• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.391.049 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

SDG030 schreef:

dat Serero er geen pepernoot van zou kunnen is nergens op gebaseerd.

Ach, alleen maar op mijn eigen zintuigen. Hij doet me denken aan de eveneens door de experts geweldig gescoute Eyong Enoh, waarvan de oh zo geïnformeerde, genuanceerde en alles-kijkende goegemeente mij wist te vertellen dat hij elk moment klaar zou zijn voor de 'Europese top'.

Ik hou het net als toen maar bij mijn eigen meninkje dacht ik zo. Ze kunnen er beide nl he-le-maal niks van.

SDG030

• 136 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Kun je niet voor Twente of Vitesse zijn SDG030, want jouw club is wel genoeg vertegenwoordigd hier.

Nope, ben al sinds me geboorte Ajacied. Met de paplepel ingegoten door mijn pa. Dus Twente en Vitesse kunnen niet op mijn support rekenen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Maar otherfool heeft toch gewoon gelijk? Die Serero kan er niks van (maar was wel Afrikaans talent van het jaar geloof ik? Die titel hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen) en als je Jantje Verdomme niet bekijkt door een Ajax- of België-bril is het gewoon één van de meest walgelijke spelers van de laatste jaren (om de redenen die otherfool noemde).

david bohm

• 3088 berichten
  • 3453 stemmen

SDG030 schreef:

Ik weet echt niet waar je het over hebt, david bohm. Ik heb alleen aangegeven aan Quido dat ik inderdaad het idee had dat otherfool erg overdrijft en een wat trollerige inslag heeft. Ik snap niet hoe jij daar uit weet te halen dat ik een waardeoordeel over otherfool geef op basis van een post van Quido. Ik heb al eerder in de discussie aangegeven dat ik hier al een tijdje rond lees en dat ik vind dat otherfool een hoop roept om maar wat te roepen. Dat is iets wat ik zelf constateer en dat staat er vrij duidelijk. Dus hoe kom je erbij?

(quote)

Oké het is me nu duidelijk dat je dat geheel onafhankelijk constateert, ben het alleen niet met je eens. Zelf ben ik ook niet onder de indruk van Serero maar dat zal ik wel niet mogen zeggen want sla weleens een samenvatting van Ajax laat staan het een complete wedstrijd volgen van Serero over. Iets dat eerder in dit draadje is aangeraden door een fan van de man maar ik zie dat niet zitten.

En trollen? Tja, daar is toch niets mis mee. Een beetje humor om te lachen op z'n tijd moet toch kunnen lijkt me.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

@Materny: Dat zij Seniele Jopie toch toen ie begon met de 'fluwelen revolutie', drie jaar geleden?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, daarom vraag ik onze grote profeet ook voor een bron. Maar hij leest er wel makkelijk overheen, zoals wel vaker.

En ongetwijfeld zal Cruijff wel iets erover gezegd hebben, maar claimen dat we hem binnen vijf jaar winnen is zelfs hij niet seniel genoeg voor.

SDG030

• 136 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ik hou het net als toen maar bij mijn eigen meninkje dacht ik zo.

Prima, je zal vast ook wel een keer gelijk hebben, maar dat is op basis van een samenvatting meer op nattevingerwerk gebaseerd.

Enoh heb ik ook altijd een prutser gevonden. Op zijn eerste wedstrijden na. Harde werker, leuke jongen, maar technisch gezien kan hij er he-le-maal niets van.

david bohm, Ik zeg ook nergens dat Serero het gaat maken, maar mijn punt is dat als je geen speler kan kopen op basis van een dvd, dat je dan ook geen speler kan afbranden op basis van een samenvatting en ik wilde otherfool laten weten dat hij zichzelf doorlopend tegenspreekt. Daar begon het allemaal mee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat hij er niets van kan Kossie. Ten tweede; het valt nog te bezien of hij gaat slagen bij Barca B/A (al sluit ik dat niet uit). Ten derde; het hele punt van discussie was dat jij aan namedropping deed over een persoon waarvan jij nog nooit een match zag in de Kroatische competitie. Dat hij, en de andere in die lijst, talentvol is lijkt me geen staatsgeheim.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

SDG030 schreef:

op basis van een samenvatting

Nog wel even bij melden dat ik 5 vd 6 CL wedstrijden van Ajax heb gekeken en nog 1 a 2 competitiepotjes dus dat valt allemaal wel mee. Die Serero was eigenlijk elk potje dat-ie meedeed de grootste dissonant, samen met Van Rhijn natuurlijk (nog zo 1 in de categorie omhooggeschreven non-talent).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, daarom vraag ik onze grote profeet ook voor een bron. Maar hij leest er wel makkelijk overheen, zoals wel vaker.

