• 15.983 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.200 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo Luiz

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Sideshow

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ja, goud, hoor. Straks nog de winnende pingel erin schieten en dit wordt genieten, die orkaan van geluid net was al mieters.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Heerlijke redding!

Edit. Wat is die Arbeloa toch gruwelijk slecht zeg.

En dat speelt dan bij Real. En altijd in de basis bij Spanje.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Wel erg veel mazzel dat die bal precies opstuitert, anders glijdt-ie 'm keurig in de eigen goal.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Zo....boem

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Neymar. 2-0. Hij flikt 't weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jezus. Lekker ingeschoten zeg. Damn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

2-0 door dat jankwijf. Wel een lekker goaltje.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Wat is die Arbeloa aan het doen?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heerlijk team, Brazilië. Hier gaat de Mannschaft nog een zware kluif aan krijgen volgend jaar...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niets aan het handje..

We gaan nu toch echt naar die 3.

Je ziet 't. Spanje en een tegenstander die druk zet en het is net als ieder ander elftal.

Helaas durft bijna geen enkele ploeg dat.

Gelukkig Brazilië wel, net als Italië.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
We gaan nu toch echt naar die 3.

Wij ook .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Merkwaardig moment van affluiten trouwens.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Naomi Watts schreef:

Merkwaardig moment van affluiten trouwens.

Tijd is tijd hé

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Wat een ongelooflijk heerlijke pot tot nu toe. 45 minuten puur genieten. Benieuwd of nu Spanje voluit kan gaan, en de beste wedstrijd van het jaar is dan al een feit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niets aan het handje..

Dit handje?:

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Zoals mijn broertje zei: die ConFedCup-wedstrijden zijn gewoon leuker, omdat er - behalve prestige- niet zo heel veel op het spel staat.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het Spaanse demasqué dat zich al enige tijd zat aan te kondigen is nu een feit. De tweede helft laat ik voor wat het is, ik weet genoeg: de WK-strijd gaat volgend jaar tussen Brazilië, Argentinië en Duitsland. Zet deze maar in het archief, boys!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Het is echt puur energie en fysieke kracht wat die Brazilianen in de strijd gooien. Voetballend is het prima, maar niet hoogstaand of zo.

Maar ja, wat wil je. Die 80.000 op de tribune gaan al helemaal uit hun dak bij een pass over drie meter. Dan blijf je wel gaan.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Benieuwd of Brazilië zo door kan. Voor hetzelfde geldt zijn ze straks telkens net een stapje te laat en worden ze als een dolle stier weggetikt door Spanje.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Brazilië speelt niet eens goed, Spanje is gewoon dramatisch. Laat dit een les voor alle tegenstanders van Brazilië volgend jaar zijn; het thuispubliek maakt er een fanatieke ploeg van. Buiten dat is het niks bijzonders, paar individuele spelers, maar meer niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Zet deze maar in het archief, boys!

Hardleerse jongen, al is de kans groot natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spanje is inderdaad gewoon slecht. Brazilië is niet goed, erg opportunistisch waarbij de bal in de carembool weer in hun bezit komt. Ook gewoon slecht geanticipeer van Spanje. Al lijkt dit mij niet echt representatief voor volgend jaar.

Wil wel zien hoelang ze dit volhouden.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Brazilië speelt niet eens goed, Spanje is gewoon dramatisch. Laat dit een les voor alle tegenstanders van Brazilië volgend jaar zijn; het thuispubliek maakt er een fanatieke ploeg van. Buiten dat is het niks bijzonders, paar individuele spelers, maar meer niet.

Dat ben ik niet met je eens. Als je dat hele team van voor naar achter bekijkt zie je dat op elke positie wel een goede speler staat.

Die steun van het publiek is belangrijk ja, en Spanje speelt inderdaad niet haar beste wedstrijd, maar dat komt omdat dat middenveld uitgeblust is en de vleugels (Juan Mata en Pedro) het ontbeert aan kwaliteit.

Ik zou anno 2013 de selectie van Brazilie verkiezen boven die van Spanje.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Phoenix schreef:

Benieuwd of Brazilië zo door kan. Voor hetzelfde geldt zijn ze straks telkens net een stapje te laat en worden ze als een dolle stier weggetikt door Spanje.

En toch vind ik die voorhoede van een dusdanig matige kwaliteit dat ik Spanje geen twee goals zie maken.

Ik zeg 2-1 voor Brazilië na 90 minuten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, denk dat veel de significantie van Xabi Alonso wel vergeten bij dit Spanje. Hele belangrijke kracht, vooral bij zo'n opportunistische tegenstander.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Dat ben ik niet met je eens. Als je dat hele team van voor naar achter bekijkt zie je dat op elke positie wel een goede speler staat.

Die steun van het publiek is belangrijk ja, en Spanje speelt inderdaad niet haar beste wedstrijd, maar dat komt omdat dat middenveld uitgeblust is en de vleugels (Juan Mata en Pedro) het ontbeert aan kwaliteit.

Ik zou anno 2013 de selectie van Brazilie verkiezen boven die van Spanje.

Hoe opportunistisch zeg. Ik zou zeker 2/3e deel van de Spaanse ploeg boven die van Brazilië verkiezen. Spanje heeft ook een zware verlenging en een rustdag minder gehad. En ze spelen gewoon slecht. Ik heb weinig goede acties van Brazilië vanavond gezien. Voetballend is het nog steeds matig. De beste spelers bij Brazilië staan achterin. Middenveld is beroerd en de aanval idem, op Neymar na die wel een leuk toernooi speelt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Verrassend. Arbeloa is gewisseld.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Klopt. Nog steeds één van de beste controleurs van de wereld, maar niet iemand die je kampioen maakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.