• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.744 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Van Gangelen uitmaken voor Ajacied omdat hij vraagt naar de mentaliteit van Feyenoord.

Really?

[veel verdwenen smileys]

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Niet mee eens. Zie niet op basis waarvan je meer van Feyenoord zou mogen verwachten dan Ajax. Wel mag je je diep schamen dat je na zo'n eerste helft zo onstabiel bent op mentaal niveau en je er niks van bakt. En dat is structureel dit seizoen. Amper redelijk tot goede tweede helften gezien dit jaar.

Die grote mondjes vanuit Rotterdam. Dit Ajax zou wel even aangepakt worden door de goed voetballende ploeg feyenoord. Ik spreek jou er persoonlijk overigens niet op aan. Jij bent meestal wel wat realistischer.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

. Zegt meer over feyenoord dan over Ajax. Wat viel feyenoord tegen zeg. Dramatische sfeer ook in het stadion. Het heeft er eigenlijk ook nooit meer in gezeten

Typische loser argument van NW. Slecht zijn en dan afgeven op de gehele competitie en je alternatieve clubje weer steunen! Pfff Ajax stelt Europees (nog) geen kut voor. Maar is in Nederland al 4 jaar heer en meester! Klaar. Feyenoord nog lang niet. (al 13 jaar)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Die grote mondjes vanuit Rotterdam. Dit Ajax zou wel even aangepakt worden door de goed voetballende ploeg feyenoord. Ik spreek jou er persoonlijk overigens niet op aan. Jij bent meestal wel wat realistischer.

Ah, ok, heb het ook idd wat veelvuldiger gehoord, wat dat betreft kan ik het je gram halen wel begrijpen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Marcelo kreeg 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk n.a.v. die slaande beweging tegen Ajax.

Ik ben benieuwd. Geen schorsing en ze maken zich compleet belachelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Typische loser argument van NW. Slecht zijn en dan afgeven op de gehele competitie en je alternatieve clubje weer steunen! Pfff Ajax stelt Europees (nog) geen kut voor. Maar is in Nederland al 4 jaar heer en meester! Klaar. Feyenoord nog lang niet. (al 13 jaar)

Ik steun altijd mijn 'alternatieve' clubje, net als dat ik bij Feyenoord doe. Al geef ik met dat 'loserargument' juist aan dat verliezen van dit Ajax een niet al te best compliment voor Feyenoord is. Daar zou je in eigen huis toch meer uit kunnen halen, vooral als je ziet dat er de eerste helft weinig aan de hand is. Er is al vaker gebleken dat Feyenoord zich niet kan herpakken bij tegenslagen (tegengoals).

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

Marcelo kreeg 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk n.a.v. die slaande beweging tegen Ajax.

Ik ben benieuwd. Geen schorsing en ze maken zich compleet belachelijk.

Kan me niet voorstellen dat hij hier mee weg komt. Zou zomaar drie kwart van de komende 8 wedstrijden kunnen missen omdat hij dus nog 2 voorwaardelijke straffen heeft staan. En dat is dan je aanvoerder.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vorig weekend kwam ie er ook mee weg, dus juich niet te vroeg.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Dat weet ik. Maar met de zin "Nu op naar de echte klassieker. Frente Atleti!" spreek je weinig steun uit. Eerder dat wanneer het uitkomt het een klassieker is en wanneer Feyenoord er geen reet van bakt het toch niet echt een klassieker is. Beetje zwakjes. Net als Otherfool die bij schaatsen voor NL is en bij het WK voor Duitsland en Mourinho overal volgt. Doet me denken aan me zusje vroeger. Vroeg ik eens aan voor wie ben jij. Toen zei ze, "voor wie wint" Maar toen was ze wel 6.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

City pakt gelukkig gewoon de League Cup. 3-1.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Kan me niet voorstellen dat hij hier mee weg komt. Zou zomaar drie kwart van de komende 8 wedstrijden kunnen missen omdat hij dus nog 2 voorwaardelijke straffen heeft staan. En dat is dan je aanvoerder.

Die voorwaardelijke duels zullen wel weer niet tellen omdat dit weer een ander incident is. Kopstoot, vernieling en nu een elleboogstoot.

