• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.499 acteurs
  • 199.312 gebruikers
  • 9.392.528 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Met de zege op FC Groningen heeft PSV zich voor het 40ste seizoen op rij geplaatst voor Europees voetbal. Al vanaf 1974 is PSV ieder seizoen present in Europa.

In Nederland is er niet een club die ook maar enigszins in de beurt komt van dit aantal. Barcelona is op dit moment de club in Europa die het langst onafgebroken meedoet op Europees niveau. Sinds 1959 mocht Barcelona elk jaar meedoen in een van de Europese voetbalbekers. Anderlecht volgt als tweede, de ploeg is sinds 1964 onafgebroken actief in Europa. PSV volgt op de derde plaats.

Toch knap!

Van harte gefeliciteerd met het plaatsen voor Europees voetbal, joene!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Heracles voetbalt vaak lekker vrijuit, waardoor Feyenoord vaak met ruime cijfers wint in de Kuip. Dat zie ik morgen ook wel gebeuren eigenlijk.

Twente wil natuurlijk altijd winnen van PSV. Laatste wedstrijd: nog 1 x knallen.

Elke ploeg wint thuis ruim van Heracles over het algemeen. Voorzie ook geen problemen voor Feyenoord.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ricardo is een Ajacied Mooie beelden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Opluchting

De laatste lastige obstakel lijkt voorbij.

Kampioenswedstrijd Ajax-Willem II @ de ArenA. Mooi man!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Goede tweede helft. Dat is ook de reden waarom ik zo kritisch ben vaak: het kan dus wel. Doe het dan ook gewoon vanaf minuut 1 (en 90 minuten lang, dat je dan af en toe temporiseert is een ander verhaal).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Geluk van de kampioen zullen we maar zeggen dan want vanavond was het bar slecht.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Yes, yes, yes!

Zeer goede tweede helft met een geweldige Eriksen, moet gezegd! Eerste helft maar gauw vergeten.

En wat liep die Alderweireld weer lekker te strooien met die lange pass van hem.

AJAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!

(mijn dochter danst met me mee)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Geluk van de kampioen zullen we maar zeggen dan want vanavond was het bar slecht.

Ook weer niet overdrijven. Als Ajax iets niet heeft gehad dit seizoen, dan is het geluk. Meer pech met allerlei zaken.

NAC heeft 2 kansen gehad in de beginfase, daarna niks meer. Ajax wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik ga geen discussie met je aan nu, daar is de avond te mooi voor

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die goal van Sigthorsson is trouwens wel erg knap, zie bij studio sport nu weer de beelden. Knappe atletische actie.

Tijd voor bier nu, fijne avond!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Als Frank de Boer volgende week met Ajax kampioen wordt dan mag hij zonder twijfel een toptrainer genoemd worden. De laatste die met Ajax drie maal op rij kampioen werd is Louis Van Gaal, en daarvoor Rinus Michels. De Boer komt daarmee in een zeer select rijtje terecht.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

Ik ben in de rust aan bier begonnen, wellicht dat het hielp. Ja dus. Prima tweede helft, NAC was moe zoals ik na 5 minuten al verwachtte (want dat gingen ze echt geen twee helften volhouden) en behoudens die eerste vijf minuten is Ajax ook niet in gevaar geweest. Alleen konden ze de eerste helft zelf ook geen gevaar stichten, enkel wat laffe en onzuivere schoten van buiten de zestien.

Mooi gebaar trouwens bij PSV richting Bommel, moest er wel om lachen doordat het maar doorging, maar zo leek het ook echt oprecht (ook de emotie van Bommel). Niet eens wat roepen, maar echt 20 minuten lang vol doorgaan.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Als Frank de Boer volgende week met Ajax kampioen wordt dan mag hij zonder twijfel een toptrainer genoemd worden. De laatste die met Ajax drie maal op rij kampioen werd is Louis Van Gaal, en daarvoor Rinus Michels. De Boer komt daarmee in een zeer select rijtje terecht.

Inderdaad pas de derde maal in de historie. Dacht dat dat al wel vijf maal had plaatsgevonden eigenlijk, maar het is toch redelijk uniek,

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Mark moet blijven!

Misschien niet meer helemaal top, maar een held voor PSV.

