- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Jemig, mensen komen hier soms echt drie keer met dezelfde grap aankakken
Matig artikeltje verder. ZOu eerder denken dat Egoland op Affelay, van Bommel en Robben zou slaan...
JacoBaco
-
- 10575 berichten
- 2418 stemmen
Ik zag dat die grap op deze pagina nog niet gemaakt was, dus vandaar. 
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Heel goed juist. Die Löw past zn opstelling aan aan de tegenstander, zou Bert ook moeten doen.
Mee eens maar ik zou een speler als Gomez nooit op de bank zetten.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Als Nederland 1-0 wint van Duitsland en Portugal 1-0 van Denemarken staat alles weer zoals het stond. Geen probleem toch.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die voorkeur voor Kopfball Klose was er ook al voor het potje met de Portugezen, en toen speelde SuperMario ook gewoon. Ik denk niet dat Jogi nu gaat switchen eigenlijk.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Frankrijk-Engeland viel op alle fronten tegen...

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, onbegrijpelijk hoe je bij een EK-wedstrijd in slaap kan vallen haha.
Die van Denemarken was me ontgaan, maar wat een lekker ding is dat zeg. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als Nederland 1-0 wint van Duitsland en Portugal 1-0 van Denemarken staat alles weer zoals het stond. Geen probleem toch.
Inderdaad, hier ook ik ook op. Hopen dat meneer ''ik verander mijn kapsel in de rust van een wedstrijd'' Ronaldo maar eens 1x een goaltje weet te maken.
Nederland-Duitsland onder hoogspanning, ik denk niet dat het nog spannender kan. Brr. Ik ben niet gelovig, maar ik zou bidden voor een Oranje winst 
Gister was de opleving van Shevechenko overigens kippenvel-waardig. Zo hoor je als grote vedette je carriere af te sluiten. Hoop dat ze ook Frankrijk nog verslaan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je spreekt nou jezelf tegen wat ik je eerder vroeg. Denemarken heeft van ons gewonnen en onderling resultaat telt. Wanneer Ned en Den dus beiden 3 punten hebben gaat Denemarken door.
Als je oplet
dan hebben 3 clubs 3 punten. Denemarken wint van Nederland, Portugal van Denemarken en Nederland van Portugal.
Dan telt doelsaldo dus.
Edit: is al uitgelegd, zie ik.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Probleem is eigenlijk dat dit al wat langer aan de gang is. Dit gaat niet meer over 1 potje tegen de Denen.
Maar ik heb het puut over het potje tegen de Denen. Het wordt per dag slechter. Dat krijg je als je verliest. Als je wint, zou het per dag beter geworden zijn waarschijnlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben weer helemaal bij nu ja
Is een reëel scenario overigens, maar ik blijf erbij dat we de Duitsers gaan verslaan.

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een stuk of 3 keer pas. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voordat we allemaal dezelfde plaatjes krijgen er zelf maar even 1 bedacht.

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De ouwe gouwe voetbalzondagmiddag is dood… - AFCA
Doei voetbalzondag...geen enkele thuiswedstrijd meer om 14.30 uur
Schijt knvb!!!!!!!! Ze kunnen allemaal de boom in
.
Voetbalzone - Ajax tekent bij KNVB bezwaar aan tegen grote aantal ?lunchwedstrijden?

Inderdaad bagger, Ajax hoort op half 3!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Achja, wat heb je eraan als Duitsland om de finale te bereiken? Vanaf 2002 tot nu heeft echt elk Duits team (club en land) werkelijk iedere Europese finale verloren. EK, WK, CL, UC/EL...alles!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wij ook, behalve.... Feyenoord! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Alleen bereiken wij met club en land bijna nooit finales, zij wel.
Je komt aan ongeveer 10 finales in die 10 jaar en allemaal verloor Duitsland ze.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dan doen ze het toch gewoon veel beter dan wij (vanaf 2003)? Wat is je punt? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dan ben je goed fout. Ik heb deze al geplaatst de ochtend na het verlies van Nederland.
Namelijk op 10 juni om 8u55. 
De leukste die ik gehoord heb: EGOLAND 0 - LEGOLAND 1.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Hier houd ik mij aan vast. Wij hebben ze vaker gepakt dan zij ons.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan doen ze het toch gewoon veel beter dan wij (vanaf 2003)? Wat is je punt?
Dat ze wel steeds lachen, maar zelf ook de prijzen niet meer weten te pakken. Denk dat de frustratie bij Duitsland ook groot is. Denk dat ze jaloers zijn dat wij in 2010 verder kwamen.
Denk dat ze morgenavond opnieuwd chagrijnig zijn in Duitsland.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ik weet wel dat niemand nog een stuiver geeft voor de kansen van oranje, maar als we vanaf nu 2x winnen en de Denen ons helpen door 2x gelijk te spelen, dan zou dit nog gewoon kunnen.
Met als bonus dat de Duisters dan niet door gaan.
Wist je dat er ergens rond zes december zo'n man rondloopt, die je ook alles wijsmaakt maar die niemand gelooft? Sinterklaas noemen ze die. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
6 december is die man bij ons in Nederland al weg, dan krijgen de Belgen hem nog een daggie van ons.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
6 december is die man bij ons in Nederland al weg, dan krijgen de Belgen hem nog een daggie van ons.
De Nederlanders zijn altijd al goede geschiedenisvervalsers geweest. Sinterklaas is echt op 6 december hoor. Ik begrijp maar niet waarom men een verjaardag wil vieren VOOR de verjaardag en niet erop.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hier is die beste man dan in ieder geval al opgedonderd 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
(afbeelding)
Hier houd ik mij aan vast. Wij hebben ze vaker gepakt dan zij ons.
In totaliteit hebben zij ons vaker gepakt dan andersom. Daarnaast heeft Duitsland de beste E.K.-statistieken, net voor ons.
Maar we moeten ze gewoon pakken. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die overige potten zeggen mij in dit geval niks. Onderling op belangrijke toernooien zijn wij ze de baas en morgen ook weer. Wordt gewoon 3-1, niks zo mooi als Duitsers die je een keer niet hoort schreeuwen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Speel deze quiz trouwens even Rico, moest erg veel googelen, maar wel meteen weer bij wat betreft EK-geschiedenis. Gratis EK poule 2012 Inloggen - voetbalpoules.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.