- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal: 'Vermeer is de keeper die het beste in onze profielschets past'
Het zou compleet belachelijk zijn als Vermeer mee zou gaan naar het WK. Zelfs als derde keeper. Kenneth is gewoon een zeer matige doelman. Ben ontzettend blij dat hij bij Ajax niet meer onder de lat staat. Op de lijn fantastisch, weinig betere, maar voor de rest komt hij zwaar tekort. Hij keept niet, waarom zou je hem dan in godsnaam in de gaten houden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Er zijn erg veel goede lijnkeepers, weinig bijzonders aan. Keepers zijn pas goed als de overige kwaliteiten ook bezitten (wat je zelf ook zegt).
Idd belachelijk als Vermeer mee zou gaan, al zou de selectie enkel uit keepers bestaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch fascinerend om te kijken? Eigenlijk ontzettend ergerlijk, maar oh zo vermakelijk bovendien. Kreeg trouwens ook wel een tikje hoor, onze Jan. Gewoon prachtig hoe hij de koorknapen helemaal in verwarring bracht met zijn acties, en Gautier het meest van allemaal. Fascinerend is misschien beter dan fantastisch, maar ik zat er toch stiekem van te genieten.
Jaja
Maar Balo is gewoon een bad boy, daar hou je van of niet. Wat mij nog het meest aan Verdomme tegenstaat is zijn geniepige huichelarij. Net doen of je de ideale schoonzoon bent en ondertussen allerlei walgelijke trucs uithalen, steeds maar weer. Balo is irritant, Verdomme is misselijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik doelde niet enkel op Vertonghen, maar bijvoorbeeld ook op een Serero. Je zegt eerst nooit wedstrijden in de Eredivisie te kijken, maar komt vervolgens wel met een diepte analyse over die jongen.
Sorry hoor maar een beetje kenner ziet in 1 oogopslag ook wel dat die jongen er he-le-maal niks van kan.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Er zijn erg veel goede lijnkeepers, weinig bijzonders aan. Keepers zijn pas goed als de overige kwaliteiten ook bezitten (wat je zelf ook zegt).
Idd belachelijk als Vermeer mee zou gaan, al zou de selectie enkel uit keepers bestaan.
Natuurlijk zijn er veel meer goede lijnkeepers, maar ik vind Vermeer op enkel dat vlak bovengemiddeld, maar omdat hij alleen op dat vlak uitblinkt, in mijn ogen dan, is dat bij lange na niet genoeg om überhaupt overall een gemiddelde keeper te zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Net zoals bovenstaand stuk over Vertonghen. Je mag iemand best een minder sympathieke speler vinden, maar het verhaal wat jij hierboven schetst, slaat werkelijk waar helemaal nergens op. Ik heb die jongen jarenlang wekelijks zien voetballen en net als vele andere spelers had hij zo zijn streken, maar het komt nog niet 1% in de buurt van wat jij hierboven schetst. Niet serieus te nemen dus.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zou het trouwens echt geweldig vinden als Kleine Kennis het WK mag spelen, haha ik zou het hem nog gunnen ook. De ultieme anti-held, ook de rest van de wereld mag zijn clowneske comedy capers capriolen niet onthouden worden.
Zoals alles dik aangezet, overdreven en troll-gericht is.
Aldus mister '10 strafschoppen per wedstrijd' 
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Sorry hoor maar een beetje kenner ziet in 1 oogopslag ook wel dat die jongen er he-le-maal niks van kan.!
Ik heb die jongen hele leuke dingen zien doen voor zijn blessure, met name in Heerenveen toen hij er volgens mij met rood vanaf ging. Toen zat hij in een hele sterke periode. Ik weet ook niet of het er voor hem allemaal bij Ajax uit gaat komen. Dat is altijd maar afwachten, maar dat die jongen echt wel wat kan, dat zie je nog met je ogen dicht. Dan ben ik maar geen zelfbenoemd kenner.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Ik zou er niet zo serieus op ingaan als ik jou was. In de tijd van Jantje Verdomme predikte otherfool zelfs geen televisie te hebben en niks te zien, nu mengt ie zich haast wekelijks in de Eredivisie-kroegpraat. Precies het tegenovergestelde van wat ie hierboven nu zelf beweert dus. Zoals alles dik aangezet, overdreven en troll-gericht is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Knap, knap... gewoon letten op een paar eigenschappen die hij niet heeft (fysiek, techniek, overzicht).
Ik denk dat hier de kern van het probleem ligt...
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Knap, knap... gewoon letten op een paar eigenschappen die hij niet heeft (fysiek, techniek, overzicht).
Techniek heeft die jongen wel degelijk, maar dat kun je niet zien in tien seconden Serero in beeld. Overzicht heeft hij ook, maar hij is het op moment iets te onrustig. Heel Ajax loopt niet heel erg lekker. Fischer is op het moment ook unrustig, maar die heeft ook allang laten zien genoeg overzicht te bezitten. Een speler moet je over langere tijd bekijken, daarom raden ze iedereen ook af een speler te kopen op basis van een dvd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Er gaat toch niemand voor zn lol wedstrijden lang naar Serero kijken...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je hebt vaak niet lang nodig om een speler te beoordelen op zijn kwaliteiten/potentie. Bij Sorero zie je direct dat hij een middelmatige voetballer is. Net als Lodeiro twee jaar terug, bijvoorbeeld. Vlees noch vis.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Verheug me echt enorm op de klassieker zondag. Ga uit van een kleine overwinning van Ajax, maar het zal wel een 2-2 worden of zo. 1e helft zal Feyenoord wel volle bak gaan en proberen te jagen als Salzburg, maar de 2e helft is hun tank dan op.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Verwacht dat Feyenoord gaat winnen met een marge van 2 doelpunten. Zou echt enorm teleurgesteld zijn bij puntverlies.
