• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.784 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.210 gebruikers
  • 9.384.934 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

timbo_ schreef:

Als hij één grand slam en de Olympische Spelen wint ben ik 'al' dik tevreden.

Ook met één van die twee. Ik gun hem die gouden medaille wel. Het enige wat nog ontbreekt..

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Beetje tegenvallende Strade Bianche als je het mij vraagt. Alsof niemand vol wilde rijden..

Straks maar PN aanzetten.

Tussenstand:

1. CHAVANEL Sylvain 3 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 00:11:32

2. GUTIERREZ José Ivan 34 MOVISTAR TEAM 00:11:37 00:00:06

3. THOMAS Geraint 26 SKY PROCYCLING 00:11:46 00:00:14

4. WYNANTS Maarten 98 RABOBANK CYCLING TEAM 00:11:46 00:00:14

5. FOFONOV Dmitriy 82 ASTANA PRO TEAM 00:11:51 00:00:20

6. MORKOV Michael 137 TEAM SAXO BANK 00:11:55 00:00:23

Finisterra schreef:

Jep, genieten zo een koers. Mag zeker bij de World Tour komen. Beetje stom dat er maar 14 ploegen startten bijvoorbeeld.

Gaat nooit gebeuren (hopelijk). Dan moeten ze bv de finish ook aanpassen!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Pitakaas schreef:

Beetje tegenvallende Strade Bianche als je het mij vraagt. Alsof niemand vol wilde rijden..

Straks maar PN aanzetten.

Tussenstand:

1. CHAVANEL Sylvain 3 OMEGA PHARMA-QUICK STEP 00:11:32

2. GUTIERREZ José Ivan 34 MOVISTAR TEAM 00:11:37 00:00:06

3. THOMAS Geraint 26 SKY PROCYCLING 00:11:46 00:00:14

4. WYNANTS Maarten 98 RABOBANK CYCLING TEAM 00:11:46 00:00:14

5. FOFONOV Dmitriy 82 ASTANA PRO TEAM 00:11:51 00:00:20

6. MORKOV Michael 137 TEAM SAXO BANK 00:11:55 00:00:23

(quote)

Gaat nooit gebeuren (hopelijk). Dan moeten ze bv de finish ook aanpassen!

Te weinig plaats? Of waarom?

De Gendt is ook al aan het knallen in PN. Snelste tijd voorlopig.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Pitakaas schreef:

Beetje tegenvallende Strade Bianche als je het mij vraagt. Alsof niemand vol wilde rijden.

Dacht ik ook. Ik bleef op mijn honger zitten

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wiggins

Stiekem mijn favoriet voor de eindzege ook.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Pitakaas schreef:

Wiggins .

Had het niet geregend, hij had de proloog gewonnen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Sowieso, met een enorm verschil.

Maar dit is natuurlijk wel leuker voor Vacans!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wat een depth hebben de Knicks toch zeg... Alleen maken ze het niet echt waar in het 3e kwart, as usual..

Toffe game!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lakers zijn wel on a roll zeg. Erg knappe win van mijn stiertjes en de C's .

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

gisteren bij studio sport weer dat moment van de Heat vs Utah gezien. Dat momentje dat Lebron afpasste naar Haslem en niet voor zichzelf ging.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja krijg je veel commentaar op maar ik vind het juist enorm groots. Gaf Haslem gewoon een open shot, en dan James de schuld geven dat Haslem die mist.

Dat beeld dat Kobe tijdens de All Star game tegen James zei dat ie zelf moet schieten was oo kwel veelzeggend. Zo is Kobe, en precies de reden waarom James meer MJ is dan Kobe ooit zou zijn. Vind dit juist heel positief, James is in de vorm van zijn leven en heb 'm nog nooit zo selfless gezien.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Parijs - Nice.

Tom 'Tornado' Boonen.

