- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Haha van Gangelen countert deze peuter wel heerlijk. " ik heb in de afgelopen tien jaar meer wedstrijden in rotterdam gezien dan jij en ik weet hoe het wel kan zijn"
Countert hem goed? Hij maakt zichzelf als interviewer compleet belachelijk. Laat zich helemaal uit de tent lokken. Trieste verschijning.
stinissen (crew films & series)
-
- 23505 berichten
- 77024 stemmen
Ik klik nu 15 en daar is het inderdaad te zien. Bedankt.
Da's eigenlijk het evenementenkanaal. Wel heel de tijd die balk met tekst onder in beeld.
Maar je kunt het wel zien 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tja, zo krijg je 2 kansen tegen (en nog een schot op de paal) en zo verlies je gewoon met 1-2.
De 1-1 vlak voor rust sloeg als een mokerslag in en werkte nog door in de gehele 2e helft, helaas - ook bij het publiek. Feyenoord was de 2e onmachtig en Ajax had er ook geen zin meer in. Erg matige klassieker, met ook nog een slechte uitslag. Jammer, voor de 1-1 was er weer niets aan de hand.
Boëtius liet het afweten, BMI was dramatisch en ook Clasie kon de druk weer eens niet aan. En Schaken... tja, we voetbalden met 10 man.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Voor de 1-0 was er ook weinig aan de hand
Puur profiteren van overtal was het. Dit was een typische 0-0 wedstrijd, maar daar doet de Klassieker (gelukkig) niet aan.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Hey Harco, zin in de wedstrijd vanavond?
Ik kan helaas niet kijken, maar ben wel heeeeeel erg benieuwd. Hopelijk dat Milan iets kan laten zien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan kan hij de persoon naast hem de hand schudden. Pelleboog staat er nu circa 5 wedstrijden langs, wat voor Feyenoord uiteindelijk de definitieve nekslag zal zijn wat betreft plek 2/3/4. PO resteert.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/voelde-wel-elleboog-maar-dan-moet-ik-maar-op-ballet-gaan.htm
Een dramatisch slechte verdediger, maar wel een toffe gast lijkt me zo. Leuk ook voor hem dat-ie de winnende maakt.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Dan kan hij de persoon naast hem de hand schudden. Pelleboog staat er nu circa 5 wedstrijden langs, wat voor Feyenoord uiteindelijk de definitieve nekslag zal zijn wat betreft plek 2/3/4. PO resteert.
Als interviewer moet-ie die vragen van Pelle gewoon afwimpelen. De mening van Van Gangelen doet er verder toch niet toe?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Voor de 0-1 was er ook weinig aan de hand
Dit was een typische 0-0 wedstrijd, maar daar doet de Klassieker (gelukkig) niet aan.
Vond Feyenoord niet heel sterk in de 1e helft, maar ze creëerden tenminste nog kansen en kwamen wel terecht voor op 1-0.
Triest om te verliezen van zo'n zwak Ajax. Maar in de 2e helft zat het er totaal niet meer in, het leek alsof ze achterstonden toen het nog 1-1 stond.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/voelde-wel-elleboog-maar-dan-moet-ik-maar-op-ballet-gaan.htm
Een dramatisch slechte verdediger, maar wel een toffe gast lijkt me zo. Leuk ook voor hem dat-ie de winnende maakt.
De schlemiel van de 1e helft (één grote foutenparade die Veltman) en zo frommel je toch de winnende er nog in.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had vandaag niks te vertellen tegen Pelle inderdaad, maar hij hoeft die malle Italiaan niet te beschermen bij dat éne moment. Geen bal in de buurt laat staan duel, maar hij duwt de elleboog gewoon op zijn gezicht met een achterwaartse beweging.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Een Ajax speler die niet miept als er fysiek spel om de hoek komt kijken, koesteren die jongen
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die beer komt van de bank en wil de scheids aanvallen. 
Wat een beelden!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Een Ajax speler die niet miept als er fysiek spel om de hoek komt kijken, koesteren die jongen
.
