• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.320 gebruikers
  • 9.392.800 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Wat gaan de Spaanse ploegen er keihard af deze dagen. Ik sluit een 4-1 niet uit vanavond, en dan is het toch echt al gespeeld. Dortmund

Met 4-1 is het echt nog niet gespeeld. Dat zal dan toch al 5-1 moeten zijn. Real heeft nu een uitgoal en een marge van nog maar 2. Dat is te overzien. Marge van 3 is erg moeilijk, maar niet uitgesloten.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik zie inderdaad eerder de 4-1 vallen dan de 3-2.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Kijk. Penalty.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pingel

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hahahaha 4-1 wat is dit heeeeeeeerlijk!

Benieuwd naar de reactie van kos morgen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Met 4-1 is het echt nog niet gespeeld. Dat zal dan toch al 5-1 moeten zijn. Real heeft nu een uitgoal en een marge van nog maar 2. Dat is te overzien. Marge van 3 is erg moeilijk, maar niet uitgesloten.

Ik zeg dat het gedaan is

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Degenen die zo zeker waren van El Clásico als finale

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hahahaha 4-1 wat is dit heeeeeeeerlijk!

Benieuwd naar de reactie van kos morgen

Otherfool bedoel je De brievenbus staat al wagenwijd open om hongerig mijn prijs te verorberen!!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Leuk zo'n Champions League...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Duitse finale dus.

Tall man

• 289 berichten
  • 1050 stemmen

Ik denk toch dat Borussia nog lang niet klaar is met scoren. Zie het zo nog 5/6-1 worden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha wat een flauwekul. Er speelt maar 1 ploeg voetbal, dat is Dortmund vanavond. Real komt niet verder dan wat counteren.

Ik heb gewoon gelijk wat betreft het collectief versus 11 individuen. Wat dat komt wel weer heel duidelijk naar voren vanavond. Dit Real zou in de finale ook niet van Bayern winnen. Bayern heeft zeker zoveel klasse en is wel een goed collectief met visie.

Collectief is het juist voetballend niet veel bij Dortmund (en Real). Door het opportunistische spel (ze spelen thuis) komen ze heel ver, zo te zien. Naast het zwakke verdedigen van Real.

Niet gek dat je countert in een uitduel. Daarnaast is counteren juist een aspect van collectief voetbal. Zo snel mogelijk bij de goal komen, zoals vanmiddag al werd gesproken.

Dortmund en Real kunnen beiden goed collectief voetbal spelen. Maar vandaag spelen beide ploegen wat slordig. Al is dat voor Dortmund niet zo erg vandaag.

Lekkere uitslag, trouwens. Alleen jammer dat de returns niet spannend zijn. Dat zijn toch de fijnste/spannendste wedstrijden normaal gesproken - de returns van de halve finales.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik zeg dat het gedaan is

Ik niet. Als de eindstand 5-1 is wel.

Dortmund krijgt nog een heel vijandig Bernabeu tegenover zich, dat zal heel anders worden dan in de groepsfase.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lewandowski

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik niet. Als de eindstand 5-1 is wel.

Dortmund krijgt nog een heel vijandig Bernabeu tegenover zich, dat zal heel anders worden dan in de groepsfase.

Dat ging ze in de groepsfase anders ook goed af (en ja, het is anders dan een 1/2 finale). Drie keer tegen Madrid en 3x de betere dit seizoen, ik geloof het wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ongeacht wie de CL wint, moet Klopp trainer van het jaar worden. Wat een geweldige kerel en wat een geweldige trainer zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bijna 5-1

Madrid en El Flapdrol mogen zich diep schamen.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Volgens Bild gaat diezelfde El Flapdrol terug naar Chelsea na dit seizoen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

@optajoke

The Germans haven't dominated Europe this much since 1939

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, ik dacht ook al aan slechte grappen als deze. Nemen ze toch een keertje massaal Londen over...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Bayern volgend jaar gekkenhuis, met Götze en wss Lewandowski. Die pingel

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

Zo, heerlijke tweede helft zeg. 20 minuten doordrukken en Real lag in de touwen. Hopelijk heeft Lewandowski z'n prijs nog met 10 miljoen euro kunnen opdrijven voor dat klote Bayern.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Joy4ever schreef:

WAT EEN GOAL

Die stadionspeaker

Was mooi inderdaad.

Bayern Munchen 2013/2014 - Barca/Real 8-1

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ben benieuwd of Drenthe nog zo'n filmpje gaat maken.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Niks aan de hand natuurlijk.

Gewoon 3-0 thuis.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Wat een held die Klopp. Natuurlijk veel te makkelijk om te zeggen dat Real er niks van kon vandaag. Het is duidelijk dat Klopp zijn team lekker laten voetballen, erg fijn dat dit spel dan ook wint. Wat een spelers hebben die Duitsers zeg, ook echte mannen niet zoveel van die kleine mannetjes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Niks aan de hand natuurlijk.

Gewoon 3-0 thuis.

Gelukkig heb je een topweek, want Barca verliest.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4546 stemmen

Der Klassiker dus. Gister fijne avond voor Real-fans, vandaag voor de Barça-liefhebbers.

En toch en toch, als Dortmund met zo een begroting (180 mio oid) dit kan, dan zou Ajax met 100 miljoen toch ook wel iets beter kunnen worden. Zal daar die befaamde grens ergens liggen, vanaf 150 miljoen, dat het niet heel veel meer uitmaakt hoe groot de begroting is voor die soort één-op-één-gevechten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Pfoei, dat had ik niet zien aankomen. Dortmund heer en meester, The Special One zal nog éénmaal een meesterzet moeten bedenken om dit nog recht te breien in Bernabeu. Als dat niet lukt ligt de troost in het feit dat wij het voetbal nu wel domineren, volgend jaar in Rio ook maar Spanje van de troon stoten dan. Wat een talent hebben we toch, Barca en Real helemaal zoek gespeeld

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.