• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.396 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.649 acteurs
  • 199.109 gebruikers
  • 9.378.082 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Wat een mooie uitzending van NOS Sportzomer, een en al emotie (Goris, de 'spijtoptanten' tegen Armstrong, Harmeling die er nog niets van moet weten).

Ben me de laatste jaren steeds minder gaan interesseren in de Tour vergeleken met de jaren negentig/beginjaren 2000 , maar als het met Armstrong slecht afloopt zal het nog verder afglijden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook gezien. Harmeling doet aan struisvogelpolitiek. Steek je kop in het zand en het vedwijnt vanzelf.

En integendeel, wie het toch nog in zijn hoofd haalt om te gaan doperen, moet er meteen bijdenken dat hij jaren later ook nog opgepakt kan worden.

Waar ik voor vrees is dat het Amerikaanse dopingsagenschap aan machtsmisbruik gaat doen, want juridisch hebben die geen enkele macht. Dat ligt in de States bij het federale ministerie van justitie, en die hebben de zaak al geklasseerd. Het is gewoon iemand achter de schermen die kost wat kost Armstrong wil zien hangen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Wat is die Tyler Farrar een naar mannetje geworden. Zeker gefrustreerd dat hij al twee jaar geen prijzen meer rijdt. Gilbert zei het de dag ervoor al: het zijn altijd dezelfde die vallen en problemen veroorzaken (zonder namen te noemen). Farrar hoort daar wat mij betreft bij (Eisel trouwens ook), ligt er vaak bij. Wel jammer voor Sagan, die mist wel een puntje of 20 op deze manier, maar dat zal hem denk ik niet deren.

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

"Farrar wilde zich ertussen wringen. En toen heb ik hem een beuk verkocht"

Aldus Tom Veelers.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Precies, goed gezien van Tom!!!

Ertussen wringen doe je niet, je moet slim in bestaande gaatjes duiken en je niet tussen wringen. Voor Tom Veelers zat namelijk zijn eigen machinistje Koen de Kort.

Dan ga je niet zitten wringen en kwakken. Weg met Tyler!

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

... en nog een half peleton. Zo mogelijk nog onverantwoorder.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

speedy23 schreef:

En integendeel, wie het toch nog in zijn hoofd haalt om te gaan doperen, moet er meteen bijdenken dat hij jaren later ook nog opgepakt kan worden.

Ik ben bang dat deze sport niet te doen is zonder doping. Althans, enorme prestaties neerzetten zonder doping. Ik vraag me af of er ooit een winnaar van de Tour is geweest die geen doping heeft gebruikt.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Joop "Zoetenmelk".

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Dat was ook de degene die in me opkwam, maar denk dat hij er gewoon geen erg in had dat hij doping gebruikte.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Bottleneck schreef:

Wat een mooie uitzending van NOS Sportzomer, een en al emotie (Goris, de 'spijtoptanten' tegen Armstrong, Harmeling die er nog niets van moet weten).

Ben me de laatste jaren steeds minder gaan interesseren in de Tour vergeleken met de jaren negentig/beginjaren 2000 , maar als het met Armstrong slecht afloopt zal het nog verder afglijden.

Dankzij jou even terug gekeken. Dit zijn inderdaad leuke afleveringen. Harmeling is echt een prachtvent haha.

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Jason Kidd naar de Knicks. . Flink op leeftijd maar mooie leermeester voor Lin.

Al mogen ze die opgeklopte Lin voor mijn part voor een veel te hoog bedrag liever verkopen, aan de Bulls bijvoorbeeld . Past mooi tussen die ideale schoonzoontjes daar.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Goede eerste set van Federer. Die is alvast binnen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

o.a. Gesink en Kruijswijk gevallen vroeg in de etappe, lijkt allemaal mee te vallen. Toch effe schrikken altijd met Gees.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Wat is die Tyler Farrar een naar mannetje geworden. Zeker gefrustreerd dat hij al twee jaar geen prijzen meer rijdt. Gilbert zei het de dag ervoor al: het zijn altijd dezelfde die vallen en problemen veroorzaken (zonder namen te noemen). Farrar hoort daar wat mij betreft bij (Eisel trouwens ook), ligt er vaak bij. Wel jammer voor Sagan, die mist wel een puntje of 20 op deze manier, maar dat zal hem denk ik niet deren.