Dit jaar geen kampioen, maar strijden voor de 2e plek en volgend jaar met een nieuw PSV (en van bommel) verder gaan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

$pecial schreef:

Mark moet blijven!

Dit jaar geen kampioen, maar strijden voor de 2e plek en volgend jaar met een nieuw PSV (en van bommel) verder gaan.

(embed)

Agreed! Volgens mij is hij Eriksen nog steeds aan het zoeken. Om maar niet te spreken over hoe vaak hij er stond in topwedstrijden en hoe PSV onder zijn deskundige leiding bijna een record pakt aan aantal nederlagen, kaarten en tegendoelpunten (niet allemaal zijn doen, maar so be it). Plus dat hij uiteraard volgend jaar nog net wat fitter is.

Nee, als er iets is wat PSV komend seizoen niet kan gebruiken op het veld is het wel her Bommel man Naast het veld is een ander verhaal.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gefeliciteerd Ajax supporters met de 3de(!) kampioenschap achterelkaar.

Nu hopen dat PSV 2de wordt of dat we de beker mee naar Alkmaar kunnen nemen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

THX! De 3e van minimaal 5 achter elkaar.

Voor mij is Frank de Boer dé echte koning van Nederland en niet Willempie.

Ajax is mijn club, voor AZ heb ik een zwak dus ja, Hemelvaartdag wordt jullie dag.

AJAX

Ik feliciteer alle Ajacieden met het behaalde kampioenschap. Officeuze is in deze niet nodig.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

Dank %%%%%%.

Wees wel, als Willem II verliest vandaag - ze spelen tegen Vitesse, dat moet lukken- dan kan Ajax dus tegen Willem II kampioen worden (feest) terwijl zij degraderen. Tamelijk wrang. Dat op één en hetzelfde veld.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Heerlijk dit! Volgende week moet het gewoon gebeuren. Overigens ook knap dat Ajax dit seizoen nog maar 2x heeft verloren. En dat was allebei de keren tegen Vitesse.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Je moet nog steeds je logo even veranderen Gillie24 Oud=goud!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Mark moet blijven!

Inderdaad!

'Het heeft niets met Ajax te maken, het is onze eigen schuld' - voetbalzone.nl

Niemand die zo mooi kan huilen over Ajax als Mark dat kan

Maakt de titel nog weer dat ene procentje mooier.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Huilen? Hij zegt één ding over Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Inderdaad. Het lag allemaal aan PSV, dat Ajax dan de titel pakt is gewoon lucky. Zoiets probeert hij eigenlijk te zeggen.

Beter had hij wat gezegd over het laten lopen van Europees voetbal, terwijl dat niks heeft uitgemaakt en Ajax wel na de winter nog actief was. Of dat Ajax ook wel eens ver uit had kunnen lopen als er niet zoveel goals onterecht afgekeurd waren.

Lachen met die Mark.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Ach ja, een eigen draai er aan geven is natuurlijk altijd goed.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Materny schreef:

Daar issie Rep!

Ze dachten waarschijnlijk zo van "jezus wat zijn je corners waardeloos Christian, we koppen ze zelf er maar in"

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens lijkt het me vrij duidelijk dat hij gaat stoppen. Dat merk je aan al zijn uitspraken. Net als Advocaat wilt hij het alleen nog niet bekend maken.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Hier past alleen maar een

Dat de bekabelde wisselbank jolijt mee ging klappen en de camera alleen maar op v. Bommel gericht stond deed de "spontaniteit" niet veel goeds. Al met al een geslaagd marketing trucje als ik de reacties zo lees. PSV is weer "hot". Chapeau!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

(afbeelding)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

$pecial schreef:

Mark moet blijven!

Pierre van Hooijdonck had toch al bevestigd dat Mark stopt na dit seizoen. Dan zou het niet netjes zijn als hij toch nog een jaar blijft voetballen. Het zou de geloofwaardigheid van Pi-Air geen goed doen.

The Oceanic Six schreef:

Hahahaha Derksen loopt gewoon weg

VI redacteuren boycotten het tv programma qua aanwezigheid vanwege Genee

Hoe is het ondertussen met deze kindjes? Hebben ze terug vriendjes gemaakt?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dikke Ronaldo!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.