- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Pfft, waarom toch altijd die uitzondering voor geloof terwijl dat de wereld meer kapot maakt dan een boodschap voor een overleden vriend of Franse cabaretier.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Arsenal heeft het lastig bij Stoke. Duels worden niet gewonnen, combinaties lopen spaak na 2 of 3 schijven en Stoke is de enige die kansen creëert... weliswaar geen grote, maar toch.
Ondertussen Chelsea ook nog 0-0 bij Fulham.
Die trainer van Stoke lijkt overigens best wel op Rutten (Fredje, dus).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Schurrle 
Lekker veel vrijheid ook weggegeven door Fulham 
Hazard even met een voorzetje achter het standbeen, hij is weer lekker aan het ballen hoor... wat een kansen in de tweede helft, nu gewoon killen geblazen.
Hoppa, nummer 2. Eindelijk eens relaxed achterover leunen.
En dat is 3 voor Schurrle, nounounou dat ik dit mee mag maken 
En de Heit doet nog iets terug. Leuk potje zo.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Domme penalty, domme goal. Özil komt erin en begint net een beetje te lopen (na 70 minuten...) en dan 1-0 achter door zo'n domme actie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat Stoke toch. Thuis gewonnen van Chelsea, Man United en Arsenal, gelijk tegen Man City.
Meer dan ideaal natuurlijk, nu Liverpool eens wat puntjes verspelen, dat zal weer eens tijd worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wel spannend die Bundesliga.
Ondertussen staat Bayern gewoon weer op een 4-0 na een half uur tegen Schalke 04.
Die krijgen weer een pak slaag.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Eerste helft was behoorlijk kut maar het praatje van Mourinho tijdens de rust moet gewerkt hebben. Hazard nam zijn verantwoordelijkheid en de Duitser knalde ze er allemaal in. Fulham was wel een ramp zeg, die voorzetten, hehe.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Eerste helft was behoorlijk kut maar het praatje van Mourinho tijdens de rust moet gewerkt hebben.
Mourinho:
Blijkbaar is zwijgen soms de beste motivator. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Wel spannend die Bundesliga.
Ondertussen staat Bayern gewoon weer op een 4-0 na een half uur tegen Schalke 04.
Die krijgen weer een pak slaag.
Geïnspireerd door Real, dat moest haast wel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ja hoor. Het oude liedje, 2 doelpogingen, 2 goals. Ik ga ook niet meer kijken ook, heb 't gehad.
Dag vierde plek.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een kans voor Go Ahead ! Dat moest de 3-0 zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja hoor. Het oude liedje, 2 doelpogingen, 2 goals. Ik ga ook niet meer kijken ook, heb 't gehad.
Dag vierde plek.
Ik schakel vanaf minuut 30 in, en zie toch anders al 2.5 kans (waarvan één 1 op 1).
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Er kunnen weer mooie carnavalsplaatjes geschoten worden uit het PSV-vak vanavond...
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Blijkbaar is zwijgen soms de beste motivator.
Hehe, toch een figuur hoor.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik schakel vanaf minuut 30 in, en zie toch anders al 2.5 kans (waarvan één 1 op 1).
Die Schaars... Zoals ik al verwachtte is de keus voor Zanka ook weer uitstekend gebleken...
Gewoon geen één fatsoenlijke kans gehad. Nee, zeg maar gedag tegen plek 4 met uitduels naar Vitesse, Heerenveen en PEC nog op 't programma.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Er kunnen weer mooie carnavalsplaatjes geschoten worden uit het PSV-vak vanavond...
Nu vraag je er ook om 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het duurde al vrij lang voordat hij ingekopt werd.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Arsenal-fans moeten trouwens hun hart gaan vasthouden. Ze staan nu weer derde (drie punten boven Manchester City, dat twee wedstrijden minder heeft gespeeld), en ze hebben het moeilijkste schema van de top 4-clubs, dus als ze niet oppassen (enorm goed gaan presteren) eindigen ze weer op de vierde plaats.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De term 'uit de lucht komen vallen' is hier een understatement.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Carnaval... Een zwarte bladzijde uit de Nederlandse geschiedenis 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Carnaval... Een zwarte bladzijde uit de Nederlandse geschiedenis
Carnaval is niet zo erg, mits men maar netjes 40 dagen gaat vasten daarna. Dat is een essentieel onderdeel van het feest, maar wordt nogal eens door menigeen vergeten. Zwaktebod.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Carnaval is niet zo erg, mits men maar netjes 40 dagen gaat vasten daarna. Dat is een essentieel onderdeel van het feest, maar wordt nogal eens door menigeen vergeten. Zwaktebod.
Ik denk ook dat weinig vierders veel aan Jezus denken bij het nuttigen van hun bier.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vitesse 2-0 en rood Roda; einde verhaal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dit gaat PSV nog over streep trekken ook. Gun ze de vierde plek meer dan Feyenoord, wat mij betreft mag het.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
PSV heeft de laatste weken idd wel een engeltje op de schouder.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Benieuwd naar wat de successupporter zegt bij terugkeer hier 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.