• 15.995 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.776 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Hoe kom je daar nu bij zit gewoon op kanaal 15 hoor.

Heb je UPC dan? Hier op 14 hoor. Daar is niks op, ja die wijven van de Kardashians.

Ik klik nu 15 en daar is het inderdaad te zien. Bedankt.

Da's eigenlijk het evenementenkanaal. Wel heel de tijd die balk met tekst onder in beeld.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Wat een match zeg. Buitenspel goal Real, Costa die de keeper tackelt, een dubieus rondvliegende hand van Felipe en nu een niet gegeven penalty voor Atleti.

En wat een tempo.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Doelde eerder op het niveau van de klassieker zelf. Want het was allemaal vrij mak en matig, van beide kanten waar vooral Feyenoord qua niveau twee compleet verschillende helften speelt. Daar ben jij het toch ook wel mee eens? Al snap ik je wel, al heeft het nu niet perse te maken omdat Ajax wint. Mij stoort het enorm dat de competitie die ik het meest volg van zo'n abominabel niveau is. Hoop dat het in het Vicente Calderon beter is, al verwacht ik dat wel met Real. Ook al is het dan net de verkeerde ploeg die er voor moet zorgen dat de partij aantrekkelijk is.

Fair enough. Nee het was niet best. Maar ik denk dat het van de kant van Ajax wel logisch was. Je gaat niet in de kuip frank en vrij voetballen wanneer een gelijk spel prima is gezien de ranglijst. In NL hebben we dat naïeve ooit wel gehad maar we zijn in dat opzicht wel volwassener geworden. Maar het niveau is ook zeker niet hoog hier. Dat is jammer, maar ik denk ook dat zoals in Spanje, je toch echt 2 en nu zelfs 3 ploegen hebt die prima spelen de een zich ook optrekt aan de ander. Ajax wint dit seizoen (waarschijnlijk) en vorig seizoen vrij makkelijk de titel. Maar ik zie bij ons geen Suarez of Ibra meer spelen. En dat is wel jammer, ook een PSV heeft geen Alex meer rondlopen of Feyenoord een van Persie. Hopelijk ontwikkelen sommige spelers er wel naar. Hoewel je toch wel je vraagtekens mag zetten bij onze grote talenten. Boetius die van Rhijn niet eens de baas kan zijn. Klaasen die furieus begon maar nu ook weer zelden ze stempel op de wedstrijd drukt. Maar laten we hopen. En vooral dat ze gewoon blijven tot hun 24/25ste als ze er zijn.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Atletico solliciteert naar een rode kaart, maar de scheids laat alles toe...

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

rep_robert schreef:

Haha van Gangelen countert deze peuter wel heerlijk. " ik heb in de afgelopen tien jaar meer wedstrijden in rotterdam gezien dan jij en ik weet hoe het wel kan zijn"

Peuters spelen bij Ajax. Van Gangelen is uiteraard één van de grootste droeftoeters die er rondlopen.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Heerlijk afgewerkt van Koke!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Peuters spelen bij Ajax. Van Gangelen is uiteraard één van de grootste droeftoeters die er rondlopen.

Onze peuters zijn iig een stuk volwassener dan deze non valeur die zich bijna nog vaker misdraagt dan Suarez. Al is Suarez eigenlijk alleen een rat binnen de lijnen. Dat kan je van Pelleboog niet zeggen.

Stelt gewoon een doodnormale vraag, waar hij volkomen gelijk in heeft.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Gewoon een hele slechte verliezer deze huilebalk. Wat een triest figuur zeg. Bij Feyenoord laten ze 't ook allemaal vrolijk toe, alles draait immers om Pelle.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Lekker sfeertje bij Atletico... Wat anders dan vanmiddag

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die schwalbe van Pepe, daar is Vertonghen niets bij.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

j0enne schreef:

Gewoon een hele slechte verliezer deze huilebalk. Wat een triest figuur zeg.

Ik vind ook dat ie doorslaat hoor, zeker omdat hij aanvoerder is. Maar ik hou wel van spelers die fanatiek zijn en doodziek zijn na een nederlaag. Beter iig dan een aantal Ajacieden die na de 2e nederlaag tegen Salzburg niet wisten hoe snel ze het over de klassieker moesten hebben .

Maar goed, Ajax weer de beste. Siem hopelijk vertrokken straks, hebben de andere clubs weer

een eerlijke kans.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pepe. Wat een clown.

Lekkere Atleti - Real weer hoor

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

Die schwalbe van Pepe, daar is Vertonghen niets bij.

