- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nu we toch bezig zijn over oudersdomsdekens:.
En Mario Cipollini wordt op 22 maart 45 en hij spreekt ook van een comeback.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Aye een virus zorgt voor veel zieken bij toernooi van Indian Wells. Één van de mannen die zich niet fit voelt is Federer. Hopen dat zijn bijzondere reeks niet op deze manier wordt beendigd. Raonic is in ieder geval geen lekkerer tegenstander als je ziek bent.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Saai gedoe daar in Tirreno. Te defensief koersen zo tussen Kreuz en Horner die mij wel duidelijk het sterkst oogden.
Reken er eigenlijk op dat Nibali morgen in tijdrit nog eerste plek overneemt in klassement
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Boom had morgen moeten knallen in de tijdrit voor de pooltjes, jammer.
Een vraagje tussendoor; Wie zijn jullie favoriete wielrenners? Of heb je gewoon een voorkeur voor een bepaald type renner of ...?
Freire. Altijd mijn favoriete renner geweest. Dolblij dat hij jarenlang ook nog voor Rabobank reed. Zit zaterdag weer hele koers te kijken waar Oscarito zit en hoe hij constant bij de eerste tien mee naar boven peddelt en het vervolgens in de sprint afmaakt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Reken er eigenlijk op dat Nibali morgen in tijdrit nog eerste plek overneemt in klassement
Denk ik eigenlijk niet. Nibali blijft gewoon derde maar ik denk wel dat Kreuziger Horner nog gaat inhalen. Intrinsiek de betere (korte) tijdrijder van de drie toch wel.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Freire. Altijd mijn favoriete renner geweest. Dolblij dat hij jarenlang ook nog voor Rabobank reed. Zit zaterdag weer hele koers te kijken waar Oscarito zit en hoe hij constant bij de eerste tien mee naar boven peddelt en het vervolgens in de sprint afmaakt.
Ah Freire, de man van de heerlijke anekdotes!
Kan je een boek over schrijven.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Freire, de man die zijn eigen kont nog zou vergeten, moest ze niet vastzitten. 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik denk dat we inmiddels kunnen concluderen dat de Knicks zonder Melo leuker, mooier en bovenal beter en efficienter basketball speelde.. Dit slaat werkelijk nergens op 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wist het al maar nogmaals de bevestiging. Melo is een ego maar doet niks in zijn egoperiodes. Zonder hem is Lin de leider en Lin moet bij Mr. Melo inleveren als hij on the court staat. Knicks zullen Melo niet traden maar lijkt me toch wel nodig. Als je dan aan small forwards denkt zou ik gaan voor Michael Beasley, één van de meest ondergewaardeerde spelers van de NBA, helaas hebben ze Chandler al, anders had je wel voor Howard kunnen gaan.
Speaking of Howard, wat denken jullie? Blijft ie? Of naar welk team denken jullie dat ie zal gaan? Ik denk dat Howard wel eens kan gaan blijven waar ie zit. Dan zou ie flink in mijn achting stijgen, ook met weggaan geen probleem zo lang ie niet met the decision op de proppen komt
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Inderdaad, zeker nu ik geruchten hoor dat Magic achter Ellis aanzit heb ik het vermoeden dat Magic wil laten zien dat ze Howard waard zijn. Ook heeft Howard in een interviewtje gezegd dat hij 'face of the franchise' wil zijn. Dan ga je niet naar de Bulls bv.
Helaas hoorde ik later weer een heeeeel wild gerucht dat meneer wel salaris wil inleveren en bij de Heat wil ballen. Als dat gebeurt zeg ik m'n subscription op. Competitievervalsing te max.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dan houdt het echt op. Al denk ik niet dat ie dat zal doen, of de Orlando fans dat wil aandoen. Als je inderdaad face of the franchise wil zijn en Orlando wil diep gaan voor je gewoon lekker blijven. En als ie dan gaat ballen bij Orlando voor minder salaris is er ook meer mogelijk natuurlijk. Maar als je theorie ie idd op gaat wat betreft de Heat ben ik er ook wel klaar mee. Al denk ik wel dat je dan flink wat pissige owners hebt.
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Bij de Heat hebben ze Howard ook niet nodig momenteel. Met Bosh, Anthony en Haslem heb je al spelers, die goed om Wade en James zijn heengebouwd. Howard is weer zo'n ster, die je dan in moet passen. Zie ik liever een center a la Hawes, Horfor of Perkins komen.
