- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Zelden een moment geweest waar ik 't zo spijtig vond dat iemand niet won.
Ik ben er nog niet goed van.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wat een nummer, wat een klasbak en wat een deceptie 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Toch ook juist wel mooi zo, ik houd wel van dit soort oneerlijkheid in de wielersport.
Epische prestatie van Tony Martin, ongeacht z'n klassering. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Leuk slot. Jammer genoeg kwamen ze wat vroeger aan dan normaal. Niks gezien live dus.
Van mij mocht Der Tony toch wel winnen. Erg straffe prestatie.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Kramer haalt uit naar KNSB-bestuur | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Zo, die is duidelijk. En naïef, als je echt denkt dat iemand als Terpstra zomaar weggestemd zou worden, maar goed.
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Kramer haalt uit naar KNSB-bestuur | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Zo, die is duidelijk. En naïef, als je echt denkt dat iemand als Terpstra zomaar weggestemd zou worden, maar goed.

mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Tja, zou hij toch het licht hebben gezien? Of een goed gesprek met z'n vrouw? Opvallend.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van Gerwen en Taylor makkelijk door naar de halve finale van Sydney Darts Masters. Taylor weer dik boven de 100 gemiddeld.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Wat een sprintuitslag weer zeg, bizar hoe bepaalde teams het laten afweten.
Argos veel te zwak, zouden volgens mij ook gewoon voor Arndt moeten rijden gezien het resultaat van een paar dagen geleden.
Orica weet ook niet echt wat ze aan het doen zijn; op 10 km voor de streep met 4 man op kop rijden en dan in de sprint niks meer hebben.
Lampre probeert mee te liften op het werk van anderen, maar die anderen zijn er niet.
Farrar zat er vandaag niet bij, ik had de indruk dat er voor de val van Martin al Garmins aan het wachten waren, misschien lek?
Quick-Step ontregelt zichzelf (vandaag met succes overigens), en Meersman valt eigenlijk wat tegen.
Uiteindelijk is het gewoon een loterij op deze manier.
Wel mooi staaltje fietsen van Gilbert en Stybar! Hup Zdanek!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Goede analyse, eRCee. Ontzettend onvoorspelbaar inderdaad. Bij Cyclingfever dump ik in de dagcompetitie voor het eerst Wagner en Fenn. Gaan die plots wel meesprinten...
Leuke renner, die Stybar. Goed gepokerd. Al kwam Phil nog wel erg goed terug in de sprint.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Vreemde beelden tijdens de World Ports Classic - sporza.be
Wat een sukkelaars 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Wel mooi staaltje fietsen van Gilbert en Stybar! Hup Zdanek!
Al scheelde het weer niet veel.
1) Ze konden wat Martin gisteren niet kon, maar het moest geen 500m verder meer zijn.
2) Als de meet 2m verder lag, was Gilbert voorbij Stybar gegaan.
Maar toch weer een vlakke etappe die veel spannender is dan de vlakke etappes in de tour.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Wat ik het meest opvallende vond: Basso de sterkste van de klassementsmannen. Horner maakte ook een goeie indruk, maar miste de boot en durfde niet te doen wat Basso wel doet; doormalen.
Geweldig boeiende laatste 2 kilometer.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Basso en Horner ogen erg goed inderdaad. Valverde en Rodriguez blijkbaar vooral met elkaar bezig en Nibali valt toch wat tegen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
De oudjes doen het niet verkeerd inderdaad.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Basso en Horner ogen erg goed inderdaad. Valverde en Rodriguez blijkbaar vooral met elkaar bezig en Nibali valt toch wat tegen.
Bij Nibali vertrouw ik toch wel op een goede derde week, voor mij nog steeds de favoriet voor de eindzege.
Basso beschouw ik inmiddels ook wel als een serieuze podiumkandidaat, maar hij heeft een aantal dingen tegen; bijvoorbeeld dat hij al achter staat en er nog een tijdrit komt, daarnaast dat hij niet de ploeg heeft om hard bergop te rijden zodat hij het zelf moet doen om z'n concurrenten los te rijden, en ik betwijfel of de hele steile hellingen Basso gaan liggen.
Valverde had ik iets sterker verwacht, en bij Rodriguez heb je het gevoel dat hij zich gedeisd houdt voor de slotweek, maar het kan toch haast niet zo zijn dat hij na de Tour in de derde week van de Vuelta op z'n top is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekkere NFL Line-up hoor op Fox Sports
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Donderdagnacht meteen Ravens vs. Broncos. Nice. 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Moreno makkelijk.
Pinot en Uran volgens mij in de afdaling losgereden en mede daarom op een klein minuutje binnengekomen. Voor Pinot toch al een hele verbetering ten opzichte van de Tour...
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4265 stemmen
Donderdagnacht meteen Ravens vs. Broncos. Nice.
And so it begins...
Erg zin in het nieuwe seizoen en direct een heerlijke line-up. Wat ben ik blij dat ik vrijdag vrij ben 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Pozzovivo zou trouwens ook in dat 2e stuk peloton gezeten hebben. Dan heeft hij sowieso ook één van de sterkste beklimmingen gereden. Best jammer (vooral voor SP).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Zozo, heb heel wat gemist precies. Horner extreem goed blijkbaar. Straks de beelden eens terug kijken. Moreno er toch wat door gezakt nu?
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Eerste Vuelta-rit die ik dit jaar mis.
Als later zou blijken dat dit het fundament is van de oudste eindwinnaar in een grote ronde, dan vergeef ik het mezelf nooit dat ik dit stuk geschiedenis gemist heb 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Prachtige klim!
Horner de vol-le-di-ge klim staand op de pedalen, echt nooit vertoond dit. 
Basso en Nibali van de achtervolgers de sterksten. Valverde stond op breken, Rodriguez probeerde schijnbaar nog een sprintje aan te gaan maar dat slaagde ook niet. Denk dat de twee kemphanen niet goed genoeg zijn.
Moreno is overigens vanochtend betrokken geweest in de valpartij tijdens de neutralisatie (vier renners naar huis, nog twee uit koers genomen) en kan daarvan last hebben gehad.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Hoewel alles nog dicht opeen staat denk ik dat een aantal outsiders toch al een kruis mogen maken over de eindzege of een podiumplaats.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Nibali gaat dit gewoon winnen, daarnaast lijken Basso en Horner me goede kanshebbers voor het podium, maar daarin zit nog wel speling.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik denk ook dat Horner wel wat verval zal vertonen in de laatste week. Maar toch ...
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Komt er eindelijk eens uit bij Horner 
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Oden.
ben benieuwd naar zijn comeback. Wellicht bruikbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.