En ongetwijfeld zal Cruijff wel iets erover gezegd hebben, maar claimen dat we hem binnen vijf jaar winnen is zelfs hij niet seniel genoeg voor.

Ik weet toch ook bijna zeker dat ie dat gezegd heeft hoor. Maar dat was ook in de tijd dat ie Davids wegpestte door te discrimineren dus misschien was ie qua senielheid op zijn hoogtepunt.

En sorry voor de beschamende typfout die ik nu opeens zie staan in die quote.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wijnaldum weer een terugslag in zijn herstel. Die mag in de top-vijf van meest stilgezwegen blessures, want meer dan een 'rugblessure' hoor ik niet het afgelopen half jaar. Jammer voor die jongen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik weet toch ook bijna zeker dat ie dat gezegd heeft hoor. Maar dat was ook in de tijd dat ie Davids wegpestte door te discrimineren dus misschien was ie qua senielheid op zijn hoogtepunt.

Als ik hoog moet inzetten is er waarschijnlijk iets gezegd in de trend van dat we over vijf jaar weer mee kunnen doen om de titel. Wat nog altijd een sterrenstelsel verwijderd is van het daadwerkelijk winnen ervan, zoals AndereGek claimt.

In afwachting verblijf ik.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Lefgozer schreef:

Maar otherfool heeft toch gewoon gelijk? Die Serero kan er niks van (maar was wel Afrikaans talent van het jaar geloof ik? Die titel hoeven we dus ook al niet meer serieus te nemen) en als je Jantje Verdomme niet bekijkt door een Ajax- of België-bril is het gewoon één van de meest walgelijke spelers van de laatste jaren (om de redenen die otherfool noemde).

Ze moeten iemand halen van die Ajax Cape Town om 't iets te laten lijken...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

Wijnaldum weer een terugslag in zijn herstel. Die mag in de top-vijf van meest stilgezwegen blessures, want meer dan een 'rugblessure' hoor ik niet het afgelopen half jaar. Jammer voor die jongen.

Als 't iets anders was hadden ze dat echt wel bekend gemaakt hoor.

Wel enorm balen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ze moeten iemand halen van die Ajax Cape Town om 't iets te laten lijken...

De vijfde speler dacht ik.

Twee hebben het niet gehaald, Enoh was nuttig maar kwam tekort voor het niveau waar Ajax heen wilt, Thulani is afwachten en Pienaar was geslaagd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Als 't iets anders was hadden ze dat echt wel bekend gemaakt hoor.

Wel enorm balen.

I know, maar een rugblessure kan zoveel zijn. Had graag geweten wat het specifieke probleem is.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Stilgezwegen. Rugblessure is an de griepaanval weer verergerd. Dat is niet echt alledaags maar ook niet heel gek.

Of denk je dat er meer achter zit dat hij zn blessures op dezelfde manier oploopt als Maher?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat mistte er hier nog maar aan ja, mensen die zich nog altijd opwinden over de speldeprikken van otherfool.

Onvoorstelbaar inderdaad

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Stilgezwegen. Rugblessure is an de griepaanval weer verergerd. Dat is niet echt alledaags maar ook niet heel gek.

Of denk je dat er meer achter zit dat hij zn blessures op dezelfde manier oploopt als Maher?

Nee. Ik ben heel serieus in dit, wellicht wat incorrect getypt met de haakjes. Ben serieus benieuwd naar wat precies het probleem is, omdat een rugblessure een breed begrip is. Ik zit zelf ook in het vak, gewoon pure interesse.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

https://pbs.twimg.com/media/Bhkoum9CQAAmD8N.jpg

Mourinho vs Guardiola.

Edit: Gaat over de vervanging van Ferguson btw.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nee. Ik ben heel serieus in dit, wellicht wat incorrect getypt met de haakjes. Ben serieus benieuwd naar wat precies het probleem is, omdat een rugblessure een breed begrip is. Ik zit zelf ook in het vak, gewoon pure interesse.

Blessure zou met rust hebben moeten genezen, dat het nu zo snel weer terugkeert is niet echt een goed teken. Er gaan op het netwerk al verhalen over een hernia maar in hoeverre dat op waarheid berust...

