• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.446 stemmen

Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf

zoeken in:

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

Gelift bij een persoon die ik ken, en net terug van een ritje met deze bak. Hij trok op om daarna zijn voet niet meer op te heffen voor een tijdje. Automatisch maar toch heerlijk.

(hoop dat ik de juiste foto toon, maar het gaat om een S 350 als ik het goed verstaan heb => ben namelijk niet zo'n kenner)

Mercedes-Benz S-klasse - 350 CDI BlueTEC - Auto informatie - autotype.nl

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

De nieuwe Hyundai Coupe GENESIS ziet er ook niet slecht uit. Een chrysler crossfire zou ik ook wel gerust als eerste wagen willen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

De Ferrari FF... Een van de weinige zeer snelle sportwagens in hatchback achtige vorm... Briljant!

(afbeelding)

Aston Martin had ooit zo'n soort concept met de Vanquish Bertone, maar die is nooit in productie genomen.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Mijn Auto;

(afbeelding)

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Wat een gruwelijk lelijke Merc

Plaatje van jouw auto zie ik niet...

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Ja beetje moeite met uploaden tis een Mercedes ML (Jeep versie) 2003. Van ons bedrijf dan (catering)

Enne je benne gek man! Echt goud!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

U-96 schreef:

De Ferrari FF... Een van de weinige zeer snelle sportwagens in hatchback achtige vorm... Briljant!

(afbeelding)

Aston Martin had ooit zo'n soort concept met de Vanquish Bertone, maar die is nooit in productie genomen.

Heeft wel wat weg van een Chrysler Crossfire... Ook een dikke bak btw

(afbeelding)

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Toch bezitten sommige gebruikers mooie auto's. Alleen had ik wat 'sportievere' auto's verwacht aangezien er genoeg 18 - 30ers zijn.

Dstalker8

• 211 berichten
  • 689 stemmen

Dit rij ik nu:

(afbeelding)

Maar ik hoop op een dag een Muscle Car te hebben.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik zou nog wel eens een strakke Corrado willen hebben

(afbeelding)

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Nieuwe Ford Fiesta vind ik van buiten erg mooi. Die lijn zo aan de zijkant en de koplampen... Maar ooh wat is het dashboard toch foei foeilelijk. Erg zonde.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

U-96 schreef:

(afbeelding)

Dat meen je toch niet, lelijk man.

Ik ga vanavond effe langs de AutoRAI, even zien of ik nog wat leuks zie

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik ga woensdag. Eerste keer. Ben benieuwd. Hopelijk staat de AM Virage er ook.

Awake78

• 1022 berichten
  • 496 stemmen

@ jumpstylemovie - Corrado, vette bak man Ik had vroeger een Calibra en m'n beste mattie een donkerpaarse Corrado. Wel een VR6 gelukkig. Die G60's waren toch wat minder naar mijn idee.

Hij heeft hem nog steeds btw, een hedendaagse klassieker .....die Calibra van mij ligt ergens op het kerkhof

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

De VR6 is inderdaad het mooist

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Nieuwe Calibra, absoluut niet verkeerd:

(afbeelding)

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Er staat een hele lading Aston Martins op de RAI, U-96!

De Bugatti Veyron was ook wel een publiekstrekker:

(afbeelding)

al gaat er voor mij niks boven deze:

(afbeelding)

. .

En nog even quasi-geïnteresseerd doen :

(afbeelding)

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

kos schreef:

Er staat een hele lading Aston Martins op de RAI, U-96!

Oh mijn god.

De Bugatti Veyron was ook wel een publiekstrekker:

Terecht.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Wij gaan waarschijnlijk een nieuwe auto kopen. We hebben nu een BMW (vraag me niet wat voor eentje, want ik heb geen idee) die ontzettend veel benzine zuipt. Ook is de wegenbelasting erg duur en we gebruiken de auto haast niet. Het is geen fijne auto om een hond mee te vervoeren en dus wilden we al een tijdje een nieuwe auto.

Als het goed is gaan we een Opel Astra kopen nu. Vraag me ook niet uit welk jaar of whatever, maar vond het wel een prima autotje. We gaan er qua luxe wel erg op achteruit, maar houden er flink wat geld aan over en het scheelt ook nog eens geld elke maand (wegenbelasting, verzekering, benzine).

