• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.018 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.207 acteurs
  • 199.263 gebruikers
  • 9.389.544 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als Ajax niet snel de vorm hervindt van die paar wedstrijden in november / december, zie ik PSV zomaar nog de grootste concurrent worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Als Ajax niet snel de vorm hervindt van die paar wedstrijden in november / december, zie ik PSV zomaar nog de grootste concurrent worden.

Nonsens. Als Ajax zou verliezen tegen Twente, dan nog moet Ajax in de resterende vijf wedstrijden drie keer verliezen voordat PSV ze voorbij is. Kort gezegd, wil PSV ons voorbij moet Ajax in de laatste zes wedstrijden 4x punten laten liggen; mits PSV alles zelf wint.

Neemt niet weg dat ze in de buurt komen, maar met Groningen, Heerenveen (uit), Feyenoord en PEC (uit) voor de boeg laten ze nog wel een broodnodig puntje liggen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Hoppa! Ik zag 'm al weer hangen na al die gemiste kansen na de 1-0, en ja hoor, daar was de gelijkmaker.

Gelukkig 't laatste kwartier eindelijk eens rustig gezeten na die 3-1.

Maar die kansen benutten, dat blijft een gigantisch probleem...

Ook knap trouwens, een verschrikkelijke zaadwedstrijd spelen maar wel 1 goal en 1 assist.

Oh, een gedeelte hierboven klopt niet.

Als ze van Twente verliezen is 't dus 6 punten. Dan 1x verliezen en 2x gelijk en PSV is Ajax voorbij als ze alles winnen. Niet dus pas bij 3x verlies.

Maar dat gaat natuurlijk nooit meer gebeuren, alleen er al over praten is eigenlijk krankzinnig.

Schijnbaar knijpen jullie 'm toch een klein beetje.

Zorgen jullie er nou maar gewoon voor dat je 3 punten pakt tegen Twente en Vitesse.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Lijkt me ontzettend irritant voetballen met zo'n masker.

Dat was niet te merken, weer de uitblinker.

Oh, en die Makkelie. Wat een enorme grap blijft die man. Ongelofelijk.

Tegen Feyenoord wist die niet hoe snel die op z'n fluitje moest blazen en naar de stip te wijzen na licht contact. Nee, vandaag werd er bij licht contact gefloten voor een schwalbe die ook nog eens beloond werd met een gele kaart. En dan zijn we er nog niet, Demouge ging op 't laatst nog gretiger naar de grond, maar nee, geen geel.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Tja, die krijgen wij aankomende woensdag. Dat wordt dus een hele lange avond.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ollie Engelaar

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

nclo schreef:

Tja, die krijgen wij aankomende woensdag. Dat wordt dus een hele lange avond.

Zolang jullie maar winnen. Ik gruwel al bij de gedachte dat NEC richting Europa gaat.

mjk87 (moderator films)

• 14577 berichten
  • 4538 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Zolang jullie maar winnen. Ik gruwel al bij de gedachte dat NEC richting Europa gaat.

NEC degraderen en Europa in. Is dat in Nederland überhaupt voorgekomen?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Volgens mij niet. Engeland laatste jaren wel 2x, Birmingham en Wigan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ollie in Oranje?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

United betaalt dus even 44 miljoen voor ene William Carvalho van Sporting Lissabon.

Dat gaat echt helemaal nergens over.

Animosh

• 4665 berichten
  • 539 stemmen

depri83 schreef:

Ollie Engelaar

Ha, typisch. Rooney scoorde gisteren eenzelfde soort doelpunt.

j0enne schreef:

United betaalt dus even 44 miljoen voor ene William Carvalho van Sporting Lissabon.

Dat gaat echt helemaal nergens over.

Hij schijnt wel heel veel talent te hebben, en zo'n speler heeft United wel hard nodig. Maar het is inderdaad wel veel. Al moet je transfergeruchten natuurlijk nooit woord voor woord geloven.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Reguliere overwinning gisteravond van PSV. Duurde wel erg lang voordat de 2e viel waardoor het nog onnodig lang spannend bleef.

Mooi die tweede plek nu die een aantal maanden geleden nog schier onmogelijk leek.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Animosh schreef:

(quote)

Ha, typisch. Rooney scoorde gisteren eenzelfde soort doelpunt.

(embed)

(quote)

.

Gaat wel een duidelijke overtreding aan vooraf. Maar mooie goal, dat zeker.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

Ondertussen halen we deze er nog even bij. Gewoon even om te zien hoe Arsenal kwalitatief helemaal niets tekortkomt.

