• 15.807 nieuwsartikelen
  • 178.337 films
  • 12.225 series
  • 34.005 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.099 gebruikers
  • 9.377.400 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

Matthieu. 20 jaar is 'tie, mensen. (Graag overstappen naar de weg!)

Onwaarschijnlijk, wat een held

Schitterend accent heeft-ie ook

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Biertjes, chips en popcorn bij de hand.

Klaar voor Super Bowl XLIX.

Hopen op een leukere SB dan die van vorig jaar, want die was dramatisch (voor de neutrale fan dan).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wees maar niet bang, zeer onwaarschijnlijk. Zal tot de laatste minuut spannend blijven.

BAM BAM KAM gaat toch spelen. Gelukkig maar.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4263 stemmen

Ben toch niet zo neutraal deze keer Go Seahawks!

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

Nope.

Heb 30 Euries op de Pats staan.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4263 stemmen

Heerlijk dit, TOUCHDOWN

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

What. A. Game. Gutsy playcalling van de Seahawks.

Nu even de ellende dat Katy Perry heet overleven, en dan weer spektakel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Now we're talking. Seattle Seahawks 24, New England Cheetahs 14.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

24-28

Ik ben op zich niet tegen de Seahawks, maar wat is die Sherman een vervelend mannetje.

Dus ja, doe toch maar de Patriots dan.

Cheetahs, leuke (woordspeling).

Ataloona

• 734 berichten
  • 4263 stemmen

Crap

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ongelofelijk. Meest domme playcalling die ik ooit heb gezien. Ik ben misselijk, dit verzin je niet. Geweldige Superbowl maar wat een anti-climax.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

OMG, winnende interception van een (undrafted!?) rookie.

Tof hoor. Leuke game.

Maar wat een rare keuze van Wilson.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lijkt me geen keuze van Wilson, lijkt mij een playcall van Carroll / Bevell.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

otherfool schreef:

Schitterend accent heeft-ie ook

Dat zal wel. Hij woont al zijn hele leven in de Vlaamse Kempen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ongelofelijk. Meest domme playcalling die ik ooit heb gezien. Ik ben misselijk, dit verzin je niet. Geweldige Superbowl maar wat een anti-climax.

#WorstCallEver

Geweldige SB met een geweldige climax. Sport op z'n allerbest.

Cinemaniak

• 566 berichten
  • 513 stemmen

Ben je überhaupt wel 'sportliefhebber' als je naar de Superbowl kijkt? Het sportieve gedeelte is bij elkaar maar een kwartiertje, en ja ik heb de hele show uitgezeten.... Top-event voor adverteerders en reclame voor de sportbeleving van de Amerikanen. Maar juist met die 'beleving' heb ik moeite. Die wordt namelijk vooral gevoed door de show.

'Matje' vd Poel. Wat een beest, wat een talent. Ga aub zsm de weg op en kies voor dat vette contract, want over een jaar heb je al niks meer te zoeken in het veldrijden.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

gemiddelde leeftijd van het podium bij de beloften lag hoger dan bij de profs Zegt eigenlijk wel alles over het verval van deze sport. Het is en blijft leuk om te zien, maar qua niveau gaat het eigenlijk nergens meer over.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook hoop ik dat je weet dat 4 x 15 minuten een uur is. Nog nooit zoiets stoms gelezen mbt american football, die onderbrekingen komen door de tactische aard van het spel, en leent zich daardoor perfect voor adverteerders. Vooral voor de nationale feestdag dat de Super Bowl is, iedereen kijkt het, iedereen. Een nationale feestdag.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Als je alleen de Super Bowl kijkt en het gehele reguliere seizoen + de play-offs aan je voorbij laat gaan, ben je geen liefhebber van de sport zelf. De Super Bowl alleen is géén graadmeter.

Het 'show-gedeelte' is bij de Super Bowl een stuk groter dan bijv. tijdens een wedstrijd in het reguliere seizoen.

Ik lees dat vaker. Mensen die moeite hebben met de Amerikaanse 'sportbeleving' en daardoor de sport zelf afkraken. Als je dat niet los van elkaar kunt zien, zul je idd. de sport zelf nooit waarderen.

Sanvean

• 173 berichten
  • 2584 stemmen

Naomi Watts schreef:
Lijkt me geen keuze van Wilson, lijkt mij een playcall van Carroll / Bevell.
Klopt, keuze van de coach natuurlijk.

Zal dalijk de artikelen op CBS Sports/Yahoo etcetera eens lezen, ben benieuwd wat de media en fans te zeggen hebben over deze call en de game op zich. Heel benieuwd.

Cinemaniak schreef:
Ben je überhaupt wel 'sportliefhebber' als je naar de Superbowl kijkt? Het sportieve gedeelte is bij elkaar maar een kwartiertje, en ja ik heb de hele show uitgezeten.... Top-event voor adverteerders en reclame voor de sportbeleving van de Amerikanen. Maar juist met die 'beleving' heb ik moeite. Die wordt namelijk vooral gevoed door de show.

