- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik stel voor dat we beginnen te kiezen in het weekend van 21-22 februari. Dan hebben we 2 volle weken om klaar te zijn voor Parijs-Nice op zondag 8 maart. Lijkt me zeker voldoende.
Tot dan mogen anderen zich ook aanmelden natuurlijk. En we zullen zien op hoeveel we uitkomen om te beslissen of we 2 divisies gaan maken. 2x 10 deelnemers zal wel niet lukken dus we zullen even afwachten wat er nog bij komt. Voorlopig een potentieel 11e of 12e man lijkt me nog niet teveel voor 1 divisie. En bij minder ploegen per divisie (dan 10) gaat er weinig plaats zijn voor de talentjes... 
We zijn voorlopig dus met 7 (met Teunnis erbij). AHWA, Montorsi en Pitakaas moeten nog even bevestigen of ze opnieuw willen meedoen.
Edit: Huh, AHWA is weg? Ik lees het nu inderdaad in het afscheidstopic. Jammer. Vond al vreemd dat david bohm hem niet getagged had.
Van het weekend starten we met kiezen? Voor die tijd moeten we denk ik wel de deelnemerslijst compleet maken en beslissen of het 1 of 2 competitie(s) worden? Of is dit bij jou al bekend Finisterra?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Wel, ik heb geen extra aanvragen binnen gekregen om mee te doen dus voorlopig zijn we maar met 9 (eentje minder dan vorig jaar door het wegvallen van AHWA en Pitakaas). Niet nodig om op te splitsen dus. In de loop van de week kunnen anderen zich eventueel nog aanmelden indien ze willen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Oké duidelijk! Ik kijk er naar uit:)
Dit weekend ben ik echter niet elk moment van de dag beschikbaar, maar ik probeer het in de gaten te houden om het tempo er in te houden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Geen probleem, lijkt me. We hebben 15 dagen dus dat zal wel voldoende zijn.
Misschien beginnen we al vrijdagavond trouwens omdat ik zaterdagmorgen zelf misschien niet beschikbaar ben. Daar zal ik in de loop van de week zicht op krijgen... Indien niet, gooi ik de loting zaterdagmorgen om 9u online. 
We kunnen ook beter verder gaan in het prono-topic met de discussie en het uiteindelijke spel.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ik ben zelf vanaf zaterdag een week op wintersportvakantie. Kan dan wel op internet, maar niet overdag. Is dat een onoverkomelijk probleem?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Oei, da's niet ideaal. Dan kan je wellicht maar 1-2 namen per dag uitbrengen (als je niet in het midden van het pak geloot wordt, zoals vorig jaar dus
).
In dat geval beginnen we misschien beter vroeger sowieso om risico te vermijden?
Even de rest quoten voor hun opinie en of er nog anderen zijn die niet kunnen: McSavah, david bohm, LuukRamaker, otherfool, Knisper, MatthijsGr00t, Montorsi, Teunnis.
Zou eRCee ondertussen al durven...?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Zit nog in de voorbereiding maar al wel vol op de trappers dus van mij mag het ieder moment beginnen.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Levine en maar 19 jaar.
[embed]Zach LaVine - Dunk Contest 2015 Full Highlights - Space Jam + Behind The...: http://youtu.be/KZaGBDmhoU4[/embed]
Oh en De Knicks waived Amar'e
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
De 'loting' voor het wielerspel kan voor mijn part vandaag al beginnen. 
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Zou eRCee ondertussen al durven...?
Nope. Alleen al bij het idee krijg ik spontane neigingen om ondersteboven op m'n fiets om m'n moeder te roepen. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zeker voor de knechten zou het afwachten van de Ruta del Sol wel even handig zijn...
Overdag overigens niet vaak beschikbaar, 's avonds wel en in het weekend wisselend.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik zie de loting en het kiesproces wel tegemoet. Mag lekker vroeg beginnen (maar liever niet morgen al
). Wel aan denken om straks van topic te wisselen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Wat mij betreft beginnen we nu maar de rondes van komende week afwachten kan verhelderend zijn 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Mag lekker vroeg beginnen (maar liever niet morgen al
).