Pepe is echt een vreemd geval. Deelt overal beuken en trappen uit en is echt een ranzig vieze speler met zijn overtredingen, maar ligt ook echt altijd op de grond te janken als een mietje. Onbegrijpelijke contradicties.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Pepe met een Engnek in het viervoudie kwadraat tot de macht 97.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Scheids fluit veel fout, maar wat een match ook. Bijzonder lastig om te leiden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Lekkere goal weer van Berghuis. 4-0 al.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ik vind ook dat ie doorslaat hoor, zeker omdat hij aanvoerder is. Maar ik hou wel van spelers die fanatiek zijn en doodziek zijn na een nederlaag. Beter iig dan een aantal Ajacieden die na de 2e nederlaag tegen Salzburg niet wisten hoe snel ze het over de klassieker moesten hebben .

Maar goed, Ajax weer de beste. Siem hopelijk vertrokken straks, hebben de andere clubs weer een eerlijke kans.

Handdoek was op voorhand al in de ring gegooid en niet eens onbegrijpelijk. Ik had ook liever vandaag gewonnen dan afgelopen woensdag met een miniem verschil dat toch niet had uitgemaakt. Daarnaast is er een verschil tussen dit soort dingen in de kleedkamer houden en dit voor de camera tentoon te spreiden.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Quido schreef:

Pellè: 'Ik zie aan je dat je voor Ajax bent' - foxsports.nl

The fuck. Mijn buurjongetje is nog meer volwassen in zijn reacties.

Haha, en dat steenkolenengels van Van Gangelen als ze het over talkin' hebben. Ik miste echt "you talkin' to me?" door één van beide heren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Finisterra schreef:

Scheids fluit veel fout, maar wat een match ook. Bijzonder lastig om te leiden.

Je moe ter niet aan denken dat een andere ref de wedstrijden toegewezen had gekregen, de enige goede scheids in Spanje dit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

GABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! GOLAZO. Oh dear god.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

2-1 Atletico.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Naomi Watts schreef:

GABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! GOLAZO. Oh dear god.

Kan jij nou echt uit je dak gaan terwijl je eerste club neem ik aan verloren heeft?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4720 stemmen

Leuke knal!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Kan jij nou echt uit je dak gaan terwijl je eerste club neem ik aan verloren heeft?

Het is maar voetbal, dan ben ik na een half uur wel vergeten. Vervelend is het maar it's all relative.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Fair enough. Nee het was niet best. Maar ik denk dat het van de kant van Ajax wel logisch was. Je gaat niet in de kuip frank en vrij voetballen wanneer een gelijk spel prima is gezien de ranglijst. In NL hebben we dat naïeve ooit wel gehad maar we zijn in dat opzicht wel volwassener geworden. Maar het niveau is ook zeker niet hoog hier. Dat is jammer, maar ik denk ook dat zoals in Spanje, je toch echt 2 en nu zelfs 3 ploegen hebt die prima spelen de een zich ook optrekt aan de ander. Ajax wint dit seizoen (waarschijnlijk) en vorig seizoen vrij makkelijk de titel. Maar ik zie bij ons geen Suarez of Ibra meer spelen. En dat is wel jammer, ook een PSV heeft geen Alex meer rondlopen of Feyenoord een van Persie. Hopelijk ontwikkelen sommige spelers er wel naar. Hoewel je toch wel je vraagtekens mag zetten bij onze grote talenten. Boetius die van Rhijn niet eens de baas kan zijn. Klaasen die furieus begon maar nu ook weer zelden ze stempel op de wedstrijd drukt. Maar laten we hopen. En vooral dat ze gewoon blijven tot hun 24/25ste als ze er zijn.

Ben ik overigens met je eens hoor, en ik chargeerde wel een beetje door Ajax te bestempelen als kampioen va nde armoede terwijl hun povere spel meer iets is van de laatste weken.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

rep_robert schreef:

Handdoek was op voorhand al in de ring gegooid en niet eens onbegrijpelijk. Ik had ook liever vandaag gewonnen dan afgelopen woensdag met een miniem verschil dat toch niet had uitgemaakt.

Dat begrijp ik. Toch sluit ik me meer aan bij reactie van Frank de Boer na afloop. Die was er wel ziek van. Als je voetballend de mindere bent kun je op zijn minst een stukje inzet tonen, zo af en toe een tikkie uitdelen. In dat opzicht zou Ajax er goed aan doen om weer een type Davids/Wouters te zoeken. Maar goed, dat zoeken ze maar uit. Nederlaag van vandaag staat iig. En die doet zeer .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

PSV en Ola Toivonen gaan akkoord met een schorsing van vier wedstrijden naar aanleiding van het schikkingsvoorstel dat de aanklager Betaald Voetbal eerder vandaag deed. De aanklager deed dit voorstel na het zien van tv-beelden bij een duel tussen de Zweed en Jan Vertonghen. Hierdoor mist hij de wedstrijden tegen Excelsior, N.E.C., FC Utrecht en FC Twente.

Toivonen kreeg er dus zelfs 4. Minimaal 3 duels lijkt me voor Pelle.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Met de 2 voorwaardelijkjes erbij verwacht ik ook niets minder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Geen gratis Sport 1 bij KPN? Op geen zender te vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.