- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als Ajax niet snel de vorm hervindt van die paar wedstrijden in november / december, zie ik PSV zomaar nog de grootste concurrent worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Ajax niet snel de vorm hervindt van die paar wedstrijden in november / december, zie ik PSV zomaar nog de grootste concurrent worden.
Nonsens. Als Ajax zou verliezen tegen Twente, dan nog moet Ajax in de resterende vijf wedstrijden drie keer verliezen voordat PSV ze voorbij is. Kort gezegd, wil PSV ons voorbij moet Ajax in de laatste zes wedstrijden 4x punten laten liggen; mits PSV alles zelf wint.
Neemt niet weg dat ze in de buurt komen, maar met Groningen, Heerenveen (uit), Feyenoord en PEC (uit) voor de boeg laten ze nog wel een broodnodig puntje liggen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Hoppa! Ik zag 'm al weer hangen na al die gemiste kansen na de 1-0, en ja hoor, daar was de gelijkmaker.
Gelukkig 't laatste kwartier eindelijk eens rustig gezeten na die 3-1.
Maar die kansen benutten, dat blijft een gigantisch probleem...
Ook knap trouwens, een verschrikkelijke zaadwedstrijd spelen maar wel 1 goal en 1 assist.
Oh, een gedeelte hierboven klopt niet.
Als ze van Twente verliezen is 't dus 6 punten. Dan 1x verliezen en 2x gelijk en PSV is Ajax voorbij als ze alles winnen. Niet dus pas bij 3x verlies.
Maar dat gaat natuurlijk nooit meer gebeuren, alleen er al over praten is eigenlijk krankzinnig.
Schijnbaar knijpen jullie 'm toch een klein beetje.
Zorgen jullie er nou maar gewoon voor dat je 3 punten pakt tegen Twente en Vitesse. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen

Oh, en die Makkelie. Wat een enorme grap blijft die man. Ongelofelijk.
Tegen Feyenoord wist die niet hoe snel die op z'n fluitje moest blazen en naar de stip te wijzen na licht contact. Nee, vandaag werd er bij licht contact gefloten voor een schwalbe die ook nog eens beloond werd met een gele kaart. En dan zijn we er nog niet, Demouge ging op 't laatst nog gretiger naar de grond, maar nee, geen geel.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Tja, die krijgen wij aankomende woensdag. Dat wordt dus een hele lange avond.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tja, die krijgen wij aankomende woensdag. Dat wordt dus een hele lange avond.
Zolang jullie maar winnen. Ik gruwel al bij de gedachte dat NEC richting Europa gaat.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Zolang jullie maar winnen. Ik gruwel al bij de gedachte dat NEC richting Europa gaat.
NEC degraderen en Europa in. Is dat in Nederland überhaupt voorgekomen?
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Volgens mij niet. Engeland laatste jaren wel 2x, Birmingham en Wigan.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
United betaalt dus even 44 miljoen voor ene William Carvalho van Sporting Lissabon.
Dat gaat echt helemaal nergens over. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Ollie Engelaar
Ha, typisch. Rooney scoorde gisteren eenzelfde soort doelpunt. 
United betaalt dus even 44 miljoen voor ene William Carvalho van Sporting Lissabon.
Dat gaat echt helemaal nergens over.
Hij schijnt wel heel veel talent te hebben, en zo'n speler heeft United wel hard nodig. Maar het is inderdaad wel veel. Al moet je transfergeruchten natuurlijk nooit woord voor woord geloven.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Reguliere overwinning gisteravond van PSV. Duurde wel erg lang voordat de 2e viel waardoor het nog onnodig lang spannend bleef.
Mooi die tweede plek nu die een aantal maanden geleden nog schier onmogelijk leek.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ha, typisch. Rooney scoorde gisteren eenzelfde soort doelpunt. 
(embed)
.
Gaat wel een duidelijke overtreding aan vooraf. Maar mooie goal, dat zeker.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ondertussen halen we deze er nog even bij. Gewoon even om te zien hoe Arsenal kwalitatief helemaal niets tekortkomt.
(afbeelding)
Wat een onzin redenatie zeg. Ajax scoorde tegen Celtic ook een gigantisch briljante goal waarbij een speler of 6, 7 bij betrokken waren. 1 van de mooiste goals die ik in lange tijd zag.
Maar ook op dit Ajax valt kwalitatief heel wat aan te merken. Beetje hilarisch dat je het ongelijk van iemand probeert te ontkrachten door 1 goal te laten zien.
Ik zie vandaag Engelaar ook met een absolute wereldgoal scoren, maar hij blijft een kutspeler.
PS: Heb net Match of the day gedownload. Ga ik zo eens lekker voor zitten.
PS2: Mooie nederlaag van Vitesse. Zij maken het Ajax en de rest wel heel makkelijk om boven hen te eindigen.
PS3: PSV begint ook in de nek te hijgen na de 8ste zege op rij. Daar zit ik ook weer niet op te wachten. Wel weer lachwekkend dat Quido al begint te wanhopen over een PSV dat nog kampioen wordt. Zo ver wil ik niet gaan, maar de zegereeks is indrukwekkend. Alleen gaat Ajax de titel niet meer met 6 potjes nog aan PSV verspelen.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Totti en Destro gisteren even met wat gallery play. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat het dan ook nog 0-0 gaat worden 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Vanavond 't echte werk met Real Madrid - Barcelona! Zin in. 
Half 7 trouwens ook Fiorentina - Napoli, ook een leuk potje.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik hoop dat het dan ook nog 0-0 gaat worden
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dickie heeft geen loze woorden gebruikt en begint met zijn sterkst mogelijke opstelling terwijl wij Klich en Broerse sparen voor de wedstrijd tegen NEC. Lachen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Pak dat AZ maar op alle mogelijke manieren aan met het oog op de halve finale beker
Dan treffen Ajax en jouw PEC elkaar hopelijk in de finale.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Gewoon al 1-0.
Ah. 2-0. Gaat een eitje worden zo. Geweldig verdedigd...
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
En ze stonden erbij en keken ernaar...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wordt een leuke middag zo. Twee G-voetballers achterin moet ons de dag doorhelpen 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Wat een onzin redenatie zeg. Ajax scoorde tegen Celtic ook een gigantisch briljante goal waarbij een speler of 6, 7 bij betrokken waren. 1 van de mooiste goals die ik in lange tijd zag.
Maar ook op dit Ajax valt kwalitatief heel wat aan te merken. Beetje hilarisch dat je het ongelijk van iemand probeert te ontkrachten door 1 goal te laten zien.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Die donderdagavond heeft Zwolle veel energie gekost...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wat een humor, valt nu toch die onverdiende 2-1. Zul je net zien dat wij het in de tweede helft wel kunnen opbrengen. Dat zou echt een geniale stunt zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja hoor. Bij Ajax-Celtic is het een aardige goal en bij jouw Arsenal moeten we die goal, die ook ondermaats wordt verdedigd, maar als totaal briljant zien. Sorry, ik kan je niet meer serieus nemen. Jullie scoorden hem ook niet tegen Bayern of Barcelona, maar tegen een simpel PL ploegje. Niveau Celtic...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eriksen trouwens weer gescoord voor Tottenham. Staan wel 1-2 thuis achter momenteel. Toch leuk voor die jongen. Ik hoop nog altijd dat een Barcelona ofzo hem eens op gaat pikken. Dat niveau gaat hij halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.