- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met Ellis had je genoeg ruimte tot trade, en dan moet je vooral twee blessuregevoelige spelers halen. Want dat waren de A picks in die trade. Goede trade voor de Bucks maar voor Golden State echt niet imho.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Mja Jackson heeft hele leuke periode gehad in GS. Dat was ook de reden dat Bucks hem gehaald hadden, maar dat was een onwerkbare situatie geworden. Als Jackson dat niveau uit 2009 bereikte sleep je aardig wat ppg binnen.
En alsof Ellis niet blessuregevoelig is
. Bogut speelt meer gok ik.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Wat denken jullie, komt er nog een Bynum - Howard trade of gaat Howard sowieso al naar de Nets?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ellis heeft er ook wel een handje van maar vind dat lang niet zo sluimerend. Curry is ook een gebed zonder eind en wie is er zo gek dat contract van Jackson over te nemen
.
Bynum - Howard lijkt me onhaalbaar, mag je als L.A. zijnde wel wat meer in the mix gooien. Nets zou helemaal kansloos zijn.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Howard blijft denk ik.
Tenzij Dallas nog voor D-will + Howard gaat.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Howard Confirms He Wants To Finish Season With Magic - RealGM Wiretap - basketball.realgm.com
Schijnen ook al Nets shirtjes met Howard te koop te zijn via de NBA. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik verwacht ook wel dat ie blijft.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Ik had bij de Sporza pronostiek vorige week ook Sagan ingevuld
Hey hey was is dit nu. Wij zijn het uit principe toch altijd oneens met elkaar?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Howard Confirms He Wants To Finish Season With Magic - RealGM Wiretap - basketball.realgm.com
Schijnen ook al Nets shirtjes met Howard te koop te zijn via de NBA.
Wat schiet Magic hier mee op? Het gaat er niet meer om wat hij dit seizoen wil, maar wat hij volgend seizoen wil.
Als hij dit seizoen wil afmaken maar volgend jaar ergens anders wil spelen loopt hij als free agent weg.
Je moet hem alleen houden als hij volgend jaar óók wil blijven.
Als je nu gaat roepen dat je wilt blijven maar nog niet weet wat je volgend jaar gaat doen, ben je voor Magic waardeloos. Misschien toch maar traden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hahahaha. Inderdaad. Dwight heeft helemaal niets te willen, snel traden en zal 'm dan ook maar traden naar een waardeloze franchise. Gelukkig wil ie niet naar Chicago, wat moet je met zo'n vent.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dwight <-> Melo? 
Het schijnt dat D'Antoni in een soort Fred Rutten positie is beland.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nouja het is wel flinke crisis daar!
Melo heeft vertrouwen in coach opgezegd. Al zie ik het wel gebeuren dat ze gewoon Mike ontslaan en blind proberen Melo in een team te proppen wat nooit lukt...
Ben benieuwd!
En of de Ellis trade nog een staartje krijgt
. Misschien dat ze Jennings nog weg doen? Zo niet wordt het een spectaculair seizoen met Ellis+Jennings in backcourt.
(jawel ik vind het nog steeds een zeer redelijke deal).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spijtig voor D'antoni, Melo lijkt mij het probleem. Dwight die niet gaat voor een opt in, wat een verrassing. Trade hem maar snel dan. Ben ook wel een beetje klaar met hem, steeds weer iets nieuws zeggen. Wat houdt ie toch van Orlando.
Wade en James combinen voor 71 punten, Bulls zonder Rose en Hamilton natuurlijk en nog weten ze van Miami te winnen. Unreal, weet niet hoe ze het gedaan hebben. En John Lucas III was pretty pissed, it's personal LeBron
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Mooi voor de Bulls, zonder die 2 belangrijke spelers om dan toch deze topper te winnen.
Grizzlies gisteren verloren tegen de Lakers, Bynum met volgensmij iets van 37 punten, en Kobe bijna weer met een game winner.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wie er nou precies doorgaan naar de play-offs en wie er dan tegen elkaar moet spelen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De 8 best gekwalificeerde teams per conference. Dus er gaan 16 teams door, 8 per conference. Dan speelt de nummer 1 tegen de nummer 8, nummer 2 tegen nummer 7, nummer 3 tegen nummer 6 en de nummer 4 tegen de nummer 5. Best of seven, de best gewalificeerde van die twee teams krijgt thuisvoordeel. Dan zal de winnaar van #1 vs #8 aantreden tegen de winnaar van #4 vs #5 en de winnaar van #2 vs #7 tegen de winnaar van #3 vs #6. Dan heb je dus de conference final en win je die ga je naar de NBA finals.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow dat 2e kwart van Bulls, genieten! Cole maakte het nog heel spannend met fantastische driepunters aan het eind maar Bulls bleven rustig. Dik verdient, ze speelde echt met passie. Lucas en Deng waren on fire.
