• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.975 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.096 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Hahaha die van Sichem is echt een fucking idioot. Arias loopt Kostic helemaal te omhelzen en vast te houden. Krijgt Kostic de overtreding tegen Wat een zielige thuisfluiter zeg. Of een corner van Groningen die afgefloten wordt terwijl de enige die iemand vast hield Bruma was...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dit is natuurlijk wel een strafschop. Die vd velde speelt sowieso een dramatische tweede helft.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

En weer laat Bruma zich als een mietje wegzetten door Zivkovic die een schouderduw geeft... Onbegrijpelijk afgefloten weer

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De goed nieuws show zo te zien. Vanavond niks kunnen zien i.v.m. een weekendje Brugge. Nu morgen winnen en het is klaar.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Dit zal het herstel van Cocu wel bevorderen...

De eenzijdige beoordeling van rep_robert van de scheidsrechter vanavond hilarisch.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Hilarisch idd Even benadrukken dat psv'ers niet zo moet zeuren. Al met al een dramatische scheidsrechter, maar een nog slechter psv. De hele tweede helft 0(!!) kansen gecreëerd..... Deze nederlaag valt niets, maar dan ook niets op af te dingen. Groningen had hier minstens met 2-6 moeten winnen...

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Daar heb jij weer gelijk in. PSV heeft vanavond helemaal niks gecreëerd.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Na twee minuten dacht ik dat Psv erover heen zou walsen... Maar wat waren ze slecht zeg... Totaal geen samenhang in het spel.

Overigens zijn die twee Penaltymomenten aan het eind ook de enige twee keer dat hij niet in het voordeel van psv floot. Bij dat tweede moment land Depay overigens zelf op de voet van Bizot en vind ik dat geen overtreding. Eerste was onopzettelijk hens, maar je kan hem geven.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Lekker voetbalweekend tot dusver.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4535 stemmen

Real ook 4-0 inmiddels met een goede counter van Bale.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4535 stemmen

En 5-0. Ze kunnen het dus nog wel, al moeten ze in 7 wedstrijden nog 4 punten goedmaken op Atlético en 3 op Barça. Dat wordt nog lastig om twee clubs in te halen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pffff. Zeg maar gedag tegen plek 2, zelfs plek 4 is weer in gevaar. Onvoorstelbaar.

Het moest een keer gebeuren, maar nu? Nee.

Wat een slappe hap, nauwelijks kansen gehad.

Maar die van Sichem, die handsbal zag werkelijk iedereen, en die van Depay was er ook gewoon één.

Te triest voor woorden.

Werkelijk al 't gevaar kwam over hun linkerkant, ze bleven er maar doorheen gaan.

En die flapdrol van een Locadia, ongelofelijk, wat is die toch slecht.

Nee, die Zivkovic is vele malen beter.

En wat die Rekik vandaag allemaal aan 't doen was, ongelofelijk. Hoeft die bal maar weg te roeien bij die 1-2, maar nee hoor, gewoon lekker pingelen in de zestien. Ook nog even Zivkovic simpel voor je laten komen om de 1-1 te maken...

Volgende week bij Heerenveen sowieso puntverlies met ook Zanka er weer bij waardoor die wedstrijd erna tegen Feyenoord er al niet meer tot doet...

Donderdag weer 5 punten achter op Twente en 4 op Feyenoord...

Laten we dus maar hopen dat Ajax morgen van Twente weet te winnen en dat Heracles woensdag van Feyenoord weet te winnen. Morgen wint Feyenoord namelijk gewoon van GAE en woensdag wint Twente namelijk gewoon van ADO.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Haha die CPA terugspeelbal en poging van Torres.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Niet kunnen kijken, zal morgen nog even een samenvatting proberen te zien, maar het duo Bruma-Rekik heeft weer laten zien dat zij het ideale Oranje duo zijn zo te lezen...?

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4535 stemmen

Matchday! Eerst zo eens lekker fietsen, en dan rustig de tijd daarna nog. Fijn, die 14u30-wedstrijden.

Ik zit trouwens te kijken, maar je staat gewoon zes punten voor op de nrs. 2 en 3 met nog twee potjes minder ook. Absurd. Dan vertekent dat wel een beetje doordat Feyenoord en Twente daar vlak achter ook twee wedstrijden minder hebben, maar toch. Enfin, vanmiddag winnen en je bent wel kampioen.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Wat een foutenfestival in Eindhoven. Rekik bijna onherkenbaar tov begin dit seizoen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hopen dat ze er bij Ajax vandaag wel eens zin in hebben.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

Immers flikt t weer!

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Lekkere goal van Lex weer.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Feyenoord gaat nu dus tweede worden.

Thuis winnen ze van GAE, RKC en Cambuur.

Wij laten volgende week punten liggen bij Heerenveen, dan kan Feyenoord op 6 of 7 punten komen als ze van Heracles winnen woensdag. En dan dus PSV - Feyenoord voor Jan Lul. En dan die wedstrijd uit naar AZ doet er ook al niet meer toe.

Vitesse thuis tegen Ajax, uit naar Cambuur en uit naar Utrecht.

