• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.448 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

otherfool schreef:

2 Vicks 61

Als er zich iemand is wie zich afvraagt wie 'Vicks' is, dit is mijn dochter Vicky, die gek is van alles wat Zweeds is.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Leuk. Hoe oud is ze?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Vandaag hopelijk Cav-Sagan-Kittel.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Goss - Sagan - Rojas - Greipel.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Met welk idee kies je Sagan als kluns kos?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wie ben jij eigenlijk in de poule Rico?

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

VivaLaHop.

Jij moviemafketel zeker?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, ik ben otherfool

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Door alle drukte de poule helaas gemist

Vandaag zou echt geweldig zijn als Marcel wint

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

moviemafketel schreef:

Nee, ik ben otherfool

Gefeliciteerd met de 1e plek dan, en gecondoleerd met je team dat geen 1e wordt.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik vind de truipunten aan de ene kant wel oke, maar als je zoals ik Cancellara niet hebt, en die rijdt wellicht een week in het geel, dan mis je alweer een berg punten en kun je eigenlijk al niet meer winnen, zo lijkt.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Bij welke poule bedoel je dat? Bij Sportpools werkt dat niet zo. Daar telt alleen het eindklassement qua truien. De punten die je nu ziet, zijn virtueel. Cancellara gaat geen klassementspunten halen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, Sportpools. Oh, dan moet ik de regels nog eens nalezen. Kwam hierop omdat ik bij de Giro door de truipunten van plek 2 naar plek 8 zakte op het einde.

Edit over de truipunten: Eenmalig, maar worden virtueel tijdens een ronde bijgehouden.

kos

• 46697 berichten
  • 8853 stemmen

Montorsi schreef:

Met welk idee kies je Sagan als kluns kos?

Tja, beetje gokken he.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dat is het moeilijke aan een kluns kiezen. Je wil eigenlijk dat ie wat zwarte punten heeft, zodat je nog wat meer toppers kunt selecteren, maar als je verkeerd gokt, zoals ik vorig jaar met Boasson Hagen die 154 punten haalde, verlies je veel punten. Kies je een onbekender iemand en die valt uit, dan kost je dat 100 punten. Ik geloof dat Garate altijd een veel gekozen kluns was, omdat ie de tour altijd wel uitreed en niet veel punten scoorde. Maar kluns LL Sanchez deed het gisteren voor mij ook prima. Even bang dat ie uit zou vallen na z'n valpartij, maar hij is weer op de fiets gestapt gelukkig.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Respect voor Cavendish. Niet meer verwacht tot 1 a 2 km voor de finish.

Nicolage Rico schreef:

Goss - Sagan - Rojas - Greipel.

3-6-11-2.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Inderdaad, ongelofelijk knap van Cavendish.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Hehe, goede verliezer is Greipel toch ook

timbo_

• 13116 berichten
  • 3862 stemmen

Cupido schreef:

(quote)

Je kan niet ontkennen dat Federer niet meer de mentale hardheid heeft die hij had in zijn gloriedagen. Dat is enigszins logisch. Ik kan me namelijk voorstellen dat er zo nu en dan verzadiging optreed, hij heeft immers al zo veel gewonnen. Die verliespartij tegen Tsonga (op Wimbledon doel je denk ik) is een voorbeeld, maar ook de halve finale partij op Roland Garros onlangs tegen Djokovic, waar hij de 2e set onnodig uit handen gaf is een teken van het mentale verval. Zelfs Roger's eigen vrouw heeft dit onlangs door laten schemeren. Maar zoals ik al zei, deze ontwikkeling is logisch.

Niet mee eens. Rest is gewoon dichter bij zijn niveau gekomen en een aantal spelers buiten Nadal en Djokovic kunnen op een hele goede dag gewoon van hem winnen. Heeft niets met mentale hardheid te maken. Maar nogmaals dat mentale hardheid verhaal komt ook alleen maar naar boven als het mensen uitkomt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3862 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

B. Hagen krijgt zijn kansen echt nog wel en staat er altijd. Die haalt de 100 punten wel, of net ertegenaan.

Moet dat nog zien. Morgen zal die nog zijn eigen kans mogen gaan en dan moet hij het hok in. Mocht Wiggins kansrijk blijven dan zal hij enkel nog in sprints aan bod komen mocht Cavendish afstappen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Leuk. Hoe oud is ze?

