• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.937 films
  • 12.740 series
  • 35.187 seizoenen
  • 658.722 acteurs
  • 200.924 gebruikers
  • 9.506.410 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

Terechte voorsprong. Salzburg speelt erg sterk en zet Ajax inderdaad goed onder druk.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Netjes hoor. Dik verdiend. Ajax heeft tot dusver niks in te brengen.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Nja, is wat ik al vaker gezegd heb hier; Ajax kan maar in één tempo spelen. Ze kunnen nu dus niet anders dan terug en lange ballen, omdat ze de vaardigheid niet hebben voetballend snel een oplossing te vinden. Dat wordt nu feilloos blootgelegd.

Toch zijn die Oostenrijkers ook kwetsbaar achterin, maar dan moet je wel snel en zuiver kunnen schakelen. Maar dat wordt natuurlijk lastig met houten klazen als Kolbeinn.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Ach het viel nog best mee met de kansen. Wil nog wel zien of ze het 90 minuten volhouden. Maar die penalty was nergens voor nodig als je rustig blijft ipv Zo een maffe sliding.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

In de counter heeft Ajax inderdaad kansen aangezien er veel ruimte achter de verdediging ligt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als vliegen op een berg poep zitten ze er bovenop. Pijnlijk om te zien dat Ajax voorlopig hier geen antwoord op heeft.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Moet ook credits voor die energiemannetjes geven. Zetten met het halve elftal druk op onze verdediging. Ik had al wel het idee dat iedereen deze ploeg onderschatte, vooral Derksen&co. Zit toch genoeg geld in deze ploeg met al die exotische namen.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Houdoe. 0-2.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Is AL1 al naar huis?

Onderhond

• 87726 berichten
  • 13160 stemmen

Paf. Drie passjes.

Animosh

• 4665 berichten
  • 544 stemmen

(afbeelding) Dit gaat nog een dik verlies worden ook. Zonde.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

0-2

Joy4ever schreef:

Ajax gaat het never nooit redden tegen Salzburg natuurlijk.

Zo win je van Barcelona en zo wordt je in eigen huis compleet overklast door de kampioen van Oostenrijk. Het kan verkeren.

Red Bull geeft je vleugels

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

Nou field day voor de otherfooltjes. Wat een drama...

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Ploegje hoor dat RBS!

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

A&L gaat ook eens een keer kijken, krijgt die dit voorgeschoteld.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Hoe bestrijd je Ajax? Nou, zo dus!

Dramatisch dit!

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Over en uit voor Ajax. Verwacht dat ze in Oostenrijk ook een dik pak slaag krijgen.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Triest Ajax dit. Alleen maar tikkie terug en geen enkele drang om naar voren te spelen. Zijn zeker niet gewend onder druk te komen.

Half uur, letterlijk geen een keer degelijk balbezit over je eigen lijn.

Goeie keus trouwens, Duarte op linksachter.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

chevy93 schreef:

Zijn zeker niet gewend onder druk te komen.

Jawel hoor, en dat gaat het ook meestal fout. En daar had Siempje ook rood kunnen krijgen.

Collectief falen.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Nog klagen ook dat ie geel krijgt.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Oei. Bijna al 0-3.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Macmanus schreef:

Nou field day voor de otherfooltjes. Wat een drama...

Helaas heeft AZ wel gewonnen

Wat een energie legt dat Salzburg erin zeg, hoofdsponsor goed gekozen. Zou in Nederland moeiteloos kampioen worden. Veltman uiteraard weer met zijn gebruikelijke blunder, dat wordt de nieuwe Van Rhijn.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

gillie24 schreef:

Hoe bestrijd je Ajax? Nou, zo dus!

Dramatisch dit!

Gelukkig lopen bij onze concurrenten niet van dit soort exotische buitenlandertjes rond. In NL hoeven we niet bang te zijn voor een ploeg als dit.

RB is een grote onbekende ploeg en ik maakte me al zorgen. Vond dat Derksen&co sowieso al de plank missloegen betreft deze ploeg. Maar wilde zelf de eerste minuten afwachten om te kijken wat dit nou voor een ploeg was. Zag het bij de aftrap al, deze ploeg kan zo bovenin de Duitse competitie meedoen.

Het enige dat ik niet snap (net zoals bij Vitesse) is waarom ze zo'n club in zo'n competitie uitkiezen om geld in te pompen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zo hard is Ajax nog nooit op de bek gegaan in het eerste half uur, in de afgelopen jaren. Geen enkele goede combinatie, langdurig balbezit of kansen op de andere helft.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Duarte linksachter is ook wel een grove fout van De Boer hoor. Die heeft daar echt niets te zoeken, behalve tegen Cambuur, ofzo.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Verschrikkelijk altijd, dat alleen maar achteruit gericht zijn. Bij elke ingooi, elke vrije trap, en vaak gewoon bij elke pass zelfs.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Gelukkig lopen bij onze concurrenten niet van dit soort exotische buitenlandertjes rond. In NL hoeven we niet bang te zijn voor een ploeg als dit.

RB is een grote onbekende ploeg en ik maakte me al zorgen. Vond dat Derksen&co sowieso al de plank missloegen betreft deze ploeg. Maar wilde zelf de eerste minuten afwachten om te kijken wat dit nou voor een ploeg was. Zag het bij de aftrap al, deze ploeg kan zo bovenin de Duitse competitie meedoen.

Toen ik zag dat ze Bayern al over de knie hadden gelegd met 3-0 (waarbij Bayern een basiswaardig elftal had staan) wist ik al voldoende. Maar dat ze zo sterk waren had ik niet gedacht.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Woooow

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Blamage.

mjk87 (moderator films)

• 14979 berichten
  • 4736 stemmen

Jongens, ik ga iets anders doen met mijn tijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.