En wat dacht je van Knicks! Tering, alsof JR en Novak een persoonlijke weddenschap hadden wie de meeste driepunters maakte
. Echt geweldig om te zien, alles viel. Genoten.
Jammer voor de Bucks want ik zie (en hoop) dat de Knicks de playoffs gewoon halen.
Oja en Griffin
. Zat gewoon hardop te lachen, volgens mij heeft zelfs Shaq dat nooit gepresteerd (2 airballs voor z'n free throws achter elkaar haha).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke game in Chicago inderdaad, erg knappe winst.
Inderdaad die Griffin'
, ging ook helemaal stuk.
Knicks hadden echt zo'n dag. Gun het ze wel (op Melo na), hoop dat Chicago ze krijgt in de eerste ronde.
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
felicitado Naomi.
Nice win van de Bulls. Je hoeft James en Wade niet uit te schakelen, maar gewoon de rest dan kom je er ook.
Pijnlijke game van Portland tegen NY. Verliezen kan, maar deze is wel hard.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank u happie. Die andere 3 uitschakelen is een wat makkelijkere opgave al zou ik dat niet als strijdplan gebruiken
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Howard blijft. Voorlopig. Benieuwd wat de 2013 zomer gaat brengen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ze zenden het interview met Dwight nu uit op NBA.tv (League Pass).
Interessant, maar ze hebben het steeds over championship...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zieke Thor Hushovd geeft forfait voor Milaan-Sanremo.
Belgen rijden met zwarte armband in Milaan-Sanremo. Ook minuut stilte voor E3 Prijs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het gaat vrolijk door met de trade inzake Jackson. De Spurs
. Fisher na 13 jaar weg bij de Lakers en ook McMillan ontslagen bij Portland. Indiana doet trouwens ook prima zaken met Barbosa, voor een second round pick for crying out loud
. En één van de meest onderschatte spelers Gerald Wallace naar New Jersey, dumb dumb dumb Portland.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Je zou maar Portland fan zijn... Moeilijke tijden laatste jaren. Kan me nog zo herinneren hoe dat hele stadion losging op het feit dat ze Greg Oden als #1 pick hadden en Durant daarna pas kwam... Nu hebben ze zelfs officieel moeten waiven... Ai ai ai. Ook zijn ze Camby nu kwijt (getrade voor 2 waardeloze spelers en een 2nd round pick)... Snap niet wat ze daar aan het doen zijn.
Over domme trades gesproken: Nuggets traden Nene tegen McGee en Turiaf
. Nick Young naar de Clippers en Cook dan naar Wizards... Grootste winnaar Clips die niks opgeven.
Sowieso valt het op dat teams ook hard op zoek zijn naar draft picks, wat ik erg logisch vind. Class van 2012 is werkelijk fenomenaal. Doet Lakers misschien goede zaken mee.
NBA Trade Tracker 2012 - ESPN - espn.go.com
Handig overzicht btw.
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Wizards get:
• F/C Nene
• F Brian Cook
• Future second-round pick
Clippers get:
• G Nick Young
Nuggets get:
• C JaVale McGee
• F/C Ronny Turiaf
Wat denk je dan van deze trade? Ik vind het zeker voor de clipps een goede zet. Young is een SG toch? Zeker naar de blessure van Billups waren ze daar zwak bezet. Met Young hebben ze daar weer betere kwaliteit staan, dan een Foye.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldige class idd. Kan niet wachten om Anthony Davis dagelijks bezig te zien gaan. Clips doen hele goede zaken. Maarja Portland, onbegrijpelijk.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ja Clippers hebben Nick Young voor Brian Cook.
Dat is hetzelfde als ik mijn Opel Corsa wil inruilen bij de dealer en met een Alfa Giulietta wegrijdt.
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
De Nets hebben ook wel een goede trade gedaan: Williams en Okur voor Wallace
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Ja Clippers hebben Nick Young voor Brian Cook.
Dat is hetzelfde als ik mijn Opel Corsa wil inruilen bij de dealer en met een Alfa Giulietta wegrijdt.
Wel slim. Dit was de zwakste positie binnen die ploeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.