- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Vogelpoep kun je het beste losweken met warm water en sop. De fout van de schuurkant van een spons gebruiken heb ik in het verleden helaas ook gemaakt. 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Net m'n eerste auto gekocht. Een zwarte Golf 2 
Ik word 3 mei 17 dus moet nog even wachten maar als het goed is kan ik in november al praktijk doen. De auto is precies zoals ik wou: Zwart en met 4 koplampen. Verder was ie ook netjes. Alleen stond er wat water in de kofferbak (?) Kan door de achterlichten lopen, even nakijken.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Dus je moet nu minimaal een jaar betalen voor een auto waar je niet in mag rijden? Of staat hij geschorst?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
M'n vader vind hem ook wel mooi 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Net m'n eerste auto gekocht. Een zwarte Golf 2
Hele toffe keuze voor een eerste bak.
Ikzelf ben ook zo dan aan het kijken wat voor auto ik wil, maar zoals eerder gezegd, zal dat het komende jaar of 2 niet gebeuren.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Stond laatst voor het stoplicht naast dit ding:

Secma FUN ofzo? Heel wazig ding, net zoals de gast die er in zat. Had wel veel bekijks, iedereen draaide zich om.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik leef met je mee.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Heb overigens plannen om volgend jaar (ofzo) óf een Audi A3 óf de Golf 6 aan te schaffen. Die nieuwe Golf 6 is met een mooi stel velgen echt érg mooi, vind ik.
Neem de Audi A3, met Sportback uiteraard 
Golf 4 was nog stoer, daarna is het fout gegaan. Golf 5 en 6 zijn ronduit lelijk. Ze zijn niet meer compact, mooi en goedkoop als de oude golfjes. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de GTI uitvoeringen 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Er komt binnenkort een nieuwe Audi A3. In Genève staat de concept hiervan als sedan. Die komt er ook als 3-deurs, sportback en cabrio.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Oke, klinkt vet.
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe "21th century Beetle"
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik kom tot m'n grootste spijt steeds meer in de verleiding om voor een Hyundai Coupe 2.0 L V6 te kijken. Raar genoeg zie je ze maar erg weinig rijden. Kwa lijnen haalt ie het imo niet bij een Aston of Jaguar, maar een een oogglimp komt het bijzonder aardig in de buurt. Prachtwagen!

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Dankzij een oude brochure weet ik nu wat er anders is aan de Pasadena uitvoering van de Golf 2 
Blijkbaar zitten er sportvelgen onder en zijn de voorbumper en spatbord verbreed. En de bekleding en zo waren sportiever.
Maar ja, dat was 20 jaar geleden. Tegenwoordig koop je hem met wieldoppen 
Hij is trouwens echt precies 20 jaar oud bijna. 4 april 1991 als ik me niet vergis.
We gaan hem zo ophalen 
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Je kan vaak aan de auto zien wat voor een type bestuurder erin zit. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Zo, mijn Aston Martin verzameling is compleet. 
Van links naar rechts: DB7 (Vantage), DB5 (met alle Goldfinger-gadgets) en de DB9. Allemaal bijzonder fraai gedetailleerd en goed afgewerkt. Jammer is alleen dat ze 1:18 zijn in plaats van 1:1. Dat zal altijd een droom blijven...
Ik hinkel altijd op twee benen wat betreft de DB7 en DB9. Hoewel ze erg op elkaar lijken, kies ik toch voor de DB7. Wat betreft de kleine zijramen wint de DB9 het weer.

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Tijdje geleden stond er een DB9 met exact dezelfde kleur geparkeerd bij mijn werk toen ik 's ochtends aan kwam lopen. Ik heb er serieus een kwartier naar staan kijken, maar meer hield ik ook echt niet vol. Wat een prachtbakken zijn 't toch die AM's.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Doe 't dan goed... Dat AM-embleem hangt nu aan m'n sleutelbos. 
Toch gebeurt het hoor... De vader van mijn baas heeft een Jaguar XK (lijkt sprekend op de DB9) en moet er helaas regelmatig nieuwe krassen op vinden. Onbegrijpelijk.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Is wel erg fokt op als je mooie auto vol met krassen zit.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Aston Martin Vantage GT2
Mooi als racewagen, maar ik zou toch liever de normale Vantage rijden. 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik heb 2 auto's!

Maar ik ben inmiddels aan het kijken voor iets nieuws.

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
En wat zal de politie ervan zeggen? Vragen om een rondje mee is iets wat je vaker hebt gehoord, neem ik aan?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Waarom zo een enorme foto die niet eens op het beeldscherm past en een tijdje duurt om te laden? Even verkleinen is toch een kleine moeite.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Waarom zo een enorme foto die niet eens op het beeldscherm past en een tijdje duurt om te laden? Even verkleinen is toch een kleine moeite.
Geduld is een schone zaak? Hij past zich al vrij snel aan. Maar wil je ook een rondje mee dan?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Gouden Infiniti G-37 weggesleept
Nog meer 'hebben-hebben' kriebels?