- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Gallopin en Simon waren wel echt topkeuzes. Le Tony moet constant knechten voor die mislukte kopmannen bij Shack terwijl Simon er na z'n val niks meer van bakt.
Vooral voor Cancellara toch? En inderdaad jammer dat we Simon niet in de Sagan-ritten hebben kunnen zien.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Die Petacchi is ook een mooie vogel. Bemoeide zich vorig jaar amper met de sprints om zich dit jaar telkens naar voren te schieten.
Vind het erg jammer dat Rojas eruit ligt, en niet zozeer vanwege m'n pool.
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
@ timbo
Eigenlijk is dit natuurlijk gewoon de finale
(Of zie jij Murray bekwaam te winnen van Djokovic of Federer? dacht het niet)
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Gallopin en Simon waren wel echt topkeuzes. Le Tony moet constant knechten voor die mislukte kopmannen bij Shack terwijl Simon er na z'n val niks meer van bakt.
Ik zie Gallopin in de tweede week nog wel voor eigen kansen mogen gaan (of misschien morgen al).
Qua poule loopt het behoudens Gallopin, Simon, Westra en Roy best aardig bij mij, hoewel ik een beetje m'n twijfels heb of het vormpeil van Evans en Van den Broeck zo hoog is als ik verwachtte.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Jason Terry en Steve Nash zijn free agents. Miami wil ze allebei inlijven. Dit juich ik wel toe. Ze moeten hiervoor wel salaris inleveren.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De Gorilla mocht zich vandaag op de borst kloppen, waarde Tourvolgers, want het was Andre Greipel zelve die als eerste over de meet kwam aan kop van een hevig uitgedund pelotonnetje. Terwijl het noeste mijnwerkershoofd de tranen nauwelijks kon bedwingen pakte Vicks 'dochter van' de dagzege met naast Dreetje ook Petacchi en nog vele andere rappe mannen:
1 Vicks 66
2 De Willies 63
3 McSavah 56
4 otherfool 55
. Finisterra 55
. VivaLaHop 55
. eRCee 55
Team otherfool liet zich in de straten van Rouen wederom niet verschalken en sprintte kloek mee, de Cancellara van de MoMeSubLeague start derhalve ook morgen in de maillot jaune:
1 otherfool 286
2 McSavah 271
3 Vabo 264
4 Vicks 246
5 Knisper 239
De subleague houdt wel van een sprintje en stijgt naar zowaar de 3e plek, team Kos zag de dekselse Sagan weer sprokkelen en houdt het voorlopig op 65 punten en het rode lantaarntje aan het frame. Morgen het volgende biljartlaken, graag à demain!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gisteravond nog live op TV. 
Profrenner Rob Goris (30) dood aangetroffen in bed Frans hotel
Profrenner Rob Goris is vannacht plots overleden in een hotel in Frankrijk. De ex-ijshockeyspeler was samen met zijn vriendin Katrien Van Looy (de kleindochter van Rik Van Looy) op bezoek in de Tour en was de avond voor zijn dood nog te gast in 'Vive le Vélo', het programma over de Tour op Eén. Rob Goris reed bij Accent Jobs-Willems Veranda's. Hij was pas 30 jaar en werd vannacht geveld door een hartaanval. Dat meldt Sporza.
Ik weet niet of de heruitzending van ’Vive le Vélo’ nog gaat doorgaan, maar normaal is deze gepland om 11u40 deze ochtend.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen

bizar - gisteren ook gekeken...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Vroeger dan verwacht, zullen we maar zeggen. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vroeger dan verwacht, zullen we maar zeggen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
volgens Thijs Zonneveld loopt de aankomst vandaag licht op.. misschien toch meer iets voor Sagan/Goss dan Greipel, maar ik ga toch voor Cavendish.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Zeer spannende eindfase. Je gunt het de vluchters wel.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Was te verwachten. Die man rijdt al sinds donderdag rond met diarree. Hij kon nooit genoeg krachten opdoen. Moest elke dag de hulp hebben van twee ploegmaats om de meet te halen. En nu Veelers het goed doet, is het beter voor hem en de ploeg dat hij er een punt achterzet.
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat hij de bergen toch niet had overleefd. Maar het diarree gebeuren maakte het verhaal er niet makkelijker op nee.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dumoulin haalt ook eindelijk eens wat puntjes voor me bij een andere pool. Dacht dat dat zo'n groot sprinter was, maar niet dus.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Twee flessen champagne met bananensmaak gesignaleerd in het spelershotel van Lotto Belisol, waarde Tourvolgers, want de Gorilla heeft weer toegeslagen vóór Goss en Haedo. De Willies speelde alledrie de kleppers en pakte met een machtige jump de dagzege:
1 De Willies 63
2 Justus18 55
3 otherfool 50
. Finisterra 50
. eRCee 50
En jawel hoor, otherfool zat weer voor alle valpartijen en sprintte vlotjes naar een gedeelde derde plek, het zal waarschijnlijk tot aan de bergskes moeten zijn vooraleer we een echte aanval op de maillot jaune mogen meemaken:
1 otherfool 336
2 McSavah 301
3 Vabo 289
4 Finisterra 286
5 Vicks 285
Kos kon vandaag opgelucht ademhalen, het Kanon lag erbij en dus geen strafpunten, al was het niet genoeg om de lanterne rouge af te staan; 105 punten is het verdict. De subleague, geachte dames en heren van de MovieMeterSubLeague... staat op 1! 
Dit nu vasthouden, à demain!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha we staan gewoon 1e ja, niet mede door mij, maar toch wel erg leuk om te lezen. Heb nog nooit met een pool als geheel 1e gestaan, dus vasthouden idd.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Gisteravond nog live op TV. 
Profrenner Rob Goris (30) dood aangetroffen in bed Frans hotel
Profrenner Rob Goris is vannacht plots overleden in een hotel in Frankrijk. De ex-ijshockeyspeler was samen met zijn vriendin Katrien Van Looy (de kleindochter van Rik Van Looy) op bezoek in de Tour en was de avond voor zijn dood nog te gast in 'Vive le Vélo', het programma over de Tour op Eén. Rob Goris reed bij Accent Jobs-Willems Veranda's. Hij was pas 30 jaar en werd vannacht geveld door een hartaanval. Dat meldt Sporza.
Ik weet niet of de heruitzending van ’Vive le Vélo’ nog gaat doorgaan, maar normaal is deze gepland om 11u40 deze ochtend.
En ze hebben daar in Frankrijk nog niet eens het fatsoen om een minuut stilte te houden. Compleet bezopen 
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
De subleague, geachte dames en heren van de MovieMeterSubLeague... staat op 1!
Katsjingg!! 
Ik zit alvast op het vinkentouw om het gemiddelde van de top-5 te versterken mocht er iemand van de klasbakken voorin uitvallen...
(Zoals gebruikelijk zullen we bij de eerste de beste berg echter wel weer compleet worden teruggeslagen, maar goed.)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb het momentum in ieder geval groots vastgelegd! Anders geloven de andere gebruikers ons niet natuurlijk! De Site >> Algemeen >> MovieMeter mijlpalen
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik voeg er zelf inderdaad weinig aan toe, maar toch hulde voor de top 5. Laten we hopen dat we dit vast kunnen houden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
otherfool 7e overall is ook een compliment waard !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ze hebben daar in Frankrijk nog niet eens het fatsoen om een minuut stilte te houden. Compleet bezopen
Inderdaad schandalig. Eén onnozel minuutje was toch niet teveel gevraagd? 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
otherfool 7e overall is ook een compliment waard !
Thanx, zonder de proloogval van Tony 'der Pantzerwagen' Martin had ik op zeker op 1 gestaan 
Maareh, Parijs is nog ver!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
MovieMetert
en niet een kleine voorsprong ook.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Dumoulin haalt ook eindelijk eens wat puntjes voor me bij een andere pool. Dacht dat dat zo'n groot sprinter was, maar niet dus.
Dumoulin en groot.
(kleinste renner van de Tour, geloof ik).
En de grootte die je bedoelt ook niet. Komt er nooit aan te pas (haalt ook amper punten bij sportpools). Stond er vandaag van te kijken. Je mag blij zijn met die 16 punten. 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Cavendish krijgt zoveel kansen niet meer.
De rit van Morgen:

ZATERDAG: Aankomst op een col.
ZONDAG: Een etappe over verschillende cols.
MAANDAG: Tijdrit.
DINSDAG: Rustdag
WOENSDAG: Een klim van Buiten categorie doet het peleton wellicht in stukken breken. De sprinter die overleefd wint de rit (Sagan?).
DONDERDAG: Aankomst boven: LA TOUSSUIRE
VRIJDAG: een aantal stevige cols over de hele lengte van de rit.
ZATERDAG: Een kansje voor de sprinters. Maar er ligt een C3 vlak voor het einde! Geraakt Cavendish daar over?

ZONDAG: Enkele beklimmingen van C1 op het parcours.
MAANDAG: Een andere sprinterskans

DINSDAG: Rustdag
WOENSDAG: Rit met te veel cols van C1 en HC.
DONDERDAG: Aankomst boven
VRIJDAG: Voorlaatste sprinterskans. Maar ook hier weer een klein en venijnig ding op enkele kilometers voor de meet!

ZATERDAG: tijdrit
ZONDAG: De slotrit.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3862 stemmen
@ timbo
Eigenlijk is dit natuurlijk gewoon de finale
(Of zie jij Murray bekwaam te winnen van Djokovic of Federer? dacht het niet)
Sluit het niet uit. Maar zie Murray ook zomaar verliezen van Tsonga. Speler waar geen pijl op te trekken valt. Maar begin langzaam al beetje zenuwachtig te worden voor morgen.
Natuurlijk is Djokovic de grote favoriet maar zou het werkelijk fantastisch vinden mocht Federer dit jaar nog één keer Wimbledon kunnnen winnen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.