Uitslag tweede rit

1. Tom Boonen 4u22'15"

2. Jose Joaquin Rojas

3. John Degenkolb

4. Sep Vanmarcke

5. Francesco Gavazzi

6. Angel Vicioso

7. Maxime Monfort

8. Taylor Phinney

9. Alejandro Valverde

10. Geraint Thomas

Stand na tweede rit

1. Bradley Wiggins 4u33'32"

2. Levi Leipheimer +6"

3. Tom Boonen+7"

4. Tejay Van Garderen +11"

5. Sylvain Chavanel +14"

6. Maxime Monfort +18"

7. Taylor Phinney +21"

8. Lieuwe Westra +22"

9. Geraint Thomas +28"

10. Jose Joaquin Rojas +29"

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Leuke waaierrit. Jammer dat De Gendt pech had net op het moment dat het spel begon. Ook spijtig voor persoonlijke held Rein Taaramae wiens kansen op een leuk klassement ook weg zijn. Niet zo leuk voor de prono-spellen ook. Een aantal mannen op de bank zitten die toch scoorden (Valverde en Wiggins).

Maar toch, fijn kijkstuk altijd zo een windetappe.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

[quote]speedy23 schreef:

Parijs - Nice.

Tom 'Tornado' Boonen.

quote]

Waar zat Voeckler? Hij miste precies een schouderklopje van Boonen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja krijg je veel commentaar op maar ik vind het juist enorm groots. Gaf Haslem gewoon een open shot, en dan James de schuld geven dat Haslem die mist.

Dat beeld dat Kobe tijdens de All Star game tegen James zei dat ie zelf moet schieten was oo kwel veelzeggend. Zo is Kobe, en precies de reden waarom James meer MJ is dan Kobe ooit zou zijn. Vind dit juist heel positief, James is in de vorm van zijn leven en heb 'm nog nooit zo selfless gezien.

Valt over te discussiëren.

Alhoewel Haslem een uitstekende midrange shooter is, rekent hij niet op zo'n bal en had hij al minutenlang niets geraakt.

En over vandaag: Rabo is tactisch echt DOM. Mijn god.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op zo'n bal moet je altijd rekenen (vraag me dan af wat je on the court doet, als je er niet op rekent dat je de bal krijgt als je vrij staat). Er valt weinig over te discussieren. Dit was the best shot selection. Had James zelf geschoten en had hij gemist terwijl Haslem vrij stond had je ze eens moeten horen .

Dat je een tijd niets geraakt heb zegt helemaal niets. Neem maar even de huge threes van Deng terwijl ie daarvoor maar twee punten had. Als dat de argumentatie erachter moet zijn, tja.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

James schoot de hele wedstrijd, die ballen uit alle rangen en standen raak. Dan had ie die laatste bal ook wel zelf kunnen schieten. Hij is de de man, die dit soort beslissingen moet forceren en niet over moeten dragen aan een teamspeler, die al niet bekend staat als een uitstekende schutter. Hij had de ruimte om te schieten.

Iemand met zijn status en kwaliteit moet zo'n bal zelf schieten. Kijk maar naar Lin, die de Knicks langs Toronto schoot. Selfless moet je tijdens de westrijd zijn, maar op zijn beslissend moment, dan moet je als leading man je verantwoordelijkheid nemen. Je bent voor mij een grotere man, als je de bal zelf schiet en bij een eventuele mis je verlies neemt. Dan zo laf af te passen naar een mindere schutter en hem opzadelt met deze misser.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

lucdecoster schreef:

Waar zat Voeckler? Hij miste precies een schouderklopje van Boonen.

Thomas Voeckler is vandaag aangekomen als 75ste op 2'29" van Boonen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onzin. Zoals James ook aangaf moet je ook je hele team erbij betrekken en vond hij dit de beste optie. Leuk lullen vanachter je tv natuurlijk maar vind zijn pass erg plausibel. Vooral omdat - zoals James al aangaf - dat de hot zone was van Haslem. Je moet gewoon gaan voor the best shot selection, en het is bewonderenswaardig dat James dit niet doet. Dit laf noemen (het al in combinatie met James durven te gebruiken alleen al) is de plank flink mis gaan. Hij heeft dit seizoen zovaak wedstrijden in het vierde kwart in zijn eentje beslist, net alsof het gaat om niet durven. Schot van Lin is dan ook helemaal een other ballpark.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Call me a bad boy, maar ik geniet elke maandag toch van het worstelen op Eurosport. Zometeen ook een legendarische Royal Rumble in the Vintage Collection.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik zeg niet dat James laf is, maar hij heeft geen clutch. Clutch die spelers als Melo en Kobe zo gevaarlijk maakt.

