- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ik ben wel licht voor de Bulls. GSW haalt deze serie wel binnen. GSW vs Rockets en Chicago vs Washington worden de conference finals.
Curry wel een aardig terechte MVP, alhoewel Harden het ook had mogen worden.
Tonke
-
- 134 berichten
- 1982 stemmen
Tone, you drawn first blood . Verwacht Conley wel in game 2, fingers crossed. Defensief viel Memphis wel erg tegen, niet het defensieve team van de regular season en de laatste jaren.
Ik ga er vanuit dat dit tot mij gericht was?
Maar inderdaad, al zegt één game nog niet zoveel. Ik kan het wel gebruiken, want ik heb m'n inzet op San Antonia reeds verloren.. Al kreeg ik er wel een geweldige series voor terug. Die game 7 was awesome.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Geweldige finale Snooker gezien die toch wel een verrassende winnaar in Bingham kent.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Indeed. Geweldige finale, vooral frame 31 bij een 15-15 stand was zinderend.
Kreeg tijdens de finale steeds meer symphatie voor Bingham. Vond Murphy toch ietwat tegenvallen in de finale eigenlijk.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Na de eerste sessie was het bij vlagen gewoon matig wat Murphy liet zien. Het is niet alsof hij de kansen (zeker in de laatste frames) niet gehad heeft. Overall wel een meer dan terechte winnaar hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ga er vanuit dat dit tot mij gericht was?
Maar inderdaad, al zegt één game nog niet zoveel. Ik kan het wel gebruiken, want ik heb m'n inzet op San Antonia reeds verloren.. Al kreeg ik er wel een geweldige series voor terug. Die game 7 was awesome.
Geweldige serie idd, benieuwd hoe memphis zich herpakt met Conley.
Mijn Bulls gisteren gewonnen, in werkelijk een sublieme pot. Je ziet nu ook hoe belangrijk Love is voor de Cavs. Ik zie ons niet zo snel een LeBron James team verslaan maar als we het een keer konden doen is het nu. Veel mismatches in ons voordeel, en een heel diep roster. Moeten we voordeel uit kunnen halen, zelfs als je tegen James en Irving speelt.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Mike Conley!
Most Underrated Player?
Jammer van de Rockets zeg, ze hadden moeten winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Most Underrated Player?
Jammer van de Rockets zeg, ze hadden moeten winnen.
Wat mij betreft wel, enorm ondergewaardeerd.
Verlies van de Rockets zag ik ook niet aan komen. Onvoorstelbaar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Van Veen en Corendon uit elkaar | NOS
Mission accomplished voor kwalletje Koen, door de verantwoordelijkheid van zijn eigen (gebruikelijke) falen af te leggen is nu indirect Van Veen geslachtofferd. Sneu en extreem onrechtvaardig.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Het zou pas echt erg zijn als Corendon uit elkaar waren.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het kwalletje zal zijn onvermijdelijke falen volgend seizoen allicht wijten aan de krap bemeten vliegtuigstoelen van de Turkse broers dus wie weet ook daar vervolgens herrie in de tent...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Winnaars van de ploegentijdrit vandaag in de Giro? Etixx-Quick Step? Orica-GreenEDGE?
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Orica denk ik. Maar er zijn tamelijk veel kanshebbers.
George Bennett (Lotto-Jumbo) mag alvast niet starten van z'n ploeg wegens een te laag cortisol-gehalte.
Grrr, kan ik m'n hele team bij sportpools weer opnieuw in elkaar gaan zetten.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Orica is een redelijke safe bet denk ik wel. Ter vergelijking: bij de bookies krijg je voor Orica 1,7x je inzet terug en voor Etixx 22x (!). Sky en Tinkoff zijn (op afstand) de nummers 2 en 3.
Jammer dat Zwijntje niet start trouwens want hij is vandaag weer jarig...
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Net als Finisterra in het andere topic nog even een prono voor de top-10 van de Giro:
1. Contador.
2. Aru.
3. Uran.
4. Kreuziger.
5. Zakarin.
6. Pozzovivo.
7. Intxausti.
8. Konig.
9. Vandenbroeck.
10. D. Caruso.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Dat beeld van hoe Hofland de finish passeert, een hartgrondige "f*ck"!
Mooi gesprint, die gaat er wel eentje pakken hoor.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Haha die Rickie Fowler, wordt als 'most overrated player' uitverkozen door zijn collega's (!) en wint amper een paar dagen later vanuit verloren positie de Players Championship. OK hij had wel een beetje erg veel geluk bij die eagle op 16 maar hilarisch is het wel degelijk 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Net als Finisterra in het andere topic nog even een prono voor de top-10 van de Giro:
1. Contador.
2. Aru.
3. Uran.
4. Kreuziger.
5. Zakarin.
6. Pozzovivo.
7. Intxausti.
8. Konig.
9. Vandenbroeck.
10. D. Caruso.
Geen vertrouwen in Porte? Zakarin op 5 zou wel vrij fenomenaal zijn btw...