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

melvddonk schreef:

Als het goed is gaan we een Opel Astra kopen nu. Vraag me ook niet uit welk jaar of whatever, maar vond het wel een prima autotje.

Astra's zijn echt . Kwalitatief meer dan prima en voor een betaalbare prijs.

We gaan er qua luxe wel erg op achteruit, maar houden er flink wat geld aan over en het scheelt ook nog eens geld elke maand (wegenbelasting, verzekering, benzine).

Een Astra is inderdaad niet zo luxe als de gemiddelde BMW, maar als je bijvoorbeeld de nieuwe generatie Astra neemt... Die zijn echt superuitgebreid.

Succes met de aankoop! En vergeet geen foto's te plaatsen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Toffe bak (de sedan versie dan). Vroeger vaak met een collega mee gereden. Mooi, comfortabel en lux. Heb er veel van genoten.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ben net terug van de Auto RAI en heb me bijzonder vermaakt.

Allereerst Aston Martin... Damn, wat zijn die auto's toch mooi! Jammer dat de geshowde modellen niet helemaal mijn ding waren. V12 Vantage (die sleuvel op de motorkap zijn zooo lelijk), DBS Volante, DB9 Volante, V8 Vantage (lelijke kleur blaauw), de Rapide (niet zo mijn ding) en erg leuk, de Cygnet. Laatstgenoemde trok amper bekijks omdat het over het algmeen gewoon geen populaire auto is. Deze tot AM gemodificeerde Toyota IQ heb ik altijd best wel leuk gevonden.

In de lak van Astons kan je gewoon je spiegelbeeld zien. Te geniaal! Er stond een man al die schoonheden te poetsen. Oooh, wat zou ik dat toch graag als bijbaantje willen, haha.

Heb ook in diverse auto's gezeten, waaronder de Corsa en de Corsa OPC. Ooh wat zijn die wagens toch leuk! Ik ben tot drie keer aan toe in de Abarth Punto gaan zitten. Die kuipstoelen zitten echt fucking lekker en het interieur van die auto's zijn echt supernice.

Volkwagen en de Franse merken was even snel langslopen. Oersaai allemaal.

Ferrari en Lamborghini was wel even indrukwekkend om te zien, maar is en blijft niet echt mijn ding.

Bugatti Veyron is indrukwekkend en het trekt veel mensen, maar ooh wat vind ik 'm lelijk...

Verder stoorde ik me best wel aan die verkopers. Echt niet normaal meer hoe ze als haaien hun tanden in je zetten. Bij allemaal stelde ik via via de vraag welke auto ze zelf reden en geen enkele (dat mochten ze niet zeggen) reed de auto die ze daar representeerde.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik rij zelf een schitterende ( ) Opel Corsa Comfort.

(afbeelding)

Met een indrukwekkende motorinhoud van 1 hele liter ben ik menig stoplichtduel de baas!

Liever rij ik zoiets:

(afbeelding)

(afbeelding)

Mocht mij liquiditeit geen obstakel vormen:

(afbeelding)

Dat wordt sparen!

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

@U96, ik vond die nieuwe Audi A1 wel tof! je hebt trouwens wel gelijk wat betreft die irritante verkopers.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Pitakaas schreef:

Ik rij zelf een schitterende ( ) Opel Corsa Comfort.

Haha, ik heb ook de Corsa Comfort. Uit welk bouwjaar komt die van jou?

Mijn Corsa is van 2002. Rij er nu bijna 2,5 jaar in en heb nog nooit wat gehad. Een keer ging er een lampje branden, maar dat was n.a.v. een bijna lege tank.

Geweldige wagen, die vooral voor zijn tijd best bijzonder was, o.a. vanwege de achtervering en de elektronische stuurbekrachtiging.

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

kos schreef:

@U96, ik vond die nieuwe Audi A1 wel tof!

A1 is heel tof inderdaad! Heb die uitgebreid bekeken, maar er niet in gezeten. Heb 'm al langere tijd in de gaten gehouden.

Ziet er van binnen en buiten prima uit, maar het hoge prijskaartje is altijd jammer.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Die A1 op de weg zien rijden. Geeft teveel een mini gevoel, maar dan nog kleiner. Een soort van een luxe Alto die ook niet op wil vallen.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Heb je het over die nieuwe?? Die is wel even wat anders dan een Alto hoor....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.