Jammer dat we pas over 6 wedstrijden tegen Feyenoord moeten waardoor die er gewoon bij is.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Ajacieden gefeliciteerd.

De tweede plek zal voor Feyenoord nog een hels karwei gaan worden .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Die voorwaardelijke duels zullen wel weer niet tellen omdat dit weer een ander incident is. Kopstoot, vernieling en nu een elleboogstoot.

.. Supervreemd argument nog steeds. Als ik een moord heb gepleegd en ik kom voorwaardelijk vrij dan wordt het dus niet meegewogen als ik een overval pleeg?

Nu een kopstoot, de boel doormidden trappen en een pelleboogje. Lijkt me genoeg voor een extra zware straf.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

Dat weet ik. Maar met de zin "Nu op naar de echte klassieker. Frente Atleti!" spreek je weinig steun uit. Eerder dat wanneer het uitkomt het een klassieker is en wanneer Feyenoord er geen reet van bakt het toch niet echt een klassieker is. Beetje zwakjes. Net als Otherfool die bij schaatsen voor NL is en bij het WK voor Duitsland en Mourinho overal volgt. Doet me denken aan me zusje vroeger. Vroeg ik eens aan voor wie ben jij. Toen zei ze, "voor wie wint" Maar toen was ze wel 6.

Doelde eerder op het niveau van de klassieker zelf. Want het was allemaal vrij mak en matig, van beide kanten waar vooral Feyenoord qua niveau twee compleet verschillende helften speelt. Daar ben jij het toch ook wel mee eens? Al snap ik je wel, al heeft het nu niet perse te maken omdat Ajax wint. Mij stoort het enorm dat de competitie die ik het meest volg van zo'n abominabel niveau is. Hoop dat het in het Vicente Calderon beter is, al verwacht ik dat wel met Real. Ook al is het dan net de verkeerde ploeg die er voor moet zorgen dat de partij aantrekkelijk is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Hahahahaha

(afbeelding)

O mijn god .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Veltman verneukt de boel weer.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

. Een volwaardige(bewuste) elleboog in het gezicht van Veltman geplaatst.

Ja die had ik al vernomen, maar aangezien mensen het hadden over "een slechte verliezer" e.d. dacht ik dat er nog wat na de wedstrijd was gebeurd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Pellè: 'Ik zie aan je dat je voor Ajax bent' - foxsports.nl

The fuck. Mijn buurjongetje is nog meer volwassen in zijn reacties.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Keek het ook net Quido haha. Die jongen kan zo slecht tegen zijn verlies niet normaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

0-1 real. Kudt. buitenspel maar goed.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

@Catenaccio: Durf Pellè eens ongelijk te geven #janjoost #klassieker #feyaja http://t.co/TUuftbdLiv

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Haha, heerlijke opmerking van Pelle .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Godverdomme man. Sport 1 is zender van de maand, wat denk je, pas vanaf 4 maart bij UPC...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Geweldig filmpje

Aan iemands gezicht een complot aflezen. Zover gaan zelfs Koeman en Quido niet.

stinissen (crew films & series)

• 23505 berichten
  • 77024 stemmen

j0enne schreef:

Godverdomme man. Sport 1 is zender van de maand, wat denk je, pas vanaf 4 maart bij UPC...

Hoe kom je daar nu bij zit gewoon op kanaal 15 hoor.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

j0enne schreef:

City pakt gelukkig gewoon de League Cup. 3-1.

Leuk voor ze, van mijn part pakken ze er ook de FA Cup bij. Verdienen wel wat prijzen voor dit seizoen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Quido schreef:

Pellè: 'Ik zie aan je dat je voor Ajax bent' - foxsports.nl

The fuck. Mijn buurjongetje is nog meer volwassen in zijn reacties.

Haha van Gangelen countert deze peuter wel heerlijk. " ik heb in de afgelopen tien jaar meer wedstrijden in rotterdam gezien dan jij en ik weet hoe het wel kan zijn"

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Van Gangelen had gewoon moeten zeggen dat-ie fan van AFC is...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha. wat een farce.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.