- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wat een mooie uitzending van NOS Sportzomer, een en al emotie (Goris, de 'spijtoptanten' tegen Armstrong, Harmeling die er nog niets van moet weten).
Ben me de laatste jaren steeds minder gaan interesseren in de Tour vergeleken met de jaren negentig/beginjaren 2000 , maar als het met Armstrong slecht afloopt zal het nog verder afglijden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook gezien. Harmeling doet aan struisvogelpolitiek. Steek je kop in het zand en het vedwijnt vanzelf.
En integendeel, wie het toch nog in zijn hoofd haalt om te gaan doperen, moet er meteen bijdenken dat hij jaren later ook nog opgepakt kan worden.
Waar ik voor vrees is dat het Amerikaanse dopingsagenschap aan machtsmisbruik gaat doen, want juridisch hebben die geen enkele macht. Dat ligt in de States bij het federale ministerie van justitie, en die hebben de zaak al geklasseerd. Het is gewoon iemand achter de schermen die kost wat kost Armstrong wil zien hangen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Wat is die Tyler Farrar een naar mannetje geworden. Zeker gefrustreerd dat hij al twee jaar geen prijzen meer rijdt. Gilbert zei het de dag ervoor al: het zijn altijd dezelfde die vallen en problemen veroorzaken (zonder namen te noemen). Farrar hoort daar wat mij betreft bij (Eisel trouwens ook), ligt er vaak bij. Wel jammer voor Sagan, die mist wel een puntje of 20 op deze manier, maar dat zal hem denk ik niet deren.
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
Aldus Tom Veelers.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Precies, goed gezien van Tom!!!
Ertussen wringen doe je niet, je moet slim in bestaande gaatjes duiken en je niet tussen wringen. Voor Tom Veelers zat namelijk zijn eigen machinistje Koen de Kort.
Dan ga je niet zitten wringen en kwakken. Weg met Tyler!
Onderhond
-
- 87598 berichten
- 12853 stemmen
... en nog een half peleton. Zo mogelijk nog onverantwoorder.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
En integendeel, wie het toch nog in zijn hoofd haalt om te gaan doperen, moet er meteen bijdenken dat hij jaren later ook nog opgepakt kan worden.
Ik ben bang dat deze sport niet te doen is zonder doping. Althans, enorme prestaties neerzetten zonder doping. Ik vraag me af of er ooit een winnaar van de Tour is geweest die geen doping heeft gebruikt. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Dat was ook de degene die in me opkwam, maar denk dat hij er gewoon geen erg in had dat hij doping gebruikte.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Wat een mooie uitzending van NOS Sportzomer, een en al emotie (Goris, de 'spijtoptanten' tegen Armstrong, Harmeling die er nog niets van moet weten).
Ben me de laatste jaren steeds minder gaan interesseren in de Tour vergeleken met de jaren negentig/beginjaren 2000 , maar als het met Armstrong slecht afloopt zal het nog verder afglijden.
Dankzij jou even terug gekeken. Dit zijn inderdaad leuke afleveringen. Harmeling is echt een prachtvent haha.
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Jason Kidd naar de Knicks.
. Flink op leeftijd maar mooie leermeester voor Lin.
Al mogen ze die opgeklopte Lin voor mijn part voor een veel te hoog bedrag liever verkopen, aan de Bulls bijvoorbeeld
. Past mooi tussen die ideale schoonzoontjes daar.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Goede eerste set van Federer. Die is alvast binnen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
o.a. Gesink en Kruijswijk gevallen vroeg in de etappe, lijkt allemaal mee te vallen. Toch effe schrikken altijd met Gees.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Wat is die Tyler Farrar een naar mannetje geworden. Zeker gefrustreerd dat hij al twee jaar geen prijzen meer rijdt. Gilbert zei het de dag ervoor al: het zijn altijd dezelfde die vallen en problemen veroorzaken (zonder namen te noemen). Farrar hoort daar wat mij betreft bij (Eisel trouwens ook), ligt er vaak bij. Wel jammer voor Sagan, die mist wel een puntje of 20 op deze manier, maar dat zal hem denk ik niet deren.
