- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat is dat voor een Kumbaya gedoe op die Oostenrijkse tribune 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Allemaal sjonnies. Staan zelfs mensen in konijnenpakken tussen de "harde kern" daar. Misschien iets voor Apollinisch?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit Salzburg legt gewoon alle pijnpunten bloot die hier eerder zijn benoemd. En dat is pijnlijk. Zelfs tegen Real was het zo erg niet. Het is niet voor niks dat we zelden soeverein winnen, zelfs tegen laagvliegers uit eigen land. Dit Ajax is geen steek verder dan een paar jaar terug, eerder minder zelfs (en dat zeg ik niet vanwege deze twee kansloze nederlagen, maar zeg ik al langer).
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
'Groot talent' Denswil is de toekomst van Oranje.. Hoe hij in de eerste helft ook twee keer die bal inleverde.
Het ergste is nog dat wij nog minder zijn dan dit zooitje ongeregeld.
Spelers als van Rhijn, Poulsen, Denswil, van der Hoorn, Veltman, Serero, Sigthorsson, De Sa. Het is toch 10x niks.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Spelers als van Rhijn, Poulsen, Denswil, van der Hoorn, Veltman, Serero, Sigthorsson, De Sa. Het is toch 10x niks.
Ruil Frank om met Cocu en de wereld ziet er heel anders uit.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dan zijn jullie spelers 100x niks
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Allemaal sjonnies. Staan zelfs mensen in konijnenpakken tussen de "harde kern" daar. Misschien iets voor Apollinisch?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Gewoon een geweldige goal die 3-0. Pijnlijk voor ons maar Salzburg is geweldig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Fantastische goal weer, kijk ze beesten om die bal te veroveren om vervolgens in 2 passes voor een lege goal te staan. Dat Salzburg is werkelijk geweldig. Fantastisch team met een geweldige trainer en een sfeervol publiek. Sympathieke club, van mij mogen ze de Europa Liga winnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Je snapt er dus helemaal niets van. Je club steunen is wat anders dan uit je dak gaan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dan zijn jullie spelers 100x niks
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als die zat was het een fantastische goal geweest (mits hij hem nog aflegde).
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Gewoon een geweldige goal die 3-0. Pijnlijk voor ons maar Salzburg is geweldig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sympathieke club, v
Salzburg is veel, maar alles behalve dat. Maar we weten dat jij vaantjes hebt hangen van clubs die hun ziel verkopen. Satanist!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eindelijk drukt Ajax het verschil in balbezit uit in een dikverdiende goal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Wordt ook wel eens overdreven. Achterin zou ik niemand ruilen... Op het middenveld ook niet. Alleen voorin loopt er iets meer creativiteit rond
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Hun verdediging is niet het sterkst nee.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Porto vliegt er nu ook gewoon uit. 2-2 thuis, 2-0 achter bij Frankfurt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Toen PSV een paar jaar terug Feyenoord met 10-0 oprolde heeft Feyenoord ook 3 of 4 keer gevaar gesticht, dat maakte PSV die dag niet minder geweldig. Als Salzburg had doorgedrukt had een hogere uitslag zeker tot de mogelijkheden behoort.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is nu aan Frank om hier een passend antwoord op te geven voor de volgende Europese campagne. Durven te handelen wat betreft middelmaat, en gericht inkopen in spelers die er meteen staan. De spelopvatting en gedachte is prima, alleen het merendeel van de selectie is niet goed genoeg om dit in Europa structureel tentoon te stellen.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Toen PSV een paar jaar terug Feyenoord met 10-0 oprolde heeft Feyenoord ook 3 of 4 keer gevaar gesticht, dat maakte PSV die dag niet minder geweldig. Als Salzburg had doorgedrukt had een hogere uitslag zeker tot de mogelijkheden behoort.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wordt ook wel eens overdreven. Achterin zou ik niemand ruilen... Op het middenveld ook niet. Alleen voorin loopt er iets meer creativiteit rond
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Godverdorie was dat even een fabelachtige aanval!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Wie de neuk is arias haha. Dat bedoel ik... Ik zeg overigens niet dat wij specifiek betere spelers hebben, maar met de psv spelers zou het niet veel beter worden. Dus ik zou idd niet hoeven te ruilen met osv spelers.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hmm inmiddels wat gezakt maar ik heb er tegen 5,3 voor de leuk een tientje op ingezet. Ajax is onder Frankieboy een meester in Europese pyrrhusoverwinningen geworden, dus wie weet.
Zelfs dat niet meer... Wat een strafexercitie, zelden vertoond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.