• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.093 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Pijnlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat is dat voor een Kumbaya gedoe op die Oostenrijkse tribune

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Allemaal sjonnies. Staan zelfs mensen in konijnenpakken tussen de "harde kern" daar. Misschien iets voor Apollinisch?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dit Salzburg legt gewoon alle pijnpunten bloot die hier eerder zijn benoemd. En dat is pijnlijk. Zelfs tegen Real was het zo erg niet. Het is niet voor niks dat we zelden soeverein winnen, zelfs tegen laagvliegers uit eigen land. Dit Ajax is geen steek verder dan een paar jaar terug, eerder minder zelfs (en dat zeg ik niet vanwege deze twee kansloze nederlagen, maar zeg ik al langer).

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

'Groot talent' Denswil is de toekomst van Oranje.. Hoe hij in de eerste helft ook twee keer die bal inleverde.

Het ergste is nog dat wij nog minder zijn dan dit zooitje ongeregeld.

Dat heb ik dus ook. Hoe is 't in vredesnaam mogelijk dat we 13 punten achter deze prutsers staan?

Spelers als van Rhijn, Poulsen, Denswil, van der Hoorn, Veltman, Serero, Sigthorsson, De Sa. Het is toch 10x niks.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Dat heb ik dus ook. Hoe is 't in vredesnaam mogelijk dat we 13 punten achter deze prutsers staan?

Spelers als van Rhijn, Poulsen, Denswil, van der Hoorn, Veltman, Serero, Sigthorsson, De Sa. Het is toch 10x niks.

Ruil Frank om met Cocu en de wereld ziet er heel anders uit.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Dan zijn jullie spelers 100x niks

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Allemaal sjonnies. Staan zelfs mensen in konijnenpakken tussen de "harde kern" daar. Misschien iets voor Apollinisch?

In konijnenpak of uit je dak gaan tijdens de grootste vernedering in de geschiedenis van je club. Ik vind het eerste minder droevig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

3-6?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

3-0. Wat een afgang.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Verdedigertjes hoor.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Gewoon een geweldige goal die 3-0. Pijnlijk voor ons maar Salzburg is geweldig.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Fantastische goal weer, kijk ze beesten om die bal te veroveren om vervolgens in 2 passes voor een lege goal te staan. Dat Salzburg is werkelijk geweldig. Fantastisch team met een geweldige trainer en een sfeervol publiek. Sympathieke club, van mij mogen ze de Europa Liga winnen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
In konijnenpak of uit je dak gaan tijdens de grootste vernedering in de geschiedenis van je club. Ik vind het eerste minder droevig.

Je snapt er dus helemaal niets van. Je club steunen is wat anders dan uit je dak gaan.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

Dan zijn jullie spelers 100x niks

Onze spelers zijn juist wel beter, alleen De Boer heeft er een echt team van gemaakt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als die zat was het een fantastische goal geweest (mits hij hem nog aflegde).

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Gewoon een geweldige goal die 3-0. Pijnlijk voor ons maar Salzburg is geweldig.

Als dat Salzburg zo geweldig is waarom leverden dan alle 3 of 4 de keren dat dit Ajax in de eerste helft op hun helft kwam gevaar op?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Sympathieke club, v

Salzburg is veel, maar alles behalve dat. Maar we weten dat jij vaantjes hebt hangen van clubs die hun ziel verkopen. Satanist!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En hoei! Nog vijf te gaan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Eindelijk drukt Ajax het verschil in balbezit uit in een dikverdiende goal.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Onze spelers zijn juist wel beter, alleen De Boer heeft er een echt team van gemaakt.

Wordt ook wel eens overdreven. Achterin zou ik niemand ruilen... Op het middenveld ook niet. Alleen voorin loopt er iets meer creativiteit rond

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Als dat Salzburg zo geweldig is waarom leverden dan alle 3 of 4 de keren dat dit Ajax in de eerste helft op hun helft kwam gevaar op?

Hun verdediging is niet het sterkst nee.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

j0enne schreef:

Porto vliegt er nu ook gewoon uit. 2-2 thuis, 2-0 achter bij Frankfurt.

Niet dus. Staat ineens gewoon 3-3.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)

Toen PSV een paar jaar terug Feyenoord met 10-0 oprolde heeft Feyenoord ook 3 of 4 keer gevaar gesticht, dat maakte PSV die dag niet minder geweldig. Als Salzburg had doorgedrukt had een hogere uitslag zeker tot de mogelijkheden behoort.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het is nu aan Frank om hier een passend antwoord op te geven voor de volgende Europese campagne. Durven te handelen wat betreft middelmaat, en gericht inkopen in spelers die er meteen staan. De spelopvatting en gedachte is prima, alleen het merendeel van de selectie is niet goed genoeg om dit in Europa structureel tentoon te stellen.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Toen PSV een paar jaar terug Feyenoord met 10-0 oprolde heeft Feyenoord ook 3 of 4 keer gevaar gesticht, dat maakte PSV die dag niet minder geweldig. Als Salzburg had doorgedrukt had een hogere uitslag zeker tot de mogelijkheden behoort.

Jawel, maar van een geweldig team mag je verwachten dat het tegen echt goeie clubs ook een resultaat zou behalen. Als de verdediging het tegen dit Ajax al moeilijk heeft heb ik daar zo m'n twijfels bij.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wordt ook wel eens overdreven. Achterin zou ik niemand ruilen... Op het middenveld ook niet. Alleen voorin loopt er iets meer creativiteit rond

Even eerlijk, jij hebt dus liever van Rhijn dan Arias?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Godverdorie was dat even een fabelachtige aanval!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Even eerlijk, jij hebt dus liever van Rhijn dan Arias?

Wie de neuk is arias haha. Dat bedoel ik... Ik zeg overigens niet dat wij specifiek betere spelers hebben, maar met de psv spelers zou het niet veel beter worden. Dus ik zou idd niet hoeven te ruilen met osv spelers.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hmm inmiddels wat gezakt maar ik heb er tegen 5,3 voor de leuk een tientje op ingezet. Ajax is onder Frankieboy een meester in Europese pyrrhusoverwinningen geworden, dus wie weet.

Zelfs dat niet meer... Wat een strafexercitie, zelden vertoond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.