- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Kroos, Robben en Ribery spelen wel erg zwak hoor. Teveel balverlies en te ver uit elkaar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Sinds jaar en dag kijk ik geen analyses in de rust meer, is het echt zo verschrikkelijk? Ben er ooit mee gestopt toen de Barca liefde bij de NOS het glazuur van de tv kapot sloeg....
Je hebt vooral wat gemist na Atletico - Barcelona. Een kwartier lang gehuil over dat we toch niet naar Atletico willen kijken, dat Barcelona zoveel mooier is, dat Atletico verdedigend antivoetbal speelt etc. etc.
Zum kotsen.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Vooral fijn dat echt niemand Real liet winnen in de CL-poule
Ik zat er nog wel serieus aan te denken. Probleem zou dan echter zijn dat je dan gezien bent als het anders zou uitpakken. Maar ja, zo een groot klasse verschil had nu ook weer niemand verwacht.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Fuck had REAL op winst willen zetten en dacht dat ik da ook gedaan had. Slordig slordig
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
2-1 Bayern zie ik toch echt.
*edit, je zag het al
Maar je kan hem nog aanpassen, deden meer mensen dit seizoen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kroos, Robben en Ribery spelen wel erg zwak hoor. Teveel balverlies en te ver uit elkaar.
Robben speelt een prima wedstrijd. De overige middenvelders en aanvallers moeten veel meer in de bal lopen, maar lijken erg bang.
Zo'n Ribery laat vanavond weer zien waarom die man niet eens de beste van Bayern is, laat staan van de wereld.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Wie nog meer aangezien je mensen zegt? 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Wel jammer dat Real de wedstrijd dood aan het spelen is. Waar zijn ze bang voor? Tijdrekken is echt compleet onnodig.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het laatste shot van Sjek die met moeite die 0-3 uit kan spreken. Priceless 
Ajax&Litmanen1 is een baantje bij de NOS niets voor jou?
Je hoeft alleen maar te zeggen dat je Real een boutclub vindt.
Ik heb ook een hekel aan Cheque ''maar we gaan het nu even niet over Ajax hebben jongens'' van Geld. In dit geval volg ik otherfooltje.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Robben is de enige bij Bayern die nog een goed niveau haalt. Aanspeelbaar, dreigend, bewegend. Zo'n Ribery is echt lachwekkend. Die Fransoos valt sowieso altijd dood de mand in topwedstrijden.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Robben speelt een prima wedstrijd. De overige middenvelders en aanvallers moeten veel meer in de bal lopen, maar lijken erg bang.
Mwa misschien individueel maar ik vind Robben in Bayern onder Guardiola echt geen succes. Past totaal niet in het systeem. Altijd lopen met de bal ipv combineren. Alleen om te forceren heeft hij echt meerwaarde.
Prima speler natuurlijk maar bij Guardiola past hij niet. Net als Zlatan bvb.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mwa misschien individueel maar ik vind Robben in Bayern onder Guardiola echt geen succes. Past totaal niet in het systeem. Altijd lopen met de bal ipv combineren. Alleen om te forceren heeft hij echt meerwaarde.
Dit is Robben zijn beste seizoen uit zijn carrière qua spel heb ik het idee. Functioneert prima onder Pep en is topfit.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Coentrao omgekocht door Messi om Ronaldo van zijn record te houden? Hij is zeker vergeten dat Ronaldo dat record allang heeft! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Overigens gaat Lewandowski totaal niet uit de verf komen in dit systeem, verwacht ik. Net als Mandazukic veel te statisch voor dit elftal.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Zonde dat Real nu echt helemaal geen flikker meer doet.
Zo'n Bayern moet je dan gewoon vernederen met een nulletje of 5.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Zijn maar weinig clubs waar dit gebeurd en dit was niet de eerste keer en laatste keer. En laat nou net de supporters de club maken en niet 1 of ander voorzittertje of een vervelende spelertje.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Het doel van het combineren is om de bal zo snel te laten gaan dat je een man meer creëert, die tientallen passes kan je met een speler als Robben (en Zlatan en iedere andere speler die een man kan passeren) gewoon overslaan. Iedere goede voetballer past in een aanvallend systeem.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
(embed)
Zijn maar weinig clubs waar dit gebeurd en dit was niet de eerste keer en laatste keer. En laat nou net de supporters de club maken en niet 1 of ander voorzittertje of een vervelende spelertje.
Het gedeelte waarin ze zich tegen hun eigen club keren, bedoel je? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Bayern al heel vroeg compleet geneutraliseerd door Real. Ben ergens wel blij dat het niet nota bene Bayern wordt die voor het eerst de CL gaat prolongeren. Bayern is trouwens goed in het zichzelf voor schut zetten in eigen stadion.
Op basis van de afgelopen jaren verdient Real het wel om de CL te winnen. Het moest er eens van komen met dat dream team dat ze hebben. Ook leuk voor Ronaldo, die nu op z'n hoogtepunt is en niet meer dat irritante mannetje is van een paar jaar geleden.
Alleen Mourinho kan het nog voor Real verpesten net zoals hij dat nu heeft gedaan voor Liverpool. Een finale tussen Real en Atletico zou trouwens wel een droomfinale zijn.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Ik hoor ze niet fluiten en het is altijd aan het eind.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik hoor ze niet fluiten en het is altijd aan het eind.
"O, en nu keren ze zich tegen hun eigen club." zegt Keesie op het laatst.
Wel mooi verder, dat respect voor de tegenstander. Komt alleen vooral voort uit minachting naar hun eigen team, lijkt het. Beetje arrogant. Mag ook wel.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
"O, en nu keren ze zich tegen hun eigen club." zegt Keesie op het laatst.
Wel mooi verder, dat respect voor de tegenstander. Komt alleen vooral voort uit minachting naar hun eigen team, lijkt het. Beetje arrogant. Mag ook wel.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ramos, Pepe en met name Modric flawless vandaag. Benzema vrij onzichtbaar en Coentrao enige zwakke plek.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha wat een pijnlijke afgang.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
haha, lol dat muurtje...
les 1 kijk waar de bal is....
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Ronaldo is nu de speler die het grootste aantal doelpunten in één CL-seizoen heeft gescoord, toch?
Ik heb trouwens alvast medelijden met de bomen in Beieren.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Ramos, Pepe en met name Modric flawless vandaag. Benzema vrij onzichtbaar en Coentrao enige zwakke plek.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een onzin. Seedorf werd inderdaad ooit eens dom uitgefloten. Stadion is bij Ajax nooit leeggelopen tegen Real. Heb er zelf een aantal edities gezeten, gewoon net als 90% tot het einde gebleven.
Applaus voor de tegenstander is mooi, maar nergens voor nodig. Ik kom niet voor de tegenstander.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Op basis van de afgelopen jaren verdient Real het wel om de CL te winnen. Het moest er eens van komen met dat dream team dat ze hebben. Ook leuk voor Ronaldo, die nu op z'n hoogtepunt is en niet meer dat irritante mannetje is van een paar jaar geleden.
Wat een rare redenering zeg. Omdat ze 20 topspelers bij elkaar hebben gekocht en daar al jaren mee falen verdienen ze de CL te winnen?
En Messi blijft gewoon de beste 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.