• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.884 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat is lang geleden dat PSV zich zo heeft teruggeknokt in een wedstrijd. Complimemten voor de tweede helft (hoewel de eagles ook al op een onoverbrugbare voorsprong hadden kunnen staan).

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Geweldige aankoop die Ruiz. Investering zo terugverdiend.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

Benieuwd naar wat de successupporter zegt bij terugkeer hier

Ik zeg 't eerlijk, na die 2-0 ging ik achter m'n computer zitten en m'n frustraties maar even hier uiten en keek nog maar met een schuin oog de eerste helft uit omdat er totaal niets meer in leek te zitten en de 2-0 moest gewoon 4-0 zijn. In de tweede helft toch maar weer voor de buis gekropen want je mist 't dan wel en 't is tenslotte toch je club. Bovendien had ik me al neergelegd bij een nederlaag en wilde 't dan toch maar gewoon afkijken.

Maar tering hé, wat lekker. Dit moeten ze niet vaker gaan doen zeg, is niet goed voor m'n hart.

Ruiz is z'n centen al waard.

Oh, en mij een successupporter noemen, dan ken je me niet. Ik kijk namelijk ALLES van PSV, en ben nog nooit weggelopen omdat de stand niet ons voordeel sprak.

Nee, zelfs niet bij die vernedering van Vitesse.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

Carnaval is niet zo erg, mits men maar netjes 40 dagen gaat vasten daarna. Dat is een essentieel onderdeel van het feest, maar wordt nogal eens door menigeen vergeten. Zwaktebod.

bwa, niet echt vergeten, eerder bewust negeren. Ik weet niet hoe jullie in Nederland Carnaval ervaren maar hier bij ons is het een zuiver folkloristische gelegenheid, van de eerste stoet tot de poppenverbranding. Het leeft echt in onze stad, oud en jong, het wordt doorgeven van vader tot zoon, van moeder tot dochter. Het is niet enkel gewoon een paar dagen zuipen, het is een traditie waarbij je identiteit en die van je stad en de bewoners samenkomen in één geheel. Maar als buitenstaander kun je daar weinig van begrijpen vrees ik. Er bestaan ook maar 2 echte Carnavals, het bescheiden Aalst en het grote Ninove.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
en ben nog nooit weggelopen omdat de stand niet ons voordeel sprak.

.

j0enne schreef:

Ik ga ook niet meer kijken ook, heb 't gehad.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die woorden bleken dus nauwelijks te kloppen achteraf.

Hier zitten mensen op 't forum die bijvoorbeeld gewoon naar de bioscoop of wat dan ook gaan terwijl hun ploeg speelt.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Materny schreef:

Gun ze de tweede plek meer dan Feyenoord

Doe is lief

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Dit gaat PSV nog over streep trekken ook. Gun ze de vierde plek meer dan Feyenoord, wat mij betreft mag het.

Materny schreef:

Gun ze de tweede plek meer dan Feyenoord

Huh, wat is het nou, 2 of 4?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vierde Twente halen ze niet meer in denk ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zo blijkt maar weer, al stel je Guus Geluk aan als derde terreinsknecht of interim hoofd bittergarnituur, die gouden pik van hem verslijt nooit en betaalt zich altijd uit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

Meer dan ideaal natuurlijk, nu Liverpool eens wat puntjes verspelen, dat zal weer eens tijd worden.

Pfff weer 0-3, daar gaan we nog een hele kluif aan hebben, die draaien werkelijk als een tierelier.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

Vierde Twente halen ze niet meer in denk ik.

Wie zegt dat Twente tweede gaat worden?

De komende duels van Twente: Utrecht uit, GAE uit, AZ thuis, Ajax uit, ADO thuis.

Vitesse: NAC uit, PSV thuis, Groningen uit, Heerenveen thuis.

Feyenoord: Ajax thuis, Groningen uit, Heerenveen thuis, GAE thuis, Heracles uit.

PSV: Utrecht thuis, Vitesse uit, Roda JC thuis, Groningen thuis.

Zeg 't maar.

Twente het zwaarste programma, PSV het makkelijkste.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een paar goede wedstrijden al niet kunnen doen.

Twitter / 101greatgoals: Manchester United want to sign ...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ook nog maar even Motd kijken voor de kopstoot van Pardew.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Bruce die indirect zegt dat Vertonghen een aansteller is. Leuk.

Krul geniale reddingen, de 1-2 was weer een blunder.

Stekelenburg was vandaag ook weer niks met z'n blunders bij terugspeelballen.