Ben benieuwd of Dallas zijn plannen nog gaat doorzetten om Howard en D-Will te halen. Dan zouden ze in één klap weer titelfavoriet zijn. The Big Three in Dallas: Howard, D-Will en Dirk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat gaat niet gebeuren als je Howard moet geloven zijn. Dirk is al op zijn retour en dan heb je straks alleen nog maar Williams over als goede teammate, zou ik voor passen. En waarom zal je met Williams gaan samenspelen als je dat ook met Rose kan?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Nibali wint zoals verwacht Tirreno. Horner knap tweede en Hoogerland en Poels beide in top 10. Samen met Westra al goed voor heel wat punten. Zie een WK met negen deelnemers aankomen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Wout Poels de witte trui voor beste jongere. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Nibali wint zoals verwacht Tirreno. Horner knap tweede en Hoogerland en Poels beide in top 10. Samen met Westra al goed voor heel wat punten. Zie een WK met negen deelnemers aankomen.
Ja, goed gezien van je! Daar ging ik even in de fout met mijn voorspelling... Begrijp er wel helemaal niets van hoe Horner en Kreuz (vooral deze laatste) er zo weinig van bakten.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Horner... Ben je 41 en flik je dit, chapeau.
eRCee
-
- 13447 berichten
- 1980 stemmen
Heb toch het gevoel dat Horner en Kreuziger het zondag hebben laten liggen, maar goed, misschien konden ze niet beter. Hoe dan ook is Nibali een mooiere winnaar. Knap ook van de Vacansoleil mannen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Heb toch het gevoel dat Horner en Kreuziger het zondag hebben laten liggen, maar goed, misschien konden ze niet beter. Hoe dan ook is Nibali een mooiere winnaar. Knap ook van de Vacansoleil mannen.
Horner leek na Tour van afgelopen jaar met bloedklonter in longen dichter bij einde carriere dan nog een seizoen te zitten. Is volgens mij een redelijk gevaarlijk iets en ook daarna is koersen bepaald niet zonder risico.
Denk dat hij verdomd blij is dat hij alweer op dit niveau rondrijdt.
edit: Hier nog artikel erover Chris Horner recovering from blood clot, Friedman reaching out - velonews.competitor.com
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
Dacht dat Horner wel een aardige tijdrijder was (won in 2010 ook tijdrit in Baskenland)
Misschien te kort voor hem, deze tijdrit?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Nibali is veel betere tijdrijder. In Baskenland was Horner toen uitzonderlijk goed.
In Tour de France rijdt hij ook zelden in top 15 van rijdritten
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3873 stemmen
Zaterdag trouwens eerste klassieker. Milaan San Remo. Wie gokt er op iemand anders dan Peter Sagan?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
300+ kilometer otherfool.
Koers hardmaken en je bent van hem af.
Ik ga voor Sagan.
Daarnaast nog toppers als Tommeke, Ventoso en BH.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Vond vooral de prestatie van Kreuziger echt ondermaats. Eindigde zelfs achter klimgeit Pozzovivo... Dat moet toch wel een totale offday zijn geweest.
Voor MSR: Sagan, Boonen en Freire als favorieten, denk ik. Hoop toch dat ze van Cav af geraken maar als hij erbij zit, zal hij wel winnen ja. Vorig jaar vond ik een van de leukere MSR's die ik ooit gezien had. Met zelfs een Nibali en Scarponi erbij. Dat mag wel herhaald worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
300+ kilometer otherfool.
Koers hardmaken en je bent van hem af..
Dat zeiden ze van hem ook in 2009 en wie stond er op het hoogste schavotje? Juist, Cavendish.
Ik ga voor Cavendisch, Boonen en Cancellara. Twee oudwinnaars en één die hem wanhopig wil winnen. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Zaterdag trouwens eerste klassieker. Milaan San Remo. Wie gokt er op iemand anders dan Peter Sagan?
Ik had bij de Sporza pronostiek vorige week ook Sagan ingevuld
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een onlogische trade van Golden State, vooral de timing. Met Ellis kon je echt goede zaken doen en dan neem je dit. Erg vreemd.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik vind het zeer logische trade eigenlijk. Had er nog een discussie over met iemand anders
.
Komt er op neer dat ze een center nodig hebben en van Ellis afmoeten omdat hij Curry in de weg zit. Bogut is een #1 pick en persoonlijk ben ik wel fan van hem. Ellis is een type Jennings, onefficiënte choker. Voor beide teams logische keuzes.
@Speedy: daarom zeg ik ook: ze moeten de koers hard maken. Liquigas gaat natuurlijk vol trekken, ontsnappen etc om Sagan in het zadel te helpen.... In 2009 was iedereen nog in de ban van HTC. Ik snap dat je Cav meeneemt in je prognose maar Sagan er uit laten vind ik nog vreemder
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.