(afbeelding)

Wat een onzin redenatie zeg. Ajax scoorde tegen Celtic ook een gigantisch briljante goal waarbij een speler of 6, 7 bij betrokken waren. 1 van de mooiste goals die ik in lange tijd zag.

Maar ook op dit Ajax valt kwalitatief heel wat aan te merken. Beetje hilarisch dat je het ongelijk van iemand probeert te ontkrachten door 1 goal te laten zien.

Ik zie vandaag Engelaar ook met een absolute wereldgoal scoren, maar hij blijft een kutspeler.

PS: Heb net Match of the day gedownload. Ga ik zo eens lekker voor zitten.

PS2: Mooie nederlaag van Vitesse. Zij maken het Ajax en de rest wel heel makkelijk om boven hen te eindigen.

PS3: PSV begint ook in de nek te hijgen na de 8ste zege op rij. Daar zit ik ook weer niet op te wachten. Wel weer lachwekkend dat Quido al begint te wanhopen over een PSV dat nog kampioen wordt. Zo ver wil ik niet gaan, maar de zegereeks is indrukwekkend. Alleen gaat Ajax de titel niet meer met 6 potjes nog aan PSV verspelen.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Totti en Destro gisteren even met wat gallery play.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Benieuwd hoeveel mensen er vanavond 'met het bord op schoot' naar Studio Sport gaan kijken.

Is wel leuk voor oa nclo en Lefgozer, een 45 minuten durende samenvatting van AZ-PEC.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik hoop dat het dan ook nog 0-0 gaat worden

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Vanavond 't echte werk met Real Madrid - Barcelona! Zin in.

Half 7 trouwens ook Fiorentina - Napoli, ook een leuk potje.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik hoop dat het dan ook nog 0-0 gaat worden

Ik heb al voorgesteld om de bal 90 minuten lang achterin rond te tikken. Zijn beide partijen denk ik wel het meest tevreden mee

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dickie heeft geen loze woorden gebruikt en begint met zijn sterkst mogelijke opstelling terwijl wij Klich en Broerse sparen voor de wedstrijd tegen NEC. Lachen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Pak dat AZ maar op alle mogelijke manieren aan met het oog op de halve finale beker Dan treffen Ajax en jouw PEC elkaar hopelijk in de finale.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Gewoon al 1-0.

Ah. 2-0. Gaat een eitje worden zo. Geweldig verdedigd...

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

En ze stonden erbij en keken ernaar...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Wordt een leuke middag zo. Twee G-voetballers achterin moet ons de dag doorhelpen

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een onzin redenatie zeg. Ajax scoorde tegen Celtic ook een gigantisch briljante goal waarbij een speler of 6, 7 bij betrokken waren. 1 van de mooiste goals die ik in lange tijd zag.

Maar ook op dit Ajax valt kwalitatief heel wat aan te merken. Beetje hilarisch dat je het ongelijk van iemand probeert te ontkrachten door 1 goal te laten zien.

De enige reden dat die goal van Ajax zo mooi was, is juist omdat er zoveel kwalitatief op te merken valt aan Ajax. Je verwacht het niet van Ajax. Het was een aardige combinatie, maar niet meer dan dat. Mede mogelijk gemaakt door een zeer matig Celtic. Gigantisch briljant, dat soort superlatieven mag je ergens anders voor gebruiken. Zoals het filmpje hierboven van Totti.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Die donderdagavond heeft Zwolle veel energie gekost...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Wat een humor, valt nu toch die onverdiende 2-1. Zul je net zien dat wij het in de tweede helft wel kunnen opbrengen. Dat zou echt een geniale stunt zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
De enige reden dat die goal van Ajax zo mooi was, is juist omdat er zoveel kwalitatief op te merken valt aan Ajax. Je verwacht het niet van Ajax. Het was een aardige combinatie, maar niet meer dan dat. Mede mogelijk gemaakt door een zeer matig Celtic. Gigantisch briljant, dat soort superlatieven mag je ergens anders voor gebruiken. Zoals het filmpje hierboven van Totti.

Haha ja hoor. Bij Ajax-Celtic is het een aardige goal en bij jouw Arsenal moeten we die goal, die ook ondermaats wordt verdedigd, maar als totaal briljant zien. Sorry, ik kan je niet meer serieus nemen. Jullie scoorden hem ook niet tegen Bayern of Barcelona, maar tegen een simpel PL ploegje. Niveau Celtic...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen trouwens weer gescoord voor Tottenham. Staan wel 1-2 thuis achter momenteel. Toch leuk voor die jongen. Ik hoop nog altijd dat een Barcelona ofzo hem eens op gaat pikken. Dat niveau gaat hij halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.