- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Lijkt me toeval, het spel is namelijk nooit veel beter geworden dan voor de winterstop, met het verschil dat er nu meer gestreden werd adhv Park en het wat mee zat. Want als je er inderdaad van die 8 4 had gewonnen, 2 gelijk had gespeeld en 2 had verloren had je weinig te klagen gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV was eindelijk weer eens niet zo gelukkig. Zo lucky zijn houdt een keer op natuurlijk.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Nog geflatteerder...
En nog geflatteerder. Wat een drama.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Prettig voor het doelsaldo. +10 tov PSV nu, +9 tov Vitesse, wel nog -3 tov Twente, maar die mogen zo nog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was niet goed maar effectief is het zeker. Dus helemaal niets te klagen. Gaat prima zonder Pelle. Eerste helft vergeten, na een doelpunt zo passief spelen werkt gewoon niet, dat toont de tweede helft wel.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Derde week op rij ook de 0 gehouden zonder Pelle, ook opvallend.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
We gaan beginnen. De wedstrijd om de competitie mee te kunnen beslissen. Doe het!
Kan me sowieso niet voorstellen dat Ajax thuis gaat verliezen. Ook niet voor de neuzen van tientallen oud-spelers die vandaag te gast zijn.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Leuk voor het doelsaldo van Kowet ook. Hebben na NEC het slechtste doelsaldo van de eredivisie. Nu delen zij die positie met ADO maar dat zal wel veranderen na vanmiddag want wij hebben Saymak in de basis staan. 
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Nou hup Ajax..
'De Engelenbak', het begint alweer lekker 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Feyenoorders en PSV-ers die voor Ajax zijn. Het moet niet gekker worden. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Go Twente. Kom op zeg, kampioenschap is nog steedst heoretisch mogelijk. Op minder mikken is voor kneuzen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heel het forum staat achter Ajax 
Op NW na dan
Spelbreker!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ook niet voor de neuzen van tientallen oud-spelers die vandaag te gast zijn.
Prachtig 
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Go Twente. Kom op zeg, kampioenschap is nog steedst heoretisch mogelijk. Op minder mikken is voor kneuzen.
Ja in theorie... terwijl Ajax al drie seizoenen lang alles wint in maart en april. Dan zouden ze nu ineens 3 van de 6 keer verliezen..
Tweede is het hoogst haalbare, dus je moet kijken naar je concurrenten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Stiekem hoopte ik wel dat iemand de verborgen grap zou ontdekken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De prijs die je betaald als nummer 1
.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Denswil loopt alweer te prutsen. Er zijn bepaalde zekerheden in het leven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt groot gelijk. De juiste instelling die je moet hebben. Of het realistisch is, betwijfel ik wel haha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja in theorie... terwijl Ajax al drie seizoenen lang alles wint in maart en april. Dan zouden ze nu ineens 3 van de 6 keer verliezen..
Tweede is het hoogst haalbare, dus je moet kijken naar je concurrenten.
De steekhouding van deze post ontgaat me volledig. Nee, het kampioenschap is nog steeds het hoogst haalbare, pas als dat niet meer kan moet je je richten op plek 2. Simpel. Gewoon je wedstrijden winnen en mikken op het hoogst haalbare.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt groot gelijk. De juiste instelling die je moet hebben. Of het realistisch is, betwijfel ik wel haha.
Ja, dat is een andere discussie inderdaad.
Als Ajax zo gedacht zou hebben had ze dat de afgelopen jaren wat kampioenschappen gekost. Schit hebben aan reëel zijn. Er zijn gekkere dingen gebeurd in de sport.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tukkers hebben een goede start. Zetten Ajax goed vast.
Tot een goede aanval komen we nog niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Lekker, zonder volledig in te spannen makkelijk winnen.
De Vrij strooide weer lekker met heerlijke lange passes. Speelt sowieso sterk na de winterstop.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
De tweede helft maar Roda JC - RKC opzetten, hier is werkelijk geen hol aan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee, daar word je vrolijk van...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik zeg dat, krijgt Twente de ene na de andere kans.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoorders en PSV-ers die voor Ajax zijn. Het moet niet gekker worden.
Nee hoor. Nooit. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bijna 0-1, daarna werd Ajax wakker. Mooie actie Kishna. Zou tijd worden dat Ajax voorin eens wat laat zien.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
De steekhouding van deze post ontgaat me volledig. Nee, het kampioenschap is nog steeds het hoogst haalbare, pas als dat niet meer kan moet je je richten op plek 2. Simpel. Gewoon je wedstrijden winnen en mikken op het hoogst haalbare.
Ik geloof er niet in. Gewoon hopen dat Twente, Vitesse en PSV blijven morsen en zelf je potjes blijven winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik geloof er niet in. Gewoon hopen dat Twente, Vitesse en PSV blijven morsen en zelf je potjes blijven winnen.
Ik geloof ook niet in een hel, toch probeer ik een zo'n goed mogelijk mens te zijn want je weet maar nooit
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.