23, master in de psychologie , rookt niet, drinkt zeer weinig, gaat zeer weinig uit en is nog vrij. Hoeveel moet ik je betalen?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3862 stemmen

Haha wanhopige vader slaat aan het koppelen!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

timbo_ schreef:

Morgen zal die nog zijn eigen kans mogen gaan en dan moet hij het hok in.

Morgen wint Boasson Hagen never nooit niet. Top-5 zal al moeilijk worden denk ik.

Cupido

• 523 berichten
  • 1911 stemmen

timbo_ schreef:

Niet mee eens. Rest is gewoon dichter bij zijn niveau gekomen en een aantal spelers buiten Nadal en Djokovic kunnen op een hele goede dag gewoon van hem winnen. Heeft niets met mentale hardheid te maken. Maar nogmaals dat mentale hardheid verhaal komt ook alleen maar naar boven als het mensen uitkomt.

Absoluut niet met je eens. Ik vond Federer in zijn gloriedagen toch meer gefocused, speelde zijn beste tennis op momenten dat het echt moest. Matchpoints of breakpoints ging hij zelf halen, hij pakte zijn kansen. Hij was een geweldige frontrunner ook. Ik zie hem nu vaak spelen met de instelling: "kom jij maar". Ik merk dat vooral in de grote partijen de laatste jaren. Zoals die twee matchpoints tegen Djokovic op de US Open twee jaar na elkaar. Maar ook in kleinere partijen is dit zichtbaar. Ben groot fan van Federer en volg elke partij van hem op de voet, maar ik verwijt het hem verder niet. Fysieke achteruitgang gaat toch vaak gepaard met mentale achteruitgang.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

23, master in de psychologie , rookt niet, drinkt zeer weinig, gaat zeer weinig uit en is nog vrij. Hoeveel moet ik je betalen?

Ik drink, ga uit en ben niet vrij, maar heb wel interesse.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Moet dat nog zien. Morgen zal die nog zijn eigen kans mogen gaan en dan moet hij het hok in. Mocht Wiggins kansrijk blijven dan zal hij enkel nog in sprints aan bod komen mocht Cavendish afstappen.

Denk dat er sowieso aardig wat sprinters Parijs niet gaan halen. Kittel sowieso niet en van Cav. moet ik het ook nog zien. Dan komen er wellicht nog wat groene trui punten vrij voor BH.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4702 stemmen

Cav gaf juist in een interview bij Vive le Vélo aan heel graag Parijs te willen halen aangezien de Champs-Elysées toch het walhalla voor de sprinters blijft. Ook al moet hij een week nadien gaan voor goud op de OS.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Het zal mij benieuwen.

kos

• 46697 berichten
  • 8853 stemmen

Sodeju, die Danielle Overgaag gaat er ook niet bepaald op achteruit .

Kunnen sylvie en Yolanthe nog een puntje aan zuigen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Een koninklijke spurt, waarde volgers, en Koning Keizer Cav die voor de 21e keer de handjes in de lucht mocht steken. De Willies speelde de wereldkampioen weliswaar niet, maar sprokkelde wel hevig met de ontgoochelde Greipel en ook nog Goss, Sagan, Hutarovich en Haedo:

1 De Willies 68

2 Vicks 58

3 Justus18 57

. Spetie 57

5 otherfool 56

Team otherfool spurtte in het geel weer mee en blijft scoren, met een voorlopig 5e plek overall en een fikse voorsprong in de MoMuSubLeague tot gevolg:

1 otherfool 181

2 McSavah 152

3 jeroen dn urste 148

4 Vicks 140

5 K!p@Kurry 132

De subleague vond de weg omhoog naar plek 8, Sagan pakte weer punten en dus blijft Kos de lanterne rouge met nu 51 punten. Morgen een heerlijke finale, graag à demain!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.