Farrar won vorig jaar o.a. nog een Touretappe, maar inderdaad, als je kwakt en wringt kun je verwachten dat iemand zijn plek die hij al heeft opeist.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
2-1 voor Federer in sets. Dit moet hij kunnen winnen.
Break in de vierde set voor Fed. Zo, nu de trein in, hopen dat hij Djoko van zich af weet te houden.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8161 stemmen
Federer! 
En nu die finale ook winnen en weer nummer 1 van de wereld worden!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8161 stemmen
Klotenieuws uit de tour, Wout Poels heeft opgegeven hoor ik net. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Er kan een groot kruis over de Tour qua Nederlandse klassementen. Gesink, Mollema, Kruiswijk op ruim twee minuten en Poels opgave. Ook Hesjedal, Vanendert, Scarponi, Valverde, Cobo, Peraud, Schleck, Brajkovic, Boasson Hagen op deze achterstand. Gesink lijkt niet gehavend, maar kon het tempo van de achtervolging niet volgen. Ruijgh heeft staan wachten dus ligt ook achter.
Nibali zit voorin, nog niks gehoord over Menchov. Neem aan dat Wiggins en Evans veilig zijn. En Vandenbroeck. Cavendish lag achter, die zit niet bij de kop. Greipel, Goss, Sagan Petacchi, dat wordt het denk ik. Tenzij die koplopers....
edit: Poels toch niet afgestapt ?? Danielson is er wel af. En Astarloza ook.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2287 stemmen
Schleck, Gesink, Mollema, Voeckler en Vanendert al op zo'n 2 minuten achterstand. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok, dat is zo'n beetje mijn sportpools-team, dramatisch dus.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Sagan op een mini verzet in vergelijking met Greipel! 
edit: die groep inderdaad op ruim twee minuten. Gesink is hier afgereden, zit op ruim drie en halve minuut met Kruiswijk.
Er moeten er nog veel komen. Wat een rampenrit.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Nibali er natuurlijk wel weer bij!

Danielson er ook uit, al was het toch niks tot nu toe.
Gaat lekker met de valpartijen. Erg balen voor de Nederlanders natuurlijk!
Lekker nuchter die Gesink. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Amai toch 
Laatste nieuws over Woutje?
edit: Woutje toch opgegeven 
POELS TOCH UIT DE TOUR - telesport.nl - Tour de France [Tour 2012] - telegraaf.nl
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Bah, geen fijne sportdag, met de Nederlanders op achterstand of eruit en Djokovic die verliest 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Ze kwamen te vroeg aan vandaag. Was nog niet thuis van werken. Blijkbaar veel gemist. Maar een minuutje of 2-3 achter in het klassement is toch geen ramp voor eventuele klassementsambities (als de blessures meevallen).
Trouwens, opvallend dat Menchov nog geen tijd heeft verloren. Die is daar normaal wel goed in, zinloos tijd verliezen in de 1e week. Schrijf hem maar op voor het podium, wie weet de eindzege. 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
Wat een drama etappe vandaag. Zo heb je 5 Nederlanders die strijden voor een goed klassement en zo heb je er geen een meer over. Erg jammer van Poels, ik was erg benieuwd hoe hij zich in de bergen zou gaan profileren. De andere Nederlanders ook op achterstand gereden en veel lichamelijke schade. 
Wel apart dat F. Schleck zo `n beetje de enige Radioshack man was die achter de valpartij zat. Ook zonde dat zoveel kopmannen ineens op grote achterstand gezet worden, o.a.: Rolland, Valverde, Hesjedal, Scarponi & Vanendert. Waarom nou nooit eens Evans? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3862 stemmen
Joop "Zoetenmelk".
Dat was ook de degene die in me opkwam, maar denk dat hij er gewoon geen erg in had dat hij doping gebruikte.
Grapje zeker. De man is zelf meerdere keren betrapt. Overigens net als alle andere groten uit die tijd inclusief Eddy Merkx
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.