• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.808 films
  • 12.728 series
  • 35.161 seizoenen
  • 658.852 acteurs
  • 200.890 gebruikers
  • 9.505.057 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Zo spannend gaat de finale niet worden. Voor de spanning moet je inderdaad de wedstrijd om het brons gaan kijken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Over vooroordelen gesproken. Het is niet de eerste keer. Belgen zijn zuur (en dom), maar als de gemiddelde Nederlander de kans krijgt om in Belgie, en meer specifiek in Vlaanderen, zich te komen vermaken, dan zijn we een leuk Bourgondisch levend volkje. Iemand die als supporter niet tevreden is met zilver of brons, die zijn pas zuur.

Ik vond jullie altijd het vriendelijkste volk ter wereld (Vlamingen), maar na wat zure gasten hier op het forum te hebben gezien heb ik mijn mening moeten bijstellen.

happie schreef:

Howard naar de Lakers. Die hebben nu ook wel sick line-up met Nash, Kobe, Pau en Howard. JT naar Boston. Waar Dallas Mayo en Brand erbij heeft. Nate Robinson en Hinrich naar de Bulls. Richardson en Bynum naar Philly. Iggy naar de Nuggets.

Heerlijk de spelers carrousel draait weer op volle toeren in de NBA.

En wie naar Orlando dan? Een paar nietszeggende spelers zeker? 'Mijn' Magic laat zich altijd naaien, wat een slecht management heeft die club toch.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

and forward Moe Harkless, center Nikola Vucevic and an undisclosed first-round draft pick to the Magic. Denver sent guard Arron Afflalo, forward Al Harrington and the lower of its 2014 first-round draft picks to the Magic.

@lefgozer. Zie hierboven van NBA.com afgehaald. Geen vetpot voor Orlando. Ze hebben Howard samen met Duhon en Clark naar LA laten gaan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Dat worden weer een aantal magere jaren als Magic-fan zijnde dus. Gelukkig vind ik de Thunder geweldig om te zien spelen. Dan moet ik die de komende seizoenen maar supporteren. Lakers-Thunder belooft nu ook weer een grandioze play-offs serie te worden volgend seizoen.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Dat denk ik ook. Bij de Magic hebben ze inmiddels wel een abonnement op top centers.

Lakers-Thunder zal inderdaad interessant worden. Met Nash en Howard verbeteren ze zich behoorlijk.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik vond jullie altijd het vriendelijkste volk ter wereld (Vlamingen), maar na wat zure gasten hier op het forum te hebben gezien heb ik mijn mening moeten bijstellen.

Dus dan zitten alle Nederlanders vol met vooroordelen als ik jouw logica volg?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik vind de Belgen op dit forum en in dit sporttopic juist prima gasten. Lees hier geen verzuurde teksten.

starbright boy (moderator films)

• 22703 berichten
  • 5312 stemmen

Uzza_Sparta schreef:

en die opmerking van mij verwees naar een die Starbright Boy had geplaatst op 9 augustus 2012, 21:55 uur

wel bij de les blijven

zie ook mijn opmerking op 9 augustus 2012, 22:21 uur

En die tamelijk onzinnige opmerking van mij verwees weer naar de nog onzinnigere opmerking dat Nederland het matig deed en je scheiding tussen sporten. Als je met domme argumenten komt krijg je ze terug . Dat je daar vrij serieus op ingaat zegt me verder genoeg.

eRCee

• 13459 berichten
  • 1985 stemmen

Vandaag een mooie ontknoping wellicht van de verder nogal zouteloze Eneco-tour. 3 keer over de Muur van Geraarsbergen. Boom tweede in het klassement, en verder ben ik zeerrr benieuwd naar El Pistolero.

starbright boy (moderator films)

• 22703 berichten
  • 5312 stemmen

Reed een heel behoorlijke tijdrit zag ik. Ik denk dat hij in vorm is.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Wordt de basketbal finale om 16:00 uur weer uitgezonden op Canvas of deden ze alleen de late wedstrijden?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Is het normaal dat je een sprong over mag doen omdat er vanaf de tribune geflitst wordt.

Neen, dat is helemaal niet normaal. Als ie geen Brit was had ie nooit zijn sprong opnieuw mogen doen. De finale was een farce.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

jordandejong schreef:

Wordt de basketbal finale om 16:00 uur weer uitgezonden op Canvas of deden ze alleen de late wedstrijden?

Ze hebben toch aangekondigd van wel. Misschien met een paar minuten vertraging als er nog andere 'drngende' tussenkomsten zijn. Maar er komen na het mountainbike geen Belgen meer in actie, dus zitten we goed.

Edit - even sarcastisch wezen : geen Belgen meer in actie..... alsof ze tijdens de hele Spelen wel erg actief zijn geweest.

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Neen, dat is helemaal niet normaal. Als ie geen Brit was had ie nooit zijn sprong opnieuw mogen doen. De finale was een farce.
'De Britten zijn net zo erg als de Chinezen in Peking' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Blijven weinig sporten over waarbij de Britten wel op eerlijke wijze aan hun medailles zijn geraakt.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Ze hebben toch aangekondigd van wel. Misschien met een paar minuten vertraging als er nog andere 'drngende' tussenkomsten zijn. Maar er komen na het mountainbike geen Belgen meer in actie, dus zitten we goed.