Ik vraag me af wie er eerste keeper gaat worden.

Manolev trouwens naar Kuban Krasnodar.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Wat een draak van een wedstrijd met natuurlijk koning Broerse als de uitblinker. Hadden wij één of twee van zulke jongens extra, dan had NEC weinig kans gehad. Echter, was er niemand vandaag die een extra stapje wilde zetten (op Broerse natuurlijk na dan). PEC speelde bijna angstig, liep achteruit en liet NEC maar komen. De dode spelmomenten zijn week in week uit gewoon te gevaarlijk, want je komt gewoon fysiek tekort. Wat ik mij dan afvraag is waarom Nijkamp voor dat probleem dat al voor de winterstop in de aandacht stond probeert op te lossen met Mahmudov (die nauwelijks de lucht in komt en bij één slag of stoot al 10 meter verder ligt) en Karagounis (die vandaag als een draak speelde en waar ik zeker niet kapot van ben). Het is bijna tranen trekkend te noemen als ik zie dat Broerse week in week uit uitblinkt puur om zijn fysieke kwaliteiten.

Van die Drost en Saymak ben ik helemaal ziek. Zij hadden begin dit seizoen een hele leuke start, maar nu wordt het wel pijnlijk duidelijk dat zij vooral qua body te licht zijn voor de eredivisie. Ik neem Klich zijn spel daarom ook bijna niet kwalijk want om die reden moet hij alles alleen op het middenveld regelen. Een Mokotjo achter je speelt veel en veel lekkerder. Zoals zo vaak dit seizoen ben ik niet ontevreden met het resultaat (de credits ook aan NEC natuurlijk), maar wel de manier waarop. Ik verwacht tegen Heerenveen geen punten, maar tegen de Eagles moet alles op alles gezet worden om die punten in Zwolle te houden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Stilte voor de storm.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Waarschijnlijk omdat er niets zinnigs te zeggen valt nu, want deze wedstrijd kan echt alle kanten op. Ik zie Ajax zo maar 0-3 winnen, evenzo zie ik Feyenoord maar zo 3-0 winnen. Enkel 0-0 lijkt me uitgesloten.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1979522_649303075116793_29936315_n.jpg

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Verdomme. Twente moet verliezen, Ajax gaat toch wel kampioen worden. 0-1.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Leuk hoor, dat Utrecht en haar supporters die volledig uit hun dak gaan als ze een bemazzeld puntje tegen Ajax halen. Alleen jammer dat ze vervolgens nog niet de helft van de energie kunnen leveren in de rest van de wedstrijden. Dan ben je al prof geen knip voor de neus waard en moet je dus naar onderen kijken.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als Ajax vandaag verliest, en die kans is groot, moet ik het nog zien met het kampioenschap (welke sowieso nog lang niet zeker is). Ik vind Ajax momenteel echt een grote luchtbel, die elk moment keihard kan knappen. Zie De Boer er nog wel voor aan vandaag met Sightorsson en co te beginnen.

Edit: ah, gelukkig niet.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als je vandaag wint dan ben je er zo goed als lijkt me quido. Met name het slot van de competitie heb je een relatief makkelijk programma. Dat ik het met je eens ben voor wat betreft het spel en het gebrek aan kwaliteit dat weet je. Aan de andere kant: een godswonder dat (als) je op deze manier 4x kampioen kunt worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Serero; Bojan, De Jong, Kishna.

Prima, want wie zou je anders op LB moeten zetten. Riedewald nog niet klaar ervoor en project Duarte is mislukt.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Ajax is er natuurlijk zeker nog niet met duels tegen de gehele top 4 voor de boeg.

Voor vanmiddag heb ik er een hard hoofd in. Zal wel op een gelijkspelletje uitdraaien.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nou, die Fischer weet z'n plek dus ook.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Nou, die Fischer weet z'n plek dus ook.

Op de tafel bij de fysio, omdat hij er 6 weken uitligt?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zeven seconden na de aftrap, is dat sneller gebeurd (dit seizoen)?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Binnen 8 seconden hahaha!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Op de tafel bij de fysio, omdat hij er 6 weken uitligt?

Ah. Natuurlijk. Helemaal vergeten.

Vanaf de aftrap meteen een pass naar Oar die naar het doel gaat en 'm gewoon binnen schiet. 7 seconden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ah. Natuurlijk. Helemaal vergeten.

Vanaf de aftrap meteen een pass naar Oar die naar het doel gaat en 'm gewoon binnen schiet. 7 seconden.

Gezien zijn vorm missen we hem (voorlopig) dan ook niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.