Tegen Groningen de week erop verliezen ze weer, daar niet van.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uitgerekend toen Feyenoord thuis met 4-2 van Ajax won zat ik er als 1 van de weinige Ajacieden tussen de kakkies. Al sloeg die penal voor die schwalbe van Guidetti toen nergens op, maar goed.
Ik zie Feyenoord dat kunstje niet weer herhalen.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Je hebt vaak niet lang nodig om een speler te beoordelen op zijn kwaliteiten/potentie. Bij Sorero zie je direct dat hij een middelmatige voetballer is. Net als Lodeiro twee jaar terug, bijvoorbeeld. Vlees noch vis.
Omgedraaid hetzelfde verhaal. Als je Miralem bij Heerenveen zag voetballen was iedereen het erover eens dat het voor Ajax een topaanwinst was. Het niveau dat hij heeft gehaald bij Heerenveen is hij nu nog aan het zoeken. Je kunt gewoonweg niet iemand beoordelen op een paar samenvattingen, net zoals je nooit iemand moet kopen op basis van een dvdtje.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Omgedraaid hetzelfde verhaal. Als je Miralem bij Heerenveen zag voetballen was iedereen het erover eens dat het voor Ajax een topaanwinst was. Het niveau dat hij heeft gehaald bij Heerenveen is hij nu nog aan het zoeken. Je kunt gewoonweg niet iemand beoordelen op een paar samenvattingen, net zoals je nooit iemand moet kopen op basis van een dvd’tje.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Dat Serero er niks van kan is nergens op gebaseerd??
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Ik verwacht een overwinning van Feyenoord, vrij eenvoudig ook zelfs. Geen idee wie bij ons de kar moet gaan trekken. Daarnaast zal Feyenoord er volledig voor gaan en veel energie en strijd erin gooien, en dan verzuipen onze jongens sowieso 9 van de 10 keer.
Het wordt tijd voor een nieuw repertoire, al je oneliners zijn inmiddels net zo achterhaald en oubollig als het oeuvre van Tante Til.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Dat Serero er niks van kan is nergens op gebaseerd??
david bohm
-
- 3108 berichten
- 3478 stemmen
Het is een potje de pot die de ketel hetzelfde verwijt nietwaar? Jij gaat voor wat betreft de beoordeling van otherfool af op één poster, de weliswaar 'hoogbegaafde' Quido maar toch.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Ik weet echt niet waar je het over hebt, david bohm. Ik heb alleen aangegeven aan Quido dat ik inderdaad het idee had dat otherfool erg overdrijft en een wat trollerige inslag heeft. Ik snap niet hoe jij daar uit weet te halen dat ik een waardeoordeel over otherfool geef op basis van een post van Quido. Ik heb al eerder in de discussie aangegeven dat ik hier al een tijdje rond lees en dat ik vind dat otherfool een hoop roept om maar wat te roepen. Dat is iets wat ik zelf constateer en dat staat er vrij duidelijk. Dus hoe kom je erbij?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Mijn invloed reikt ver, SDG030, vergis je niet!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In zoverre dat er eerst zeer verontwaardigd gedaan wordt over een spandoek over 'Rooie Marck' (mijns inziens volledig terecht overigens), maar daarna gewoon hetzelfde doen..
Verontwaardigd doen, terwijl op FN het k-woord na de remise tegen Twente je om de oren vliegt. Niets zo hypocriet als dat ene woord.
Al blijft het natuurlijk van beide kanten fout.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tevens verheugd dat nieuwkomer SDG030 me ontlast wat betreft het neersabelen van Otherfool zijn onnozele uitspraken. Zelf kom ik handen en voeten tekort om dit mislukt orakel van beroep te corrigeren. Ook nu weer kletskoek wat betreft Jan 'gaat het niet redden als CV in de PL' Vertonghen en Thulani ' kan er niets van, ook al kijk ik nooit Eredivisie' Serero.
Enne, ik wacht nog steeds he.
Je zou het zeggen, de 5 jaar waarbinnen Ajax de CL ging winnen is inmiddels voor 60% voorbij.
Bron?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@Materny: Dat zij Seniele Jopie toch toen ie begon met de 'fluwelen revolutie', drie jaar geleden?
Hoe spreek je Quido uit eigenlijk? Ik had altijd Kwiedo in mijn hoofd, maar ik besef me nu ook opeens dat je Kuido kan zeggen.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Ik denk het laatste. Zo spreek ik het altijd uit, althans.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Dat had je dan perfect in gedachten Lefgozer (je oorspronkelijke gedachte), een eerbetoon aan de te vroeg overleden vader van een Italiaanse vriend van me. Noemde me altijd 'Quido la Vespa', omdat ik de Usain Bolt van mijn generatie was.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Tevens verheugd dat nieuwkomer SDG030 me ontlast wat betreft het neersabelen van Otherfool zijn onnozele uitspraken. Zelf kom ik handen en voeten tekort om dit mislukt orakel van beroep te corrigeren. Ook nu weer kletskoek wat betreft Jan 'gaat het niet redden als CV in de PL' Vertonghen en Thulani ' kan er niets van, ook al kijk ik nooit Eredivisie' Serero.
Dat mistte er hier nog maar aan ja, mensen die zich nog altijd opwinden over de speldeprikken van otherfool.
Kun je niet voor Twente of Vitesse zijn SDG030, want jouw club is wel genoeg vertegenwoordigd hier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.