• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.606 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.888 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

Ik zie gewoon het liefst Messi of CR.

Ik zal een beetje zappen tussen de 2 maar een keuze van de NOS voor Bayern - Juve was natuurlijk veel logischer geweest, om diverse redenen hier al aangegeven. Maar goed we weten allemaal hoe het zit op de burelen in Hilversum...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Maar goed we weten allemaal hoe het zit op de burelen in Hilversum...

Hoe dan?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Barca rukkers uiteraard.

[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LO8VPwcYUS4[/embed]

Je ziet hem niet aankomen he...

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Wat zou het idee achter die vrijtrap zijn? Kwam er gister ook al niet uit.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Barton:

''Neymar is de Justin Bieber van het voetbal" "Briljant op YouTube, maar kattenpis in het echt."

Thiago Silva:

"Omdat niemand over hem praat, moet hij over anderen praten om te bewijzen dat hij wel bestaat.''

Barton:

''Thiago Silva. Dat is toch die pussy die al het hele seizoen geblesseerd is? Nog zo’n overschatte Braziliaan. Zorg dat je eens van je hamstringklachten afkomt, FatBoy”,

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Joey Barton is een baas! Zo'n figuren moeten d'r nou eenmaal ook zijn!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Joey Barton is een baas!

Hoeveel werknemers heeft hij eigenlijk? Is hij eigenaar van een bedrijf? Is hij ploegbaas aan de band in één of andere fabriek? Of ...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

De onderkoelde reactie van Silva is veel grappiger natuurlijk maarja...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind de discussie over welke wedstrijd vanavond uitzenden dit maal wel in het voordeel van de NOS. Ik zie liever Silva, Pastore, Beckham, Zlatan en landgenoot vd Wiel versus Messi, Xavi en Iniesta dan de andere wedstrijd. Volgens mij wordt het nog best een spannend potje. En buiten dat is het commercieel gezien natuurlijk vrij logisch. Barcelona spreekt aan, Zlatan spreekt aan en een landgenoot in actie zien spreekt aan. Al zit er bij die andere wedstrijd natuurlijk ook een Nederlander.

Bayern-Juventus was ook leuk geweest hoor, beter had die op morgenavond gestaan, want naar Real-Galatasaray kijk ik totaal niet uit. Malaga-Dortmund ook niet trouwens. Jammer dat de 2 leukste duels vanavond zijn.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het gaat bij de publieke omroep toch niet om commercie?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind de discussie over welke wedstrijd vanavond uitzenden dit maal wel in het voordeel van de NOS. Ik zie liever Silva, Pastore, Beckham, Zlatan en landgenoot vd Wiel versus Messi, Xavi en Iniesta dan de andere wedstrijd. Volgens mij wordt het nog best een spannend potje. En buiten dat is het commercieel gezien natuurlijk vrij logisch. Barcelona spreekt aan, Zlatan spreekt aan en een landgenoot in actie zien spreekt aan. Al zit er bij die andere wedstrijd natuurlijk ook een Nederlander.

Bayern-Juventus was ook leuk geweest hoor, beter had die op morgenavond gestaan, want naar Real-Galatasaray kijk ik totaal niet uit. Malaga-Dortmund ook niet trouwens. Jammer dat de 2 leukste duels vanavond zijn.

Het is maar de vraag of die Nederlander daadwerkelijk in actie komt! '

Maar Veendam is dus verdwenen.

Helmond Sport dus 3 punten los op Volendam, 5 op Sparta en maar liefst 6 op MVV.

Maar zoals ik gister al zei, zij hebben allemaal nog één wedstrijd extra.

En Volendam - Helmond Sport staat nog op 't programma!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Het gaat bij de publieke omroep toch niet om commercie?

Ze kiezen waar ze de meeste mensen mee kunnen trekken. Wat dat betreft is dit geen gekke keuze, ook al zijn Bayern en Juventus 2 wereldclubs en is PSG dat (nu nog) niet.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Het is natuurlijk idioot dat Barca wordt uitgezonden en niet Bayern. Bij Bayern speelt een Nederlander, die veel bepalender is dan de andere Nederlander bij PSG. Daarnaast speelt Bayern veel beter dan Barca in de CL. Ook zijn Juve en Bayern absolute topclubs, Barca natuurlijk ook en PSG natuurlijk niet. En als laatst, Juve en Bayern gaat gewoon gelijk op en wordt spannend, Barca wint toch wel zonder al te veel moeite.

Maarja, Studio Voetbal is Studio Ajax en NOS is eerder Spaanse Omroep Stichting.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

En toch drie keer op rij verliezen en je coach ontslaan Blijkbaar doen ze er niet veel mee...

Oftewel, je ploeg moet ook in staat zijn om met dit soort informatie om te kunnen gaan. Hoe lager de divisie, hoe minder voetbalintelligentie de spelers hebben(op de talentjes na, maar die leveren de Jupiler League op dit moment ook niet echt af). Dus kom je al sneller uit op het feit dat de spelers de informatie, vergaard uit dit soort onderzoekjes, niet goed kunnen uitvoeren.

