- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
stinissen (crew films & series)
-
- 23973 berichten
- 77854 stemmen
En van de Jong is niets over over na zijn blessure....
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
En dan die backs die kunnen nog niet in de top klasse zich onderscheiden met als ramp voetballer Ricardo van Rijn
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Ergste is dat dit niet bewust is....
Die opmerking wilde ik je besparen 
-
- 23973 berichten
- 77854 stemmen
Ja en ......
Animosh
-
- 4665 berichten
- 544 stemmen
Bojan speelt goed, maar verder maakt geen enkele Ajax-speler indruk imo. Salzburg is echt veel beter. Ajax wordt zowel tactisch als kwalitatief helemaal aan gort gespeeld.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Niet slechter dan Willems, uiteraard.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Opmerking van de avond komt van AS.
Wel mooi om het Ajax spel in de ArenA te zien.... jammer dat de tegenstander het speelt
Montorsi
-
- 9796 berichten
- 2404 stemmen
Helaas heeft AZ wel gewonnen 
Wat een energie legt dat Salzburg erin zeg, hoofdsponsor goed gekozen. Zou in Nederland moeiteloos kampioen worden. Veltman uiteraard weer met zijn gebruikelijke blunder, dat wordt de nieuwe Van Rhijn.
De verdedigende toekomst van Oranje, dat je het weet.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Combinatie van onderschatting en een tactiek die Ajax niet ligt en nog weinig te verduren heeft gekregen? En daarbij simpelweg een betere tegenstander die naar ik aanneem een hele goede dag heeft.
De afgang is er niet minder om in ieder geval. Vreselijk dit.
-
- 23973 berichten
- 77854 stemmen
Willems kan niet verdedigen maar nog wel een beetje aanvallen Van Rijn kan helemaal niks....
Apollinisch
-
- 21305 berichten
- 0 stemmen
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Persoonlijk vind ik dit Salzburg beter dan de tegenstanders in de CL. Vraag me af hoever ze zouden komen in de Champions League.
Niet verder dan de voorronde, zoals dit jaar al uitgeschakeld door fenerbahce.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik kom terug van voetbalwedstrijd van mijn zusje en ik zie tot mijn verbazing dat Ajax weer de Nederlandse eer hooghoudt? Ik was al bijna bang dat we konden voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Ik vreet me meer op bij utrecht en zwolle uit dan nu. Zij zijn gewoon veel beter. De enige reden dat zij geen CL spelen is omdat zij uit Oostenrijk komen, maar met dit spel kunnen ze ver komen iig..
Welnee.
Wie weet kunnen ze een gooi doen naar de Europa League. Maar daar zitten ook nog betere teams in.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Willems kan niet verdedigen maar nog wel een beetje aanvallen Van Rijn kan helemaal niks....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik kom terug van voetbalwedstrijd van mijn zusje en ik zie tot mijn verbazing dat Ajax weer de Nederlandse eer hooghoudt?
Is ze linksback? Zet haar eens snel op de trein naar Bijlmer Arena, wellicht haalt ze de tweede helft nog en valt de schade te beperken...
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
RT @NS_online Wegens de rappe 0-3 achterstand van Ajax rijden er vanaf dit moment extra treinen in A'dam ivm vertrekkende supporters #ajasal

-
- 23973 berichten
- 77854 stemmen
Dat bedoel ik en dat heeft Willems de hersens van een ontplofte pinda en dat zegt dan weer alles over Van Rijn.....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pff je zal maar een kaartje hebben gekocht, misschien nog ergens in een file hebben gestaan en dit voorgeschoteld krijgen. Het is niet zwak, het is hemeltergend slecht. Was er al bang voor. Ze kunnen beter tegen grote namen ballen. Dit slappe gedoe gaat nergens meer over.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ajax trouwens 66% balbezit, kun je nagaan hoe defensief Salzburg speelt. Bah.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Is ze linksback? Zet haar eens snel op de trein naar Bijlmer Arena, wellicht haalt ze de tweede helft nog en valt de schade te beperken...
Doe maar Duivendrecht, kan ze langer warmlopen
Animosh
-
- 4665 berichten
- 544 stemmen
Één ding is zeker: kwalitatief is de Europa League een stuk minder dan de Champions League, maar het is wel veel competitiever en minder voorspelbaar. Dnipro heeft vanavond bijvoorbeeld gewonnen van Tottenham en Ludogorets (de PSV-slayers, toch?) staat voor tegen Lazio (ondanks een gemiste penalty).
En op dit bewijs gaat Ajax ook de komende jaren niet ver komen in Europa. Ze spelen zo onvolwassen en naïef en zijn tactisch zo zwak en eendimensionaal (zoveel lange ballen en ongeïnspireerd passjes). En ze zijn zo ontzettend slordig. In de Eredivisie kom je daar mee weg, maar in Europa niet.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Geen enkele wissel ook. Wat een slappe hap weer.
En weer bij Cillessen. Schiet @!$@# eens een bal naar voren, mijn hemel...
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Als je 1 goaltje maakt ben je niet kansloos.
Aldus Derksen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen enkele wissel ook. Wat een slappe hap weer.
En weer bij Cillessen. Schiet @!$@# eens een bal naar voren, mijn hemel...
Naar wie? Niemand die een luchtduel wint.
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Maakt dat uit? Door dat slappe getik achterin sta je nu 0-3 achter.
Salzburg heeft nog geen bal achterin gehouden. Elke bal gaat direct weer naar voren. Dat werpt duidelijk z'n vruchten af.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Dit is toch werkelijk niet om aan te zien. Echt he-le-maal niks lukt.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ajax trouwens 66% balbezit, kun je nagaan hoe defensief Salzburg speelt. Bah.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik denk dat het 'Memorabele Quote topic' na vanavond drie pagina's erbij heeft, met dank aan een van onze Rotterdamse of Eindhovense vrienden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.