Edit - even sarcastisch wezen : geen Belgen meer in actie..... alsof ze tijdens de hele Spelen wel erg actief zijn geweest.

Haha, goed nieuws in ieder geval .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Apollinisch schreef:

Blijven weinig sporten over waarbij de Britten wel op eerlijke wijze aan hun medailles zijn geaakt.

Zucht.... en die zijn gewonnen door de Nederlanders zeker.... moest ik met zo'n ingesteldheid naar sport kijken, ik keek helemaal niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch zegt niets verkeerd hoor. Britten hebben op deze Spelen wel vaker van die kleine maar resultaatbeïnvloedende beslissingen in hun voordeel gekregen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als thuislanden in een jurysport een close overwinning behalen, spreekt men altijd van bevoordeling.

Buiten een maal in de paardensport, ik dacht dressure, vind ik het prima verlopen.

En dat flitsincident, dit was net de eerste keer. Ook in de kwalificaties zou het een paar keer gebeurd zijn. Maar op dat moment is het niet belangrijk genoeg voor de media.

Edit - Was dat in die dressure niet met een Nederlander?

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

De ref is bij vlagen wel een aanfluiting.

Spanje doet goed mee. Hier en daar wat domme keuzes. Veel fouten voor Reyes en Marc. Navarro is grandioos. Wat als Rubio hier ook nog bij was....

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Dat paardspringen bij de moderne vijfkamp.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Pau

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4810 stemmen

Erg leuke finale. Jammer dat de spanning net iets te vroeg wegviel in het 4e kwart. Chapeau voor de Spanjaarden met hun sterke match maar VS toch net iets sterker.

Daarstraks Rusland-Argentinië was ook al erg leuk om te volgen. Iets minder klasse maar nog een pak spannender tot het slot.

Opvallendste spelers in beide matchen vond ik Pau en Shved.

Litouwen is uiteindelijk nog het team dat het langst heeft mogen dromen van een zege tegen de VS. Al hadden ze er toen vast iets minder zin in.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Inderdaad erg leuke finale. Erg spannend doordat Spanje erg goed mee deed. Lekkere wedstrijd van Chris Paul en Kevin Durant.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Was ook voornamelijk, omdat de VS geen echte center heeft en de driepunts pogingen bij vlagen ronduit matig waren.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Wel een leuke wedstrijd met een prima Pau en Navarra. Rudy deed ook goed mee en Ibaka was heerlijk in de rebound en defensive ook veel goede dingen gedaan.

eRCee

• 13459 berichten
  • 1985 stemmen

Lars Boom.

Indrukwekkende winst van de Eneco-Tour. Na zijn sterke tijdrit van gisteren vandaag perfect gewacht tot de laatste klim op de muur van Geraardsbergen, waar hij de enige was die Ballan kon volgen.

Dikke middelvinger naar al zijn criticasters.

Rabo trouwens uitstekend op dreef de laatste weken; etappes voor Martens, Breschel, Matthews, Bos en nu eindwinst in de Eneco-tour.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Maar Pau zal morgen een serieus groot blauw oog hebben na die linkse van Lebron. Enkele keren vertraagt gezien en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het wel eens opzettelijk zou kunnen geweest zjn

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Moet je nagaan hoe enorm pijnlijk het verliezen van de WK voetbal finale van 2010 was

Niet overdrijven. Terechte nederlagen doen altijd minder pijn

Ajax&Litmanen1 schreef:

Die jongens waren dan ook maximaal outsider. De hockeymannen waren 1 van de favorieten voor Goud. Nergens zeg ik dat iedereen goud moet pakken.

Grotere onzin zelden gelezen. Australie was de enige topfavoriet. Daarna de Duitsers en dan ergens daar weer ver na Nederland. Niemand schaalde Nederlandse hockeymannen vooraf in voor goud. Men hoopte op brons.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

eRCee schreef:

Lars Boom.

Net even de beelden bekeken. Is echt een sterke prestatie.

En ook Contador lijkt scherp te staan. Het zou een leuke Vuelta kunnen worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

speedy23 schreef:

Als thuislanden in een jurysport een close overwinning behalen, spreekt men altijd van bevoordeling.

Buiten een maal in de paardensport, ik dacht dressure, vind ik het prima verlopen.

En dat flitsincident, dit was net de eerste keer. Ook in de kwalificaties zou het een paar keer gebeurd zijn. Maar op dat moment is het niet belangrijk genoeg voor de media.

Edit - Was dat in die dressure niet met een Nederlander?

Boksen, dressuur en schoonspringen zijn de sporten waar echt vreemde dingen gebeurd zijn. Daley die mag overspringen, Britten die winnen terwijl mensen die er verstand van hebben menen dat, dat toch echt niet kon en dresssuurgoud ondanks enkele aantoonbare fouten volgens de kenners. Blijft vreemd. Verder echter weinig gezien wat niet deugt.

Maar jurysporten blijven op dat vlak gewoon bijzonder lastig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.