• 15.972 nieuwsartikelen
  • 179.027 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.672 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Fernandinho! Heerlijke pegel. 4-0.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

De paardenstaart! Het moet niet gekker worden. 5-0.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chelsea 6-0, Man City 5-0 en Liverpool 6-3...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Liverpool 3-6

Wat moet het een genot zijn om dit seizoen Liverpool supporter te zijn. Zoveel vermaak, daar komt Mourinho in heel zijn loopbaan niet aan

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zo'n hotsekotsen of hoge uitslagen kunnen alleen in een MML-league! (ook al is dat dubbelop)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het verschil is natuurlijk wel dat zulke uitslagen in Engeland toch meer te maken hebben met de kwaliteiten van pakhembeet Hazard, Yaya en Suarez en niet het gebrek aan enig voetballend vermogen van de NECjes en NACjes van deze wereld.

Maar blijf vooral geloven dat de Eredivisie niks onderdoet voor de EPL. Kan mij het ook schelen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Huub Stevens wint trouwens de degradatiekraker van HSV.

Huub zijn reactie na de zege:

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Waar slaat dat op?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Maar blijf vooral geloven dat de Eredivisie niks onderdoet voor de EPL. Kan mij het ook schelen

Zeer vreemde conclusie.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit roepen de niet-Arsenal fans al jaren. Het is geen kampioensmateriaal. Nu niet, volgend jaar niet. Snap ook niet waar die drang vandaag komt om elk jaar wel te zeggen dat dit jaar de titel gepakt kan worden.

Hierdoor:
chevy93 schreef:

In december had je nog de mogelijkheid om 7(!) punten los te komen.

Dit Arsenal heeft, mits fit, gewoon een geweldig team. Dat zag je aan het begin van het seizoen en dat zie je bv. het eerste half uur tegen Bayern. Je hoeft ook geen grote namen te hebben om goed te presteren. Dat zou jij als Ajax-fan nog het beste moeten weten. Het door jouw zo geprezen collectief is de enige reden dat Ajax potjes tegen clubs als Barcelona en City wist te winnen.

Özil doet overigens weinig tot niets onder voor Fabregas. Ze zijn ook beiden even vaak geblesseerd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Daar is hij grootmeester in. Het trekken vreemde en incorrecte conclusies.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Haal bij elke club de beste spelers weg en er blijft natuurlijk ook niet veel meer over.

Arsenal heeft gewoon dikke pech met de blessures van Ramsey, Wilshere, Ozil en Walcott.

Ramsey was echt op stoom en schoot alles binnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou moet ik wel zeggen dat Mourinho in zijn Engelse jaren onbeperkte financiële mogelijkheden had en heeft, Wenger niet. Maar neemt niet weg dat Wenger wel zwaar aan het falen is de laatste 10 jaar. Je kan niet eeuwig blijven teren op je prijzen van 10-15 jaar terug als je daarna steeds verder aan het wegzakken bent. Arsenal is natuurlijk geen arm clubje. Ik las dat zij de afgelopen xxx-aantal jaren ook een 300 miljoen uit hebben gegeven. Van de zomer kwam Ozil natuurlijk ook nog voor 50 miljoen. Iets meer niveau mag je wel verwachten dan een 6-3, 5-1 en 6-0 bij de 3 andere sportieve concurrenten.

En te bedenken dat Arsenal zijn supporters veruit het meest geld afhandig maakt wat betreft seizoenskaarten en kaartjes. Op grote afstand van de rest in de PL zelfs, als het klopt wat ik laatst hoorde.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

j0enne schreef:

Haal bij elke club de beste spelers weg en er blijft natuurlijk ook niet veel meer over.

Arsenal heeft gewoon dikke pech met de blessures van Ramsey, Wilshere, Ozil en Walcott.

Ramsey was echt op stoom en schoot alles binnen.

Het lijkt echter meer een structureel probleem te zijn dan dikke pech. Arsenal kampt de afgelopen jaren met veel te veel blessures van dragende spelers. Ik ben toch benieuwd waardoor het komt.

Ondertussen halen we deze er nog even bij. Gewoon even om te zien hoe Arsenal kwalitatief helemaal niets tekortkomt.

http://img.gawkerassets.com/img/193ozc9mh0wjygif/ku-xlarge.gif

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Hoppa. Groningen al op 1-0. Nu vanavond zien te winnen en je staat misschien een week tweede.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Die kashia loopt al de hele avond lekker te blunderen. Zivkovic speelt lekker fel. Creëert zijn eigen kansen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

3-1, einde verhaal

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Nu wij verdomme. Sta je gewoon tweede.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Die kashia loopt al de hele avond lekker te blunderen. Zivkovic speelt lekker fel. Creëert zijn eigen kansen

Snel ook. Ben benieuwd volgend seizoen.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

j0enne schreef:

Nu wij verdomme. Sta je gewoon tweede.

