- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Zo, ik ga naar bed.
edit: En ja hoor, de bal is inmiddels al weer terug bij Cilessen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Utrecht - Ajax (6-4) is er niks bij. Klinkt gek, maar eigenlijk is dit wel eens goed. Worden al die luchtbellen met praatjes over het positiespel en tegenstanders moe tikken e.d. eens doorgeprikt. De enige die je doorgaans in slaap sust met ons positiespel ben je zelf.
Het erge is wel dat De Boer nu waarschijnlijk de komende periode weer extra zekerheid gaat inbouwen met Poulsen, ergo: nog minder voetbal en toekomstgericht.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een goal, hahaha!
Cilessen stond daarvoor ook al zo ver van z'n goal...
Nou, dan maar 0-5 ofzo. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Goeie genade zeg, als een granaat!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een goal, hahaha!
Cilessen stond daarvoor ook al zo ver van z'n goal...
Nou, dan maar 0-5 ofzo.
Jesper staat altijd ver ervoor, omdat de ballen vaak genoeg over het centrale duo heen vallen en hij dus moet ingrijpen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Goeie genade zeg, als een granaat!
Evert?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Prachtgoal! Heerlijk team dat RBS.
Ajax gewoon lachwekkend. Ongekend slap. Op alle fronten leggen we het af.
Triest.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een 10 met een griffel.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe lang mag zo'n Ricardo van Rhijn week in week uit wanprestaties blijven leveren? Die heeft werkelijk het hele seizoen nog niks goed gedaan.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
En dat Vak410 maar zingen hoor.
Enige liedje dat vanavond gepast is is Schaam je kapot. Gepaard met een striemend fluitconcert. Wat een dieptrieste wanvertoning. Slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Tegen fucking Salzburg. Zielig gewoon.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Utrecht - Ajax (6-4) is er niks bij. Klinkt gek, maar eigenlijk is dit wel eens goed. Worden al die luchtbellen met praatjes over het positiespel en tegenstanders moe tikken e.d. eens doorgeprikt.
Het erge is wel dat De Boer nu waarschijnlijk de komende periode weer extra zekerheid gaat inbouwen met Poulsen, ergo: nog minder voetbal en toekomstgericht.
Tegen Milan en Barca werkte het anders prima. Ze moeten alleen ook een antwoord hebben op dit soort drukkende tegenstanders, en dat hebben ze niet. Een Pelle zou al een begin zijn, iemand die nooit in de lucht verliest en de bal weet vast te houden wanneer men lang geeft.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toch jammer dat Ajax&Litmanen1 geen kaartjes meer voor me kon regelen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Niet vergeten dat Ajax op dit moment sowieso al niet in beste doen was.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toch jammer dat Ajax&Litmanen geen kaartjes meer voor me kon regelen.

Denk dat een van jullie niet meer thuis zou komen dan 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Ik weet niet hoelang Salzburg dit niveau weet vast te houden maar ze zouden zeker niet misstaan in de CL op deze manier. In tijden niet een club zo lekker zien ballen. Total Fussball.
En Ajacieden nu niet meer andere NL-se clubs verwijten dat ze er met de pet naar gooien in Europa
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, de slechte helft sinds jaren is een feit. Wat een pak slaag zeg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En Ajacieden nu niet meer andere NL-se clubs verwijten dat ze er met de pet naar gooien in Europa
.
Ergste is dat dit niet bewust is....
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Nou, de slechte helft sinds jaren is een feit. Wat een pak slaag zeg.
Ik vreet me meer op bij utrecht en zwolle uit dan nu. Zij zijn gewoon veel beter. De enige reden dat zij geen CL spelen is omdat zij uit Oostenrijk komen, maar met dit spel kunnen ze ver komen iig.
Maar misschien heeft Salzburg wel wat wij tegen Barca e.d. Hebben. We onderschatten ze en zij zijn tot op het bot gemotiveerd omdat ze de onbekende ploeg zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tegen Milan en Barca werkte het anders prima. Ze moeten alleen ook een antwoord hebben op dit soort drukkende tegenstanders, en dat hebben ze niet. Een Pelle zou al een begin zijn, iemand die nooit in de lucht verliest en de bal weet vast te houden wanneer men lang geeft.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Persoonlijk vind ik dit Salzburg beter dan de tegenstanders in de CL. Vraag me af hoever ze zouden komen in de Champions League.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
RT @NS_online Wegens de rappe 0-3 achterstand van Ajax rijden er vanaf dit moment extra treinen in A'dam ivm vertrekkende supporters #ajasal

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo zie je tegelijkertijd ook maar weer wat een overwinning op een al geplaatst en ongeïnspireerd Barcelona zegt. Deze jongens gaan als de brandweer en Ajax is meteen compleet kansloos.
Al zou ik die jongens wel even een dopingtestje afnemen, ze blijven gewoon gaan.
stinissen (crew films & series)
-
- 23516 berichten
- 77039 stemmen
En dan die backs die kunnen nog niet in de top klasse zich onderscheiden met als ramp voetballer Ricardo van Rijn
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Daar heb je het al, Serero speelt een keer niet..
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik weet niet hoelang Salzburg dit niveau weet vast te houden maar ze zouden zeker niet misstaan in de CL op deze manier. In tijden niet een club zo lekker zien ballen. Total Fussball.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.