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Zou toch wel erg sneu zijn op zijn leeftijd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Na acht weken aan werk is de grote sfeeractie voor zondag vanuit de supportersvereniging last-minute door Feyenoord zelf gecancelled

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Stu-Pot schreef:

https://pbs.twimg.com/media/Bhkoum9CQAAmD8N.jpg

Mourinho vs Guardiola.

Edit: Gaat over de vervanging van Ferguson btw.

Leuk Alleen met hun erfenis ben ik het niet eens. Want zie Barcelona: nog steeds geweldige spelers maar die lijken door Pep helemaal uitgeknepen te zijn en spelen niet meer zo sprankelend, plus dat er miljoenen schuld zijn bijgekomen, terwijl Madrid onder de wat minder opgefokte Ancelotti nu juist los lijkt na Mourinho's voorwerk. En Chelsea en Porto is het opzich ook niet slechter afgegaan.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Rob Harris ‏@RobHarris 36 min.

Note to footballers: FIFA's rulemaking body has just banned ANY messages on t-shirts under jerseys - even personal non-controversial ones

Weten we dat ook weer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat FIFA headquarters in Pyongyang ligt. Man man, waar gaat het naartoe...

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Goede maatregel van de FIFA, want dan krijg je nooit discussie over wat wel en wat niet kan. Zeker op een planeet waarin zoveel verschillende mensen en culturen zijn. Nu nog het juichen naar en danken van enige God verbieden natuurlijk, want ook dat is een uiting.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die Clasie toch

Alleen al tegen de kleinere ploegen bedraagt het aantal verliespunten achtttien. 'Achttien, kun je nagaan. Van dat aantal hebben wij er zeker twaalf volkomen onnodig ingeleverd. Ik weet wel, het werkt niet zo: maar tel die punten nou eens ons op bij ons totaal. Dan ziet de ranglijst er wel even anders uit?

Vooral die laatste zin Alsof de andere topclubs niet op onnodige wijze punten hebben ingeleverd; maar dat neemt hij niet mee in zijn wiskundige berekening. Zulke geniën zijn zeldzaam hoor, koester deze jongen Rotterdam!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Iedere club heeft inderdaad onnodige verliespunten geleden. Al is Feyenoord er dit seizoen wel meester in. Al 5 x punten verloren in blessuretijd.

Zo onnodig hoe Feyenoord telkens winst uit hadden geeft. Als alleen de 1e helft zou tellen, stond Feyenoord nu 8 punten los. Maar de schuld moet je vooral bij jezelf zoeken als team zijnde. Wel zijn er teveel wedstrijden geweest waarop je dacht "deze wedstrijd kun je gewoonweg niet anders dan winnen" AZ, GAE, bijvoorbeeld - gezien het aantal kansen en veldoverwicht. En dan geven ze het toch weg (vrije trap, pingel, etc.)

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

Die Clasie toch

Alleen al tegen de kleinere ploegen bedraagt het aantal verliespunten achtttien. 'Achttien, kun je nagaan. Van dat aantal hebben wij er zeker twaalf volkomen onnodig ingeleverd. Ik weet wel, het werkt niet zo: maar tel die punten nou eens ons op bij ons totaal. Dan ziet de ranglijst er wel even anders uit?

Vooral die laatste zin Alsof de andere topclubs niet op onnodige wijze punten hebben ingeleverd; maar dat neemt hij niet mee in zijn wiskundige berekening. Zulke geniën zijn zeldzaam hoor, koester deze jongen Rotterdam!

http://www.show.nl/wp-content/uploads/2012/03/Tattoo-close.jpg

Vanavond zal 't wel puntverlies gaan worden.

Hoe is 't in vredesnaam mogelijk dat die Zanka in de basis mag verschijnen? Alleen omdat die rechts is en zodoende de plek van Bruma kan overnemen. Da's zo'n enorme onzin dat je persé een linkspoot en rechtspoot nodig hebt, zet gewoon Hendrix daar neer.

Die gast is boven toch al zo ongemotiveerd als wat, en hij is nog tergend slecht ook.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Goede maatregel van de FIFA, want dan krijg je nooit discussie over wat wel en wat niet kan. Zeker op een planeet waarin zoveel verschillende mensen en culturen zijn. Nu nog het juichen naar en danken van enige God verbieden natuurlijk, want ook dat is een uiting.

Dat gaat (gelukkig) niet gebeuren voorlopig, aangezien in dezelfde vergadering is besloten dat "het voortaan is toegestaan om hoofddoeken en tulbanden te dragen tijdens officiële wedstrijden".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.