Graag weer zo'n potje als PSV-Roda in de beker aub!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat oog van Depay

Animosh

• 4665 berichten
  • 539 stemmen

chevy93 schreef:

Özil doet overigens weinig tot niets onder voor Fabregas. Ze zijn ook beiden even vaak geblesseerd.

Fabregas is toch niet vaak geblesseerd (bij Barcelona althans)? Fabregas en Özil maken elkaar verder inderdaad niet veel. Fabregas is veel minder eendimensionaal, Özil is beter in die ene dimensie.

Het lijkt echter meer een structureel probleem te zijn dan dikke pech. Arsenal kampt de afgelopen jaren met veel te veel blessures van dragende spelers. Ik ben toch benieuwd waardoor het komt.

Raymond Verheijen zei daar onlangs nog iets over:

An injury could be bad luck but that is the exception to the rule. In contact sports occasionally there is an unlucky injury but most injuries are a result of overloading the body...doing the wrong workload at the wrong time or in the wrong sequence.

Clearly something is going wrong. If you look at the law of the big numbers, something in the last ten years is going wrong. It’s clearly incompetence but it’s unconscious incompetence. (...)

When Arsene Wenger came to Britain in the mid-90s his training methods were revolutionary. The fact that his training methods were seen as revolutionary say something about him, but more about the training methods in England at the time. He was a forward-thinking coach, but the problem with revolutionary people is that they’re only revolutionary once in their life, so twenty years on they become average. And then they become prehistoric. (Bron)

En mensen vinden Mourinho fel!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hupperts op Brenet; als er vandaag een verrassing in de maak is zal het van die flank komen. Of wellicht Fledderus uit een standaard situatie.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Animosh schreef:

Fabregas is toch niet vaak geblesseerd (bij Barcelona althans)? Fabregas en Özil maken elkaar verder inderdaad niet veel. Fabregas is veel minder eendimensionaal, Özil is beter in die ene dimensie.

Ja, als je niet zo heel veel speelt, is het ook moeilijk om geblesseerd te raken. Of is Fabregas niet meer de wissel achter Xavi en Iniesta?

Afijn, in mijn herinnering was hij bij Arsenal wel vaak geblesseerd. Ook omdat hij dé man was en dus veel speelde. Even een opsomming na wat snel Googelen:

?Fabregas injury problem not like Owen?s? | News Archive | News | Arsenal.com (25 nov 2010)

Cesc Fabregas injury: Arsenal fear broken leg could end his season | Metro News - metro.co.uk (31 mar 2010)

Cesc Fabregas injury: Arsenal fear broken leg could end his season | Metro News - metro.co.uk (23 dec 2008)

Fabregas' injury tougher blow for Arsenal than Spain - ESPN Soccernet - espnfc.com (1 april)

Fabregas injury scare for Arsenal - Arsenal News from football.co.uk (23 feb 2011)

Arsenal's injured Cesc Fábregas: Arsène Wenger was right to play me | Football | The Guardian - theguardian.com (dec 2009)

edit: Ik zie nu een dubbele link. Ik had eerst een andere link voor december 2008.

Animosh

• 4665 berichten
  • 539 stemmen

chevy93 schreef:

Of is Fabregas niet meer de wissel achter Xavi en Iniesta?

Nee, zeer zeker niet. Hij heeft dit seizoen 22 wedstrijden gestart in La Liga en 5 in de Champions League. Xavi heeft er 20 gestart in La Liga en 7 in de CL, Iniesta heeft er 18 gestart in La Liga en 7 in de CL. Fabregas is dit seizoen met 9 doelpunten en 13 assists een ontzettend belangrijke speler bij Barcelona.

Dat Fabregas bij Arsenal wél veel geblesseerd was spreekt overigens wel weer boekdelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Blijft toch een apart fenomeen dat PSV'ers kennelijk opzettelijk hands mogen maken. Lens kwam er in het verleden al vaak mee weg, en Depay nu ook.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

PSV had het allang moeten beslissen maar krijgt weer de deksel op de neus door het achteruitlopen. 1-1

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Ik ben het niet aan het kijken maar mag ik uit de opstelling opmaken dat Mitchell Donald spits van dienst is?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik ben het niet aan het kijken maar mag ik uit de opstelling opmaken dat Mitchell Donald spits van dienst is?

Klopt. Krijgt weinig klaar in de zestien, maar fungeert wel als aanspeelpunt voor de lange ballen. Daar viel uiteindelijk ook de 1-1 uit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Whaha, Nec pakt nog een punt in het slot met 10 man. Na een 2-0 achterstand.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.