- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Tja, las het inderdaad. Dus straks twee superseizoenen en rampseizoen in die shirts 
Waarom trouwens muziek uit Romeo and Juliet daaronder?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het totaal geen PSV shirt. Geen lelijk shirt, maar het heeft niks met PSV te maken. Da's net alsof ze bij Ajax de rode baan wegtrekken of bij Feyenoord het shirt horizontaal in rood en wit verdelen. Het zou nergens op slaan. Dit is een Twente shirt, niet dat van PSV.
Maargoed, het is nog altijd minder droevig dan het nieuwe uitshirt van Ajax.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Is natuurlijk wel een dikke knipoog naar 88.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Waarom krijg ik toch het idee dat Nike ons volgend jaar dit shirt geeft (al liggen de rechten vast bij Adidas:

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Babel verlaat Ajax: ‘Niet om financiën, maar om het belang van de jeugd’

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Babel is onze eigen Ghandi. Wat een goedzak 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik vind het totaal geen PSV shirt. Geen lelijk shirt, maar het heeft niks met PSV te maken. Da's net alsof ze bij Ajax de rode baan wegtrekken of bij Feyenoord het shirt horizontaal in rood en wit verdelen. Het zou nergens op slaan. Dit is een Twente shirt, niet dat van PSV.
Psv speelde toch altijd in het rood en pas sinds de eind jaren 80/begin 90 in een rood/wit gestreept shirt?....
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Oeii psv heeft tegenwoordig toch zwarte broekjes? Niet traditioneel. Wil je misschien eens een ruim genomen tijdlijn van wanneer ze in welke shirts hebben gespeeld geven ? Ben wel nieuwsgierig nu
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Oud PSV Eindhoven voetbalshirts - oldfootballshirts.com
Hier zie je een flink aantal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat kleine kereltje die 1 na laatste links staat, is dat nou Dickie Advocaat?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen

Die is haast nog mooier dan Guus Hiddink die Anzhi traint, omdat ze daar "maatschappelijk zo goed bezig zijn".
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vond deze wel passend.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hij moet die 3 miljoen natuurlijk weer terugverdienen he! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ajax is er definitief uit met Jonk en Bergkamp - FCUpdate.nl
Allemaal dankzij seniele Jopie.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Daar hebben we vanaf nu de volgende term voor: Babelonische spraakverwarring!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax is er definitief uit met Jonk en Bergkamp - FCUpdate.nl
Allemaal dankzij seniele Jopie.
Zonder de steun van Cruijff had die walgelijke Sturkenboom Jonk en Bergkamp inderdaad ontslagen, dus het is inderdaad dankzij held Cruijff dat deze prachtige huidige organisatie er staat.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Lol die Babel... kennen we deze nog-nog-nog... een tweet die nu wel een klassieker zal worden:
''Ik wil niet respectloos overkomen maar dit is een typisch voorbeeld dat je niet blind moet vertrouwen wat iemand met een snor uitkraamt.''
Hij heeft z'n twitterpagina ook maar meteen uit de lucht gehaald na dit echec, verstandig 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Terecht ook met onze Limburgse rising star in de gelederen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Hij heeft z'n twitterpagina ook maar meteen uit de lucht gehaald na dit echec, verstandig
Hij geeft de jeugd de ruimte om te twitteren.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen

mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Als die er 3 inlegt vanavond heb ik een maand lang Hoesen als avatar
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een grap die kerel. Bang voor concurrentie kennelijk (en bang dat ie geen drie gouden kettingen per dag meer kan kopen). Kan me niet voorstellen dat er geen middenmoters uit een fatsoenlijke competitie geinteresseerd waren.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Idem 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
PSV Philips Elftal bij oprichting 31.8.1913 - eindhoveninbeeld.com
Dit zou de 1e foto zijn van het op 31.8.1913 opgerichte PSV Philips voetbal-elftal. Is de persoon rechts J.W. Hofkes, de eerste voorzitter van PSV? Foto komt uit privéalbum en is gemaakt door de Eindhovense fotograaf H. Reufel (zie foto en biografie van hem elders op deze site).
PSV in betere tijden, in het wit/rood/witte AJAX(!!) tenue
PSV kampioenselftal - eindhoveninbeeld.com
Oud PSV Eindhoven voetbalshirts - oldfootballshirts.com
Hier zie je een flink aantal.
Lijkt me wel klote als PSV fan zijnde dat er niet echt een richtlijn bestaat voor een PSV shirt. Zoveel verschillende soorten shirts gehad..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
(afbeelding)
Jammer, zag liever gewoon rood-witte strepen. Dit is gewoon het uitshirt, maar dan in 't rood.
(embed)
Ik zie nu trouwens de kousen. Dat zijn Ajax kousen!!! Ajax hoort (volgens de statuten) in witte sokken met een rode rand te spelen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
En hier Ajax in vertrouwd tenue.

Er verandert dus nog wel eens wat. Gelukkig maken beide verenigingen het niet zo gek als bijvoorbeeld Cardiff City vorig jaar.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Lijkt me wel klote als PSV fan zijnde dat er niet echt een richtlijn bestaat voor een PSV shirt. Zoveel verschillende soorten shirts gehad..
Er schijnt wel zoiets te bestaan, had er nog nooit van gehoord trouwens.
#psv heeft t shirt getoetst aan de voorwaarden die in de clubstatuten staan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Dat is meer dan 100 jaar geleden(voordat Ajax "officieel bestond". Ajax is al eerder opgericht dan 1900. Ajax is juist ruim 100 jaar geleden in het witte shirt met de rode baan gaan spelen om "uniek" te zijn en omdat Sparta er al in speelde 
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Het-Ajaxshirt-is-onaantastbaar.htm
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen

Wonnen ze de Europacup 1 mee.
Maar nee verder heb je gelijk, totaal niks met PSV te maken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.