- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Nibali is voor mij ook één van de topfavorieten, ik denk dat hij LBL nog wel een keertje wint, en dat zou gezien de suggestie van z'n opgaand vormpeil best nu kunnen zijn. Met Fuglsang ook een goeie kompaan aan z'n zijde, plus nog anderen die belang hebben om weg te rijden, zoals Kreuziger.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
En voor wie het in het andere topic gemist heeft: sportpools heeft z'n Giro pool geopend! Dus je kan koningsdag toch nog zinvol invullen.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Manman Valverde... Net als woensdag gewoon met kop & schouders er bovenuit steken. Vrij leuke LBL gezien trouwens, met echt een zinderende slotkilometer.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wat een krachtpatserij
De Onverslaanbare 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Eens. Leuk geprik vooraf en dan een erg spannende finale. Valverde is echt een fenomeen. 5 WT-koersen gereden dit jaar: 20ste in MSR, 3 ritzeges + plek 2 eindstand in Catalonië, 2de in de AGR en winst in de WP en LBL.
En Alaphilippe! 
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Vond de vorige jaren toch iets mooier denk ik. Maar gunde het Valverde wel weer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielrenners, niet vergeten.
Bij Eurosport vanaf vandaag om 12u13 - Tweede rit in de Ronde van Turkije.
Vanaf morgen bij het Vlaamse één om 16u15.
Rechtstreeks verslag van de eerste rit in de Ronde van Romandië, een ploegentijdrit van 19,2 km (La Vallée de Jeux-Juraparc).
Commentaar: Renaat Schotte en José De Cauwer.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Wizards eruit tegen Raps, don't count on it.
Verre van inderdaad. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Rund um den Finanzplatz afgelast wegens terreurdreiging
De 54ste editie van de Rund um den Finanzplatz Eschborn-Frankfurt (cat. 1.BC) zal vandaag niet doorgaan. Dat besliste de staatspolitie van de deelstaat Hessen gisteren. Nadat er in Oberusel bij een huiszoeking een bom gevonden werd, vreest men voor een aanslag.
Vorig jaar werd Rund um den Finanzplatz Eschborn-Frankfurt gewonnen door de Noor Alexander Kristoff.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vannacht is het Mayweather vs. Pacquiao. Ik vind boksen een interessante sport, maar volg het totaal niet. Maar af en toe heb je van die partijen bij een sport die dusdanig gehyped worden dat je het toch wilt gaan zien (Barca-Real, Taylor-V.Gerwen, Nadal-Fedex, Mayweather-Pacquiao).
Iemand een idee waar deze partij (kosteloos) te zien zal zijn. In America zit het allemaal achter de decoders, en men is behoorlijk bezig om gratis streaming diensten te tacklen.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Iemand het WK snooker aan het volgen? Ik af en toe wat gezien en Murphy lijkt tot dusver untouchable? Een finale tegen Trump zou wel mooi zijn, allebei toch spektakelmannen.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Zeer zeker, lekker spannend potje nu. Ik juich ook voor Trump.
beavis
-
- 6627 berichten
- 14803 stemmen
Geweldige wedstrijd vanavond. Trump maakte het spannend, maar een verdiende winnaar!
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Iemand een idee waar deze partij (kosteloos) te zien zal zijn. In America zit het allemaal achter de decoders, en men is behoorlijk bezig om gratis streaming diensten te tacklen.
In Nederland wordt het nergens uitgezonden. Dus je moet naar een evenement, of je zult het bij een (illegale) stream moeten houden.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Iemand het WK snooker aan het volgen? Ik af en toe wat gezien en Murphy lijkt tot dusver untouchable? Een finale tegen Trump zou wel mooi zijn, allebei toch spektakelmannen.
Murphy is in de vorm van zijn leven en favoriet voor de finale, maar Bingham (van wie ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord had) is een koele kikker. Dat bewees hij al tegen mijn persoonlijke favoriet Ronnie 'The Rocket' O'Sullivan.
Frame 33 was een hele fraaie. Ik had ook liever Trump in de finale gehad, maar okay.
Clippers schakelen Spurs uit: 
Had ik zeker niet verwacht, maar uiteraard verdiend. Toch gewoon 2 van de 3 wedstrijden in San Antonio geworden.
