• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.747 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.691 acteurs
  • 199.206 gebruikers
  • 9.384.381 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Goed voor m'n wielren poule

Pacers - Bulls was een echter defensive game, waarin Bulls net wat sterker was. Overtuigende win.

Clippers - Minny was helemaal tof, Paul mist de FT... Als je ziet hoe makkelijk Love ze gooit, echt een wapen is dat, helemaal tegenover Blake.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net wat? understatement van het jaar .

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Stuckey.

Linsanity is zo langzamerhand wel een beetje aan het verdwijnen. Amar'e en Novak hebben als enige een goede prestatie neergezet vannacht. ....En Melo was niet best.

Helaas Wade wederom geblesseerd. Begint toch wel een rode draad door zijn carriere te worden. Hij heeft al redelijk wat blessures achter de rug. Wel een goede win tegen de Nets. Nathan Cole heeft alles in zich om een goede 6th man a la JT.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stuckey was lekker aan het ballen inderdaad .

Ja, dat met Wade weet ik ook niet, vind 'm trouwens heel het seizoen zwaar tegenvallen. Vraag me af of je starting five er erg zwakker van wordt met Battier (neem aan dat hij start bij afwezigheid Wade).

Lin verdwijnt steeds meer op de achtergrond, lijk ik toch weer gelijk te krijgen . Gewoon een solide speler maar verre van star value. Ook Melo wordt een lastig verhaal, brengt echt niet wat hij moet brengen, misschien wel een erg overschatte speler. Gelukkig komen er volgend jaar weer genoeg all star kaliber rookies.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Denk inderdaad dat Battier wel in de starting line-up terecht komt ja. Of hij moet met Cole (hoe ik trouwens net aan Nathan kwam, want het is gewoon Norris natuurlijk?!?) als SG gaan spelen. James Jones zal daar in ieder geval niet als starter beginnen. Battier laat in ieder geval een betere indruk achter, dan Mike Bibby vorig jaar.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de wielerliefhebbers: bij één gaan ze er weer volop voor hoor.

Om 15 uur - Parijs-Nice (Rit 4- Brive-la-Gaillairde - Rodez over 183 km)

Om 16u35 - Tirreno-Adriatico (rit 1 - ploegentijdrit over 16,9 km)

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Heel sterk van Westra, maar ben bang dat hij het morgen lastig gaat krijgen.

GreenEdge wel verrassende winnaar wat mij betreft, 17seconden is toch zelfs een groot verschil. Helaas voor hun hebben ze daar niet iemand voor het klassement.

Toch wel erg matig van Rabobank (beide koersen)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Close win, maar een win is een win. Knicks weer verslagen, Miami wint van Atlanta en Chicago komt met de schrik vrij in Milwaukee. Goed nachtje.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Miami had het wel moeilijk tegen een johnsonloze Hawks. Wel weer gewonnen. James was weer uitstekend. Inderdaad Knicks wederom verloren.

Trouwens nu weet ik het: Elson was er één van Tempo Team. Het waren namelijk 20 fantastische dagen.

Philadelphia verlengt contract Elson niet - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Telesport] - telegraaf.nl

Voor de liefhebbers ook nog even zijn stats?

Francisco Elson Info Page | NBA.com

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha lol .

Dat wel maar denk dat Miami het sowieso lastiger heeft tegen een verzwakt Atlanta dan een Atlanta met Johnson en Horford. Zonder James en Wade werden ze ook verpulverd. Ik zie in Philly wel een sterke outsider, in ATL ook maar van Indiana lig ik niet wakker.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Philly en Atlanta zijn inderdaad sterke outsider. Zijn geen ploegen, die in de play-offs Miami en Chicago uitschakelen, maar wel ploegen die er een 6de of 7de play off game uit kunnen halen. Mimai en Chicago zijn natuurlijk de favorieten in de Eastern Conference. NY, Boston en Orlando zullen daar niks aan kunnen veranderen.

Ben benieuwd of de plannen van de Mavs nog doorgang vinden om Howard en D-will te strikken.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Lieuwe

Fryslan boppe!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Westra

Kippenvel, schitterende zege. Wow waar haalt die het vandaag.

