• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.280 series
  • 34.107 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.633 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

HAHAHAHAHAHAH. Wereldgoal. 0-3.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1327 stemmen

Zo, ik ga naar bed.

edit: En ja hoor, de bal is inmiddels al weer terug bij Cilessen.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

(afbeelding)

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Wat is dit..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Utrecht - Ajax (6-4) is er niks bij. Klinkt gek, maar eigenlijk is dit wel eens goed. Worden al die luchtbellen met praatjes over het positiespel en tegenstanders moe tikken e.d. eens doorgeprikt. De enige die je doorgaans in slaap sust met ons positiespel ben je zelf.

Het erge is wel dat De Boer nu waarschijnlijk de komende periode weer extra zekerheid gaat inbouwen met Poulsen, ergo: nog minder voetbal en toekomstgericht.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Wat een goal, hahaha!

Cilessen stond daarvoor ook al zo ver van z'n goal...

Nou, dan maar 0-5 ofzo.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12877 stemmen

Geen pass

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Goeie genade zeg, als een granaat!

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Wat een goal!!!! 0-3.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat een goal, hahaha!

Cilessen stond daarvoor ook al zo ver van z'n goal...

Nou, dan maar 0-5 ofzo.

Jesper staat altijd ver ervoor, omdat de ballen vaak genoeg over het centrale duo heen vallen en hij dus moet ingrijpen.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

otherfool schreef:

Goeie genade zeg, als een granaat!

Evert?

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Prachtgoal! Heerlijk team dat RBS.

Ajax gewoon lachwekkend. Ongekend slap. Op alle fronten leggen we het af.

Triest.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Evert?

Een 10 met een griffel.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hoe lang mag zo'n Ricardo van Rhijn week in week uit wanprestaties blijven leveren? Die heeft werkelijk het hele seizoen nog niks goed gedaan.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

En dat Vak410 maar zingen hoor. Enige liedje dat vanavond gepast is is Schaam je kapot. Gepaard met een striemend fluitconcert. Wat een dieptrieste wanvertoning. Slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Tegen fucking Salzburg. Zielig gewoon.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Utrecht - Ajax (6-4) is er niks bij. Klinkt gek, maar eigenlijk is dit wel eens goed. Worden al die luchtbellen met praatjes over het positiespel en tegenstanders moe tikken e.d. eens doorgeprikt.

Het erge is wel dat De Boer nu waarschijnlijk de komende periode weer extra zekerheid gaat inbouwen met Poulsen, ergo: nog minder voetbal en toekomstgericht.

Tegen Milan en Barca werkte het anders prima. Ze moeten alleen ook een antwoord hebben op dit soort drukkende tegenstanders, en dat hebben ze niet. Een Pelle zou al een begin zijn, iemand die nooit in de lucht verliest en de bal weet vast te houden wanneer men lang geeft.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Toch jammer dat Ajax&Litmanen1 geen kaartjes meer voor me kon regelen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Niet vergeten dat Ajax op dit moment sowieso al niet in beste doen was.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Toch jammer dat Ajax&Litmanen geen kaartjes meer voor me kon regelen.

Denk dat een van jullie niet meer thuis zou komen dan

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Ik weet niet hoelang Salzburg dit niveau weet vast te houden maar ze zouden zeker niet misstaan in de CL op deze manier. In tijden niet een club zo lekker zien ballen. Total Fussball.

En Ajacieden nu niet meer andere NL-se clubs verwijten dat ze er met de pet naar gooien in Europa .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, de slechte helft sinds jaren is een feit. Wat een pak slaag zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

En Ajacieden nu niet meer andere NL-se clubs verwijten dat ze er met de pet naar gooien in Europa .

Ergste is dat dit niet bewust is....

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Materny schreef:

Nou, de slechte helft sinds jaren is een feit. Wat een pak slaag zeg.

Ik vreet me meer op bij utrecht en zwolle uit dan nu. Zij zijn gewoon veel beter. De enige reden dat zij geen CL spelen is omdat zij uit Oostenrijk komen, maar met dit spel kunnen ze ver komen iig.

Maar misschien heeft Salzburg wel wat wij tegen Barca e.d. Hebben. We onderschatten ze en zij zijn tot op het bot gemotiveerd omdat ze de onbekende ploeg zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Tegen Milan en Barca werkte het anders prima. Ze moeten alleen ook een antwoord hebben op dit soort drukkende tegenstanders, en dat hebben ze niet. Een Pelle zou al een begin zijn, iemand die nooit in de lucht verliest en de bal weet vast te houden wanneer men lang geeft.

Een uitschieter naar boven heeft iedereen wel eens. Maar die heeft Ajax veel te weinig. Zijn incidenten, net zoals dat een Utrecht vaak tegen Ajax weet te pieken e.d. Bovendien was het tegen Milan nou ook weer niet zo goed. Eerste helft tegen Barca wel. Tweede helft was alleen maar tegen houden, maar wel tenminste met volle overgave.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1327 stemmen

Quido schreef:

Nee, want dit werkt lekker... ik neem aan dat de staf Salzburg geanalyseerd hebben, dan weten ze dus dat er megadruk gaat komen. Waarom je dan in vredesnaam Duarte achterin gaat zetten? Schromelijke zelfoverschatting, dat lijkt me duidelijk.

Persoonlijk vind ik dit Salzburg beter dan de tegenstanders in de CL. Vraag me af hoever ze zouden komen in de Champions League.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

RT @NS_online Wegens de rappe 0-3 achterstand van Ajax rijden er vanaf dit moment extra treinen in A'dam ivm vertrekkende supporters #ajasal

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zo zie je tegelijkertijd ook maar weer wat een overwinning op een al geplaatst en ongeïnspireerd Barcelona zegt. Deze jongens gaan als de brandweer en Ajax is meteen compleet kansloos.

Al zou ik die jongens wel even een dopingtestje afnemen, ze blijven gewoon gaan.

stinissen (crew films & series)

• 23516 berichten
  • 77039 stemmen

En dan die backs die kunnen nog niet in de top klasse zich onderscheiden met als ramp voetballer Ricardo van Rijn

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Daar heb je het al, Serero speelt een keer niet..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik weet niet hoelang Salzburg dit niveau weet vast te houden maar ze zouden zeker niet misstaan in de CL op deze manier. In tijden niet een club zo lekker zien ballen. Total Fussball.

Mooie 'ruzie' op Twitter tussen @433Ajax en @433PSV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.