ja nou weten we het wel. Daar gaat-ie hoor, Ronaldo, het achtste wereldwonder. En dat constant op dat cynische toontje, totaal niet genietend van de strapatsen van deze heerlijke superspeler.
En dan natuurlijk tot in den treure herhalen dat 'alleen Barcelona in de CL jarenlang heeft gedomineerd', dat heb ik echt wel 10x voorbij horen komen, zowel bij Snoeks als in de studio. Lekker relevant ook bij Bayern - Real. De agitprop kent geen grenzen bij de NOS, hoe je dat kunt missen is mij een raadsel.
En jezelf ergeren hoort erbij, dus dan blijft het geluid bij Snoeks en Cheque aan, zeker als de uitslag is zoals hij vanavond was. Als Barcelona er nog in zit en wint houd ik wel een teiltje bij de hand en de vinger op de rode knop voor als het echt te erg dreigt te worden.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Pep Guardiola: the master of tiki taka and beautiful football, the hater of defense. He's the anti-Mourinho. What a joy to have them both.
Mooi voetbal speelde Bayern vanavond niet, maar hij heeft wel een punt: het zijn mooie antitheses.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Gelukkig heeft Louis al afstand gedaan van de speelwijze van Guardiola door te zeggen dat ze niet meer zijn speelstijl aanhouden. Een man die weet wanneer hij ergens zijn stempel op moet zetten.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik had net hetzelfde gevoel een vijf minuten geleden, ik weet niet wat te verwachten morgen maar kijk, toch een meevaller (hoop ik) Fit voor CL
Edit: Net naar extra time gekeken, mooie manier om kampioen te spelen zeg daar in Nederland, 10 minuten lang driehoekjes trekken net voor de rechthoek op je eigen helft. Lachen!!
En dan noemen ze Chelsea een laffe ploeg
Inderdaad... Beetje slap van Heracles die de laatste 10 minuten zo voetbalde en continu op elkaar speelden. Zij hadden namelijk de bal van Ajax gekregen nadat eerst Ajax een aantal minuten rondktikte 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.