Nouja vannacht iig Pacers - Bulls, kijken wat dat brengt! Pacers zitten in een heerlijke flow dus verwacht daar veel van. Game of the night.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ging me om happie hoor pitakaas . Commentaar op zijn keuze kan, al is het wel plausibel te maken. Maar het gooien op niet willen of zelfs laf gaat me te ver. Snap wat je bedoelt, James heeft het wel imho maar laat het idd niet zo vaak zien als een Melo, Kobe en een Durant idd.

Prachtige game, verwacht een enorm gebrand Chicago en vooral een gebrande Rose, die nog steeds pissed is om hun vorige ontmoeting. Smoke those Pacers.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

James is de franchise man, hoogste PER. Die moet eens z'n verantwoordelijkheid nemen en in de clutch de post induiken: waar hij super effectief is.

Dinsdag weer een kans iig (@Nets).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard maar bij de play tegen Utah kan je hem niks kwalijk nemen. Gewoon een goede basketball play.

Enneh Indiana . RIP .

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Maar ik blijf erbij dat hij ook de ruimte had om te schieten. Zeker met zijn kwaliteiten had hij nog tijd zat. Je kon zien aan zijn actie, dat hij ook totaal niet de intentie had om naar een eventuele schotkans te kijken.

Wel een mooi resultaat weer voor de Bulls Naomi. Strijd om de nr 1 Seed in the Eastern Conference is in volle gang.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je hebt ook wel een punt, en bij jou als Heat fan is het vast een irritatie omdat ie dit al vaker flikte in de slotseconden. Al vond ik deze beslissing niet zo verkeerd.

Inderdaad, maar vooral het winnen van die losers uit Indiana is heerlijk. Vooral door de third quarter blowout. Dat provocerende juichen van Noah ook . Payback's a bitch. Denk wel dat Miami de #1 seed wordt en Bulls #2. Sterke outsiders tot nu toe, benieuwd naar de komende games. Indiana zal verder wegvallen de komende 9 games (ik zeg 7 losses) en Chicago moet zich gaan bewijzen tegen winning teams.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Ik ben er nog niet zo van overtuigd, dat de Heat de #1 seed gaat pakken. De Bulls maken een sterke indruk net als vorig jaar. Alhoewel de Heat dit jaar wel wat sterker zijn dan vorig jaar.

Overigens hoeveel games gaan de Bobcats dit jaar nog winnen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind ze qua depth wel beter geworden, en ook Cole is verrassend. Maakt op zich ook niet zoveel uit #1 of #2. Mocht de eastern conference weer hetzelfde zijn verwacht ik weer een spannende series.

Niet al te veel, met een beetje geluk haal je de 10 wins nog maar lijkt me niet. Arme MJ . Dan maar weer goed draften en als ik zie wat er rondloopt in de nCAA kan het wel een heerlijke draft class worden. Mijn #1 pick is, against the odds, Anthony Davis van Kentucky. Wat een beest. Griffin' and Love, watch out!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers, niet vergeten: om 15 uur op één, Parijs-Nice.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Valverde klopt Gerrans en Meersman in Parijs-Nice.

Alejandro Valverde (Movistar) heeft de derde rit gewonnen. Op een aankomst bergop klopte hij in de spurt net Simon Gerrans. Gianni Meersman eindigde als derde. Bradley Wiggins blijft leider.

Uitslag rit 3

1.A.Valverde (Sp) 194 km in 4u36'19"

2.S.Gerrans (Aus)

3.G.MEERSMAN

4.L.L.Sanchez (Spa)

5.X.Florencio (Spa)

6.E.Capecchi (Ita)

7.M.MONFORT

8.J.Hivert (Fra)

9.F.Gavazzi (Ita)

10.L.Westra (Ned)

Stand na rit 3

1.B.Wiggins (GBr) in 9u09'51"

2.L.Leipheimer (VS) op 6"

3.T.Van Garderen (VS) 11"

4.Sy.Chavanel (Fra) 14"

5.M.MONFORT 18"

6.A.Valverde (Spa) 20"

7.L.Westra (Ned) 22"

8.J.J.Rojas Gil (Spa) 29"

9.S.Spilak (Svn) 33"

10.R.Kiserlovski (Kro) 36"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.