Ik zie graag Cavs-Wizards en Warriors-Clippers als de Conference Finals.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Bingham weet mij gewoon te irriteren, naast het feit dat hi mijn favorietenj O'Sullivan en Trump eruit werkt. Maar dat papperige lichaam op die snookertafel, dat kan gewoon niet. En zijn criminele hoofd staat me ook niet echt aan. Als je de finale bereikt sta je gewoon heel behoorlijk te snookeren, maar op cruciale momenten had hij wel vaak het geluk aan zijn zijde. Laat Murphy maar winnen nu.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Ilnur Zakarin, is het allemaal wel fris waar die mee bezig is? Ik plaats een klein vraagtekentje.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Dan kan je evengoed vragen stellen bij Alaflip. Hij was ook al goed in Baskenland dus helemaal uit het niets komt dit niet. Bovendien blijken Froome, Quintana en Nibali gewoon nog niet echt in vorm, bleek vandaag duidelijk uit matige tijdritten.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hij was ook al goed in Baskenland
Toen ik hem daar zag beesten (mee in vroege ontsnapping, lang standhouden en daarna op de slotklim nog met de klassementsmannen mee kunnen) had ik een beetje hetzelfde als Zandkuiken nu. Maar voor zolang het duurt heb ik toch van dit baasje genoten 
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Zakarin vertrouw ik voor geen stuiver (en bij Alaphillipe heb ik ook vraagtekens, maar die zijn wel een stuk kleiner). Die jongen heeft op z'n 19e al een tweejarige schorsing opgelegd gekregen vanwege dopinggebruik. Het is echt wachten totdat hij tegen de lamp loopt (en dat is ook meteen de enige reden om hem eventueel niet in je sportpools team op te nemen).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Zakarin vertrouw ik voor geen stuiver (en bij Alaphillipe heb ik ook vraagtekens, maar die zijn wel een stuk kleiner). Die jongen heeft op z'n 19e al een tweejarige schorsing opgelegd gekregen vanwege dopinggebruik. Het is echt wachten totdat hij tegen de lamp loopt (en dat is ook meteen de enige reden om hem eventueel niet in je sportpools team op te nemen).
Een ezel stoot zich geen twee... ?
Dat deden alleen Ricco en Di Luca, toch?
Hij reed vorig jaar ook al aardig in de kleinere rondjes, toen nog bij Rusvelo. Het is een grote sprong maar helemaal onmogelijk vind ik het niet. Vooral ook als je ziet dat de echte toppers nog niet in vorm waren.
De sprong van Alaflip is eigenlijk gewoon nog veel groter. Van even mee sprinten in Catalonië naar ei zo na de Waalse Pijl en LBL winnen.
Benieuwd of Zakarin die vorm kan vast houden in de Giro. Voor SP wel een zekerheidje met 0 punten ja (hij zal het nog wel even uitzingen, ook al is hij een zondaar). Jammer dat hij nu net wat te hard opvalt door deze ronde te winnen...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jammer dat hij nu net wat te hard opvalt door deze ronde te winnen...
Het helpt ook niet echt dat jullie hem nu nog even extra in het SP-zonnetje zetten
Ssstttt....
Dat gezegd hebbende, 16 Girini tel ik al, maar er kan uiteraard nog veel meer bij!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Van iemand zonder Zakarin (na dit alles) hoeven we normaal toch ook niet zoveel concurrentie te verwachten? 
Ik vond VDB vandaag ook écht opvallend. Vreemd genoeg echt heel sterk in een discipline waar hij normaal mee sukkelt (ook al is dit dan een heuvelachtig parcours).
Eens even beginnen bouwen aan mijn Giro ploegen. Kan ik mijn mindere keuzes in ons jaarspel hopelijk eens doorspoelen...
Edit: Ze zijn niet zuinig geweest met de zwarte punten. Weinig interessante 0-renners. Een ideale kluns met zwarte punten zie ik ook niet meteen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Een ideale kluns met zwarte punten zie ik ook niet meteen.
Dan raad ik je toch dringend een bezoekje aan de oogarts aan 
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Inderdaad. Dit keer heeft otherfool gelijk in z'n klunskeuze, of ik moet me wel heel sterk vergissen.
Overigens heb ik juist vooral een paar 0-punters die ik niet op kan stellen vanwege plaatsgebrek. Verder moeite bij sommige teams om in te schatten welke kaart ze gaan trekken in bepaalde ritten.
Maar goed, laat onverlet dat ik het beste team in jaren in elkaar heb gesleuteld.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ha, hoopte ook al dat Zakarin niet te veel ging opvallen in Romandië met het oog op Giro (met betrekking tot Sportpools). Dat is niet doorgegaan geloof ik
Hij plukt nu waarschijnlijk ook de vruchten van zijn vroege dopinggebruik, net zoals bij die Russische schaatser.
Wat betreft Alaflip, het broertje van komt er ook aan. Houd hem in de gaten voor uw toekomstige prono.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Toch niet de altijd sierlijke Dolfijn van Bibione? Of Koning Leopold?
Vooral jammer dat Battaglin nu twee zwarte punten is. Vorig jaar een grootse blunder begaan door hem niet op te stellen, maar met die zwarte punten ga ik weer twijfelen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Twee punten voor Battaglin is veel ja. Voor 1 had ik hem zeker overwogen. Colbrelli en Ruffoni rijden daar ook nog dus in de vlakkere ritten zal hij niet kunnen meedoen.
Veel ploegen met dubbele mannen voor gelijkaardig werk inderdaad. Mijn harde kern van toppers staat wel vast eigenlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Fantastische finale in het snooker trouwens. Morgen mis ik de volledige derde en vierde sessie helaas, maar dit was soms heerlijk om te zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeer solide draft van de Bears, erg tevreden mee.
Jammer van de Spurs, maar wat een serie was het. Zo zie je playoffs series bijna nooit. Deed me erg denken aan de series van de Celtics en Bulls jaren geleden. Het is nu wel weer even wennen dat het niveau weer 'normaal' is.
Tone, you drawn first blood . Verwacht Conley wel in game 2, fingers crossed. Defensief viel Memphis wel erg tegen, niet het defensieve team van de regular season en de laatste jaren. Vannacht game 1 Bulls - Cavs, zin in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.