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Heel sterk van Westra, maar ben bang dat hij het morgen lastig gaat krijgen.

Tsja, je kan het wel eens mis hebben met een voorspelling ...

Een schitterende overwinning voor het Nederlandse wielrennen.

Denk niet dat-ie Wiggins gaat kloppen in de klimtijdrit, maar zeker weten

doe je het natuurlijk nooit. Podium lijkt toch wel bijna een zekerheid.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Schitterende overwinning van Westra. Fantastisch hoe hij demarreerde van de favorieten zoals Valverde. Kan hij dit nu ook waarmaken in een grote klassieker zoals RVV, Amstel of Waalse Pijl? Ik was echt blij met zijn grandiose overwinning.

El Loco

• 1122 berichten
  • 2393 stemmen

Philippe is duidelijk nog niet in vorm. Moest zelfs lossen in de ploegentijdrit. Hopelijk komt het goed tegen Vlaanderen, Amstel, LBL, ..

Voor de rest lekkere zeges van Boonen, Meersman en Westra

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook Ten Dam liet vandaag een goeie indruk na.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Superman . Jammer, thuis mag je niet verliezen van Orlando al wordt de kans steeds groter als je je streak uitbreidt. Maak me niet echt zorgen, Orlando pakt ons never nooit niet in de playoffs. Sluit me aan bij happie zal gewoon weer Miami - Chicago worden.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Wel verrassend de win van Orlando en Phoenix. Die zag ik niet aankomen. Wel lachen dat Grant Hill altijd nog wel prima wedstrijden speelt. Met Nash samen zit daar ook wel een eeuwigheid aan basketbalervaring bij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

El Loco schreef:

Philippe is duidelijk nog niet in vorm. Moest zelfs lossen in de ploegentijdrit. Hopelijk komt het goed tegen Vlaanderen, Amstel, LBL, ..

Voor de rest lekkere zeges van Boonen, Meersman en Westra

Philippe moet dit jaar nog top zijn op WK. Die piekt in de heuvelklassiekers en Tour en pakt daarna rust voor WK. San Remo, Vlaanderen en Roubaix zal die denk ik weinig speciaals laten zien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toevallig net het tegenovergestelde wat jij voorspelde, je wordt bedankt .

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Daarom ga ik de gehele playoffs de Bulls op een win zetten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat ons tenminste nog in de Conferene Finals terechtkomen . En dan weer eruit, al hoef je daar geen Chicago op een winst te zetten hoor. Ben bang dat Miami voor Chicago gaat worden wat Chicago in de jaren 90 voor de Knicks was .

Justinvdk

• 264 berichten
  • 2206 stemmen

De 18e begint de Formule 1 weer. Mensen die het gaan volgen? Volg het zelf elk jaar.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

VCD weer met de halve club erbij, geweldig. Feillu ook nog mee

Valverde heeft de slag gemist zo te zien.

@Justin: volg veel sport maar F1 is wel een van de saaiste sporten die er is... MotoGP is veel meer spektakel.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Laat ons tenminste nog in de Conferene Finals terechtkomen . En dan weer eruit, al hoef je daar geen Chicago op een winst te zetten hoor. Ben bang dat Miami voor Chicago gaat worden wat Chicago in de jaren 90 voor de Knicks was .

Chicago kan best Miami in de play-offs verslaan. Dirk en de Mavs zijn het ook gelukt. Daarbij heeft Chicago de beschikking over D-Rose en daar een behoorlijk goed team om heen gebouwd. Ze hebben op dit moment meer scoring spelers dan Miami. Daar wisselt het nog weleens.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Parijs-Nice: Sanchez klopt oude Voight, Veuchelen bijna zeker van de bolletjes.

Tirreno-Adriatico: Boasson Hagen vloert Sagan en Greipel.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

LL een beetje zoals uit zn Caisse tijd, netjes. Leuk voor Rabo.

Enne geruchten dat Pau is getrade!

(ps wanneer krijgen we aparte sport topics, dit is niks )

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Vacansoleil ftw!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.