Dit.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Oke, prima. Woensdagavond rond 20u gaan we eraan beginnen! De Ruta del Sol pakken we dan maar mee tijdens de keuzes. Zo snel zal het vast niet gaan... 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
In de loop van de week kunnen anderen zich eventueel nog aanmelden indien ze willen.
.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
. Hier kan je het begin (+uitleg) van vorig jaar zien en dit was het uiteindelijke resultaat vorig jaar.
Zoals je kan zien is het het - elk om beurt - kiezen van een 'unieke' renner. Ieder 20 in totaal dus met 10 deelnemers worden er 200 renners gekozen. Het kiezen zelf is wellicht het leukste aspect, zoals je kan zien in de commentaren van vorig jaar in het prono-topic (renners die voor je neus worden weggekaapt...). En daarna is het toch ook leuk om jouw 'eigen' renners te volgen in alle WT-koersen (zo wordt zelfs de Ronde van Catalonië interessant...
).
De volgorde van kiezen wordt bepaald door loting. Het voordeel dat de eerste heeft doordat hij eerst mag kiezen (en dus vorig jaar Sagan kon nemen), wordt dan wat gemilderd doordat z'n 2e keuze pas de 20e keuze overall is.
Leuk dat je wil meedoen trouwens, dan zijn we opnieuw met 10 deelnemers!
De nieuwe sheet voor 2015 heb ik ook al klaar. Woensdagavond beginnen we te kiezen, na de loting.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Cool, ben erbij hoor. In welk topic moet ik zijn om te kiezen en het te volgen? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Cool, ben erbij hoor. In welk topic moet ik zijn om te kiezen en het te volgen?
Morgen gaan we verder in het sport-prono topic. We werken met PM's om de volgende in de lijst op de hoogte te brengen dat hij mag kiezen. We hebben 2,5 week voor Parijs-Nice start (zondag 8 maart) dus tegen dan zal alles wel gekozen zijn. 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Is de loting ergens live te volgen?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Hehe, live wordt lastig. Tenzij je zelf een goed programma kent daarvoor. Ik dacht gewoon weer gebruik te maken van de List Randomizer van random.org. Zal even kijken of ik gebruik kan maken van een screencasting-programma zodat jullie het nadien kunnen bekijken... 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Oke, prima. Woensdagavond rond 20u gaan we eraan beginnen!
Spann0nd
Mijn eerste naam staat al in de startblokken 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
De Condor van Varsseveld 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Overdag overigens niet vaak beschikbaar, 's avonds wel en in het weekend wisselend.
Idem, maar ik ga mijn best doen. Te leuk om te laten schieten.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Sven Kramer?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ha! Zet Sventastic op een roestig barrel zonder versnellingen en vierkante, houten banden op de Angliru en El Pistolero gaat in het wiel huilend om zijn moeder roepen. Laat de Keizer van de Klapschaats als aantrekker voor Kuifje Kittel de laatste kilometer aangaan en hij wint met 916 meter voorsprong. Laat de grootste sportman van de 21e eeuw een uur lang los op een werelduurrecordwielerbaan en Der Panzerwagen is rijp voor de mannen met de witte jassen!
De Condor van Varsseveld
Ook al niet
Hoewel een remonte van de sympathieke pechvogel zeker niet uit te sluiten valt!
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Laat de Keizer van de Klapschaats als aantrekker voor Kuifje Kittel de laatste kilometer aangaan en hij wint met 916 meter voorsprong. Laat de grootste sportman van de 21e eeuw een uur lang los op een werelduurrecordwielerbaan en Der Panzerwagen is rijp voor de mannen met de witte jassen!

happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Dragic nice. Goede starting five nu. Als iedereen fit blijft althans.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5588 stemmen
de grootste sportman van de 21e eeuw
Ah, vrind otherfool. Het zijn teksten als deze die mij doen overtuigen dat u het levende uitvloeisel bent van de zwoel stomende nacht die stoute Ria en de Mart doorbrachten. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar je collectie truien. Enfin, na al die aandacht voor indoor folklore op bevroren water, nu tijd voor echte sport. Daar gaan we, D-pulse:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.