Ik heb ook wel eens moeite gehad met die grote overdaad aan show, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Het is, inderdaad, de Amerikaanse sportbeleving.

Ik hoef zelf geen Amerikaan te zijn, dank je wel, maar áls ik Amerikaan zou zijn, zou ik ook heerlijk genieten van die complete middagen football of basketball compleet met bier en barbecue waarvan je met je beste vrienden geniet.

En ook de vele onderbrekingen heb ik nooit echt aantrekkelijk gevonden.

Maar ik moet zeggen, de laatste weken heb ik best wat football gekeken, de halve finales en kwartfinales zeg maar (die eigenlijk de conference finals en de divisional finals zijn), en ik heb me er goed mee vermaakt. Paar echt leuke, spannende divisional finals met een mooie ommekeer (New England-Baltimore, Green Bay-Dallas) en een erg leuke conference final ook in Seattle-Green Bay met ook alweer een geweldige turn in de score.

En gisteren een geweldige game. Dus voor herhaling vatbaar. Volgend jaar denk ik weer volgen (vanaf de playoffs waarschijnlijk).

En aangezien het Am. Football seizoen voorbij is: op naar March Madness.
Nog maar een maandje en dan begint het college bball feest weer.

Benieuwd of er uberhaupt een ploeg is die Kentucky naar de kroon kan steken.
Duke, Virginia, Gonzaga, Wisconsin? Gaan die jonge gastjes van Kentucky gewoon door met winnen tijdens het NCAA Tournament of zullen ze toch de spanning gaan tegenkomen?
Ben benieuwd.

En na het college bball seizoen langzaam opmaken voor de NBA playoffs.

Als er toch geen sport was hè...zou mijn leven een flink stuk saaier zijn vrees ik

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sanvean

Carroll neemt de schuld op zich, Wilson ook maar Bevell gooit Lockette onder Dr bus. Ziekelijk, ontslaan die vent. Die play is 1 ding maar je verantwoordelijkheid niet eens nemen? Smh.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

WK Skiën is gister begonnen met de Super G bij de dames.

Mooi podium hoor

1. Anna Fenninger (AUT)

2. Tina Maze (SLO)

3. Lindsey Vonn (USA)

http://ww2.hdnux.com/photos/34/41/42/7477393/5/628x471.jpg

Vrijdag de afdaling bij de dames. Ik gun het Vonn wel. Voor eigen publiek. Ondanks die vervelende vriend van d'r.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Omg die Cole en het kost ook nog de overwinning.

[embed]Norris Cole's Very Stupid Play vs MIN: http://youtu.be/seVaRfDua54[/embed]

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Pffff Bowe - Richardson, wat een titanenstrijd

Maar waar oh waar waren de dames vorig jaar in Sotsji?!

En Yuskov met de race van het jaar... dit is schaatsen van een andere planeet. Met het gerommel in de Russische sport ben je bijna geneigd te zeggen: te goed. Maar voor nu: fe-no-me-naal

Ataloona

• 734 berichten
  • 4263 stemmen

Yuskov's race inderdaad, nieuwe standaard Zijn blikken ook bij het eerste volkslied, dat was echt gênant.

Verder weer een heerlijke schaatsdag, wat een spanning en wat een niveau. Ook een heerlijk debuut van Achtereekte, net als Kooijman gisteren, top

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

"Is het fijn te weten dat je nog steeds de beste bent op de 5 kilometer?"

- "Had je eraan getwijfeld dan?"

Schitterend, wat een interview weer, wat een race, wat een tijd, wat een gigant. Sventastic

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Het commentaar bij de NOS wordt er overigens niet beter op. Sowieso blijft Dijkstra proberen spanning erin te praten waar die spanning niet (net doen of een tijd die is gezet niet zomaar geklopt gaat worden, ook al had die persoon een verval van meer dan 2 seconden) en Hersman en de nieuwe gaan daar ook in mee, maar als ze bij een Oostenrijkse schaatser gaan roepen dat ze prestaties op de ski deze week niet echt fantastisch waren, dan moet je gewoon een ander beroep gaan zoeken.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Dieptepuntje vandaag was dat ze bij Bowe gingen filosoferen dat die de oude tijd van Goeljajev (1.52:70) aan ging vallen. Ze finisht uiteindelijk in 1.54:27 en Herbert gilt keihard in de microfoon WAT EEN TIJD!!11!!! Ja slechts anderhalve seconde langzamer dan dat je 2 minuten geleden had voorspeld...

Het bleek uiteindelijk de winnende race te zijn, dat dan weer wel... Die Amerikanen toch, zou het vorig jaar dan toch echt aan het pak hebben gelegen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.