Farrar won vorig jaar o.a. nog een Touretappe, maar inderdaad, als je kwakt en wringt kun je verwachten dat iemand zijn plek die hij al heeft opeist.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

2-1 voor Federer in sets. Dit moet hij kunnen winnen.

Break in de vierde set voor Fed. Zo, nu de trein in, hopen dat hij Djoko van zich af weet te houden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Fedrah

Spetie

• 38871 berichten
  • 8161 stemmen

Federer!

En nu die finale ook winnen en weer nummer 1 van de wereld worden!

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Fed-Express

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een held! He's back!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8161 stemmen

Klotenieuws uit de tour, Wout Poels heeft opgegeven hoor ik net.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Er kan een groot kruis over de Tour qua Nederlandse klassementen. Gesink, Mollema, Kruiswijk op ruim twee minuten en Poels opgave. Ook Hesjedal, Vanendert, Scarponi, Valverde, Cobo, Peraud, Schleck, Brajkovic, Boasson Hagen op deze achterstand. Gesink lijkt niet gehavend, maar kon het tempo van de achtervolging niet volgen. Ruijgh heeft staan wachten dus ligt ook achter.

Nibali zit voorin, nog niks gehoord over Menchov. Neem aan dat Wiggins en Evans veilig zijn. En Vandenbroeck. Cavendish lag achter, die zit niet bij de kop. Greipel, Goss, Sagan Petacchi, dat wordt het denk ik. Tenzij die koplopers....

edit: Poels toch niet afgestapt ?? Danielson is er wel af. En Astarloza ook.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2287 stemmen

Schleck, Gesink, Mollema, Voeckler en Vanendert al op zo'n 2 minuten achterstand.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok, dat is zo'n beetje mijn sportpools-team, dramatisch dus.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Sagan op een mini verzet in vergelijking met Greipel!

edit: die groep inderdaad op ruim twee minuten. Gesink is hier afgereden, zit op ruim drie en halve minuut met Kruiswijk.

Er moeten er nog veel komen. Wat een rampenrit.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Nibali er natuurlijk wel weer bij!

Danielson er ook uit, al was het toch niks tot nu toe.

Gaat lekker met de valpartijen. Erg balen voor de Nederlanders natuurlijk!

Lekker nuchter die Gesink.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Amai toch

Laatste nieuws over Woutje?

edit: Woutje toch opgegeven

POELS TOCH UIT DE TOUR - telesport.nl - Tour de France [Tour 2012] - telegraaf.nl

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Bah, geen fijne sportdag, met de Nederlanders op achterstand of eruit en Djokovic die verliest

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4700 stemmen

Ze kwamen te vroeg aan vandaag. Was nog niet thuis van werken. Blijkbaar veel gemist. Maar een minuutje of 2-3 achter in het klassement is toch geen ramp voor eventuele klassementsambities (als de blessures meevallen).

Trouwens, opvallend dat Menchov nog geen tijd heeft verloren. Die is daar normaal wel goed in, zinloos tijd verliezen in de 1e week. Schrijf hem maar op voor het podium, wie weet de eindzege.

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Wat een drama etappe vandaag. Zo heb je 5 Nederlanders die strijden voor een goed klassement en zo heb je er geen een meer over. Erg jammer van Poels, ik was erg benieuwd hoe hij zich in de bergen zou gaan profileren. De andere Nederlanders ook op achterstand gereden en veel lichamelijke schade.

Wel apart dat F. Schleck zo `n beetje de enige Radioshack man was die achter de valpartij zat. Ook zonde dat zoveel kopmannen ineens op grote achterstand gezet worden, o.a.: Rolland, Valverde, Hesjedal, Scarponi & Vanendert. Waarom nou nooit eens Evans?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3862 stemmen

stfuympos schreef:

Joop "Zoetenmelk".

Nicolage Rico schreef:

Dat was ook de degene die in me opkwam, maar denk dat hij er gewoon geen erg in had dat hij doping gebruikte.

Grapje zeker. De man is zelf meerdere keren betrapt. Overigens net als alle andere groten uit die tijd inclusief Eddy Merkx

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.