- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach, ik vind het gewoon grappig.
Het ene moment roepen dat Ajax 10 miljoen uit moet geven aan een buitenlandse derde spits, na al 50 miljoen in de voorhoede te hebben gestoken, en dan het andere moment PSV verwijten dat ze teveel geld uitgeven en de jeugd geen kans geven. Dan weer is Vermeer 'een Ajax onwaardige clown', dan weer 'beter als Stekelenburg'. Dan weer is Cruyff een seniele gek die op moet rotten, dan weer de verlosser, de rol die destijds de nu weer verguisde Van der Boog werd toebedeeld.
Straks ga je nog zeggen dat 'sensatie' Sana toch geen wereldaankoop was...
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Het ene moment roepen dat Ajax 10 miljoen uit moet geven aan een buitenlandse derde spits, na al 50 miljoen in de voorhoede te hebben gestoken, en dan het andere moment PSV verwijten dat ze teveel geld uitgeven en de jeugd geen kans geven. Dan weer is Vermeer 'een Ajax onwaardige clown', dan weer 'beter als Stekelenburg'. Dan weer is Cruyff een seniele gek die op moet rotten, dan weer de verlosser, de rol die destijds de nu weer verguisde Van der Boog werd toebedeeld.

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beter lezen, daar stond dat Ajax ermee bezig was. Niet dat ik het hard nodig vond.
Verder, lekker relevant allemaal. Je zal er maar zo druk mee zijn om iemand steeds op zijn plaats te willen zetten. Zou het waarderen als je dat gewoon eens niet meer doet, beetje treurig begint dat te worden. Praat gewoon lekker over het heden mee, maar volgens mij heb jij verder totaal geen interesse in een echte discussie.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Om A&L1 te verdedigen: even leken Vd Boog en Coronel ook de juiste kant uit te gaan, maar dat was binnen no-time weer veranderd. Bovendien gebeurde veel van wat zij fout deden achter de schermen dat pas later allemaal naar buiten kwam.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Om A&L1 te verdedigen: even leken Vd Boog en Coronel ook de juiste kant uit te gaan, maar dat was binnen no-time weer veranderd. Bovendien gebeurde veel van wat zij fout deden achter de schermen dat pas later allemaal naar buiten kwam.
Daarom. Weet OF ook wel, maar het is schijnbaar grappiger om te doen alsof het bizarre teksten zijn.
Zijn financiële wanbeleid en diverse bizarre uitspraken kwamen pas later aan het licht. Zijn start bij Ajax was goed, net als die van Jol. Jol werd in zijn 2de seizoen ook heel anders.
En Materny heeft OF al een paar keer goed op zijn plek gezet met tegenstrijdige Mourinho berichten, maar daar hoor je meneer nooit over. En wij vinden het niet interessant genoeg hem er elke week aan te herinneren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verder, lekker relevant allemaal. Je zal er maar zo druk mee zijn om iemand steeds op zijn plaats te willen zetten. Zou het waarderen als je dat gewoon eens niet meer doet, beetje treurig begint dat te worden. Praat gewoon lekker over het heden mee, maar volgens mij heb jij verder totaal geen interesse in een echte discussie.
Tja, zolang jij het voetbalforum voor zo'n 20% vol spamt met over het algemeen, met alle respect natuurlijk, volslagen onzin is het moeilijk naast je, laten we zeggen, gewijzigde inzichten te kijken. Ik zal mijn best doen maar bij bepaalde pareltjes kan ik niet beloven me in te kunnen houden! Misschien kun jij dan ondertussen werken aan je kwaliteit/kwantiteit verhouding?
Het voetbal is verder pas weer echt interessant bij de CL-ontmoetingen en Barca - Real eind deze maand. Dat Nederlandse hotseknotsebegoniaspel tussendoor zal me worst wezen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Jol had wel de pech dat Pantelic' rol niet goed werd opgevangen (die was belangrijk) en Suarez was moe na 7 wedstrijden (vanaf toen ging het mis), en ja, toen kwam de oude Jol terug die ging zeuren om een zak geld voor buitenspelers die gewoon bij jong Ajax liepen.
Eigenlijk ging het al mis nadat Van Praag verdween in 2003. Daarna kwamen bewezen bestuurders en zakenlui weleens vertellen hoe het moest. En wat daarvan gekomen is weten we nu wel. Clubcultuur verdween in die tijd en Ajax werd toen ook een koopclub, en waar PSV in ieder geval nog enigszins waardevolle spelers haalt...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jol had wel de pech dat Pantelic' rol niet goed werd opgevangen (die was belangrijk) en Suarez was moe na 7 wedstrijden (vanaf toen ging het mis), en ja, toen kwam de oude Jol terug die ging zeuren om een zak geld voor buitenspelers die gewoon bij jong Ajax liepen.
Eigenlijk ging het al mis nadat Van Praag verdween in 2003. Daarna kwamen bewezen bestuurders en zakenlui weleens vertellen hoe het moest. En wat daarvan gekomen is weten we nu wel. Clubcultuur verdween in die tijd en Ajax werd toen ook een koopclub, en waar PSV in ieder geval nog enigszins waardevolle spelers haalt...
Geen woord aan toe te voegen.
Alleen dat laatste is niet helemaal waar. In die periode stroomden nog vele jeugdspelers door. Stekelenburg, Heitinga, Nigel de Jong, Maduro, Emanuelson, Vermaelen, Vertonghen en nog er nog een stel op. Alleen onder van Geel haalde Ajax teveel matige, dure spelers. Kuffour, Atouba, Luque, Urzaiz etc...niet best. Maar onder bv Ten Cate werd er nog heel gericht ingekocht met bv Stam, Davids, Gabri en Perez. Onder van Basten en Jol was dit alleen wel beroerd. Van Basten haalde vooral rommel en Jol haalde alleen vriendjes.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sport 1 overigens zender vd maand, dus vrij voor iedereen!
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Sport 1 overigens zender vd maand, dus vrij voor iedereen!
En Barça-Real eind febr. Alleen met wat pech direct tegenover Ajax-AZ. Pfft.
Wel prettig met CL aangezien de NOS niet beide weken mag uitzenden. Die andere week op Sport1 dan.
En zeker, jeugdspelers braken nog door, maar de rotzooi die erbij is gekocht. Zie het eigen vermogen zijn gedaald in die tijd. Alle miljoenen van de beursgang verdampt. Wat dat betreft deed Beenhakker het geweldig: Zlatan, Mido, Chivu, Trabelsi, Galasek, Litmanen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En Barça-Real eind febr. Alleen met wat pech direct tegenover Ajax-AZ. Pfft.
Wel prettig met CL aangezien de NOS niet beide weken mag uitzenden. Die andere week op Sport1 dan.
En zeker, jeugdspelers braken nog door, maar de rotzooi die erbij is gekocht. Zie het eigen vermogen zijn gedaald in die tijd. Alle miljoenen van de beursgang verdampt.
De NOS mag vanaf dit seizoen wel alles uitzenden, dus je had sowieso niks gemist.
Verder is het EV flink gedaald ja. Alleen al Sulejmani heeft met de transfersom en het salaris in die jaren ruim 25 miljoen gekost. Ajax speelde in die jaren ook geen CL, dus je kreeg ook minder binnen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
beetje treurig begint dat te worden.
Begint? Dat heb je al 100x gezegd. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Maar het hele gebeuren blijft uitermate vermakelijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Net nog eens die oude berichten ten tijde van die Sulejmani transfer bekeken. Echt lachen als je dat nu terugleest.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Net nog eens die oude berichten ten tijde van die Sulejmani transfer bekeken. Echt lachen als je dat nu terugleest.
Dat blijft me echt een raadsel. Die jongen had (en heeft misschien nu ook nog) zoveel talent, maar er is bij Ajax misschien net een kwart van uitgekomen. Het was toen al een bizar bedrag, maar ik was buiten dat wel erg blij met de speler. Heeft het alleen nauwelijks waargemaakt. Al heeft hij in beide kampioensjaren wel enkele hele belangrijke goals gemaakt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het was toen al een bizar bedrag, maar ik was buiten dat wel erg blij met de speler.
Duur investeren maar het levert je ook een fortuin op.
Zelf ga ik ook niet vrijuit hoor. 
Hier een quote van mezelf na een doelpunt van Sulejmani.
Mister 16 miljoen is ook opgestaan gisteren of wie heeft dat mooie doelpunt in de verre hoek gescoord?
Die strafschop van Suarez schiet ik er ook nog in.
We zullen zien wie verder komt Suarez of Sulejmani.

Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Wat stelt die waan voor als alle hoofdrolspelers al niet vrijuit gaan? Sulejmani miste volwassenheid, mentaliteit of hoe je het wilt noemen. Zijn fitheid is altijd een probleem geweest. Ajax liet hem met Bodul onder één dak feestvieren en op het veld vergat van Basten een elftal neer te zetten waarin het ventje aan z'n kwaliteiten kon toekomen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Nu is ook wel duidelijk waarom Van Gaal Heitinga niet opgeroepen heeft. Man man wat wordt hij daar makkelijk weggezet en gelopen door Benteke. 0-1 na 2 minuten.
Hier.
En nu mag Agbonlahor ongehinderd inkoppen. Johnny toch...
Hij had vorige week ook een hilarische blunder. Kon makkelijk een balletje van de lijn tikken, maar nam de bal helemaal verkeerd aan. Gevolg was een opstuiterende bal en een inlopende spits die de makkelijkste goal van zijn leven kon maken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De waan van het voetbal. Heerlijk
Dat is het hem inderdaad. Voetbal kent geen zekerheden. Er zal ook vast wel iemand zijn geweest die in 2005 na een mindere wedstrijd van Messi riep dat het nooit wat zou worden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
En ook bij de derde goal ziet Johnny er weer niet al te best uit. Laat Benteke weer voor zich komen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Heitinga eruit. En direct een goal voor Everton.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Dat is het hem inderdaad. Voetbal kent geen zekerheden. Er zal ook vast wel iemand zijn geweest die in 2005 na een mindere wedstrijd van Messi riep dat het nooit wat zou worden.
Die kans zit er dik in, ik vind het iig grappig en daarom vind ik Voetbal International ook een een heerlijk programma, die lullen maar wat raak en nog het zelfde weekend word het ontkracht.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Frankrijk - Chelsea 3-2, 90e minuut.
Aankoop Sissoko instant hero met 2 doelpunten.
#rafaout
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Frankrijk - Chelsea 3-2, 90e minuut.
Aankoop Sissoko instant hero met 2 doelpunten.
#rafaout
Haha die Rafa werd al gehaat bij zijn aanstelling, maar die man sloopt gewoon de hele club nu, bijna iedere week wel een kut resultaat
All time legend.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Wat een heerlijke wedstrijd was dat zeg tussen Newcastle en Chelsea! 
Sissoko! 
Lampard die in de slotseconde nog vol in de zak schiet van Taylor waarbij iedereen van Chelsea schreeuwde om een pingel, gelukkig gaf Webb 'm niet.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen

Ik moest keihard lachen toen ik dat ineens in beeld zag! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.