Zie je, geen peuter... 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vond Feyenoord niet heel sterk in de 1e helft, maar ze creëerden tenminste nog kansen en kwamen wel terecht voor op 1-0.
Triest om te verliezen van zo'n zwak Ajax. Maar in de 2e helft zat het er totaal niet meer in, het leek alsof ze achterstonden toen het nog 1-1 stond.
Die 1-0 kwam compleet uit de lucht vallen. Verder een mispeer van Immers en een schot van pelle op de arm van Cillessen. Maar dat waren ook twee klutsballen. Het enige wapen van feyenoord ook. 1-1 rusten was meer dan terecht.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord zelf stelt ook bar weinig voor. Je kan ook wel zien dat het een reactieploeg is, want ze hebben een kwartier lang mogen aanvallen en niets nuttigs ermee kunnen doen.
Reactieploeg? Haha. Ik zou niet beginnen over de instelling van een andere ploeg als Ajacied zijnde...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een heerlijk veldslag is het toch weer iedere keer. Zeer vermakelijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die 1-0 kwam compleet uit de lucht vallen. Verder een mispeer van Immers en een schot van pelle op de arm van Cillessen. Maar dat waren ook twee klutsballen. Het enige wapen van feyenoord ook. 1-1 rusten was meer dan terecht.
Dat Immers de bal de 2e ring inschiet zegt natuurlijk niets over de grootte van de kans. Was een 100% kans. Behalve als Immers achter de bal staat.
Pellè schoot 'm ook zwak in, had meer tijd moeten nemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Grootste kans voor Feyenoord was bij de laatste corner. Kon gewoon vrij inkoppen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Reactieploeg? Haha. Ik zou niet beginnen over de instelling van een andere ploeg als Ajacied zijnde...
Bedoel maar te zeggen dat wanneer ze zelf het initiatief moeten nemen dat er weinig uit komt. Reactieploeg dus en Feyenoord moet het puur van het toeval hebben met de lange ballen op pelleboog. Dit was de eerste helft het geval. . Ajax speelde vandaag ook bewust zo de tweede helft, dat klopt. Maar dat kan dus ook tegen een ploeg die geen raad weet met initiatief. Maar Ajax hoefde gewoon totaal niet vandaag en feyenoord moest wel. Laatste 20 minuten nadat wij jullie hebben laten uitrazen waren ook tekenend. Ik vond het eigenlijk schrijnend wat feyenoord op de mat legde.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Had vandaag niks te vertellen tegen Pelle inderdaad, maar hij hoeft die malle Italiaan niet te beschermen bij dat éne moment. Geen bal in de buurt laat staan duel, maar hij duwt de elleboog gewoon op zijn gezicht met een achterwaartse beweging.
Maar dat is aan de KNVB. Niet zeurpieten verder en als glansrijke overwinnaar van het veld stappen, zo hoort het. Toont zich in ieder geval een stuk volwassener dan die Italiaanse kleuter.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Lekkere wedstrijd hoor, toch wel even prettig dat Sport 1 het deze maand doet.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Lekkere wedstrijd hoor, toch wel even prettig dat Sport 1 het deze maand doet.
Alleen bij KPN (nog) niet, stelletje lamzakken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk voetbalgevecht, maar weer niet van Real gewonnen in het Vicente Calderon. Maar geweldige reclame voor Spaans voetbal.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Vanaf 4 maart dus wel gewoon op 14 zonder die balk.
Raar dat dat gewoon niet vanaf 1 maart is.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Daryl Janmaat stond in de Klassieker tegenover een debutant, Ricardo Kishna. "Ik vond het een rare gozer", zo stelt hij tegenover FCUpdate.nl. "Hij loopt er een beetje bij alsof hij Cristiano Ronaldo is. Na de rust liep hij ook zo enorm langzaam het veld op. Dan denk ik: doe gewoon normaal en loop een beetje door. Kishna zal vast een goede voetballer zijn, maar hij gedraagt zich een beetje provocerend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.