Ben benieuwd, hoop op een spannende Giro iig!
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
King James staat op en beslist de wedstrijd in buzzertime! Buzzer-beater James
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Van de buzzerbeater van Rose naar de buzzerbeater van LeBron. Beide erg bazig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Story of the series. The officials. Zum kotsen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Exit Pozzovivo na een zware vol met wellicht een hoofdwonde. Zag er niet goed uit. Hopelijk niets echt ernstig.
Edit: Hij is toch bij bewustzijn en ademt zelfstandig.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
die heeft drie lekkere dagen gehad, gisteren al op achterstand binnen, vandaag helemaal exit..
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Poefff wat lag-ie er bij... verschrikkelijk
Laat het bericht van de RAI kloppen...
edit: bevestiging van de dokter.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Gisteren ook gevallen inderdaad (of toch tenminste opgehouden door een val). Is toch ook een renner die vaak pech heeft. Kan me nog 2 Giro's voor de geest halen waarin hij al snel uit viel.
De sportpools teams met Pozzovivo (waaronder m'n eigen team) kunnen dus al meteen in de vuilbak. 3 zwarte punten weggegooid kom je niet zomaar te boven. Idem met mijn wielerprono team. In beide teams ga ik nu - de vooraf onzekere - Aru missen wellicht. Dat blijft toch het grote nadeel van budgetspellen. Al is dat in deze context natuurlijk van geen belang.
Edit: Pozzovivo niet kritiek wordt bevestigd.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Geen vertrouwen in Porte?
Ik heb vooral veel vertrouwen in het falen van Porte.
De sportpools teams met Pozzovivo (waaronder m'n eigen team) kunnen dus al meteen in de vuilbak. 3 zwarte punten weggegooid kom je niet zomaar te boven.
Is natuurlijk zuur, maar zo komt elk team wel wat tegen. Vorig jaar had ik Rodriguez voor 4 of zelfs 5 zwarte punten volgens mij, en daarmee nog top-10 geëindigd overall. Dus houd moed.
Als Lobato als een natte krant blijft doorfietsen zijn dat ook twee weggegooide punten trouwens...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Ik heb vooral veel vertrouwen in het falen van Porte.
Is natuurlijk zuur, maar zo komt elk team wel wat tegen. Vorig jaar had ik Rodriguez voor 4 of zelfs 5 zwarte punten volgens mij, en daarmee nog top-10 geëindigd overall. Dus houd moed.
Als Lobato als een natte krant blijft doorfietsen zijn dat ook twee weggegooide punten trouwens...
Had Purito zelf ook toen, denk de meesten wel. Dan maakt het niet zo een groot verschil natuurlijk. Pozzovivo leek met niet zo heel veel gekozen in de subleague (toen ik het zelf eens aan het overlopen was). Zag Aru veel vaker staan voor 3 punten. Leek me wat vreemd gezien z'n mysterieuze blessure en daardoor belabberde voorbereiding. (ben denk ik wel de jongerentrui punten van Aru vergeten).
Lobato had gisteren pech en vandaag lagen eigenlijk alle sprinters (op Matthews na) eraf. Die zijn puntjes komen nog wel. Modolo idem, met z'n pech gisteren.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Cavendish doet het goed in de Ronde van Californië. Hij heeft deze nacht ook de tweede rit gewonnen, met als tweede opnieuw Sagan.
http://static3.hln.be/static/photo/2015/16/3/0/20150512085840/media_xll_7702635.jpg
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
De vloek van Team Finisterra in de jaarpoel zet zich verder: DNF Meersman na z'n val gisteren. Ik ga vanaf nu pas blij zijn als mijn renners effectief punten scoren. Starten in koersen met potentie om te scoren (wegens een geschikt parcours) betekent niets als ze voortdurend op hun bek gaan. Aan het rijtje Van Asbroeck, Stuyven en A Yates mag nu ook Meersman worden toegevoegd. In potentie wellicht de meest jammerlijke van allemaal. Ettix dus al 2 man kwijt! Tweede opgever voor Sportpools ook al. 
Interessante ontwikkeling: Kreuziger (ook Formolo, Chaves, Atapuma, Visconti, etc) zit in een grote kopgroep (27 man) met 8-9 minuten voorsprong op het peloton. Vreemd genoeg is het Saxo zelf die de voorsprong proberen terug te brengen. Blijkbaar mag alleen Contador winnen. Leek me tactisch nochtans ideaal om Kreuz ettelijke minuten voorsprong te geven op alle andere klassementsmannen...
Edit: Nu begint Astana serieus door te trekken. Ze beseffen het gevaar. Nog maar 25 man over in het peloton.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.