Vind ik ook te makkelijk. We weten niet precies hoe ze de statistiek implementeren in hun tactiek, dus je kunt ook niet de conclusie trekken dat de spelers niet weten hoe het uit te voeren. Zoals ik al zei, ook op een lager niveau kun je statistiek prima gebruiken. Daar hoef je echt geen groot talent voor te zijn. Iemand bij de eerste of tweede paal posteren kan al een verschilletje betekenen en zo kun je nog tig scenario's bedenken waarbij statistiek van invloed kan zijn. Het wordt in andere sporten niet voor niets veel gebruikt, alleen loopt de conservatieve voetbalwereld voor de verandering weer eens jaren achter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Het is natuurlijk idioot dat Barca wordt uitgezonden en niet Bayern. Bij Bayern speelt een Nederlander, die veel bepalender is dan de andere Nederlander bij PSG. Daarnaast speelt Bayern veel beter dan Barca in de CL. Ook zijn Juve en Bayern absolute topclubs, Barca natuurlijk ook en PSG natuurlijk niet. En als laatst, Juve en Bayern gaat gewoon gelijk op en wordt spannend, Barca wint toch wel zonder al te veel moeite.

Maarja, Studio Voetbal is Studio Ajax en NOS is eerder Spaanse Omroep Stichting.

Komt hij weer met zijn aannames. Ten eerste is dat helemaal niet waar. Kijk Bayern-Arsenal en Barca-Milan bv eens terug en ten tweede is dat een niet controleerbare aanname voor de NOS.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Het is maar de vraag of die Nederlander daadwerkelijk in actie komt! '

Maar Veendam is dus verdwenen.

Helmond Sport dus 3 punten los op Volendam, 5 op Sparta en maar liefst 6 op MVV.

Maar zoals ik gister al zei, zij hebben allemaal nog één wedstrijd extra.

En Volendam - Helmond Sport staat nog op 't programma!

Wat een zooi. Hoe gaat het eigenlijk met de periodes? Er zijn nu dus clubs die minder wedstrijden spelen doordat zij deze periode tegen Veendam spelen of speelden. Hier moet echt een oplossing voor komen ja, desnoods via een fonds dat spelers blijft betalen tot eind van het seizoen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Die periodes kijken ze niet naar, anders wordt het helemaal een zooitje.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Wel. Er zijn momenteel 4 standen.

Eén algemene, één van de tweede periode, één van de derde periode en één van de vierde periode.

Maar hoe ze dit allemaal regelen mag Joost weten.

Want dit is natuurlijk wel erg belangrijk voor bepaalde clubs om alsnog deel te mogen nemen aan de play-offs.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Excuus, ik meen gelezen te hebben dat ze niet aan de periodewinnaars zouden komen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De periodes blijven zoals ze zijn, dat is al gezegd. Alleen deze huidige periode en de algemene stand worden aangepast.

Overigens wel een vreemde titelrace nu. 2 clubs weggevallen, dus flink wat schommelingen. Het is eigenlijk pure vervalsing. En dan verpest Sparta het ook nog, dus nu doen er wel weer 4 teams mee. Helmond, Sparta, MVV en Volendam.

PS: Deze promo voor Bayern-Juventus

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SYDf1vBavv4[/embed]

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Blunder #zanka. Geeft cadeau aan #cisse en die scoort. 0-1 #jongpsv- #jongfeyenoord

Daar wordt je echt niet vrolijk van zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is wel een kwaliteit die je als Marcel Brands hebt. Vier centrumverdedigers halen in de laatste jaren en ze zijn alle vier niveau RKC

Vraag me ook nog steeds af hoe bezopen of stoned die man was toen hij Marcelo bij liet tekenen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Dat die 'm bij liet tekenen was inderdaad al helemaal verkeerd maar het is onbegrijpelijk dat hij blijkbaar alles mag flikken maar nog steeds in de basis mag beginnen.

En dan slachtoffert die Derijck gewoon als excuus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Dat die 'm bij liet tekenen was inderdaad al helemaal verkeerd maar het is onbegrijpelijk dat hij blijkbaar alles mag flikken maar nog steeds in de basis mag beginnen.

En dan slachtoffert die Derijck gewoon als excuus.

Lood om oud ijzer. Ze kunnen er alle vier niks van, al teert Bouma nog op routine en Marcelo op duelkracht. Die andere 2 brengen helemaal niks. Maar Marcelo is onderhand wel verantwoordelijk voor bijna 10 goals, zijn basisplek valt inderdaad niet te rechtvaardigen.

Kan die Pieters niet de komende weken zijn plek centraal innemen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord: 'Stormloop op shirtjes niet verwacht' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Seniormaten Blijdorp-shirts uitverkocht | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Wat een flater van de commerciële staf... Snap ook totaal niet waarom het drie maanden zou moeten duren eerdat er nieuwe shirtjes in de winkel kunnen liggen. Koevermans mag weg deze zomer....

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Beckham in de basis!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lood om oud ijzer. Ze kunnen er alle vier niks van, al teert Bouma nog op routine en Marcelo op duelkracht. Die andere 2 brengen helemaal niks. Maar Marcelo is onderhand wel verantwoordelijk voor bijna 10 goals, zijn basisplek valt inderdaad niet te rechtvaardigen.

Kan die Pieters niet de komende weken zijn plek centraal innemen?

Zou inderdaad een logische keuze zijn, hij ziet zelf ook wel in dat Willems inmiddels al verder is dan hem.

Het zou natuurlijk zonde zijn om Pieters linksback te zetten en Willems op de bank.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord: 'Stormloop op shirtjes niet verwacht' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Seniormaten Blijdorp-shirts uitverkocht | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Wat een flater van de commerciële staf... Snap ook totaal niet waarom het drie maanden zou moeten duren eerdat er nieuwe shirtjes in de winkel kunnen liggen. Koevermans mag weg deze zomer....

Kan gebeuren, moeilijk op in te spelen dat er opeens zoveel nieuwe Feyenoord supporters geboren zijn. Verwacht je niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.