Twente uit naar Ajax, uit naar NAC en uit naar NEC.

Hopen dat we dan nog vierde worden. Vitesse is de grootste kandidaat om de meeste punten te laten liggen.

Twente verliest vandaag. Woensdag winnen ze.

Feyenoord wint vandaag. Woensdag ook.

Twente laat volgende week punten liggen.

Feyenoord wint.

Vitesse laat punten liggen.

PSV laat punten liggen.

2. Feyenoord 60.

3. Twente 56.

4. Vitesse 54.

5. PSV 54.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Voorlopig kan iedereen nog tweede worden. Nouja, Vitesse denk ik niet meer. Die leveren echt veel punten in en volgende week gaan ze ook niet van Ajax winnen denk ik. Misschien gelijk.

Wel een vreemd puntenverlies van PSV. Zeker als je tot 2-2 terug komt en daarvoor 8x op rij won verwacht je dat er nog wel een 3-2 en 4-2 bij komt.

Straks Ajax-Twente. Een soort finale voor het kampioenschap. Bij winst is het wel gedaan, bij gelijkspel grotendeels ook wel, bij verlies wordt het nog spannend. Dat moet voorkomen worden.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Ze zijn allemaal van het lekkere weer aan het genieten. Barslechte eerste helft.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ben d'r nog steeds boos om verdomme.

De kans om druk te zetten op Feyenoord en Twente, maar nee, het oude liedje.

Totale off-day was 't gister.

Geen één speler haalde z'n normale niveau. Wijnaldum was nog de beste...

Rekik die dan gewoon 2 goals weggeeft, die vrije trap die erin rolt, scheids die geen 2 penalty's geeft...

Maar verder gewoon geen kans gehad, ik zag eerder de 2-4 vallen dan de 3-3.

Echt bar en bar slecht was 't.

Nu gewoon 3 hele lastige wedstrijden op rij...

Heerenveen uit, Feyenoord thuis en PEC uit...

Daar gaan ongetwijfeld punten verspeeld worden.

Ik ga voor minstens 5 punten die verspeeld gaan worden...

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Wees nou maar blij j0enne dat je uberhaupt in de buurt van de top 3 staat. Dat is al een godswonder als je die 8 wedstrijden zag.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax 28-59

Vitesse 30-53

PSV 30-53

Twente 28-52

Feyenoord 28-51

Als Feyenoord vandaag wint komen er 3 punten bij. Dan kunnen ze woensdag inderdaad 4 punten los komen. Maar wat zegt het? Zelf winnen en de marge is weer 1. En dan gewoon per potje kijken. Juist tegen de kleine ploegen (Fey speelt nog tegen Cambuur, RKC en ook Eagles vandaag is nog niet beslist) verlies je punten. Zie Ajax tegen Cambuur en NAC bv.

Neemt niet weg dat je gister wel jezelf een beroerde dienst hebt bewezen. Met een punt was het nog te overzien geweest. Ik hou het zelf op Twente op 2 nu denk ik. Maar dat kan elke week weer veranderen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Weet ik. 4 van de 8 verdienden we de winst niet. Cambuur, GAE, Twente, Vitesse.

Maar als je er dan toch staat moet je gewoon verder knallen. Maar nee, weer wordt 't verpest.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Kijk, PSV-Groningen is typerend voor jullie seizoen. Hoge pieken (dikke zege op Ajax, winnen van Twente oa) en diepe dalen (2-6 van Vitesse verliezen, verliezen bij RKC, na 8x winst dan thuis van Groningen verliezen). Dit doet PSV het hele seizoen al.

PS: Waar is Maher gebleven? Mag hij na de winter ook al nauwelijks meer invallen?

PS2: Denswil vervangt de geblesseerde Moisander en Bojan in de spits. Heb nu wel wedstrijdspanning.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik verbaasde me ook nogal dat ineens Wijnaldum met 0.0 ritme de tweede helft mocht starten in plaats van Maher.

Gelukkig werd die nog 3 minuten voor tijd gebracht... Belachelijk dat late wisselen, Ruiz raakte geen knikker, Narsingh pas een kwartier voor tijd...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ruiz moet je alleen in de laatste 20 minuten opstellen. Die gozer scoort dan zo vaak.

Maher is een beetje persona non grata aan het worden heb ik het idee. Dat hij uit de basis weg is lijkt me terecht, maar dan kan je hem nog wel inbrengen. Wijnaldum half-fit een helft geven verbaast me ook ja. Die moet je na 6 maanden juist een kwartiertje geven.

Zou het toeval zijn, net verliezen nu Faber de leiding heeft of kan hij er weinig aan doen?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Da's altijd zo'n makkelijk excuus. Net als dat toen Hiddink kwam die reeks begon.

Het lijkt met niet dat Faber andere dingen ineens gaat doen.

Gewoon een enorm slappe wedstrijd met een instelling van niets, ik denk mede door die vroege goal.

Oh, dit klusje klaren we wel even. Nee, aan alle kanten werden ze voorbij gelopen.

Ah. Vilhena mag zelfs gaan koppen...

En een bal van de lijn gehaald door BMI... Dat GAE moest al lang scoren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.